Braun IRT3020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun IRT3020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

Mathilde 26-02-2018

Meet snel simpel en nauwkeurig!

Geschreven voor: Braun IRT3020

Werkt simpel en meet nauwkeurig. Prijs en kwaliteit zijn prima. Geen overbodige onthou functies die je in de war brengen. Breng het meet gedeelte goed in je oor. Wacht dan heel even zodat het de omgevingstemperatuur kan bepalen en druk dan pas op de knop en binnen een tel wordt de temperatuur gemeten. Deze methode werkt het beste bij alle oor thermometers. Geef ze even de tijd om te meten.! Vroeger met de anale kwik thermometer moest je zelfs 5 minuten wachten. Koorts meten is een secuur geduld werkje en dat vergeet men wel eens.

Pluspunten

• Duidelijk leesbaar
  • Eenvoudige handleiding
  • Makkelijk te vervangen lkapjes
  • Prijs en kwaliteit zijn prima

Minpunten

• Beschermdop zit te strak vastgeklemd.

gebruiker 3020 thermoscan Braun 28-06-2017

Braun 3020 thermoscan

Geschreven voor: Braun IRT3020

Van mijn moeder een thermoscan Braun 3020 geleend om te gebruiken. Ding ziet er hip en degelijk uit.
Bij de verpakking zit geen gebruiksaanwijzing, niet nodig ook dacht ik zo, ziet er immers simpel uit.
Bij nader inzien toch niet zo makkelijk te bedienen, dan maar op internet kijken. Op een forum gestuit op de site van Braun zelf met mensen die een vraag hadden gesteld. Toevallig dezelfde vraag die ik had namelijk; hoe werkt dat ding!?
De vraag wordt wel 15 x herhaald door gebruikers van dit apparaat. Maar nergens is een antwoord te vinden!! Ook niet door Braun zelf.
Dan maar de gebruiksaanwijzing van Braun erbij gezocht. Ook daar staat een zeer onduidelijke beschrijving van hoe het ding te gebruiken.
Kortom het apparaatje is werkelijk een grote mislukking. Schandalig en schaamteloos van Braun dat dit apparaatje nog steeds wordt aangeboden, en dat ze het probleem nog niet hebben opgelost.
Het enige waar het apparaatje echt op werkt is uw zenuwen!

Pluspunten

• geen

Minpunten

• gebruiksvriendelijkheid
  • werking
  • functionaliteit
  • bediening
  • gebruiksaanwijzing

ziekerd 06-04-2014
Geschreven voor: Braun IRT3020

Een verschrikkelijk apparaat. Zeer onnauwkeurig. En na drie maanden niet gebruikt te hebben, doet hij het helemaal niet meer. Zelfs niet met een nieuwe batterij. En zo vaak gebruik je (gelukkig maar) zo'n apparaat niet eens

cbdekleijn 31-01-2013
Geschreven voor: Braun IRT3020

wat een verschrikkelijk apparaat ,als je ziek ben en je wilt koorts meten moet je eerst de gebruiksaanwijzing op gaan zoeken om te weten hoe dat ding werkt.
en daar heb je natuurlijk veel zin in als je ziek ben.....
nee nooit meer zo ding in me huis ,dit is toch wel een van mijn slechtste aankopen ooit het is dat je niet minder kan geven dan 1 ster maar zelfs dat verdient dat ding niet eens.
ik denk de volgende keer als ik ziek ben dat dan de batterij leeg is want dat is als je er over nadenkt toch wel het meest onlogische wat ze kunnen verzinnen ,kijk als je een gezin heb van 45 man dan is er altijd wel een ziek maar als je alleen ben gebruik je hem vrijwel nooit.

rooiepieter 30-12-2012
Geschreven voor: Braun IRT3020

we hebben 2 thermometers van braun geweldig een 4020 en een 3020 de 3020 is naukeuriger en sneller. maar als je met een oorthermometer gaat werken moet je wel eerst goed de handleiding lezen. de 3020 meet binnen 1 seconde.
Dus moet je hem wel goed plaatsen voor een goede meting.
we hebben ook een 4020 deze meet in 5 seconden. voor kleine kinderen is de 3020 een fijn apparaat. deze geeft ook aan als je verkeerd hebt gemeten maar daar moet je zelf dan iets mee doen. en niet het apparaat de schuld geven.

Dick Slooter 30-07-2015

na het lezen van de reviews sluit ik mij bij de anderen aan...een slecht produkt van Braun! Ook wij hebben een 4020 en een 3020 en het verschil is als dag en nacht. De 4020 is een zeer goede thermometer met een voorverwarmde lens, de 3020 heeft dat - waarschijnlijk - niet. Feit is dat de nauwkeurigheid van de 3020 verre van goed is.

Rudolfus 19-06-2009
Geschreven voor: Braun IRT3020

Onbruikbaar apparaat omdat de metingen volstrekt onbetrouwbaar zijn. Vergeleken met 2 traditionele meters die gelijke waarden gaven via anale meting zijnde 38.2 graden. geeft deze oorthermometer waarden die varieren tussen de 36.9 en 38.1. Bij zeven metingen kwamen de volgende waarden: 38.1,37.9,37.8,37.6,37.4,37.2en 36.9. eruit
Zonde van het geld, Wij hebben het apparaat al enige jaren in huis.Toen wij het hadden aangeschaft bleek al meteen dat de metingen onbetrouwbaar waren, daarna is het in de kast blijven liggen.Afgelopen weken het moeten gebruiken omdat de batterij van de andere huisthermometer (Philips, anaal te gebruiken) leeg waren. Weer allemaal verschillende waarden. Daarom vandaag vergeleken met een nieuwe (anale) type en de eerdere Philips met nieuwe batterij.

MartinVALENKAMP 13-03-2014

Ja, ook wij - mijn vrouw en ik - zijn diep teleurgesteld met de IRT 3020. Meet echt niet wat er aan temperatuur bij koorts te meten valt. Dus maar weer gewoon terug naar vroeger tijden: de klassieke thermometer in mijn ..... > Maar, hoe kan je dat slechte apparaat aan Braun terug bezorgen en geld terug krijgen? Wie weet dat?
Martin Valenkamp
martin@valenkamp.com

marten buijs 19-11-2008
Geschreven voor: Braun IRT3020

Erg veel spijt van deze aankoop! Registreert veel verschillende metingen! 5x op een zelfde manier meten levert 5 verschillende temperaturen op! Soms met 1 C verschil, kan dus echt niet!
Raad het iedereen ten zeerste af om dit apparaat aan te schaffen!