De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JLab Epic Air Sport op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Sami 07-08-2021

Fijne sport oortjes!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Ik ben heel erg tevreden! Deze oortjes zijn ideaal om mee te sporten. Ze zitten heel fijn om je oor (al moest ik er wel eventjes aan wennen) je bedient het heel makkelijk en snel via je oortje te tikken, het geluid is goed en ik kan goed mijn oefeningen doen zonder dat de oortjes er steeds af vallen of er draden in de weg zitten. Ik doe mijn oortjes in, muziek gaat meteen aan en ik kan aan de slag...ideaal! Een echte aanrader dus!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Mooi geluid
  • Makkelijk te bedienen

Sab123 04-08-2021

Helaas een tegenvaller

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

ik heb deze sport draadloze oortjes vier weken mogen testen. Ik heb ze zoal gebruikt voor tijdens het wandelen, sporten en in huis muziek en series kijken. Om gelijk maar met de deur in huis te vallen zijn ze mij niet zo goed bevallen, zowel de pasvorm-moeilijk in te doen, gebruiksgemak als de muziekkwaliteit is mij tegen gevallen. Zeker als je ziet dat ze normaal gesproken rond de 100 euro kosten.
Ondanks dat er een aantal verschillende maten geleverd worden voor in je oor zit het niet lekker en sluit het bij mij niet goed aan. Dit kan natuurlijk persoonlijk zijn!
Ook de kwaliteit van de muziek vind ik vrij vlak en had ik meer verwacht. Wat mij betreft is de prijs kwaliteit uit balans.

Pluspunten

• Verschillende oortjes

Minpunten

• Kwaliteit geluid
  • Pasvorm

r*******@h********** 01-08-2021

Goede kwaliteit sport oortjes

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Dit product voldoet aan mijn verwachtingen. Ik gebruik het met sporten en ben hiermee erg tevreden.

Amo Niem 29-07-2021

Valt tegen

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Het design vond ik wel goed, mooi en praktisch
De oortjes zitten niet heel erg fijn, al helemaal niet tov de Power Beats by Dre
Ik heb ze vooral gebruikt tijdens het hardlopen en sporten. Dan blijven ze wel zitten, maar na een tijdje gaan ze pijn doen, max een half uurtje kan ik ze inhouden.
De kwaliteit van het geluid vond ik ook vies tegenvallen. Ik had echt helder geluid verwacht, maar dat was dus niet zo. De bass bestaat gewoon niet en heb zelfs de app gebruikt om het aan te passen, maar tevergeefs.
Het gebruiksgemak is wel oke, de instructies zijn duidelijk, alleen soms verwarrend met double tap en triple tap etc.
Of ze lang mee gaan weet ik niet, ik kan ze niet lang inhouden.
Active Noise Cancelling heb ik niet echt iets over kunnen ervaren. Ik heb ook de airpods pro en dat is gewoon geen vergelijking.

Pluspunten

• ze lijken op beats

Minpunten

• Ze zitten niet comfortabel
  • Geen goed geluid
  • Slechte prijs/kwaliteit verhouding

Anna8586 28-07-2021

superfijne oordoppen

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

De oordopjes worden geleverd in een hele mooie kleine stevige verpakking. Ze blijven goed zitten bij het sporten, ze klemmen mooi rond je oren en er zit verschillende grootte oordopjes bij welke je kunt aanpassen aan de grootte van je gehoorgang. Het geluid is helder, er zit wel een kleine ruis in het geluid. De gebruiksaanwijzing is kort en bondig, hierdoor is het eenvoudig om de oordopjes te bedienen. Door de tappen op de oortjes kun je ze bedienen, dit vergt wel enige handigheid hoor. Ze gaan lang mee als je ze volledig hebt opgeladen en ik vind ze heel prettig in gebruik. Qua aanschaf is het wel een investering maar die vind ik meer dan de moeite waard. Ik ben er heel blij mee

Pluspunten

• comfort
  • ze gaan lang mee na opladen
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• aanschafprijs
  • klein ruisje

Lupuloid 28-07-2021

Prettige oordopjes tijdens het rennen

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

De JLAB Epic oordopjes, heb ik voornamelijk nodig voor het rennen. En ik moet zeggen; dat ze prettig zitten, een lange batterijduur hebben en prima geluid verzorgen. De oordopjes zitten in een handige oplaadcase en de mogelijkheden tot de oordopjesopzetstukken zijn ook prettig. Tijdens het rennen, maak ik middels bluetooth een verbinding met mijn Garmin Fenix 6x Pro. De connectivity is heel goed. En de bediening ook. Ze zijn waterproof en zelfs met de bril, blijven ze goed zitten. De app is ook heel gebruiksvriendelijk. Mijn enige nadeel van de oordopjes, is dat ik ze ook graag wilde gebruiken op de fiets om mee te bellen, maar dan merk je dat de microfoon niet goed genoeg is. Er komt heel veel wind/ruis tussendoor. De ontvanger, hoort je bijna niet. Ik vind het design heel mooi, praktisch en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Pasvorm
  • Geluid/kwaliteit
  • App bediening
  • Omgevingsgeluid
  • Makkelijk te connecten

Minpunten

• Niet geschikt voor het bellen op de fiets
  • Af en toe, valt de bluetooth weg (voor 1 sec)

Constantijn 28-07-2021

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Prijs-kwaliteit verhouding is in goede balans, veel opties in meegeleverde opzetstukjes en bedieningsmogelijkheden , applicatie en noice-cancelling werken goed.

Pluspunten

• prijs-kwaliteit
  • verschillende opzetstukjes
  • goede noise-cancelling

Minpunten

• bass-tonen mindere kwaliteit
  • bij veel vocht gaan dopjes uit

Rosan91 28-07-2021

Goed geluid, maar pijnlijk in je oren

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

De JLab Epic Air Sport ANC gebruik ik voornamelijk met hardlopen. Soms gebruik ik ze ook tijdens het doen van het huishouden als de kinderen televisie kijken.
Ik vind het lastig om te ontdekken of de oortjes op Noise Canceling of op Be Aware staan. Dat heb ik dan dus ook nog niet uitgevogeld. Ik tap net zo lang tot ik geen last meer van de wind heb. We wonen relatief dicht bij het strand, dus we hebben hier vaak veel wind. Die wil ik echter niet door m'n oortjes heen horen, maar ik wil wel de geluiden om me heen kunnen horen. Ik heb tot nu toe alleen nog maar met maar 1 functie de wind goed kunnen weghalen, dus waarschijnlijk is dat de Noise Canceling, maar ik vind het wel echt belangrijk dat ik de geluiden goed om me heen hoor. Het liefst loop ik hard met maar 1 oortje in, maar dat is wel onhandiger, omdat je dan dus een groot deel van de bediening mist.
Ik vind de oortjes vrij hard in je oren. Ik gebruik hiervoor de Cloud Foam dopjes. Die overigens wel erbij geleverd zijn. De 'gewone' dopjes blijven niet fijn zitten, waardoor ik alsnog steeds aan het duwen ben en vaak dan dus van alles activeer.
Ze doen na een tijdje gewoon zeer aan m'n oren. (Ik heb ze gemiddeld een half uurtje in, dus niet eens zo heel lang.)

Pluspunten

• Geluid
  • Handig opbergbakje

Minpunten

• Hard, pijnlijk in je oren
  • Geen prettige bediening

Adk12 28-07-2021

Goede kwaliteit oortjes!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Geselecteerd om deze oortjes te testen, altijd leuk! Ik gebruik ze nu 4 weken. De oortjes komen in een oplaadcase van welke de batterij erg lang mee gaat, erg fijn. Case zelf beschadigd wel vrij snel, maar doet niet af aan de kwaliteit. Wanneer je de oortjes in de case doet, laden ze automatisch op. Zijn ook erg snel met Bluetooth verbonden. Je hebt ook een speciale app waarin je de oortjes naar jouw wensen in kan stellen (Bas etc). Zodra ze aan zijn, mooi geluid en makkelijk te gebruiken. Veel verschillende dopjes zodat er voor elk formaat oor iets past. Ik heb nog steeds wel wat last als ik ze lang in heb, maar dat kan aan mij liggen. Heb ze voor wandelen, skeeleren en tijdens het vliegen gebruikt.

Pluspunten

• Zien er leuk uit
  • Blijven goed zitten
  • Uitgebreide app

Minpunten

• ANC werkt minder goed
  • Case beschadigd vrij snel
  • Na langer dragen krijg ik last van mijn oren

Jiskaa 27-07-2021

Super fijn voor het sporten

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Ik heb deze oortjes nu ongeveer een maand en ben er over het algemeen erg tevreden over. De oortjes komen in een handig doosje waarin je de oortjes kan opladen en met veel verschillende dopjes waardoor iedereen denk ik wel een passende optie kan vinden. Vaak heb ik het probleem dat een van de twee oortjes niet goed of lekker zit maar deze zitten gelukkig aan beide kanten fijn en vallen niet uit. Ook tijdens het fitnessen blijven ze goed zitten en gaan ze niet irriteren bij het zweten. De oortjes hebben heel veel verschillende opties die je kan kiezen door op de oortjes te tikken of ingedrukt te houden. Persoonlijk vind ik dit niet heel prettig, het zijn veel opties en door de kleine verschillen heb ik met regelmaat de verschillende optie te pakken maar wellicht is dit ook een kwestie van wat langer wennen. Overall heel erg tevreden met deze sport oordopjes!

Alies89 26-07-2021

Bevalt goed!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Ik heb deze oordopjes nu een drietal weken en gebruik ze om mee hard te lopen. Ik had al een aantal dingen geprobeerd, maar op één of andere manier blijven ze nooit zitten. Door de haakjes aan deze oordoppen blijven ze zitten. Ik merk wel dat ik een wat flexibelere pasvorm fijn had gevonden (dat je de haakjes nog een beetje kon kneden oid), maar nu past hij in één oor perfect en de andere niet. Hierdoor moet ik het ene oortje af en toe terugdrukken. Maar ze blijven zitten!

Het geluid is mooi en het is handig dat je ze, door ze aan te raken, kan besturen. Je moet even doorhebben wat welk tikje precies doet, maar daarna is het superhandig. Aanrader is om wel de automatische pauze sensor uit te zetten. Deze gaat af zodra er een haarlokje of een windvlaagje voorbij komt, heel irritant. In de app makkelijk uit te zetten! Ook is in de app heel makkelijk het geluid aan te passen en te regelen. Heel gebruiksvriendelijk allemaal.

Het doosje is ook mooi, met het geïntegreerde oplaadkabeltje en superhandig in gebruik. De batterij gaat lang mee, dus dat is ook erg prettig.

Al met al wel een aanrader!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooi doosje

Minpunten

• Automatische pauze sensor

MB82 25-07-2021
  • Product gekregen

Toppertje

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Fijne oortjes voor het sporten. Eindelijk oortjes gevonden die niet uitvallen en die ook nog eens een goed geluid hebben. Muziek is mijn motivator tijdens het sporten dus een goede sound is erg belangrijk en deze oortjes hebben dat in huis. Ook fijn is de noise cancelling , ik hoor de anderen om mij heen dus niet en kan mij volledig focussen op mijn workout en de muziek.

Tevens wel fijn dat er verschillende maten oortjes bij zitten wat er voor zorgt dat ze altijd passen. Je switcht makkelijk van nummers, de bediening is echt makkelijk.

Ze gaan lang mee en opladen is zo gepiept in de oplaad case. Een fijne bijkomstigheid vind ik dat ze er nog hoo uitzien ook.

Een echte aanrader! Wel opletten in t verkeer met de noise canceling ;-)

Pluspunten

• Noise canceling
  • Meerdere maten oortjes
  • Blijven goed zitten
  • Oplaadcase

Loessoed 23-07-2021

Goede oordopjes en kwamitatief geluid

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Ik kreeg de ANC oordopjes keurig verpakt thuisbezord en was erg blij met wat ik zag . Het design is erg mooi en voelt ook robuust aan , wat ik persoonlijk erg orettig vind. Het oordopje past goed, alleen heb wel de kleinste oordopjes moeten gebruiken. Gelukkig zitten er wel 6 verschillende maten oordopjes bij dus dat scheelt. Ik vind de wireless oordopjes erg gebruiksvriendelijk omdat het geluid kqalitatief supergoed is en je heel makkelijk muziek kunt instellen via de app.

De oordopjes voelen ook comfortabel aan en je kunt ze goed gebruiken bij verschillende sporten. Als je bijvoorbeeld Mountain Climbers doet dan blijven de dopjes prima zitten! Het enige nadeel vind ik de gevoeligheid van de oordopjes. Tijdens het sporten stopte meerdere keren mijn muziek die ik had ingesteld via Spotify. Of dit komt omdat ik 5 meter van mijn telefoon vandaan stond of dat de oordopjes heel gevoelig zijn qua aanraken dat weet ik niet maar het is niet heel prettig om elke keer je muziek te moeten onderbreken. Voor de rest wel goede oordopjes , zeker voor deze prijs!

Marjolein85 22-07-2021

Ideale sport in-ears

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Bij het zoeken naar in-ears bij deze oortjes terecht gekomen. Met mijn flaporen ben ik nog wel eens bang om de standaard in-ears te verliezen, maar deze bkijven perfect zitten! Door de verschillende opzetstukjes comfortabel te maken voor iedereen.
Tijdens het hardlopen blijven ze perfect zitten. Ik kan ze makkelijk harder en zachter zetten door er op te tikken, al is het niet zo als ik per ongeluk er tegenaan tik, dat er dan iets gebeurd. De bluetooth verbinding werkt prima.
De oortjes komen in een stevige case, waarin ze continu worden opgeladen, dus altijd volle batterij, wat je ook direct te horen krijgt zodra je de oortjes uit de case in je oren doet . De case hoeft niet vaak te worden opgeladen, en de usb zit onder de case vast, zodat je nooit op zoek hoeft naar een snoertje, wat mij betreft ideaal!

Pluspunten

• Comfortabel
  • Lange accuduur

Shar 22-07-2021

Goed zittende oordopjes

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Een van de eerste dingen die me bij het testen opviel aan de JLab Epic Air ANC was hoe comfortabel ze waren. Ik merkte nauwelijks dat ik ze aan had. JLab heeft zes verschillende maten tips geleverd om de oordopjes een perfecte pasvorm te geven.
Een groot voordeel is de indrukwekkende levensduur van de batterij. De batterijduur van deze apparaten overtreft de meeste van hun concurrenten. In het begin is het bedienen even wennen. Met de app kun je de ruisonderdrukking zo instellen dat je je omgeving echt bijna niet meer hoort! (Fijn om helemaal op te gaan in je muziek maar pas hier wel mee op als je je buiten begeeft) De oplaadbare case vind ik zelf wel wat aan de grote kant maar dat komt ook door de sportuitvoering.

Over het algemeen hebben de oordopjes een geweldige batterijprestatie, een goede geluidskwaliteit en handige aanpassingstools die helpen de ruisonderdrukking en de niet-intuïtieve app in evenwicht te brengen.

Pluspunten

• geweldige batterijprestatie
  • goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Inbrengen soms even wat meer werk

Pb1991 20-07-2021

strak mooi design en prettig geluid

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Goede oortjes. Snelle verbinding en gaan ontzettend lang mee. Ik heb ze nu een paar weken en gebruik ze elke dag. Tot op heden nog niet hoeven op te laden. (al vind k de aansluiting van het oplaaddoosje wel apart. Had liever een degelijke USB aansluiting gehad).
Geluid is prima, er zijn betere oortjes met betere bass, maar als je niet zo kritisch bent dan is het niet zo erg.
Touch functie op de oortjes is handig en snel, maar je moet wel goed tikken. Gelukkig zijn ze niet zo gevoelig dat als je er per ongeluk tegenaan komt, dat het dan reageert.
De haken achter t oor vind ik wel onhandig, zijn best groot en soms beetje geklooi om ze goed te zetten.
Over het algemeen. Prima oortjes, goed genoeg.

Pluspunten

• Gaat lang mee
  • Touch functies

Minpunten

• Oorhaakjes zijn onhandig
  • Geluid

Bob25 20-07-2021

Fijne oortjes

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Ik was al een tijdje opzoek naar nieuwe oortjes voor tijdens het sporten en het werken.
Met geluk mocht ik deze oortjes testen en ze bevallen me tot nu toe erg goed.

Ze zijn erg makkelijk in je oren te stoppen ookal lijkt het misschien was lastiger door de lange uiteindes. Hierdoor blijven ze juist erg goed zitten. Doordat ze zo stevig in ne oor zitten kan ik met gemak gaan hardlopen zonder dat ze er steeds uitvallen.
De verschillende maten opzetstukjes zijn erg fijn zodat ze ook door mijn vrouw te gebruiken zijn, zij heeft de kleinste maat nodig en ik zelf een van de grotere.

De oortjes zijn met Bluetooth goed te linken aan je telefoon. Opnemen en ophangen of volume instellen kan via de oortjes zelf. Het was wel even wennen hoevaak je moet drukken op het oortje maar dit leer je snel. Via de app is het ook makkelijk om de gewenste volume etc. in te stellen. Ook updates gaan via de app.

De oplaadcase is erg stevig en kan tegen een stootje. Het opladen van de case viel me reuze mee kwa tijd.  De batterijduur is voldoende voor bijna de hele week gebruik.  Ik hoef hem ook maar 1x per week op te laden.
Al met al is het geluid erg goed en ben ik zeer tevreden over de oortjes.

Pluspunten

• Harde case
  • Batterij gaat lang mee
  • Goed geluid
  • Makkelijk in te stellen via app

Revi 19-07-2021

Oortjes die lekker zitten en een goed geluid produ

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Ik heb de Jlab Epic Air Sport ANC oortjes enkele malen gebruikt en tot nu toe ben ik tevreden. Het design spreekt mij wel aan. Ze zien er stoer uit, maar het belangrijkste is dat ze ook goed zitten. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat de oortjes eruit gingen vallen. Ik heb de oortjes gebruikt tijdens het hardlopen en wielrennen. Vooral op de fiets was ik bang dat ze misschien los gingen zitten, maar dit was niet het geval. Dit komt ook door de oorhaken, waar je overigens geen last van hebt. Je hebt zelfs soms niet door dat de oordopjes in hebt. Met de verschillende opzetstukken zijn de dopjes voor ieder oor passend te maken. Ze worden geleverd in een mooie harde case waarin ze goed beschermd zijn. Handig is ook dat deze case kunt gebruiken als oplaadstation, zodat je onderweg altijd naar muziek kunt luisteren. De set-up ging snel en was niet moeilijk. De oordopjes werden via bluetooth meteen gevonden, waarna ik hiermee aan de slag kon. Fijn dat de oordopjes ook tegen regen kunnen. Het maakt dus niet uit als je met sporten volop aan het zweten bent. Prima product, waar ook een mooi geluid uit komt!

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Lange batterijduur
  • Mooi en helder geluid

Minpunten

• Korte oplaadkabel
  • Bediening is in het begin lastig

Maaike 19-07-2021

Zeer fijne oortjes!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Ik ben veel aan t wandelen en was allang op zoek naar draadloze oortjes! Daarom ook erg blij om deze te mogen testen! Was meteen al erg blij met de pasvorm! Zitten meerdere opzetstukjes bij dus gegarandeerd dat het goed gaat zitten ( en blijft zitten!) ze zitten gewoon zo comfortabel dat je ze na een poosje niet eens meer voelt! Het connecten met de telefoon gaat snel, en via de touchbediening op de oortjes zelf werkt t gewoon super makkelijk! Ben ook erg blij met de Active Noise Cancelling!! Wat een genot! Ook het handsfree bellen werkt gewoon goed! Had eerste keer flinke wandeling paar keer dat verbinding weg was, maar een keer Bluetooth aan en uit en dat was opgelost en werkt nu gewoon stabiel! Geluid is gewoon erg fijn! Heb ze ook inmiddels vaak thuis in tijdens t bellen, en kan dan gewoon tegelijk t huishouden doen! Kortom echte aanrader!

Pluspunten

• Comfort
  • Geluid
  • Noice canceling

Minpunten

• Geen!

NeMeHoB 19-07-2021

Top sportoordopjes!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Als fanatiek sporter in zowel hardlopen als wielrennen vind ik het belangrijk goede oordopjes te hebben die blijven zitten tijdens mijn activiteiten. Daarnaast is het natuurlijk belangrijk dat ze prettig klinken, maar dat is voor wat betreft het sporten wel bijzaak.

Deze oordopjes van Jlab heb ik de afgelopen tijd gebruikt tijdens het hardlopen van halve marathons en ik moet zeggen dat dit me goed is bevallen. De dopjes blijven echt goed zitten en zitten daarbij ook nog prettig. Ik ben niet bang dat ik ze kan verliezen en ik hoef ze ook niet steeds te 'corrigeren' wat ik bij mijn vorige oordopjes wel moest doen. Dus voor het belangrijkste punt volstaan deze oordopjes de test.

Qua geluid ben ik niet degene die er heel veel over kan zeggen. Klinken de oordopjes goed? Ja! Werkt het filteren van omgevingsgeluid (niet aan te raden bij sporten) goed? Ja! Zijn er mogelijkheden om het geluid aan te passen? Ook nog! Maar is het geluid 'true sound' etc? Geen idee. Het klinkt gewoon goed en daarmee basta!

De batterijduur vind ik zelf niet heel belangrijk als het maar meer dan 4 uur op een lading doet. Deze doen volgens de omschrijving veel langer, maar de meeste mensen zullen ze na een activiteit weer in het doosje terugdoen en dan laadt hij ze zo weer vol voordat je weer gaat hardlopen of fietsen. Dus wat dat betreft ook prima.

Kortom: voor mij een prima set om mee te sporten.

Pluspunten

• Fitting
  • Batterijduur
  • Geluid

1975Richard 19-07-2021
Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Ik mag dit apparaat testen via de Reviewclub en heb deze momenteel een aantal weken in bezit. Ze zitten lekker en door de verschillende sets doppen, zit er altijd de goede maat bij. Een bril dragen gaat niet als je de apparaten draagt, dat is het enige minpuntje wat ik kon vinden. De bediening is via de app zeer makkelijk in te stellen. Het bereik via Bluetooth is uitstekend, draagcomfort is goed en de oordopjes blijven uitstekend zitten. Het is een plezier om deze te testen, en het design is ook erg mooi

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Geluid

Michael97 18-07-2021

Goede draadloze sport oortjes

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Deze oortjes zijn erg fijn om te gebruiken. Er zijn redelijk veel verschillende dopjes om de perfecte luisterervaring mee te maken. Wel merkte ik dat als deze oortjes achter je oor zitten (wat logisch is bij sport oortjes) een normale bril erbij op, niet heel goed zit.
Echter staan de voordelen veel beter ten opzichte van de nadelen. Het allerbeste aan deze sport oortjes vind ik de gemakkelijke bediening van de oortjes, wat het ideaal maakt om te gebruiken tijdens wat voor sport je ook doet.
Tijdens het bellen met deze sport oortjes ervaarde ik wat haperingen, ik hoorde de ander heel slecht en de ander hoorde mij nauwelijks.

Pluspunten

• Strak design
  • Goede batterijduur
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Duur
  • zit niet lekker met bril

AstraLaVistaa 17-07-2021

Prima in-ears!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Ik heb deze in-ears sinds enkele weken als testproduct in bezit en ik vind het prima in-ears.
Het geluid kan geregeld worden in de bijbehorende app, net zoals het aan- en uitzetten van de Noise Cancelling/Be Aware functie, en kun je de 'tap-functie' volledig personaliseren. Voor mijn gevoel is het allemaal wat overkill, maar de app is op zich overzichtelijk en makkelijk te gebruiken.

Het opladen van de in-ears gaat via de opbergcase. Ideaal dat de case een interne batterij heeft waardoor je draadloos kunt opladen. Daarnaast gaan de in-ears erg lang mee op één oplaadcyclus.

De pasvorm is op zich redelijk. Er zitten veel maten earbuds bijgeleverd. Helaas dicht het bij mij niet 100% af en daardoor zitten ze niet helemaal lekker. De oorhaken zitten daarentegen prima.

johans1969 16-07-2021

Goed geluid

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Ik heb de JLab Epic Air Sport ANC nu twee weken getest en de dopjes bevallen uitstekend. Ze verbinden makkelijk met mijn telefoon, laden snel op en de oplader houdt ook heel goed de stroom vast. Mooie stevige behuizing, enige minpuntje is de korte oplaadkabel waardoor opladen aan een stopcontact best lastig. Geluid is prima, mooie volle tonen. Via de app is makkelijk verbinden en aan te passen maar ook goed de batterijsterkte te checken.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk in te stellen
  • Goed in te regelen via app

Minpunten

• kort oplaadsnoer

IndianaJ 16-07-2021

Erg goede oordopjes, vooral als je ermee onderweg gaat!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport

Ik heb de JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black nu ongeveer 3 weken en wil graag dezen hoe erg deze mijn bevallen. Mijn vorige oordopjes waren alweer 6 jaar oud dus dit is wel een hele grote stap vooruit. Ze zitten erg goed in mijn oren, mede door de grote keuze aan oordopjes die meegeleverd word. Ook tijdens het sporten blijven ze goed zitten en doen ze niet pijn als je ze een paar uur in hebt. Ik gebruik ze ERG veel en ook voor telefoongesprekken van het werk doen ze het uitstekend. De touch bediening moet ik nog even aan wennen, maar misschien ben ik te oldschool daarvoor haha maar het werkt wel goed als je weet wat je doet. Het bijkomende doosje om op te laden is ook erg handig, ze passen er makkelijk in, laden snel op, en het ziet er allemaal erg mooi vormgegeven uit. Echt een aanrader dus

Pluspunten

• Comfort
  • noise cancelling
  • Awareness mode