Chi Nano Digital

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Chi Nano Digital op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

R.W. Kleine 23-05-2014
Geschreven voor: Chi Nano Digital

Sinds een week gekregen van mijn partner voor Moederdag.
Ik had al een tijd in bezit: Babyliss ST 95 Ipro steam die mij erg goed beviel (ongelooflijk dat dit kan met mijn lange krullende haren wat dik en stug is). Het glanst en voelt zacht! Wilde hem mijn dochter geven en gaan voor een Chi. Eerst persoonlijk advies ingewonnen bij de site chistijltangkopen.nl. Advies: Chi Nano Iron Digital. Op deze site werd je doorgelinkd naar John Beerens voor het bestellen van deze tang. Wat een spijt! Mijn haar ziet er niet uit na gebruik! Het is net stro. Alles wat er beloofd wordt (glans, gezond, haarschubben die sluiten, goed voor geverfd haar) dat geeft bij mijn haar het tegenovergestelde! Mijn haarpunten zijn helemaal gespleten! Weer dezelfde avond gewassen en volgende dag weer met mijn Babyliss.. Wat een verademing!

En nu zegt John Beerens dat zij niets te maken hebben met chistijltangkopen.nl.. Nee die mensen zitten gratis daar.. De klacht gemeld bij consumentenbond.

Mijn advies (in elk geval voor mijn type haar): GA NIET VOOR DE CHI!! Maar ga voor Babyliss met stoomfunctie (ST 95 IPRO STEAM). Van deze stijltang wordt je haar echt mooier en stijl! En hij is ook nog veeel goedkoper..