BaByliss BIG HAIR LUXE ROTERENDE FÖHNBORSTEL SET - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss BIG HAIR LUXE ROTERENDE FÖHNBORSTEL SET op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Els S 19-11-2023

Kwaliteit en hoogwaardig

Een solide en kwalitatief hoogwaardig product. Best wel groot maar zeer krachtig. We hebben er al één en nu ook nog één gekocht om cadeau te geven.

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • Krachtig

Minpunten

• Groot apparaat

Marjan 26-11-2019

Leuke fohnborstel

Ik heb de fohnborstel mogen testen van reviewclub.
Ik zelf ben totaal niet ervaren met fohnborstels maar zat wel al een tijdje eraan te denken om 1 te kopen maar ik vind het voor mezelf niet echt geweldig, over de stijlborstwl opzetstuk ben ik wel goed te spreken, dat maakt mijn haar mooi glad zonder pluizen!
De roterende zachte borstel vind ik een beetje tegenvallen, had verwacht dat ik toch aardig wat volume in mijn haar zou krijgen, het word door de borstel vooral erg pluizig, misschien dat ik wel iets verkeerds doe maar dat is toch niet zo mijn ding, misschien werkt het met korter haar beter!
De straightening opzetstuk is eigenlijk wel zo goed als de stijlborstel maar ik vind zelf de stijlborstel toch wat fijner maar misschien komt het ook omdat ik best dik en lang haar heb.

Pluspunten

• Stijlborstel
  • Lengte snoer
  • Haar is wel snel droog

Minpunten

• Bijgeleverde tas
  • Pluizig haar

Mellow 25-11-2019

Slechte kwaliteit

Ik heb de BaByliss Big Hair Luxe Roterende Föhnborstel Set mogen testen via de Reviewclub. Ik had verder nog geen ervaring met föhnborstels, dus ik was erg benieuwd. De grote roterende borstel met zachte haren maakte mijn haar helaas erg statisch en pluizig. Dit heb ik ook met zachte haarborstels dus dat had ik wel verwacht. De harde roterende borstel was bij mij helaas defect, deze draaide niet rond. Dit vond ik toch wel erg jammer omdat ik deze daarom niet heb kunnen testen. Toch best slechte kwaliteit als dit zo verzonden wordt.. De föhnborstel met gewone haarborstelvorm werkte bij mij wel heel goed, m'n haar werd er mooi stijl van en niet pluizig, maar hiermee is nauwelijks volume in het haar te brengen. Daar heb je toch echt de roterende borstel voor nodig.

AlyciaK 24-11-2019

Mooi chique degelijk uiterlijk, neem er wel de tijd voor!

Het design is erg mooi, daar scoort dit product wel punten mee! Het ziet en voelt er erg degelijk en kwalitatief goed aan! De opzetstukken zijn makkelijk erop te klikken ( er zit een schuifje op ) dit was in het begin even zoeken maar toen ik het wist schoof je het zo erop en eraf.
Voor alles wat je je kan bedenken zit een opzetstuk bij. Ik vind een wel een beetje lastig / onhandig dat is die voor dicht bij de hoofdhuid te stijlen. Deze heb ik na het testen ook niet meer gebruikt.
Vooral het opzetstuk die je kan draaien ( de grote ) is het favorietje! Maar.... het kost wel echt veeel meer tijd dan gewoon fohnen. Ik vind persoonlijk het resultaat dan niet de tijd waard. Ik denk dat dit ook een kwestie van heel veel oefenen is.
Je haar gaat wel meer glanzen, de opzetstukken worden ook erg heet dus je hebt een beetje het idee van een stijltang ( de glans ).
Na het gebruik pluiste mijn haar aanzienlijk minder. Wel ook een minpuntje hierbij is dat doordat je er lang mee bezig bent in je haren word mijn haar wat vettig. Voor mij wel een groot minpuntje.
Ik had iets meer volume verwacht van dit product. Misschien omdat ik er nog lang mee moet oefenen? Ik vind het niet super handig i.v.m. de tijd die ik eraan kwijt was. Fohnen voor dagelijks gebruik gaat net wat makkelijker en sneller. Maar wie weet voor speciale gelegenheden dat ik de haar fohn borstel weer uit ga proberen :)

Pluspunten

• Anti pluis
  • Kwaliteit
  • Veel opzetstukken

Minpunten

• Kost veel tijd
  • Opzetstukken worden heel heet
  • Haar wordt sneller vettig

ElsVermeul 16-11-2019

Fijne föhnborstel voor mooi glanzend haar

Hele fijne föhnborstel waar je haar een mooie gloed van krijgt. Ik had verwacht de (opzet)borstel het meeste te gebruiken, maar ik gebruik vooral de roterende opzetkop. Ik heb vrij dik haar en ben met föhnen altijd best wel veel tijd kwijt, maar dit gaat echt serieus snel. Daarbij valt het mooi en luchtig waardoor mijn dikke bos haar er echt mooi uitziet.

Het opzetstuk voor steil haar was wat lastig voor mijn haar, daar is mijn haar net te dik voor. Dus deze zal ik niet snel meer gebruiken. Het haar ging er niet lekker doorheen en het had weinig effect.

Ik had de oude versie van deze föhnborstel, maar wat opvalt is dat de roterende borstel fors meer kracht heeft dan de oude versie. Echt heel fijn. Mijn haar is dus ook veel sneller droog en de gewenste vorm die je wil komt er ook echt snel in. Ik ben nooit zo'n held met mijn haar stylen, maar deze föhn maakt het me wel gemakkelijk. Wat ik wel jammer vind is het hoesje waarin je de opzetstukken kan bewaren. Bij de oude versie had ik een stoffen 'doosje' waar ook de föhn mooi inpaste. Nu zit er een soort satijnen hoes bij waar alles net niet lekker in past en het oogt wat goedkoop.

Bij alle opzetstukken was mijn haar nog wel wat pluizig, maar niet zoveel als anders. Daarnaast is dit echt gigantisch verbeterd ten opzichte van de oude borstel waarbij mijn haar bijna wel statisch leek. Dat is hier absoluut niet het geval.

Het design is trouwens echt wel heel mooi. Ik vind de kleuren heel stijlvol aandoen.

Pluspunten

• Droogt mooi & snel
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• De bewaarhoes
  • Opzetstuk voor steil haar niet voor dik haar