Dirt Devil Gator 18V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Gator 18V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Moon 23-06-2019

Waardeloos

Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Waardeloos ding, totaal geen zuigkracht. Heb het gekocht om snel even kattenharen van de bank te zuigen. Het ding doet niet wat het belooft. Is ook vrij zwaar. Helaas een miskoop.

Hoeks 28-12-2018

Helaas een miskoop.

Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Valt ons erg tegen. Ik ging voor deze kruimeldief omdat de reviews zo goed zijn. Klein stekkertje om op te laden en zuigkracht nihil. Mondstuk voor dierenharen is een leuk idee maar door de geringe zuigkracht werkt het helaas niet.

Minpunten

• Weinig zuigkracht
  • Fragiele oplader
  • Komt moeilijk in de hoekjes

Willem Verwijs 11-02-2018

Wat een superding!

Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Ik heb dit ding in mei 2016 gekocht. Wat een super ding. Inmiddels ook al een tweede aangeschaft want zo'n goed apparaat wil je overal bij de hand hebben. Hij zuigt echt goed en is makkelijk schoon te houden. De levensduur van de batterij is vooralsnog prima

Pluspunten

• zuigt goed
  • batterij gaat lang mee qua levensduur en werktijd

Minpunten

• zwaar

Aniniem 19-03-2017

Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Een goed product, maar nu is het stekkertje van de lader afgebroken. Een nieuwe lader is duur. De helft van de nieuw prijs van een complete gator. Via amazon wel goedkoper te kopen, maar dan moet je dus een creditcard hebben.

ria 25-12-2016

geen kruimeldief maar turbodief

Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Met de turboborstel eraan een geweldig apparaat dat goed en krachtig zuigt. Gebruik hem voor de trap en bank, heb een fleece=kleedje op de bank voor de kat en de zuigkracht is dusdanig dat het de neiging heeft om het kleedje op te slurpen. Vind hem wel erg zwaar en heb moeite om de bovenkant te openen middels de knoppen aan weerszijden van het apparaat. Gaat erg zwaar, maar zal wel wennen. Ik heb ook een dirt devil met 8 V maar is niet vergelijkbaar, dat is slechts voor kruimels. Vind het juist prima dat het niet opgehangen kan worden in een houder, moet je weer gaten boren. Nu kan je hem neerleggen waar je wilt, en met dat lange snoer is er overal wel een stopcontact in de buurt.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geen lader aan de muur
  • turboborstel

Minpunten

• haren in borstel lastig te verwijderen

wibaut 20-11-2016

best-reviewed met een vraagteken

Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Ik heb al heel wat kruimelzuigers ''versleten''. Kan niet zeggen dat deze bovengemiddeld zuigt.
Een bekend merk met ook 18 V (en veel lawaai, kost ca € 100,-) zuigt veel beter.
De Devil maakt ook best nogal lawaai maar dat is meer ''moeizaam'' motorlawaai dan door de zuigkracht ! Zuigkracht simpel Testen: zet de Devil maar eens op uw wang en vergelijk !

Willem Verwijs 11-02-2018

wat het merk/modelnr waar je naar refereert?

Stef 11-07-2016

Al snel kaduuk

Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Paar maanden geleden gekocht. Accuprobleem want bijladen gaat niet meer. Laadt-indicatorledje gaat ook niet meer aan. Zuigt aardig en de rolborstel is handig. De rolborstelbehuizing kan niet snel open , dus die haren moet je eruit pulken met een pincet. De rolborstel zit ook maar losjes op de stofzuiger.

Nathalie H. 22-09-2015
Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Zuigt goed en krachtig.Ik gebruik deze vooral om dierenharen te verwijderen van de salonzetels en ook wel voor mijn toetsenborden kruimelvrij te houden.Gebruik hem dagelijks en ben er blij mee.Onze katten minder, maar wel propere zetels.

radijsje 22-09-2015
Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Sterke zuigkracht en handige meegeleverde turboborstel.Ideaal voor onze stoffen zetels snel een beurt te geven.Makkelijk leeg te maken en voorzien van een lange oplaadkabel.Wel geen bevestigingsmogelijkheden om deze ergens op te hangen.Voelt licht aan en ligt prima in de hand.Gemiddelde gebruiksduur van circa 10 minuten.Indicatielampje voor wanneer deze vol is.Gemaakt van duurzaam materiaal.Alleen voor droog zuigen.Voor de prijs/kwaliteit een top produkt!!

Anne52 21-09-2015
Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Sinds enkele weken ben ik en mijn dochter in het bezit van de Dirt Devil Gator 18V (M137) en wij zijn beiden zeer tevreden over dit apparaat.
Hij zuigt heel goed en is ook makkelijk schoon te maken.
De turboborstel doet het goed op het bankstel, maar ook op het tapijt werkt hij goed.
Dik tevreden dus.

Wickwack 21-09-2015
Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Onlangs heb ik deze kruimeldief bij iBOOD mogen bestellen. Ik was reeds een paar maanden op zoek naar een kleine handige stofzuiger voor alledaags gebruik. Vooral om de auto en hobbykamer een beetje netjes te houden.

Ik heb inmiddels een paar jaar een (zakloze) gewone stofzuiger van Dirt Devil en deze lijkt qua uiterlijk en kleuren precies op de Dirt Devil Gator. Deze stofzuiger functioneert al een paar jaar uitstekend en wanneer men deze tijdig leegt en enigszins bijhoudt blijft deze het perfect doen. Zodoende was ik als kerel vrijwel direct verkocht toen ik de Gator voor een mooie prijs te koop zag staan.

De Gator ligt heerlijk in de hand, maar is wat aan de zware kant. Wanneer men reviews leest komt dit vaker naar voren. Het is echter absoluut niet storend en komt m.i. juist degelijk en solide over. Met een kruimeldief ga je tenslotte ook geen uren aan de slag.

Het systeem om de kruimeldief te legen is verbluffend simpel en bijna leuk om te doen. Hup, klepje open en in de container kieperen. Geen ingewikkelde clipjes en geen stofboel tijdens het legen.

Opvallend was het ontbreken van een ophangstandaard. Waar laat je dat ding dan? Mijn vorige kruimeldief heeft het echter begeven omdat hij een paar keer uit de (gammele) standaard was gevallen. Zodoende vond ik de losse stekker eigenlijk wel een uitkomst, en ligt de Gator veilig op een plank of op de grond. (Naast zijn grote broer).

Van de Turbo-Brush verwachtte ik eigenlijk niet zoveel. Ik heb tenslotte geen huisdieren en weinig textiel om te borstelen. Daar had ik het even mis. Jemig wat zit er een hoop power in dat borsteltje. De 18V accu laat hem stevig draaien en het bevestigen is een fluitje van een cent. Mijn autostoelen waren bijna als nieuw na een behandeling met de borstel.

Wat de levensduur betreft kan ik weinig zeggen. Maar als hij het net zo lekker blijft doen als de grote versie die ik heb is hij zijn geld dubbel en dwars waard geweest!

Freud44 21-09-2015
Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Fijn apparaat, dergelijk, lange accuduur, goed gebouwd en vooral het reservoir waar al het vuil zich ophoopt is erg makkelijk schoon te maken. Extra pluspunten zijn de extra borstel die bijv hondeharen van de bankkussens opzuigt, werkt erg goed en daarnaast is de zuigmond uittrekbaar voor moeilijk plekken, slimme feature. Jammer dat er geen houder bij zit.

krugerrand1 15-09-2015
Geschreven voor: Dirt Devil Gator 18V

Dit krokodilletje(gator) heeft een zeer sterke zuigkracht en is ideaal voor het snelle opruimen.Op maximale kracht zuigt die tussen de 8 en 10 minuten waarna je hem weer moet opladen.Vanzelfsprekend is de oplader bijgelevert en de kabel ervan is 1,8 meter lang.Je kan er alleen maar droog mee zuigen.De opvangbak maken we hier altijd meteen na gebruik leeg en zit redelijk snel vol.Voelt duurzaam aan en ligt goed in de hand.
positieve punten-de sterke zuigkracht
-lange kabel
-maakt niet teveel lawaai
-indicatielampje als deze opgeladen is
negatieve punten-maximaal 10 minuten op volle kracht
-opvangbakje is snel vol
-geen wandbevestiging mogelijk(wel dus de lange kabel)