Philips Krultang voor natuurlijke krullen BHH777/00 BHH777

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Krultang voor natuurlijke krullen BHH777/00 BHH777 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

bapri 24-06-2015
Ik was heel enthousiast toen ik het apparaat binnen kreeg.
Mooi compact ding.
De gebruiksaanwijzing was ecg summier dus zelf aan de slag.
Hoe ik het ook probeerde er kwam geen krul in het haar.
We zijn zelfs met 3 personen bezig geweest.
Uiteindelijk heb ik mijn vriendin geraadpleegd die kapster is en toen is het eindelijk gelukt.
De plukjes moeten kleiner zijn dan 3cm en je moet het haar anders eromheen wikkelen en langzamer naar beneden trekken dan als vermeld.
Het beste werkt het met een hittebestendige haarspray om beschadiging van het haar te voorkomen.
Volgens haar is het te breed om er een mooie krul mee te krijgen.
Als je een mooie bos krullen wilt ben je zo'n 2 uur bezig.

Kortom wat een flut apparaat

c0linda 12-06-2015
Omdat deze krultang zo anders is dan andere krultangen wilde ik deze graag proberen. En inderdaad; het resultaat is ook echt anders. De krullen die je hiermee krijgt zijn veel natuurlijker. Doordat het apparaat zo makkelijk in gebruik is ben je ook supersnel klaar en heb je in no time een leuke coupe.
Wat ik erg jammer vind is de temperatuur van het apparaat. Deze is 200 graden en dat is eigenlijk net te warm. Liever had ik gehad dat dit 180 graden was. Met mijn broze haartjes durf ik het apparaat niet te vaak te gebruiken.
Voor het geld hoef je het echt niet te laten; hij is absoluut niet duur.

HStep 11-06-2015
Ik vind de easy curler heel gemakkelijk in gebruik. Je doet je haar tussen de tang en draait deze rond en voila! De krullen blijven vrij goed zitten in mijn haar, ondanks dat het lang is. Ik vind het handig dat het een klein apparaat is dat hierdoor ook niet zo zwaar is om te gebruiken.

hilde1978 08-06-2015
Ik heb de Easy Curler nu een aantal weken en gebruik deze met name voor een mooie slag of lichte krullen in mijn haar. De tang is snel warm (1 temperatuur) en met 1 beweging ben je klaar. Met wat oefening maak je zelfs verschillende typen krullen. Een fijn product dus.

GJanet 07-06-2015
Erg handig in gebruik.
lengte snoer is prima
Gemaakt voor krullen maar stylen wil ook
Haar wordt er glanzend van

Aida28 06-06-2015
Ik heb zelf behoorlijk dik haar en ik krul het bijna dagelijks. Ik heb al veel verschillende soorten krultangen gebruikt en de Easy Curler heb ik nu ongeveer 2 weken gebruikt.

Wat ik erg fijn vind aan de krultang is dat het een klik systeem heeft. Erg handig want daardoor blijft je haar ertussen zitten en schuift het er niet uit. Verder heeft het apparaat een mooie ronde vorm waardoor je dus mooie, natuurlijke krullen krijgt.

Er zijn ook dingen die ik minder vind aan de krultang; je kunt zelf geen temperatuur instellen. Omdat ik zelf dik haar heb vind ik het fijn om hem op de hoogste temperatuur te zetten maar hier kan dat dus niet. Niet iedereen heeft hetzelfde haartype dus het was wel beter geweest. Wat ik ook een minpunt vind is dat je steeds kleine plukjes haar ertussen kunt klikken, waardoor het best lang duurt voordat je haren zijn gekruld als je dus dik haar hebt.

Al met al een fijne krultang waarmee je mooie natuurlijke krullen kunt creëren, maar misschien toch beter geschikt voor mensen met dun haar.

Floras 04-06-2015
Ik gebruik de Easy Curler nu bijna 2 weken en ik ben wel enthousiast. Hij is licht en makkelijk in gebruik.
Je krijgt een heel natuurlijk resultaat met mooie ronde krullen. Ook vind ik het wel fijn dat de krultang zacht is voor je haren. Door de keramische platen glijdt je haar er zo doorheen zonder te beschadigen.
Doordat de buitenkant niet warm wordt, kan je hem meteen vanaf de haarinzet gebruiken zonder dat je bang hoeft te zijn dat je je hoofdhuid verbrandt (of je vingers!)
Als je lange haren hebt, kunnen de krullen wel sneller uitzakken, maar als je haarlak op de krullen spuit, blijven ze de hele dag mooi.

aniek123 03-06-2015
Ik heb de Curler nu ongeveer twee weken. Het apparaat is snel warm en ligt goed in de hand. Het is wel even oefenen om alle krullen er goed in te krijgen. Het is niet moeilijk om zelf te doen in tegenstelling tot andere krultangen.
Bij mij is het resultaat wel meer een “slag in mijn haar”. Dit komt omdat ik vrij lang en dik haar heb. Het voordeel is dat je haar niet vast komt te zitten in de tang, omdat deze helemaal rond is afgewerkt. Het is handig om niet te dikke plukken te gebruiken, dan worden je “krullen” mooier.

Ik mis wel een zakje om de Curler netjes in op te bergen.

Al met al ben ik erg tevreden en ook mijn vriendinnen hebben mijn Curler al eens gebruikt en waren er erg positief over!

tieske59 31-05-2015
Ben heel blij met deze krultang, die goed in de hand ligt en die snel warm is! Ik heb s'morgens nogal veel haast en dan is deze krultang ideaal om mijn weerbarstige krullen weer in model te brengen, voordeel is dat de buitenkant niet warm word en dat het snoer lang is dus niet in de weg zit, kunst is niet te veel haar tegelijk tussen de klem te doen, dan krijg je de mooiste en beste krullen

Renske555 28-05-2015
Deze krultang is eenvoudig in gebruik. Wordt niet warm aan de buitenkant, dus geen brandplekken op je vingers. Daarnaast is de tang mooi glad, dus geen plekken waar je haar achter blijft hangen en het pijn kan doet met het eruit trekken.

Minder is alleen dat mijn haar (60cm) te lang is om mooi resultaat te krijgen met deze tang. Mijn haar golft alleen aan de onderkant een beetje en doordat mijn haar zo zwaar is zakte het helaas erg snel uit. Ik vind het ook lastig om te bepalen hoe dik de pluk kan zijn die je erdoorheen haalt, is deze te dik krult het niet, maar neem je hele dunne plukjes ben je ontzettend lang bezig. Kwestie van een paar keer uitproberen dan gaat het vast beter.

Ik zou deze tang aanraden aan iemand die minder lang/zwaar haar heeft, dan werkt deze tang waarschijnlijk beter. Hij is wel super makkelijk in gebruik en geeft mooie natuurlijke slag in het haar, daarnaast is hij ook vriendelijk geprijsd.