Philips SHE3590WT/10 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SHE3590WT/10 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Ray2012 24-01-2015
Geschreven voor: Philips SHE3590WT/10 wit

De prijs/kwaliteit verhouding is zo super te noemen!
De bas is zeker aanwezig waar het moet, maar overheerst niet, de midden en hoge tonen zijn uitstekend, alles is hoorbaar aanwezig kwa instrumenten. Ik heb meerdere dure hoofdtelefoons over/on ears en een paar in-ears hier thuis, en het is best wel vreemd om te zeggen maar, deze kleine philips oortjes doen vind ik nauwelijks onder voor de duurdere hoofdtelefoons die ik heb. Ze hebben een paar uur nodig om even in te spelen, althans dat ondervond ik. Deze Philips she3590's blazen standaard oortjes van meerdere goede merken (telefoons) gewoon weg. Ik ben er ieder geval heel blij mee. En ik denk dat ik er me nog een paar aanschaf. De duurzaamheid kan ik nog niet heel veel over zeggen, daar ik ze pas een paar dagen heb. Maar dit schijnt wel in orde te zijn, zelfs voor deze prijs.