Braun IRT3020 - Reviews

4,7

• Slecht
  • Slecht

rooiepieter 30-12-2012 Product half jaar in bezit

we hebben 2 thermometers van braun geweldig een 4020 en een 3020 de 3020 is naukeuriger en sneller. maar als je met een oorthermometer gaat werken moet je wel eerst goed de handleiding lezen. de 3020 meet binnen 1 seconde.
Dus moet je hem wel goed plaatsen voor een goede meting.
we hebben ook een 4020 deze meet in 5 seconden. voor kleine kinderen is de 3020 een fijn apparaat. deze geeft ook aan als je verkeerd hebt gemeten maar daar moet je zelf dan iets mee doen. en niet het apparaat de schuld geven.

Dick Slooter 30-07-2015

na het lezen van de reviews sluit ik mij bij de anderen aan...een slecht produkt van Braun! Ook wij hebben een 4020 en een 3020 en het verschil is als dag en nacht. De 4020 is een zeer goede thermometer met een voorverwarmde lens, de 3020 heeft dat - waarschijnlijk - niet. Feit is dat de nauwkeurigheid van de 3020 verre van goed is.

Rudolfus 19-06-2009 Product jaar of meer in bezit

3,5
Onbruikbaar apparaat omdat de metingen volstrekt onbetrouwbaar zijn. Vergeleken met 2 traditionele meters die gelijke waarden gaven via anale meting zijnde 38.2 graden. geeft deze oorthermometer waarden die varieren tussen de 36.9 en 38.1. Bij zeven metingen kwamen de volgende waarden: 38.1,37.9,37.8,37.6,37.4,37.2en 36.9. eruit
Zonde van het geld, Wij hebben het apparaat al enige jaren in huis.Toen wij het hadden aangeschaft bleek al meteen dat de metingen onbetrouwbaar waren, daarna is het in de kast blijven liggen.Afgelopen weken het moeten gebruiken omdat de batterij van de andere huisthermometer (Philips, anaal te gebruiken) leeg waren. Weer allemaal verschillende waarden. Daarom vandaag vergeleken met een nieuwe (anale) type en de eerdere Philips met nieuwe batterij.

MartinVALENKAMP 13-03-2014

Ja, ook wij - mijn vrouw en ik - zijn diep teleurgesteld met de IRT 3020. Meet echt niet wat er aan temperatuur bij koorts te meten valt. Dus maar weer gewoon terug naar vroeger tijden: de klassieke thermometer in mijn ..... > Maar, hoe kan je dat slechte apparaat aan Braun terug bezorgen en geld terug krijgen? Wie weet dat?
Martin Valenkamp
martin@valenkamp.com

marten buijs 19-11-2008 Product paar dagen in bezit

4,8
Erg veel spijt van deze aankoop! Registreert veel verschillende metingen! 5x op een zelfde manier meten levert 5 verschillende temperaturen op! Soms met 1 C verschil, kan dus echt niet!
Raad het iedereen ten zeerste af om dit apparaat aan te schaffen!

ziekerd 06-04-2014 Product jaar of meer in bezit

4,8
Een verschrikkelijk apparaat. Zeer onnauwkeurig. En na drie maanden niet gebruikt te hebben, doet hij het helemaal niet meer. Zelfs niet met een nieuwe batterij. En zo vaak gebruik je (gelukkig maar) zo'n apparaat niet eens

cbdekleijn 31-01-2013 Product jaar of meer in bezit

wat een verschrikkelijk apparaat ,als je ziek ben en je wilt koorts meten moet je eerst de gebruiksaanwijzing op gaan zoeken om te weten hoe dat ding werkt.
en daar heb je natuurlijk veel zin in als je ziek ben.....
nee nooit meer zo ding in me huis ,dit is toch wel een van mijn slechtste aankopen ooit het is dat je niet minder kan geven dan 1 ster maar zelfs dat verdient dat ding niet eens.
ik denk de volgende keer als ik ziek ben dat dan de batterij leeg is want dat is als je er over nadenkt toch wel het meest onlogische wat ze kunnen verzinnen ,kijk als je een gezin heb van 45 man dan is er altijd wel een ziek maar als je alleen ben gebruik je hem vrijwel nooit.