Philips Krultang voor natuurlijke krullen BHH777/00 BHH777 - Reviews

Soort styler
krultang
Ionische functie
Keramische toepassing

Beoordeling op basis van 19 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,4

Anoniem 03-05-2016

Eindelijk krullen

Ik heb superstijl haar en het is me nooit gelukt om er mooie krullen in te zetten. Nu wel, zonder urenlang te moeten pielen.

Je haar moet wel echt helemaal droog zijn, en je moet echt niet te dikke strengen nemen, dan gaat het super, makkelijk en snel. Hij warmt ook echt snel op.

Ben er blij mee.

bapri 24-06-2015 Product maand in bezit

4,2
Ik was heel enthousiast toen ik het apparaat binnen kreeg.
Mooi compact ding.
De gebruiksaanwijzing was ecg summier dus zelf aan de slag.
Hoe ik het ook probeerde er kwam geen krul in het haar.
We zijn zelfs met 3 personen bezig geweest.
Uiteindelijk heb ik mijn vriendin geraadpleegd die kapster is en toen is het eindelijk gelukt.
De plukjes moeten kleiner zijn dan 3cm en je moet het haar anders eromheen wikkelen en langzamer naar beneden trekken dan als vermeld.
Het beste werkt het met een hittebestendige haarspray om beschadiging van het haar te voorkomen.
Volgens haar is het te breed om er een mooie krul mee te krijgen.
Als je een mooie bos krullen wilt ben je zo'n 2 uur bezig.

Kortom wat een flut apparaat

bapri 24-06-2015

Wat een tegenvaller

Ik was heel enthousiast toen ik het apparaat binnen kreeg.
Mooi compact ding.
De gebruiksaanwijzing was ecg summier dus zelf aan de slag.
Hoe ik het ook probeerde er kwam geen krul in het haar.
We zijn zelfs met 3 personen bezig geweest.
Volgens haar is het te breed om er een mooie krul mee te krijgen.
Als je een mooie bos krullen wilt ben je zo'n 2 uur bezig.

Kortom wat een flut apparaat

c0linda 12-06-2015 Product paar dagen in bezit

6,2
Omdat deze krultang zo anders is dan andere krultangen wilde ik deze graag proberen. En inderdaad; het resultaat is ook echt anders. De krullen die je hiermee krijgt zijn veel natuurlijker. Doordat het apparaat zo makkelijk in gebruik is ben je ook supersnel klaar en heb je in no time een leuke coupe.
Wat ik erg jammer vind is de temperatuur van het apparaat. Deze is 200 graden en dat is eigenlijk net te warm. Liever had ik gehad dat dit 180 graden was. Met mijn broze haartjes durf ik het apparaat niet te vaak te gebruiken.
Voor het geld hoef je het echt niet te laten; hij is absoluut niet duur.

C0linda 12-06-2015

Mooie natuurlijke krullen

Sinds een week gebruik ik deze krultang nu en ik moet zeggen: hij is erg makkelijk in gebruik. Het apparaat ligt lekker in je hand en met 1 beweging maak je een mooie natuurlijke krul in je haar. Met een klein beetje haarspray blijven de krullen ook goed zitten.

Wat ik erg jammer vind is dat de temperatuur van het apparaat 200 graden is. Zelf heb ik nogal broos haar en eigenlijk is 200 graden dan toch echt te warm. Ik had liever gehad dat dit 180 graden was of dat het in ieder geval instelbaar was.

Als er een vernieuwde versie zou komen waarbij dit wel mogelijk is dan zou ik die zeker aanbevelen.

HStep 11-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik vind de easy curler heel gemakkelijk in gebruik. Je doet je haar tussen de tang en draait deze rond en voila! De krullen blijven vrij goed zitten in mijn haar, ondanks dat het lang is. Ik vind het handig dat het een klein apparaat is dat hierdoor ook niet zo zwaar is om te gebruiken.

hilde1978 08-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de Easy Curler nu een aantal weken en gebruik deze met name voor een mooie slag of lichte krullen in mijn haar. De tang is snel warm (1 temperatuur) en met 1 beweging ben je klaar. Met wat oefening maak je zelfs verschillende typen krullen. Een fijn product dus.

hilde1978 08-06-2015

Gebruiksvriendelijk en snel

Ik gebruik de Easy Curler nu 2 weken en ben tevreden over het resultaat. De tang wordt snel warm en met 1 beweging heb je een mooie slag in het haar. Kijk ook eens op het Youtube filmpje voor wat uitleg. Er past niet zo heel veel haar tussen, dus mensen met dik en veel haar zijn wel wat langer bezig.

GJanet 07-06-2015 Product paar weken in bezit

Erg handig in gebruik.
lengte snoer is prima
Gemaakt voor krullen maar stylen wil ook
Haar wordt er glanzend van

Aida28 06-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb zelf behoorlijk dik haar en ik krul het bijna dagelijks. Ik heb al veel verschillende soorten krultangen gebruikt en de Easy Curler heb ik nu ongeveer 2 weken gebruikt.

Wat ik erg fijn vind aan de krultang is dat het een klik systeem heeft. Erg handig want daardoor blijft je haar ertussen zitten en schuift het er niet uit. Verder heeft het apparaat een mooie ronde vorm waardoor je dus mooie, natuurlijke krullen krijgt.

Er zijn ook dingen die ik minder vind aan de krultang; je kunt zelf geen temperatuur instellen. Omdat ik zelf dik haar heb vind ik het fijn om hem op de hoogste temperatuur te zetten maar hier kan dat dus niet. Niet iedereen heeft hetzelfde haartype dus het was wel beter geweest. Wat ik ook een minpunt vind is dat je steeds kleine plukjes haar ertussen kunt klikken, waardoor het best lang duurt voordat je haren zijn gekruld als je dus dik haar hebt.

Al met al een fijne krultang waarmee je mooie natuurlijke krullen kunt creëren, maar misschien toch beter geschikt voor mensen met dun haar.

Aida28 06-06-2015

Mooie natuurlijke krullen

Zelf heb ik behoorlijk dik haar en ik krul het bijna dagelijks. Ik heb al veel verschillende soorten krultangen gebruikt en de Easy Curler heb ik nu ongeveer 2 weken gebruikt. De krultang heeft een klik systeem wat erg handig is. Daardoor blijft je haar ertussen zitten en schuift het er niet uit. Het apparaat heeft een mooie ronde vorm waardoor je dus mooie, natuurlijke krullen krijgt.

Wat ik minder vind aan de krultang is dat je zelf geen temperatuur kunt instellen.Omdat ik zelf dik haar heb vind ik het fijn om hem op de hoogste temperatuur te zetten maar hier kan dat dus niet. Wat ik ook een minpunt vind is dat je steeds kleine plukjes ertussen kunt klikken, waardoor het best lang duurt voordat je haren zijn gekruld als je dus dik haar hebt.

Floras 04-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik gebruik de Easy Curler nu bijna 2 weken en ik ben wel enthousiast. Hij is licht en makkelijk in gebruik.
Je krijgt een heel natuurlijk resultaat met mooie ronde krullen. Ook vind ik het wel fijn dat de krultang zacht is voor je haren. Door de keramische platen glijdt je haar er zo doorheen zonder te beschadigen.
Doordat de buitenkant niet warm wordt, kan je hem meteen vanaf de haarinzet gebruiken zonder dat je bang hoeft te zijn dat je je hoofdhuid verbrandt (of je vingers!)
Als je lange haren hebt, kunnen de krullen wel sneller uitzakken, maar als je haarlak op de krullen spuit, blijven ze de hele dag mooi.

aniek123 03-06-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb de Curler nu ongeveer twee weken. Het apparaat is snel warm en ligt goed in de hand. Het is wel even oefenen om alle krullen er goed in te krijgen. Het is niet moeilijk om zelf te doen in tegenstelling tot andere krultangen.
Bij mij is het resultaat wel meer een “slag in mijn haar”. Dit komt omdat ik vrij lang en dik haar heb. Het voordeel is dat je haar niet vast komt te zitten in de tang, omdat deze helemaal rond is afgewerkt. Het is handig om niet te dikke plukken te gebruiken, dan worden je “krullen” mooier.

Ik mis wel een zakje om de Curler netjes in op te bergen.

Al met al ben ik erg tevreden en ook mijn vriendinnen hebben mijn Curler al eens gebruikt en waren er erg positief over!

Aniek1234 03-06-2015

Curler die snel warm is, mooi natuurlijk resultaat

Tevreden! Dat is in 1 woord hoe ik de krultang zou omschrijven. Ik gebruik de krultang nu twee weken en ik wilde al een langere tijd een krultang waar ik een “slag” mee in mijn haar kon maken. De meeste krultangen zijn of te dun of te dik, waardoor het resultaat niet ideaal is.
De krultang is in tegenstelling tot andere krultangen snel warm en wordt niet warm aan de buitenkant, waardoor je deze zonder problemen makkelijk even weglegt wanneer je een pluk laat afkoelen of een nieuwe pluk haar pakt.
Het nadeel vind ik wel dat je de temperatuur van het apparaat niet in kunt stellen, waardoor het bij dun haar niet heel goed voor je haar is.
De kabel die aan het apparaat zit is lang genoeg om wat bewegingsruimte te hebben.

Al met al een leuke krultang voor een leuke prijs!

Tieske59 01-06-2015

Is een uitkomst voor mijn weerbarstige haar

De curler ligt goed in de hand door de tulpachtige vormgeving, en is eenvoudig te gebruiken, als je hem aanzet is hij in 15 seconden warm je drukt de knoppen in en doet een pluk haar ertussen en met langzaam ronddraaiende beweging trek je langzaam de krultang naar beneden, mijn haar blijft de hele dag prima zitten, Ik gebruik de curler nu bijna 2 weken en ben heel tevreden

tieske59 31-05-2015 Product paar weken in bezit

Ben heel blij met deze krultang, die goed in de hand ligt en die snel warm is! Ik heb s'morgens nogal veel haast en dan is deze krultang ideaal om mijn weerbarstige krullen weer in model te brengen, voordeel is dat de buitenkant niet warm word en dat het snoer lang is dus niet in de weg zit, kunst is niet te veel haar tegelijk tussen de klem te doen, dan krijg je de mooiste en beste krullen

SteefH 29-05-2015

Ideaal voor een leuke slag

Ik ben heel tevreden met de krultang. Ik wilde graag mijn haar een beetje opleuken met een slag omdat het van zichzelf best stijl is. Mijn haar hangt tot over mijn schouders. Ik vind dat de krultang heel gemakkelijk is in gebruik. Ik heb vroeger een krultang gehad die je steeds dicht moest blijven knijpen. Bij deze krultang is het zo gemaakt dat de tang dit zelf doet. Je hoeft er alleen maar een pluk tussen te doen en deze draaiend naar beneden te trekken. Ik vind het niet mooi als je teveel krullen hebt, maar dat gebeurd ook niet omdat ze vanzelf een beetje uitzakken. Ik vind dat het redelijk lang blijft zitten, vooral als je er wat haarlak op sprayt. Al met al ben ik er heel blij mee.

Renske555 28-05-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
Deze krultang is eenvoudig in gebruik. Wordt niet warm aan de buitenkant, dus geen brandplekken op je vingers. Daarnaast is de tang mooi glad, dus geen plekken waar je haar achter blijft hangen en het pijn kan doet met het eruit trekken.

Minder is alleen dat mijn haar (60cm) te lang is om mooi resultaat te krijgen met deze tang. Mijn haar golft alleen aan de onderkant een beetje en doordat mijn haar zo zwaar is zakte het helaas erg snel uit. Ik vind het ook lastig om te bepalen hoe dik de pluk kan zijn die je erdoorheen haalt, is deze te dik krult het niet, maar neem je hele dunne plukjes ben je ontzettend lang bezig. Kwestie van een paar keer uitproberen dan gaat het vast beter.

Ik zou deze tang aanraden aan iemand die minder lang/zwaar haar heeft, dan werkt deze tang waarschijnlijk beter. Hij is wel super makkelijk in gebruik en geeft mooie natuurlijke slag in het haar, daarnaast is hij ook vriendelijk geprijsd.

Renske555 28-05-2015

Prima krultang, maar minder geschikt voor lang haar.

Deze krultang ziet er heel mooi uit. Gladde buitenkant, dus blijven geen haren tussen zitten waardoor het pijnlijk zou kunnen worden. Ook wordt de buitenkant niet heel heet, dus minder risico op verbrande vingers.

Je duwt het knopje in en stopt er een klein plukje haar tussen, vervolgens laat je het knopje los, draait de tang 180 graden en trekt deze voorzichtig naar beneden uit je haar. Kind kan de was doen.

Alleen is het met mijn haarlengte van ongeveer 60 cm iets ingewikkelder, wanneer ik bij het einde van de pluk ben, staat het bovenste gedeelte van de pluk alweer zo lang strak gespannen dat er alleen onderaan krullen/slag in mijn haar zit. Daarnaast is mijn haar dus ook best zwaar waardoor de krul niet heel goed blijft zitten. Ik moet hele kleine plukjes nemen wil ik krullen krijgen, anders blijft mijn haar gewoon stijl als ik het door de tang heen haal. Ik ben een behoorlijke tijd bezig geweest om mijn hele haar te krullen, maar helaas bleef het niet de hele avond zitten. Nog een minpuntje vind ik dat mijn haar echt enorm statisch is als het door de krultang gehaald is.

Ik heb deze tang nog een keer gebruikt bij een vriendin, die haren heeft tot net over de schouder, daarbij werkte hij veel beter. Haar haar werd ook niet statisch, zal het wel aan mijn haar liggen. Mijn conclusie is dus dat dit een prima tang is voor iemand met niet al te lang haar.