Sony MDR-RF811RK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-RF811RK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fred 24-02-2019

Prima koptelefoon voor de kleine prijs

Geschreven voor: Sony MDR-RF811RK

Gezien de prijs een zeer goed product. Het gebruik is gemakkelijk en comfortabel. Bij een vrij staande antenne is het geluid prima,staan andere zenders te dicht in de buurt,dan snel ruis, maar voor die prijs mag je dat verwachten. Blij dat ik hem gekocht heb,heb er veel plezier van en mede huisbewoners hebben geen last van mijn tv en muziek keuzes! Dubbel genieten ,zeker een aanrader. Voor een ruisloos apparaat betaal je een hoofdprijs,met wat aanpassen in plaatsing zender heeft deze ook geen ruis.

Pluspunten

• Goed draagcomfort
  • Goed geluid bij juiste plaatsing zender
  • Voldoende tijd voordat opgeladen moet

Minpunten

• Even zoeken om goede plaatsing zender te vinden

Ronald 29-11-2018

Slecht geluid en ruis

Geschreven voor: Sony MDR-RF811RK

Geluid is niet wat ik er van verwacht had. Na uitvoerig getest te hebben thuis op verschillende afstanden blijkt het toch niet goed te werken

Rita 16-07-2018

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Sony MDR-RF811RK

Was op zoek naar een draadloze koptelefoon waar nog gewone batterijen in kunnen. Heb het apparaat nu 4 weken in gebruik en was in eerste instantie zeer tevreden tot vorige week. De koptelefoon gaat na een kwartier spontaan aan en uit en dat gaat pas weg als je het een paar uur niet gebruikt. Geprobeerd op een andere frequentie te zetten, nieuwe batterijen er in gedaan maar het probleem blijft.

Pluspunten

• Draagcomfort

Minpunten

• Behuizing waar de batterijen ingaan