Creative EP-630 zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Creative EP-630 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

AndredeMey 09-12-2014
Geschreven voor: Creative EP-630 zwart

Mijn tweede setje Creative EP-630 gekocht bij Paradigit voor twee tientjes. Wat een geluid zit daarin voor dat geld, onvoorstelbaar. Tussen mijn eerste setje en deze zaten een paar Sennheiser CX-300, CX-500, dure Bose IE2, een Teufel Aureol Massive koptelefoon, maar voor wat ik er mee wil (mp3 tjes luisteren onderweg in bus en trein)zijn dit echt de beste dopjes. Mooi gedetailleerd stereogeluid, warme bas, en ze sluiten goed af van het omgevingsgeluid. Ik snap niet dat nog getwijfeld heb om ze weer te kopen. Het enige nadeel zijn de fragiele draadjes en de plugaansluiting. Het vorige setje ging 2 jaar mee, voor dat geld goed zat! Echte aanrader deze dopjes.

mvanharten 01-02-2013
Geschreven voor: Creative EP-630 zwart

Nu mijn oortjes eindelijk gesneuveld zijn, vond ik het tijd voor een review. Ik heb deze oortjes sinds 2009 en altijd veel plezier van gehad. Nu is één draadje door. Helaas, maar dat kan niet anders na 4 jaar.

Geluid vind ik prima en het schermt ook veel geluiden van buitenaf af. Voor deze prijs krijg je een mooi product dat lang meegaat!

Brammelien 09-01-2011
Geschreven voor: Creative EP-630 zwart

Na twee keer de EP-630 en twee keer de EP-830 was ik het nu zat om telkens de kapotte setjes om te ruilen. Zonde! Zulke goede oordopjes. Echt genieten! Maar zo’n slechte jackplug. Geen goede trekontlasting en/of vulkanisering. En dus na een tijdje begaf één dopje het altijd. Nu dus gekozen voor de Sennheiser CX300-II . En qua behuizing van het oordopje lijkt het als twee druppels water op de EP-630. Hmmmmm. In ieder geval ook een geweldig geluid! Ikzelf combineer de dopjes met een COWON D2. Dus ik tweak zelf de tonen nog een beetje met de equalizer. Echt mensen, de combinatie van deze twee is écht geweldig!

riktijdink 24-07-2010

In 1 woord: Fantastisch!
Zeer goede bass, net zoals alle andere tonen.
Het ligt er wel aan of je een goed of slecht apparaat gebruikt als je goed geluid wilt, maar dat heb je natuurlijk bij elk apparaat waar je je oortjes op aansluit.
Snoer is van hoge kwaliteit en de 120 cm lengte is lang genoeg als je muziek wilt luisteren met je mobiel in je broekzak, maar net te kort als je je pc op de grond hebt staan.
Meestal sluit ik mijn oortjes aan op mijn Nokia 5800 Xpressmusic met de basversterking aan, maar ook op andere apparaten is het geluid grandioos.

Conclusie: Ben jij net zo’n muziekliefhebber dank ik, dan is dit absoluut een aanrader.

BuzzFuzz 10-07-2009
Geschreven voor: Creative EP-630 zwart

Supergoed geluid, mensen met negatieve comments drukken de dopjes volgensmij niet ver genoeg of goed in hun oren. Goed op letten.
Beste oortjes tot nu toe!

LinuxGuy 06-06-2009
Geschreven voor: Creative EP-630 zwart

Uitstekende oordopjes, alleen hadden het snoertje wat dikker, en het plugje wat steviger mogen zijn.

Het geluid is gebalanceerd, met goede bassen, heldere hoge tonen en duidelijk waarneembare details in al je muziek (vooral als de dopjes een tijdje ingespeeld zijn is het geluid fantastisch).

Waarschuwing: met deze dopjes kun je het beste lossless formaten gebruiken (Flac, Apple Lossless etc), omdat alle mankementen in lossy formaten (MP3, WMA, AAC, Ogg Vorbis etc) genadeloos aangetoond worden, ook bij hogere bitrates.

Ik zit er aan te denken om nog een exemplaar te kopen, 1 voor mijn Sansa Fuze, en 1 voor de PC.

Echt een aanrader, zeker gezien de prijs.

dilinger one 01-06-2009
Geschreven voor: Creative EP-630 wit

Deze oortjes klinken beter omdat ze in-ear zijn wat de geluidsbelevenis sterk beinvloedt. Ze zijn dan ook niet veel beter dan de gewone oortjes die met mp3 spelers mee komen en zelfs niet in staat de bassen juist weer te geven.

KrissCross 03-03-2009
Geschreven voor: Creative EP-630 zwart

Goede oortelefoon, zeker in relatie tot de prijs.
Prima draagcomfort. Naar mijn idee ruim voldoende bas aanwezig, hetgeen wordt versterkt door het feit dat deze dopjes volledig afsluiten. En dat zonder equalizer instellingen te wijzigen. Wordt gebruikt i.c.m. iPod 5G. Wel onveilig in het verkeer, maar heel fijn in rumoerige omgevingen zoals de trein.
Wel dunne snoertjes, welke tot nu toe nog heel blijven. Wiite versie wordt wel smerig na verloop van tijd.

rknapen 23-02-2009
Geschreven voor: Creative EP-630 zwart

Ik sta echt versteld van de enthousiaste reacties over de geluidskwaliteit. Wellicht dat het te maken heeft met de MP3 speler. Ik gebruik deze oortjes bij mijn Iphone maar ben erg ontevreden over de geluidskwaliteit. Er zit gewoon helemaal geen bas in, Zelfs niet als ik de equalizer op meer bas zet.

woutermertens 01-11-2011

Dit probleem had ik in het begin ook. Wanneer je de oortjes echter verder je oor in drukt hoor je een wereld van verschil. Nu gaat alle bas namelijk 'in de lucht verloren'.

RobbieW 25-12-2008
Geschreven voor: Creative EP-630 zwart

EP-630 gekocht on combinatie met MP3-speler Creative Zen Vision M. Draagcomfort erg fijn van de in-ear dopjes. Geluid valt zwaar tegen, we; beter dan originele oordopjes. Totaal gebrek aan lage tonen, ook als ik de equalizer van de MP3-speler gebruik. Inmiddels een Sennheiser PMX-200 gekocht. Geluid is daarvan veel beter, alleen valt daar het draagcomfort tegen vanwege de nekband.

Jackstrat 20-12-2008
Geschreven voor: Creative EP-630 zwart

Ter vervanging van de standaards van mijn pas aangeschafte Creative Zen 4GB en wat een verschil!

Ik heb als hobby geluidstechniek en een aantal goede en duurdere koptelefoons maar deze inears doen, zeker gezien de prijs, daar niet voor onder.

Ze zitten goed in je oren en geven, na het fijn tweaken van de equalizer, een gluid dat bijna verslavend is. Je hoort veel details; laag en hoog is strak en helder. Het midden is wat minder, maar toch in het geheel acceptabel. Verder zijn ze luid en krachtig.

Nadeeltjes kunnen zijn de contact geluiden van de kabel en de geringe dikte van de kabel (kans op breuk)

Zonder meer een aanrader en niet alleen voor je mp3 speler!

Mike Oudt 09-12-2008

Fantastische oordoppen.
Prima geluid, alle toonsoorten worden perfect weergegeven.
Ziet er mooi uit.
1 klein minpuntje. Als je ze eenmaal in hebt, hoor je zelf bij een laag geluidsniveau weinig omgevingsgeluiden, wat soms wel eens nadelig kan zijn.
Al met al een prima apparaatje.
Duurzaamheid is nog niet te melden, pas een paar dagen in bezit.

marijnhak 13-11-2008
Geschreven voor: Creative EP-630 wit

Deze hoofdtelefoon gekocht als vervanging van de standaard oordopjes die geleverd worden bij een IPod.
Basklanken en hoge tonen komen duidelijk beter door, dus kwalitatief uitstekend.
De vormgeving is goed, niets bijzonders echter.
Het draagcomfort is prima. Er zitten verschillende dopjes bij van verschillende grootte.
Over de duurzaamheid is nog weinig te zeggen, maar gezien de reputatie van het merk zit dit wel goed.

Jochem86 13-08-2008
Geschreven voor: Creative EP-630 zwart

Nadat ik dit produkt had bestelt en binnen kreeg heb ik het diezelfde dag weer terug gestuurd!

De geluidskwaliteit was slechter dan mijn vorige Creative EP-635. Ik wilde een nieuwe omdat deze maar 60 cm lang was en een witte draad had en het was smerig geworden. Ik wilde dus 1 met een langere draad en zwarte kleur.

Ik zelf adviseer iedereen om de EP-830 te kopen! Geluid is gelijk of beter dan de EP-635!