Philips SHE3590WT/10

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ray2012 24-01-2015 Product paar dagen in bezit

De prijs/kwaliteit verhouding is zo super te noemen!
De bas is zeker aanwezig waar het moet, maar overheerst niet, de midden en hoge tonen zijn uitstekend, alles is hoorbaar aanwezig kwa instrumenten. Ik heb meerdere dure hoofdtelefoons over/on ears en een paar in-ears hier thuis, en het is best wel vreemd om te zeggen maar, deze kleine philips oortjes doen vind ik nauwelijks onder voor de duurdere hoofdtelefoons die ik heb. Ze hebben een paar uur nodig om even in te spelen, althans dat ondervond ik. Deze Philips she3590's blazen standaard oortjes van meerdere goede merken (telefoons) gewoon weg. Ik ben er ieder geval heel blij mee. En ik denk dat ik er me nog een paar aanschaf. De duurzaamheid kan ik nog niet heel veel over zeggen, daar ik ze pas een paar dagen heb. Maar dit schijnt wel in orde te zijn, zelfs voor deze prijs.

Onderzoeker 09-03-2016

Bijna super

Voor de aanschaf ben ik direct naar een fysieke winkel gegaan zonder eerst het internet af te struinen en specificaties te vergelijken. Het voordeel is dat je het product direct in handen hebt. Het nadeel is dat je achteraf pas beseft dat er eigenschappen ontbreken zijn die je ook graag wilde hebben. Zo mis ik tijdens het dagelijks gebruik op kantoor toch eigenlijk wel een handmatige volume controle op het apparaat zelf. Het volume telkens via de computer regelen is nu eenmaal erg omslachtig. Op dit puntje na ben ik zeker tevreden over mijn aankoop.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl