Sony WH-1000XM3 zwart - Reviews

Klankkast
gesloten
Bekijk 1 andere uitvoering

Dennis12344 18-09-2018

Goed product met veel mogelijkheden

Ik heb het product nu twee weken in huis en hij bevalt me erg goed. Hij zit heerlijk, zelfs na een lange tijd op te hebben zul je geen last krijgen. Je kan hem bedienen aan de zijkant van de headset met een touchpad wat gemakkelijk is om hem harder of zachter te zeggen of om een ander nummer aan te klikken. De batterijduur is aanzienlijk lang wat erg prettig is als je een lange reis moet maken of vaak onderweg bent. De noicecancelling geeft je veel rust en zeker als je in een drukke omgeving bent zal de noicecancelling ervoor zorgen dat je geen last hebt van omgevings geluiden en heerlijk kunt genieten van de muziek.

Pluspunten

• Goed comfort
  • Mooi zuiver geluid
  • Makkelijk in gebruik

Timo.e 13-09-2018

Een heerlijke koptelefoon met geweldige noise-canceling

kort samengevat: een heerlijke koptelefoon. Ik heb de koptelefoon nu voor een week, en heb er geen noemenswaardige klachten over. Hij ziet er erg goed uit en zit lekker op je hoofd. Ook wanneer je hem voor langere tijd draagt blijft hij fijn zitten.

+ hij zit erg lekker op je hoofd, ook voor langere tijd.
+ Geluidskwaliteit is goed. Van klassiek tot muziek met veel bass, alles klinkt goed.
+ Verbinding maken met je telefoon gaat erg snel, zodra je de koptelefoon aanheb heeft hij binnen 1 à 2 seconden verbinding gemaakt.
+ Het is fijn om met het touchpad te werken, er zitten hierdoor nauwelijks knoppen op de koptelefoon. (1 voor aan/uit en 1 voor noise-canceling om precies te zijn)
+ De noise canceling is geweldig. Op mijn werk met veel muziek, pratende mensen en radio aan kan hij je volledig overal van afsluiten. Zelfs zonder muziek op.

- Het touchpad is aan het begin een beetje wennen, maar hierna is het erg fijn om mee te werken.
- De schelpen voelen warm aan.
- De prijs is erg hoog.

Al met al een super koptelefoon.

Pluspunten

• Comfort
  • Geluidskwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Geweldige noise-canceling

Minpunten

• Touchpad vergt gewenning
  • Schelpen voelen warm

zulututut 12-09-2018

Gemaakt voor de reizende muziekliefhebber

Ik ben erg tevreden over deze koptelefoon. De noice canceling en ambience sound functies zijn geweldig. Wanneer ik de noice canceling aanzet voelt het alsof de hele wereld om je heen uitgaat, en je gewoon niks meer hoort. Heerlijk. De ambience sound is erg handig voor bijvoorbeeld op de fiets, want deze functie zorgt ervoor dat ik goed hoor wat er om me heen gebeurt terwijl ik nog wel goed naar mijn muziek kan luisteren. De geluidskwaliteit is goed, maar niet uitzonderlijk, maar dat wordt flink gecompenseerd met deze functies. Het bedienen van de koptelefoon vergt wat vaardigheid en oefening, omdat je eigenlijk de hele koptelefoon bestuurt met aanraking en geen knopjes. In het begin is dit even klooien, maar hier wen je snel aan. De koptelefoon werkt zowel met bluetooth als met een draadje. Bluetooth is erg handig omdat je dan niet in de knoop komt met een snoer en rustig weg kan wandelen om iets te pakken, maar het is telkens wel even puzzelen om de bluetooth verbonden te krijgen bij mijn laptop.
Ik raad deze koptelefoon zeker aan, en dan vooral voor mensen zoals ik die erg van muziek houden en het meest luisteren terwijl ze reizen of in drukke omgevingen zijn.

Pluspunten

• Noice canceling
  • Ambience sound
  • Draadloos
  • Lange batterij
  • Zit comfortabel

Minpunten

• Lastig verbinden met laptop

Rick 12-09-2018

Luisteren zonder bijgeluiden

De eerste ervaringen met de hoofdtelefoon zijn erg positief. Meest opvallende functie is noise cancellation, het verschil tussen het gebruik met of zonder is enorm. In een rumoerige omgeving worden ook zonder muziek bijna alle geluiden weg gefilterd. Alleen spraak komt nog binnen maar dat is in sommige gevallen ook best praktisch als iemand je aanspreekt.
De kooptelefoon wordt door mijn telefoon (Android) direct gevonden. Maar na het installeren van de “Sony | Headphones Connect” app uit de play store krijg je meer instelmogelijkheden dat de kwaliteit van het geluid ten goede komt. Zo het je de beschikking over een equalizer die je naar eigen voorkeur kan instellen en kun je zorgen beweging wordt gedetecteerd. Via de app kun de koptelefoon van een update voorzien, maar dit kost wel wat tijd.
Bediening is erg eenvoudig en kan door de buitenkant van de rechter speaker aan te raken. Een beweging naar boven zorgt voor harder en naar onder is zachter. Een klein piepje geeft aan of de handeling goed is uitgevoerd.
Je kan de koptelefoon ook gebruik als headset voor het voeren van een telefoongesprek. Helaas werkt dit wat minder en ben je voor de beller niet goed verstaanbaar.
Maar als je wilt ervaren hoe je omgeving klinkt zonder bijgeluiden is het zeker een aanrader.

• noise cancellation
  • Bediening
  • Vormgeving

Minpunten

• gebruik als headset voor telefoneren
  • prijs