Sony WH-1000XM3 zwart - Reviews

over het hoofd
Klankkast
gesloten
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WH-1000XM3 zwart op Kieskeurig.nl.

7,9

Jo 09-04-2019

Ondersteunt geen A2DP, dus niet telefoon+skype

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zilver

Ik wilde dit product gebruiken in de kantoortuin om ongestoord te kunnen bellen en skypen. Dat kan dus niet, je kan maar 1 apparaat tegelijkertijd geconnect hebben. Sony beweert dat het wel kan, maar dan moet 1 apparaat alleen muziek doen, en het andere alleen bellen. Er zit geen ondersteuning voor A2DP is. Hiermee is het apparaat voor mij onbruikbaar.
De noise cancelling is goed en een aanrader voor een kantoortuin. Geen absolute stilte maar wel op een niveau dat het nauwelijks meer hoorbaar is.

Pluspunten

• goede noise cancelling

Minpunten

• geen A2DP ondersteuning
  • "wrijven" voor functies is onhandig

Casper 26-02-2019

Waar voor je geld!

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

Het is een dure koptelefoon, dat kan ik niet ontkennen. Ik vind het wel elke euro waard. Het geluid is geweldig, de pasvorm is top en de noise canceling opties zijn ook erg uitgebreid. Leuke features zoals je hand over de oorschelp leggen om de noise canceling te minimaliseren.

Chris 11-01-2019

Beste NC headphones met unieke "wind-reduction" functie

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

Verreweg de beste NC headphones op dit moment. Een verborgen pareltje voor op de fiets: in de app, onder sectie "ambient noise", schuif de slider minimaal naar recht naar mode "wind reduction". Dit werkt fantastisch op de fiets.

Pluspunten

• Geweldige NC
  • Wind reduction feature op de fiets
  • Lichten en comfortabeler dan voorgangers

Jos 01-01-2019

Teleur gesteld

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

Deze Sony koptelefoon WH-1000XM3 heb ik aangeschaft i.v.m. hoorproblematiek, om beter tv te kunnen kijken. Na ruggespraak met Sony bleek deze geschikt voor mijn Sony tv 55KD A1. Na veel ergernis omdat er geen verbinding met de tv tot stand kwam (wel met iPhone!), heb ik Sony opnieuw gebeld en toen gaf men aan dat de voorganger WH-1000XM2 wél zou voldoen! Kan iemand mij de logica/filosofie uitleggen waarom twee nieuwste toestellen (n.b. van het zelfde merk) niet met elkaar communiceren? Slecht hoor! Ik heb dan ook geen pluspunten kunnen invullen.

Minpunten

• geen communicatie met Sony tv mogelijk
  • slechte info van Sony via telefoon

Jos 29-12-2018

Teleur gesteld

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

Minpunten

• geen communicatie met Sony tv mogelijk
  • slechte info van Sony via telefoon

Gijs van Leeuwen 23-12-2018

Uitstekend geluid en noise reduction

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

Deze hoofdtelefoon werkelijk klinkt prachtig. Ik heb er alleen klassieke muzie (,kamermuziek zowel als orkest) mee geluisterd, mooie strakke heldere klank maar niet té, ook warm en vol, je hóórt gewoon de zaal. Alsof je zelf in het orkest zit. De noise cancelling werkt ook uitstekend, ik heb naast een stofzuiger geluisterd, en die wordt prima afgezwakt, maar blijft hoorbaar. De mogelijkheden om de instellingen aan te passen zijn helder, je moet er wel de tijd voor nemen om lekker te experimenteren.
Eén probleempje: hij zit niet strak genoeg om mijn hoofd (toegegeven, een erg smal hoofd..) waardoor hij makkelijk afzakt. Dat is iets waar de meeste mensen geen probleem me zullen hebben, die zullen vermoedelijk de pasvorm als zeer comfortabel beoordelen.

Pluspunten

• prachtig geluid en noise cancelling
  • uitgebreide instellingen in de app
  • mooi design

Minpunten

• te wijde pasvorm voor mij persoonlijk.

Krishna 28-11-2018

Top class noise cancelling headphones

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

This is the most advanced headset with latest features and has top class noise cancellation capabilities. The touch controls work perfectly well and are very handy in daily use. Connectivity over bluetooth is smooth and always works fine. It also has an amazing battery life.

Pluspunten

• Noise cancellation
  • Wear comfort
  • Aesthetics
  • Battery life

Minpunten

• too much bass
  • can only connect to one device at a time

Pieter 26-11-2018

Makkelijk te bedienen, prima geluid en noise cancelling

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

De active noise cancelling van de WH-1000XM3 is indrukwekkend, het geluid is prima al zijn de bastonen wat te nadrukkelijk aanwezig voor mijn smaak. De bediening is zeer makkelijk dankzij de touch interface op de oorschelp. Draagcomfort is goed, de schelpen zijn wel niet zo diep waardoor mijn oren na een tijdje wat warm worden. Handige app met equalizer en andere instellingen.

Pluspunten

• indrukwekkende active noise cancelling
  • prima geluid
  • makkelijk te bedienen
  • mooi design

Minpunten

• weinig ruimte rond de oren

Vito 24-09-2018

Top koptelefoon met geweldige NC

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

De Noise Canceling functie van de WH-1000XM3 is helemaal super. Je waant je in een eigen wereld. Ik werk zelf in een onrustig omgeving en dan is dit een verademing. Er zijn nu collega's die er ook eentje gaan kopen omdat ze die van mij hebben geprobeerd. Verder is de muziek erg goed van kwaliteit en zit de koptelefoon ook heerlijk. Als ik dan 1 minpunt moet geven is het die van het connecten met 1 apparaat. Hierdoor moet je steeds pairen als je een andere apparaat wilt connecten. Dat is wel erg jammer, maar verder is hier niks mis aan te ontdekken.

Pluspunten

• Noise Canceling
  • Zit comfortabel

Minpunten

• om van apparaat te switchen moet je opnieuw pairen

Jeffery 24-09-2018

Sony WH-1000XM3

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

De Sony WH-1000XM3 zwart is een fantastische headset om van je favoriete muziek te genieten.
De noice canceling werkt uitstekend en hierdoor kun je je helemaal afsluiten van de rest van de wereld. De headset zit erg comfortabel en valt goed over je oren heen. Het design van de headset is prachtig. Tijdens het sporten (fitness) worden je oren erg warm en worden de oordoppen vochtig van het zweet. Het koppelen naar diverse bluetooth apparaten gaat soepel. Ik heb de Sony WH-1000XM3 gekoppeld aan een TomTom Spark 3 horloge en mijn Honor 8 Pro telefoon.

Al met al is de Sony WH-1000XM3 een fantastisch headset en zou hem ondanks het pittige prijskaartje zeker aanraden!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruiksgemak middels app
  • Comfort + design
  • Noice cancelling
  • Snel laden

Minpunten

• Korte oplaad kabel
  • Erg warm tijdens sport (fitness)

Dennis12344 18-09-2018

Goed product met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

Ik heb het product nu twee weken in huis en hij bevalt me erg goed. Hij zit heerlijk, zelfs na een lange tijd op te hebben zul je geen last krijgen. Je kan hem bedienen aan de zijkant van de headset met een touchpad wat gemakkelijk is om hem harder of zachter te zeggen of om een ander nummer aan te klikken. De batterijduur is aanzienlijk lang wat erg prettig is als je een lange reis moet maken of vaak onderweg bent. De noicecancelling geeft je veel rust en zeker als je in een drukke omgeving bent zal de noicecancelling ervoor zorgen dat je geen last hebt van omgevings geluiden en heerlijk kunt genieten van de muziek.

Pluspunten

• Goed comfort
  • Mooi zuiver geluid
  • Makkelijk in gebruik

Timo.e 13-09-2018

Een heerlijke koptelefoon met geweldige noise-canceling

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

kort samengevat: een heerlijke koptelefoon. Ik heb de koptelefoon nu voor een week, en heb er geen noemenswaardige klachten over. Hij ziet er erg goed uit en zit lekker op je hoofd. Ook wanneer je hem voor langere tijd draagt blijft hij fijn zitten.

+ hij zit erg lekker op je hoofd, ook voor langere tijd.
+ Geluidskwaliteit is goed. Van klassiek tot muziek met veel bass, alles klinkt goed.
+ Verbinding maken met je telefoon gaat erg snel, zodra je de koptelefoon aanheb heeft hij binnen 1 à 2 seconden verbinding gemaakt.
+ Het is fijn om met het touchpad te werken, er zitten hierdoor nauwelijks knoppen op de koptelefoon. (1 voor aan/uit en 1 voor noise-canceling om precies te zijn)
+ De noise canceling is geweldig. Op mijn werk met veel muziek, pratende mensen en radio aan kan hij je volledig overal van afsluiten. Zelfs zonder muziek op.

- Het touchpad is aan het begin een beetje wennen, maar hierna is het erg fijn om mee te werken.
- De schelpen voelen warm aan.
- De prijs is erg hoog.

Al met al een super koptelefoon.

Pluspunten

• Comfort
  • Geluidskwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Geweldige noise-canceling

Minpunten

• Touchpad vergt gewenning
  • Schelpen voelen warm

zulututut 12-09-2018

Gemaakt voor de reizende muziekliefhebber

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

Ik ben erg tevreden over deze koptelefoon. De noice canceling en ambience sound functies zijn geweldig. Wanneer ik de noice canceling aanzet voelt het alsof de hele wereld om je heen uitgaat, en je gewoon niks meer hoort. Heerlijk. De ambience sound is erg handig voor bijvoorbeeld op de fiets, want deze functie zorgt ervoor dat ik goed hoor wat er om me heen gebeurt terwijl ik nog wel goed naar mijn muziek kan luisteren. De geluidskwaliteit is goed, maar niet uitzonderlijk, maar dat wordt flink gecompenseerd met deze functies. Het bedienen van de koptelefoon vergt wat vaardigheid en oefening, omdat je eigenlijk de hele koptelefoon bestuurt met aanraking en geen knopjes. In het begin is dit even klooien, maar hier wen je snel aan. De koptelefoon werkt zowel met bluetooth als met een draadje. Bluetooth is erg handig omdat je dan niet in de knoop komt met een snoer en rustig weg kan wandelen om iets te pakken, maar het is telkens wel even puzzelen om de bluetooth verbonden te krijgen bij mijn laptop.
Ik raad deze koptelefoon zeker aan, en dan vooral voor mensen zoals ik die erg van muziek houden en het meest luisteren terwijl ze reizen of in drukke omgevingen zijn.

Pluspunten

• Noice canceling
  • Ambience sound
  • Draadloos
  • Lange batterij
  • Zit comfortabel

Minpunten

• Lastig verbinden met laptop

Rick 12-09-2018

Luisteren zonder bijgeluiden

Geschreven voor: Sony WH-1000XM3 zwart

De eerste ervaringen met de hoofdtelefoon zijn erg positief. Meest opvallende functie is noise cancellation, het verschil tussen het gebruik met of zonder is enorm. In een rumoerige omgeving worden ook zonder muziek bijna alle geluiden weg gefilterd. Alleen spraak komt nog binnen maar dat is in sommige gevallen ook best praktisch als iemand je aanspreekt.
De kooptelefoon wordt door mijn telefoon (Android) direct gevonden. Maar na het installeren van de “Sony | Headphones Connect” app uit de play store krijg je meer instelmogelijkheden dat de kwaliteit van het geluid ten goede komt. Zo het je de beschikking over een equalizer die je naar eigen voorkeur kan instellen en kun je zorgen beweging wordt gedetecteerd. Via de app kun de koptelefoon van een update voorzien, maar dit kost wel wat tijd.
Bediening is erg eenvoudig en kan door de buitenkant van de rechter speaker aan te raken. Een beweging naar boven zorgt voor harder en naar onder is zachter. Een klein piepje geeft aan of de handeling goed is uitgevoerd.
Je kan de koptelefoon ook gebruik als headset voor het voeren van een telefoongesprek. Helaas werkt dit wat minder en ben je voor de beller niet goed verstaanbaar.
Maar als je wilt ervaren hoe je omgeving klinkt zonder bijgeluiden is het zeker een aanrader.

• noise cancellation
  • Bediening
  • Vormgeving

Minpunten

• gebruik als headset voor telefoneren
  • prijs