Carmen Model CR 1090 SlimLine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Carmen Model CR 1090 SlimLine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Fabienne 12-10-2017

Jarenlang plezier

Ik heb deze stijltang 13 jaar gehad waarvan ik hem 11 jaar dagelijks heb gebruikt. Vandaag ging hij niet meer aan. Doet precies wat hij moet doen, geen klachten over. Hij gaat ook wekelijks mee in mijn volle rugzak en heeft altijd perfect gewerkt. Gewoon een simpele goede stijltang.

Pluspunten

• Erg lange levensduur
  • Makkelijk mee te nemen
  • Stijlt goed

merelnn 23-05-2013

Ik heb deze stijltang ook in mijn bezit gehad, maar hij heeft het begeven. Ik heb geen idee meer hoe lang ik hem heb kunnen gebruiken, ik denk 1 à 2 jaar. Ik wilde deze opnieuw kopen omdat hij zo fijn was, maar ik zie dat er veel problemen met het aan- en uitknopje zijn. Dit was ook de doodsoorzaak bij mijn stijltang en ik was dus blijkbaar niet de enige met dit probleem! Jammer want verder is het een ideale stijltang!

Wietske van der Meer 18-03-2012

Heb deze stijltang van Carmen nu ongeveer een maand. Hij bevalt me prima. Hij ziet er wel simpel uit en heeft niet bijzondere features maar hij maakt mn haar prima steil. Ook blijft mn haar dagen daarna nog glad en glanzend. Terwijl bij vorige stijltangen, kwamen de krullen weer terug na een nacht slapen. Prima stijltang voor een gunstige prijs.

anticky 31-07-2012

Hoe kun je na 1 maand zeggen of de duurzaamheid goed is , bij mij is de tang na iets meer dan een jaar doorgebrand en ik ben niet de enige als ik op internet kijk.

Isa. 12-02-2012

Ik heb mijn stijltang nu een half jaar. En vanmorgen is hij kapot gegaan, het aan en uit knopje doet het niet meer, en het lichtje brand niet meer. En dat met een half jaartje!!

Iris1980 21-09-2011

Ik heb deze stijltang nu ongeveer een jaar, maar heb hem helemaal niet veel gebruikt. Vandaag heeft hij het helaas definitief begeven. Al een paar dagen deed het aan/uit knopje het niet meer en leek het alsof hij kortsluiting maakte. Vandaag kwamen er vonken uit het aan/uit knopje, dus volgens mij is hij nu doorgebrand.
Hij was altijd fijn in gebruik, maar heeft helaas een zeer korte levensduur.

lih 19-05-2009

Deze straighter een jaar in bezit en de platen gaan nu in snel tempo stuk,daarmee bedoel ik dat de laag v/d platen afgaat,dus niet goed voor het haar,aangezien het ding niet elke dag wordt gebruikt! Een korte levensduur dus.

Savv 12-03-2009

Ik heb/had de stijltang ongeveer een jaar op zich werkte hij wel goed soms werd mijn haar er wel wat statisch van, heel vervelend! Nu heb ik hem bij elkaar ongeveer 4x laten vallen, de 1e keer gebeurde er niets, de 2e keer begon hij steeds te kraken bij het opwarmen, de 3e keer (vorige week volgensmij) stond het knopje vast op 'aan' en kon ik hem niet uit meer krijgen, nouja wel dmv de stekker uit het stopcontact te trekken maar dat is volgensmij ook niet zo goed? Nouja toen kort daarna heb ik hem nog een keer laten vallen en vanochtend toen ik hem aanzetten was hij
ongelooflijk hard aan het knetteren toen begon hij te stinken en toen kwam er allemaal zwarte rook uit, toen ging het lichtje van de aan/uit knop uit en was de stijltang dus uit. Het hele huis stonk en mijn vingers ruiken zelfs nu nog een beetje naar die vieze geur. Morgen eventjes een nieuwe kopen..

nachtraafje 23-08-2008

Fijne stijltang maar heb m nu langer dan een jaar en hij doet het niet meer, zelfde probleem als hierboven al is beschreven met het niet meer werkende aan/uit knopje.. Jammer... Nu ben ik ten einde raad welke stijltang ik nu moet kopen...

clara2008 21-06-2008

Wat een topding! Net deze haarstyler gekocht en ben echt super blij! Wat een een transformatie. Het apparaat was binnen een minuut op temperatuur en binnen 5 miuten was mijn (dikke, golvende) haar helemaal stijl en glanzend. Kan natuurlijk nog niets zeggen over de duurzaamheid van het apparaat, maar stijlen doet ie in ieder geval als de beste.

Nathalies 18-06-2008

Heb de stijltang 1 jaar in bezit gehad en hij is nu al stuk. Het aan-uit knopje blijft vasthangen. Nu doet hij helemaal niets meer. Net alsof hij is doorgebrand! Niet erg tevreden mee dus.
Verder stijlde hij wel altijd goed. Maar zoek je een stijltang die lang mee gaat: dan zou ik t niet doen.