BaByliss Super Smooth 235 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Super Smooth 235 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Top Stijltang 15-01-2020

Fantastische stijltang!

Geschreven voor: BaByliss Super Smooth 235

Ik ben altijd al fan geweest van het merk Babygliss. Dus had hoge verwachtingen. Maar die werken dubbel en dwars waargemaakt. Super fijne tang. Je kan makkelijk
Op verschillende standen je tang verwarmen, op normaal of intense qua temperatuur. Je haar glans enorm. Het beschadigd je haar ook niet, vaak ten opzichte van andere stijltang wel. Ik kan niet meer zonder, en wil het product ook dolgraag blijven gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk stijlen
  • Beschermt je haar
  • Extra lange snoer

Minpunten

• Je mist een tasje erbij

Yentl 03-01-2020

Mooie stijltang, prima kwaliteit

Geschreven voor: BaByliss Super Smooth 235

Ik heb deze stijltang al eventjes in gebruik en het is een goede stijltang voor de prijs. Ik merk wel dat mijn oude stijltang mijn haar echt stijl bleef tot ik het weer ging wassen. Dit is meestal ongeveer 7 dagen. Met deze stijltang heb ik sneller pluizig haar en red ik het eigenlijk niet 7 dagen zonder er nog iets mee te doen. Verder is de stijltang heel licht en heeft veel opties voor temperaturen en dat is super fijn. Hij warmt vrij snel op dus dat is ook super. Ik moest in het begin wel even wennen aan hoe hij je haar vast pakt. Omdat hij zo licht is vond ik dit in het begin een heel vreemd gevoel je sluit hem heel vreemd en gemakkelijk om je haar. Dit zal niet helemaal duidelijk over komen, maar als je weet waar ik het over hebt, begrijp je me wel.

Pluspunten

• Strak design
  • Veel warmte standen
  • Licht
  • Komt met reis etui en warmte matje in 1

Minpunten

• Houdt het niet 7 dagen vol met dik haar

Adam88 03-01-2020

Mooie fijne stijltang

Geschreven voor: BaByliss Super Smooth 235

De stijltang ziet er erg mooi uit en heeft een slang design. De stijltang ligt makkelijk in de hand en heeft makkelijke knopjes om hem te bedienen. Ik gebruik de stijltang op 200 graden en deze is echt binnen no-time op temperatuur. Het resultaat is top, enorm glad en zacht haar wat de hele dag blijft zitten. Ik merk echt dat mijn haar minder pluis heeft na het gebruiken van de stijltang. Er zit een mooi etui bij waar je hem op kan laten afkoelen of mee kan nemen als je onderweg bent. Ideaal voor op reis dus! De kwaliteit is echt wat je van BaByliss mag verwachten, top! Ik had hoge verwachtingen van deze stijltang, ik ben tot nu toe niet teleurgesteld en kan hem daarom aan iedereen aanbevelen!

• Slank en compact
  • Snel warm
  • Super resultaat (glad & haar zonder pluis)
  • Reisetui om hem makkelijk mee te nemen