Philips ActionFit SHQ3200/10 - Reviews

gesloten

5,1

sandervantour 12-12-2013 Product half jaar in bezit

3,5
Slechte koptelefoon ooit! blijft niet zitten geluid is komt niet goed door doordat alle oorstukjes niet passen. Slechte bass en zacht geluid. Enige pluspunt is dat hij de wasmachine overleeft alhoewel ik ook niet rouwig had geweest als hij kapot had gegaan.
Zonde van je geld!

RJ 25-10-2013 Product paar dagen in bezit

5,5
Waardeloos product, geluid en draagcomfort best tevreden over, MAAR bij de tweede keer hardlopen hield bij mij het rechter oortelefoontje er spontaan mee op. Alleen nog een heel zacht geluid. Kan dus zo de prullenbak in. Is dus NIET bestand tegen transpireren en vocht. Meeste mensen transpireren tijdens sport. Als je claimt zo'n 'sport' product te verkopen moet je het ook wel goed testen dat het bestand is tegen de zaken die je op de verpakking zet.

ikosters 14-10-2013 Product kwartaal in bezit

4,5
Blijven bij mij met hardlopen totaal niet zitten,glijden iedere keer uit de gehoorgang.
Geluid is goed maar erg zacht.
Je moet het volume flink opschroeven voor er wat uit te krijgen.
Getest op Ipod en Samsung Galaxy S4.

kevin11 19-06-2013 Product paar dagen in bezit

5,2
Bijna geen bass niet het geld waar of moet je de bas nog activeren? Op de verpakking stond krachtige basis.

John_M 24-05-2013 Product paar dagen in bezit

Blijft een mooi ding. Met mijn vorige setje had ik een probleem maar dit is prima door Philips opgelost.
Pluspunten:
* Ontwerp
* Blijven prima zitten om je oor
* Bijgeleverd zakje waarin je de headset mee kunt nemen
* verschillende dopjes waarmee je ze af kunt stemmen op je oor
Min:
* Niet zo geschikt om lang te dragen (bv vliegreis) omdat ze dan wat gaan knellen

John_M 17-05-2013 Product jaar of meer in bezit

4,5
Een tijdje redelijk tevreden geweest over de koptelefoon. Sinds kort bromt de linker uitgang bij een iets hoger geluidsnivo.
Kontakt opgenomen met Philips hierover en toezegging gekregen dat ze een nieuwe zouden zenden.
Later kwam men hierop terug en wilt men niets meer doen.

Kortom te duur artikel om met deze slechte kwaliteit en service aan te schaffen !!