Sony MDR-RF811RK zwart - Reviews

Model
over het hoofd
Klankkast
gesloten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-RF811RK zwart op Kieskeurig.nl.

4,7

Ronald 29-11-2018

Slecht geluid en ruis

Geschreven voor: Sony MDR-RF811RK zwart

Geluid is niet wat ik er van verwacht had. Na uitvoerig getest te hebben thuis op verschillende afstanden blijkt het toch niet goed te werken

Fred 06-11-2018

Valt goed over je oor en hangt prettig op je hoofd

Geschreven voor: Sony MDR-RF811RK zwart

De koptelefoon oogt vrij groot,maar niet storend. Het apparaat hangt prettig op het hoofd,is goed in te stellen qua pasvorm. Geluid is goed instelbaar en het signaal heeft een groot bereik. Hierdoor ben je vrij om je door de ruimte te bewegen zonder snoeren,naast het feit dat het systeem op ieder toestel met hoofdtelefoonaansluiting kan werken. Enige puntje van kritiek is,dat bij een vrij luid volume een enigszins storende ruis is te horen in de achtergrond,wat bij normaal en zacht volume niet aanwezig is dan wel niet opvalt.

Pluspunten

• Overal bruikbaar mits stroomaansluiting

Minpunten

• Stroomaansluiting benodigd
  • Ruis bij hoger volume

Rita 16-07-2018

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Sony MDR-RF811RK zwart

Was op zoek naar een draadloze koptelefoon waar nog gewone batterijen in kunnen. Heb het apparaat nu 4 weken in gebruik en was in eerste instantie zeer tevreden tot vorige week. De koptelefoon gaat na een kwartier spontaan aan en uit en dat gaat pas weg als je het een paar uur niet gebruikt. Geprobeerd op een andere frequentie te zetten, nieuwe batterijen er in gedaan maar het probleem blijft.

Pluspunten

• Draagcomfort

Minpunten

• Behuizing waar de batterijen ingaan