Philips ActionFit SHQ3200/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ActionFit SHQ3200/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

sandervantour 12-12-2013
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3200/10

Slechte koptelefoon ooit! blijft niet zitten geluid is komt niet goed door doordat alle oorstukjes niet passen. Slechte bass en zacht geluid. Enige pluspunt is dat hij de wasmachine overleeft alhoewel ik ook niet rouwig had geweest als hij kapot had gegaan.
Zonde van je geld!

Officiele reactie van Philips Nederland 13-12-2013

Beste Sander,
Jammer te horen dat je niet tevreden bent met de pasvorm van de SHQ3200. Ik wil toch even laten weten dat de pasvorm gemakkelijk aan te passen is door het oranje gedeelte naar beneden te schuiven over het gedeelte net boven het oordopje zelf. Op deze manier kan je zelf de pasvorm aanpassen en zouden de oordopjes juist goed moeten blijven zitten.
Met groet, Jeroen - Philips Webcare

RJ 25-10-2013
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3200/10

Waardeloos product, geluid en draagcomfort best tevreden over, MAAR bij de tweede keer hardlopen hield bij mij het rechter oortelefoontje er spontaan mee op. Alleen nog een heel zacht geluid. Kan dus zo de prullenbak in. Is dus NIET bestand tegen transpireren en vocht. Meeste mensen transpireren tijdens sport. Als je claimt zo'n 'sport' product te verkopen moet je het ook wel goed testen dat het bestand is tegen de zaken die je op de verpakking zet.

RJ 14-12-2013

Wordt sinds het plaatsen van deze review door de klantenservice van Philips aan het lijntje gehouden en laten totaal niets van zich horen. Beloven een nieuwe op te sturen, maar zit nu na bijna 2 maanden nog steeds te wachten op de toezending. Vandaag wederom zelf maar weer eens gebeld waar het beloofde blijft. Ze zouden me terugbellen. En wat denk je??? Wederom is het weer stil. Geen enkel beloofd telefoontje terug! Ze sluiten de case gewoon in het callcenter! Vriendelijk doen aan de telefoon omdat het klaarblijkelijk wordt opgenomen. Wat een service zeg!!!! Ik adviseer u ver weg te blijven van dit product en de service van Philips!!!! Er gaat een klacht nu naar een ander niveau van Philips over dit dan naar de klanterservice van Philips! WAARDELOOS!!!!!

RJ 01-02-2014

Het is nu februari 2014. In december is mij beloofd door Philips om het geld terug te storten op mijn rekening. En jawel, zoals te verwachten was, weer geen opvolging van de belofte. Wat een waardeloze customer care!!!! Waar met zeer veel aandacht in het gesprek aan besteed wordt of je graag de klanttevredenheidsenquete na het gesprek positief wilt invullen. Klaarblijkelijk worden ze daarop afgerekend. Ben het nu zat en ga nu een officiële klacht indienen over deze vorm van klachtafhandeling door Philips. Met deze vorm van ontmoediging en 'valse' vriendelijkheid aan de telefoon hoef je nooit je beloftes na te komen en dan maar hopen dat een klant zich niet meer meldt. Daarop kan de case bij Philips gesloten worden en de buitenwereld hoort er nooit wat van!!!! Kortom, mooie commercials maken maar waar het werkelijk om draait, daar hebben ze geen 'zorg' voor!!!!

RJ 25-10-2013

Heb inmiddels contact gehad met Philips. Zij gaan mij nu een nieuwe opsturen. Perfect opgelost zo.
Bij Saturn geven ze geen service op een dergelijk. Staat in de 'kleine' lettertjes dat: 11.3 Uitgesloten van retour en omruiling zijn: f. Hygiënische producten (bijvoorbeeld scheerapparaten, hoofdtelefoons).
Fijn dus als je een issue hebt. Complimenten dus voor de Philips backoffice die de garantie op deze wijze keurig oplost.

RJ 03-02-2014

Vandaag is er door Philips contact opgenomen en excuses gemaakt voor dit proces van afhandeling. Het geld is inmiddels teruggestort. Philips zal intern deze wijze evalueren en er iets mee doen. Hoop dat de consumenten na mij er profijt van mogen hebben!

ikosters 14-10-2013
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3200/10

Blijven bij mij met hardlopen totaal niet zitten,glijden iedere keer uit de gehoorgang.
Geluid is goed maar erg zacht.
Je moet het volume flink opschroeven voor er wat uit te krijgen.
Getest op Ipod en Samsung Galaxy S4.

kevin11 19-06-2013
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3200/10

Bijna geen bass niet het geld waar of moet je de bas nog activeren? Op de verpakking stond krachtige basis.

John_M 20-06-2013

Beste Kevin,

Bij maakte het heel veel uit hoe je de headset in je oor doet. Als de rubber dopjes je oor goed afsluiten hoor ik een prima bass. Als ze niet ver genoeg in mijn oor zitten hoor ik deze nauwelijks.

John_M 24-05-2013
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3200/10

Blijft een mooi ding. Met mijn vorige setje had ik een probleem maar dit is prima door Philips opgelost.
Pluspunten:
* Ontwerp
* Blijven prima zitten om je oor
* Bijgeleverd zakje waarin je de headset mee kunt nemen
* verschillende dopjes waarmee je ze af kunt stemmen op je oor
Min:
* Niet zo geschikt om lang te dragen (bv vliegreis) omdat ze dan wat gaan knellen

John_M 17-05-2013
Geschreven voor: Philips ActionFit SHQ3200/10

Een tijdje redelijk tevreden geweest over de koptelefoon. Sinds kort bromt de linker uitgang bij een iets hoger geluidsnivo.
Kontakt opgenomen met Philips hierover en toezegging gekregen dat ze een nieuwe zouden zenden.
Later kwam men hierop terug en wilt men niets meer doen.

Kortom te duur artikel om met deze slechte kwaliteit en service aan te schaffen !!

Officiele reactie van Philips Nederland 20-05-2013

Beste John_M,

Vervelend te horen dat de koptelefoon niet langer naar behoren werkt. We hebben inmiddels contact opgenomen om tot een oplossing te komen hiervoor.

Philips Webcare