JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black op Kieskeurig.nl.

8,1

MB82 25-07-2021
  • Product gekregen

Toppertje

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl
Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Fijne oortjes voor het sporten. Eindelijk oortjes gevonden die niet uitvallen en die ook nog eens een goed geluid hebben. Muziek is mijn motivator tijdens het sporten dus een goede sound is erg belangrijk en deze oortjes hebben dat in huis. Ook fijn is de noise cancelling , ik hoor de anderen om mij heen dus niet en kan mij volledig focussen op mijn workout en de muziek.

Tevens wel fijn dat er verschillende maten oortjes bij zitten wat er voor zorgt dat ze altijd passen. Je switcht makkelijk van nummers, de bediening is echt makkelijk.

Ze gaan lang mee en opladen is zo gepiept in de oplaad case. Een fijne bijkomstigheid vind ik dat ze er nog hoo uitzien ook.

Een echte aanrader! Wel opletten in t verkeer met de noise canceling ;-)

Pluspunten

• Noise canceling
  • Meerdere maten oortjes
  • Blijven goed zitten
  • Oplaadcase

Loessoed 23-07-2021

Goede oordopjes en kwamitatief geluid

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Ik kreeg de ANC oordopjes keurig verpakt thuisbezord en was erg blij met wat ik zag . Het design is erg mooi en voelt ook robuust aan , wat ik persoonlijk erg orettig vind. Het oordopje past goed, alleen heb wel de kleinste oordopjes moeten gebruiken. Gelukkig zitten er wel 6 verschillende maten oordopjes bij dus dat scheelt. Ik vind de wireless oordopjes erg gebruiksvriendelijk omdat het geluid kqalitatief supergoed is en je heel makkelijk muziek kunt instellen via de app.

De oordopjes voelen ook comfortabel aan en je kunt ze goed gebruiken bij verschillende sporten. Als je bijvoorbeeld Mountain Climbers doet dan blijven de dopjes prima zitten! Het enige nadeel vind ik de gevoeligheid van de oordopjes. Tijdens het sporten stopte meerdere keren mijn muziek die ik had ingesteld via Spotify. Of dit komt omdat ik 5 meter van mijn telefoon vandaan stond of dat de oordopjes heel gevoelig zijn qua aanraken dat weet ik niet maar het is niet heel prettig om elke keer je muziek te moeten onderbreken. Voor de rest wel goede oordopjes , zeker voor deze prijs!

Marjolein85 22-07-2021

Ideale sport in-ears

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Bij het zoeken naar in-ears bij deze oortjes terecht gekomen. Met mijn flaporen ben ik nog wel eens bang om de standaard in-ears te verliezen, maar deze bkijven perfect zitten! Door de verschillende opzetstukjes comfortabel te maken voor iedereen.
Tijdens het hardlopen blijven ze perfect zitten. Ik kan ze makkelijk harder en zachter zetten door er op te tikken, al is het niet zo als ik per ongeluk er tegenaan tik, dat er dan iets gebeurd. De bluetooth verbinding werkt prima.
De oortjes komen in een stevige case, waarin ze continu worden opgeladen, dus altijd volle batterij, wat je ook direct te horen krijgt zodra je de oortjes uit de case in je oren doet . De case hoeft niet vaak te worden opgeladen, en de usb zit onder de case vast, zodat je nooit op zoek hoeft naar een snoertje, wat mij betreft ideaal!

Pluspunten

• Comfortabel
  • Lange accuduur

Shar 22-07-2021

Goed zittende oordopjes

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Een van de eerste dingen die me bij het testen opviel aan de JLab Epic Air ANC was hoe comfortabel ze waren. Ik merkte nauwelijks dat ik ze aan had. JLab heeft zes verschillende maten tips geleverd om de oordopjes een perfecte pasvorm te geven.
Een groot voordeel is de indrukwekkende levensduur van de batterij. De batterijduur van deze apparaten overtreft de meeste van hun concurrenten. In het begin is het bedienen even wennen. Met de app kun je de ruisonderdrukking zo instellen dat je je omgeving echt bijna niet meer hoort! (Fijn om helemaal op te gaan in je muziek maar pas hier wel mee op als je je buiten begeeft) De oplaadbare case vind ik zelf wel wat aan de grote kant maar dat komt ook door de sportuitvoering.

Over het algemeen hebben de oordopjes een geweldige batterijprestatie, een goede geluidskwaliteit en handige aanpassingstools die helpen de ruisonderdrukking en de niet-intuïtieve app in evenwicht te brengen.

Pluspunten

• geweldige batterijprestatie
  • goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Inbrengen soms even wat meer werk

Pb1991 20-07-2021

strak mooi design en prettig geluid

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Goede oortjes. Snelle verbinding en gaan ontzettend lang mee. Ik heb ze nu een paar weken en gebruik ze elke dag. Tot op heden nog niet hoeven op te laden. (al vind k de aansluiting van het oplaaddoosje wel apart. Had liever een degelijke USB aansluiting gehad).
Geluid is prima, er zijn betere oortjes met betere bass, maar als je niet zo kritisch bent dan is het niet zo erg.
Touch functie op de oortjes is handig en snel, maar je moet wel goed tikken. Gelukkig zijn ze niet zo gevoelig dat als je er per ongeluk tegenaan komt, dat het dan reageert.
De haken achter t oor vind ik wel onhandig, zijn best groot en soms beetje geklooi om ze goed te zetten.
Over het algemeen. Prima oortjes, goed genoeg.

Pluspunten

• Gaat lang mee
  • Touch functies

Minpunten

• Oorhaakjes zijn onhandig

Bob25 20-07-2021

Fijne oortjes

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Ik was al een tijdje opzoek naar nieuwe oortjes voor tijdens het sporten en het werken.
Met geluk mocht ik deze oortjes testen en ze bevallen me tot nu toe erg goed.

Ze zijn erg makkelijk in je oren te stoppen ookal lijkt het misschien was lastiger door de lange uiteindes. Hierdoor blijven ze juist erg goed zitten. Doordat ze zo stevig in ne oor zitten kan ik met gemak gaan hardlopen zonder dat ze er steeds uitvallen.
De verschillende maten opzetstukjes zijn erg fijn zodat ze ook door mijn vrouw te gebruiken zijn, zij heeft de kleinste maat nodig en ik zelf een van de grotere.

De oortjes zijn met Bluetooth goed te linken aan je telefoon. Opnemen en ophangen of volume instellen kan via de oortjes zelf. Het was wel even wennen hoevaak je moet drukken op het oortje maar dit leer je snel. Via de app is het ook makkelijk om de gewenste volume etc. in te stellen. Ook updates gaan via de app.

De oplaadcase is erg stevig en kan tegen een stootje. Het opladen van de case viel me reuze mee kwa tijd.  De batterijduur is voldoende voor bijna de hele week gebruik.  Ik hoef hem ook maar 1x per week op te laden.
Al met al is het geluid erg goed en ben ik zeer tevreden over de oortjes.

Pluspunten

• Harde case
  • Batterij gaat lang mee
  • Goed geluid
  • Makkelijk in te stellen via app

Revi 19-07-2021

Oortjes die lekker zitten en een goed geluid produ

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Ik heb de Jlab Epic Air Sport ANC oortjes enkele malen gebruikt en tot nu toe ben ik tevreden. Het design spreekt mij wel aan. Ze zien er stoer uit, maar het belangrijkste is dat ze ook goed zitten. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat de oortjes eruit gingen vallen. Ik heb de oortjes gebruikt tijdens het hardlopen en wielrennen. Vooral op de fiets was ik bang dat ze misschien los gingen zitten, maar dit was niet het geval. Dit komt ook door de oorhaken, waar je overigens geen last van hebt. Je hebt zelfs soms niet door dat de oordopjes in hebt. Met de verschillende opzetstukken zijn de dopjes voor ieder oor passend te maken. Ze worden geleverd in een mooie harde case waarin ze goed beschermd zijn. Handig is ook dat deze case kunt gebruiken als oplaadstation, zodat je onderweg altijd naar muziek kunt luisteren. De set-up ging snel en was niet moeilijk. De oordopjes werden via bluetooth meteen gevonden, waarna ik hiermee aan de slag kon. Fijn dat de oordopjes ook tegen regen kunnen. Het maakt dus niet uit als je met sporten volop aan het zweten bent. Prima product, waar ook een mooi geluid uit komt!

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Lange batterijduur
  • Mooi en helder geluid

Minpunten

• Korte oplaadkabel
  • Bediening is in het begin lastig

Maaike 19-07-2021

Zeer fijne oortjes!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Ik ben veel aan t wandelen en was allang op zoek naar draadloze oortjes! Daarom ook erg blij om deze te mogen testen! Was meteen al erg blij met de pasvorm! Zitten meerdere opzetstukjes bij dus gegarandeerd dat het goed gaat zitten ( en blijft zitten!) ze zitten gewoon zo comfortabel dat je ze na een poosje niet eens meer voelt! Het connecten met de telefoon gaat snel, en via de touchbediening op de oortjes zelf werkt t gewoon super makkelijk! Ben ook erg blij met de Active Noise Cancelling!! Wat een genot! Ook het handsfree bellen werkt gewoon goed! Had eerste keer flinke wandeling paar keer dat verbinding weg was, maar een keer Bluetooth aan en uit en dat was opgelost en werkt nu gewoon stabiel! Geluid is gewoon erg fijn! Heb ze ook inmiddels vaak thuis in tijdens t bellen, en kan dan gewoon tegelijk t huishouden doen! Kortom echte aanrader!

Pluspunten

• Comfort
  • Noice canceling

Minpunten

• Geen!

NeMeHoB 19-07-2021

Top sportoordopjes!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Als fanatiek sporter in zowel hardlopen als wielrennen vind ik het belangrijk goede oordopjes te hebben die blijven zitten tijdens mijn activiteiten. Daarnaast is het natuurlijk belangrijk dat ze prettig klinken, maar dat is voor wat betreft het sporten wel bijzaak.

Deze oordopjes van Jlab heb ik de afgelopen tijd gebruikt tijdens het hardlopen van halve marathons en ik moet zeggen dat dit me goed is bevallen. De dopjes blijven echt goed zitten en zitten daarbij ook nog prettig. Ik ben niet bang dat ik ze kan verliezen en ik hoef ze ook niet steeds te 'corrigeren' wat ik bij mijn vorige oordopjes wel moest doen. Dus voor het belangrijkste punt volstaan deze oordopjes de test.

Qua geluid ben ik niet degene die er heel veel over kan zeggen. Klinken de oordopjes goed? Ja! Werkt het filteren van omgevingsgeluid (niet aan te raden bij sporten) goed? Ja! Zijn er mogelijkheden om het geluid aan te passen? Ook nog! Maar is het geluid 'true sound' etc? Geen idee. Het klinkt gewoon goed en daarmee basta!

De batterijduur vind ik zelf niet heel belangrijk als het maar meer dan 4 uur op een lading doet. Deze doen volgens de omschrijving veel langer, maar de meeste mensen zullen ze na een activiteit weer in het doosje terugdoen en dan laadt hij ze zo weer vol voordat je weer gaat hardlopen of fietsen. Dus wat dat betreft ook prima.

Kortom: voor mij een prima set om mee te sporten.

Pluspunten

• Fitting
  • Batterijduur

1975Richard 19-07-2021
Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Ik mag dit apparaat testen via de Reviewclub en heb deze momenteel een aantal weken in bezit. Ze zitten lekker en door de verschillende sets doppen, zit er altijd de goede maat bij. Een bril dragen gaat niet als je de apparaten draagt, dat is het enige minpuntje wat ik kon vinden. De bediening is via de app zeer makkelijk in te stellen. Het bereik via Bluetooth is uitstekend, draagcomfort is goed en de oordopjes blijven uitstekend zitten. Het is een plezier om deze te testen, en het design is ook erg mooi

Pluspunten

• Draagcomfort

Michael97 18-07-2021

Goede draadloze sport oortjes

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Deze oortjes zijn erg fijn om te gebruiken. Er zijn redelijk veel verschillende dopjes om de perfecte luisterervaring mee te maken. Wel merkte ik dat als deze oortjes achter je oor zitten (wat logisch is bij sport oortjes) een normale bril erbij op, niet heel goed zit.
Echter staan de voordelen veel beter ten opzichte van de nadelen. Het allerbeste aan deze sport oortjes vind ik de gemakkelijke bediening van de oortjes, wat het ideaal maakt om te gebruiken tijdens wat voor sport je ook doet.
Tijdens het bellen met deze sport oortjes ervaarde ik wat haperingen, ik hoorde de ander heel slecht en de ander hoorde mij nauwelijks.

Pluspunten

• Strak design
  • Goede batterijduur
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Duur
  • zit niet lekker met bril

AstraLaVistaa 17-07-2021

Prima in-ears!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Ik heb deze in-ears sinds enkele weken als testproduct in bezit en ik vind het prima in-ears.
Het geluid kan geregeld worden in de bijbehorende app, net zoals het aan- en uitzetten van de Noise Cancelling/Be Aware functie, en kun je de 'tap-functie' volledig personaliseren. Voor mijn gevoel is het allemaal wat overkill, maar de app is op zich overzichtelijk en makkelijk te gebruiken.

Het opladen van de in-ears gaat via de opbergcase. Ideaal dat de case een interne batterij heeft waardoor je draadloos kunt opladen. Daarnaast gaan de in-ears erg lang mee op één oplaadcyclus.

De pasvorm is op zich redelijk. Er zitten veel maten earbuds bijgeleverd. Helaas dicht het bij mij niet 100% af en daardoor zitten ze niet helemaal lekker. De oorhaken zitten daarentegen prima.

johans1969 16-07-2021

Goed geluid

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Ik heb de JLab Epic Air Sport ANC nu twee weken getest en de dopjes bevallen uitstekend. Ze verbinden makkelijk met mijn telefoon, laden snel op en de oplader houdt ook heel goed de stroom vast. Mooie stevige behuizing, enige minpuntje is de korte oplaadkabel waardoor opladen aan een stopcontact best lastig. Geluid is prima, mooie volle tonen. Via de app is makkelijk verbinden en aan te passen maar ook goed de batterijsterkte te checken.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk in te stellen
  • Goed in te regelen via app

Minpunten

• kort oplaadsnoer

IndianaJ 16-07-2021

Erg goede oordopjes, vooral als je ermee onderweg gaat!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Ik heb de JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black nu ongeveer 3 weken en wil graag dezen hoe erg deze mijn bevallen. Mijn vorige oordopjes waren alweer 6 jaar oud dus dit is wel een hele grote stap vooruit. Ze zitten erg goed in mijn oren, mede door de grote keuze aan oordopjes die meegeleverd word. Ook tijdens het sporten blijven ze goed zitten en doen ze niet pijn als je ze een paar uur in hebt. Ik gebruik ze ERG veel en ook voor telefoongesprekken van het werk doen ze het uitstekend. De touch bediening moet ik nog even aan wennen, maar misschien ben ik te oldschool daarvoor haha maar het werkt wel goed als je weet wat je doet. Het bijkomende doosje om op te laden is ook erg handig, ze passen er makkelijk in, laden snel op, en het ziet er allemaal erg mooi vormgegeven uit. Echt een aanrader dus

Pluspunten

• Comfort
  • noise cancelling
  • Awareness mode

FrankGijsberts 16-07-2021

Deze oordopjes zijn zeer zeker een aanrader!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Deze oordopjes werken zeer goed. Ik gebruik ze tijdens het hardlopen. En zowel verbinding met de telefoon als met mijn sporthorloge werken vlekkeloos! Geen haperingen in het geluid.
Verder zitten de oordopjes perfect, doordat er verschillende maten dopjes meegeleverd worden, waardoor er altijd wel een maat voor je oor bij zit.
Het handige bewaardoosje, dat tevens als oplader gebruikt wordt, maakt dit product af!

Pluspunten

• Makkelijk te verbinden
  • Goede pasvorm
  • Goed geluid

Re 16-07-2021

Oordopjes die zijn werk goed doen!

Geschreven voor: JLab Epic Air Sport ANC True Wireless Black

Goedzittende oordopjes, die bij iedereen wel moet passen! Zoveel soorten dopjes erbij! En ze zitten goed!
Sluiten goed in de oren aan en blijven goed zitten tijdens het sporten.
Mooi geluid erin, had wel wat ruis toen ik ermee op de fiets zat maar dit kun je met de app wijzigen begreep ik. Ik moet me daar nog even in verdiepen.
Eenvoudig muziek te beluisteren vanaf mijn iPhone, ben er tevreden over!
Ideale case erbij en de oortjes zijn snel opgeladen en de accu gaat lang mee.
Makkelijk op te laden.

Pluspunten

• Mooie case
  • Eenvoudige bediening
  • Lange speelduur
  • Goed zittend