Inventum VKI6010ZIL - Reviews

Plaatsing
tafelmodel
Pandragers
glas

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 86 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VKI6010ZIL op Kieskeurig.nl.

O.T.Balk 09-06-2018

Inventum VKI6010ZIL

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Koken gaat prima maar bakken is een ramp.Ik heb veel spijt van deze aankoop.Komen net van vakantie terug daar was een etna inductieplaat en die werkte perfect.

Pluspunten

• zou ik niet weten

Minpunten

• Je kunt er amper op bakken

Tembelis 15-07-2018

Beste O.T. Balk, mag ik vragen waarom jij er amper tot niet (ramp) op kunt bakken dan?

chrisdrh 29-12-2018

Inventum VKI6010ZIL

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

De beste investering van de laatste jaren waar ik heel veel plezier/genot aan beleef.
Na 45 jaar op gas gekookt te hebben overgegaan naar de Inventum VKI6010ZIL het is even wennen daarna wil je hem niet meer missen. Op het gewone stopcontact heeft hij met 4 pannen wel beperkingen, maar we zijn met zijn tweeën dus dat komt niet veel voor. Ik kook/bak altijd met een keukenpapiertje onder de pannen dat gaat bijzonder goed geen last van krasjes en minder spetters op de kookplaat. De meeste oude pannen doen het goed, kan geen verbetering waarnemen tussen de nieuwe pannen die ik erbij gekocht heb. Schoonmaken is een fluitje van een cent, even met een sopje er over afvegen met keukenpapier en nadrogen met een microvezeldoek en hij is weer nieuw!

Pluspunten

• Super snel warm
  • Ziet er goed uit
  • Makkelijk schoon te houden
  • Bedieningsknoppen werken snel en goed

Minpunten

• Met 4 pannen is niet de hoogste stand mogelijk

Bep 02-10-2018

inductie kookplaat voor 220 normale stroom

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

ziet er mooi uit en handig in gebruik en kan mooi op 220 dus geen dure veranderingen met Electra zeker pluspunt er zit een slotfunctie op handig als je kleine kinderen heb .koken gaat zeer snel wel nieuwe pannen gekocht . wat ook handig is zit een timer op dus makkelijk voor eitje koken enz voor mij dus pluspunten en snel schoongemaakt met speciaal inductie kookplaat reiniger alleen voordelen dus

Pluspunten

• makkelijk
  • in gebruik

Minpunten

• nee
  • nee

Tom & Francien Jacobs 26-09-2018

Prachtig dessin

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Door omstandigheden komen wij terecht in aanleunwoning van een zorgcentrum
Alleen elektrisch koken is de enige mogelijkheid terwijl wij koken op gas gewend zijn.
Dus op naar de plaatselijke winkelier EP in Vught daar werden wij vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Wij kiezen op zijn aanraden voor een inductie kookplaat omdat deze het koken op gas het dichtst benaderd en kiezen wederom op zijn aanraden voor een Nederlands fabricaat INVENTUM met de mogelijkheid van maar liefst 5 jaar garantie. (we hebben die gekregen!)
Natuurlijk ook het uiterlijk is van belang hij staat prachtig mooi op onze koelkast en het meest belangrijke de eenvoudige bediening een handige kookwekker en de snelheid van het warm worden, sudderen en trekken van soep is perfect.
Kortom wij bevelen hem aan iedereen aan vooral ook ouderen vanwege het bedieningsgemak en het eenvoudig schoonmaken.

John en Yvonne 05-07-2018

Goede Kookplaat, (stekker in stopkontakt en klaar)

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Prima kookplaat, best wel duur maar als je de kosten van installeren van andere kookapparaten aftrek dan is dit heel goed! Heb wel nieuwe pannen moeten kopen.

Pluspunten

• stekker erin en klaar
  • kookt sneller dan met gas
  • Geen extra stopkontakt cq groep nodig.

Minpunten

• Moest wel nieuwe pannen kopen.

Marleen 02-06-2018
  • Product gekregen

Fijne kookplaat met voldoende pitten

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Het is fijn koken op inductie. even wennen maar dat maakt niks uit. Het fijne van inductie is dat het snel afkoelt, en als je de pit zacht zet niks meer overkookt

Adrie 23-03-2018

Superzuinig, in stroomverbruik, keurig van afwerking,

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Prima kookplaat, zuinig in stroomverbruik, voldoet aan alle veiligheidseisen. Als je met je vorige kookplaat niet tevreden was, heb je nu weer volop lust in zelf koken. de prijs, kwaliteitsverhouding is uitstekend ,zelf vind ik dat de kwaliteit ver boven het gemiddelde uitsteekt .

Indesit inductiekookplaat VKI6010ZL 17-03-2018

Inventum vrijstaande inductiekookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Andere apparaten vereisten AANLEG extra groep in meterkast en ander stopkontakt in de keuken
dus nu ruim €95,-- bespaart !!!!

Pluspunten

• plug en play
  • aansluiten op GEAARD stopkontakt
  • Bespaar min. €95 aan installatiekosten

Marianne 10-12-2018

Inductie kookplaat Inventum Superkoop.

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Superproduct, geen hete handvatten, zelf de metalen niet. Piepers supersnel gaar, water kookt supersnel. Wanneer meerdere pitten gelijktijdig aangezet worden, bepaald de kookplaat zelf de verdeling van de stroom.

Pluspunten

• Kookt snel
  • zuinig

• te laat aangeschaft

Slawomir 17-10-2018

Great Deal

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

great deal, suits perfect to modern kitchen with stylish look and functions. Very easy to start using, just pplug n cook! Controls are very intuitive and simple to use, after 2min everything was clear even for my wife which is completely afraid of electrical equipment!

Pluspunten

• plug and cook
  • stylish look
  • 5years garantie
  • price

Ralph 24-09-2018

Perfecte Inductie Kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Na jarenlang op gas gekookt te hebben, wilde ik in mijn nieuwe woning erg graag overstappen op inductie vanwege het duurzaamheidsaspect en de stijgende kosten voor gas gebruik. Dit bleek niet eenvoudig in mijn woning te realiseren, er moest een nieuwe 3-fase groep worden aangelegd: een perilex aansluiting. De offertes van elektriciëns varieerden van 500/1200 euro. Een grote investering die ik liever niet in mijn huurwoning wilde doen. Toen zag ik deze vrijstaande Inventum inductie kookplaat VKI6010ZIL en dat blijkt de ideale oplossing; geen verbouwing, geen hoge elektriciteitsrekening, maar alleen de stekker in het stopcontact en ik kan direct koken! Het design is prachtig, echt een aanwinst voor mijn keuken. Het koken op inductie is een feestje, de tiptoetsbediening is zeer gemakkelijk en alle gerechten zijn veel sneller klaar dan op gas. Er is ook een boostfunctie om nóg sneller te koken, maar dat is niet eens nodig, het gaat op elke stand super snel. Het is een veilige kookplaat met kinderslot en restwarmte indicator en per ongeluk het gas aan laten staan is vanaf nu ook geen zorg meer. Na jarenlang elke avond te boenen op de dragers van het gasfornuis, is het een enorme verademing om met een doekje over de plaat te gaan en de kookplaat is weer helemaal klaar voor gebruik. Ik heb ook de Inventum pannen en die zijn de perfecte combinatie met de kookplaat. Prima prijs-kwaliteit verhouding, ik raad deze kookplaat zeker met 5 sterren aan! Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat ik niet eerder wist van het bestaan van deze kookplaat. Bedankt en gefeliciteerd Inventum: op naar de volgende 110 jaar!

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Duurzaamheid

Minpunten

• geen minpunten

René de V. 12-09-2018

Snel terugverdiend!

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Een prachtig produkt om van het gas af te gaan.

Het koelgeluid is lager dan het kookgeluid van het water in een pan en is daarom dus ondergeschikt in de beoordeling(en) van anderen.

Als je in een flat woont met war tapwater voorziening en blokverwarming dan gaat dit apparaat jou 200 euro per jaar besparen aan vastrecht Gas etc. dus je bent een dief van de eigen portemonnee als je het niet doet.

Ik heb nog even een test uitgevoerd t.o.v. gas:

Gebruikte pan: Brabantia steelpan met 1,5 liter water

oud leidingwater temperatuur = 20 graden
Gas: (extra grote pit): 100 graden in 18 minuten en 30 seconden.
Inductie (140mm kookpit): Stand P (booster) 100 graden in 9 minuten.

Nu met warm tapwater (de temperatuur varieert):

Gas (extra grote pit) Tapwatertemperatuur 70 graden: 100 graden in 9 minuten.

Inductie (140mm kookpit) Tapwatertemperatuur 67 graden: Stand P (booster): 100 graden in 3 minuten.

Inductie (180mm kookpit) Tapwatertemperatuur 60 graden: Stand P (booster): 100 graden in 3 minuten.

Inductie 140mm kookpit Tapwatertemperatuur 67 graden: Stand 7 (is maximale stand bij 4 pitten tegelijk): 5 minuten.

Stand 8 (65 graden tapwater) 15 seconden en 9 (63 graden tapwater) 30 seconden korter dan bij stand 7.

Pluspunten

• Geen gas in huis meer nodig.
  • Makkelijk te reinigen.
  • Geen extra stoppengroep nodig in de meterkast.

Sander Pajzs 07-09-2018

Inventum VKI6010ZIL inductiekookplaat review

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Liefde op het eerste gezicht! Maakt 't moment ! De Inventum inductie kookplaat Plug & Play is fantastisch. Heeft een handige boostfunctie en een timer voor elk van de 4 kookzones, waardoor uitgebreid koken een feest wordt, verder is hij gemakkelijk en overzichtelijk in gebruik, ook in een kleinere keuken, zoals bij ons.
Een hoogwaardige belevenis !!!
Omdat hij mobiel is is hij perfect te plaatsen in iedere keuken, je kan hem immers na gebruik weer opbergen, zodat je ruimte overhoud. Verder is het design prachtig en een esthetische verrijking voor iedere keuken ! Voel me Koning te Rijk en heb hiermee de ware Keukenprins(es) gevonden !

Pluspunten

• praktisch en overzichtelijk

JP 31-03-2018

Inventum Kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Heb dit product gekocht omdat dit niet met een aparte groepenkast hoeft. Super handig ...stekker in stopcontact en koken maar. Een heel mooie kookplaat om te zien en een lust voor het oog

Pluspunten

• makkelijk in onderhoud
  • boost maakt het nog vlugger warm

Minpunten

• maakt wel meer lawaai als gas koken

w.van dijk 03-08-2019

kookgemak

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Fantastisch eenvoudige bediening gemakkelijk kookgemak en heel gemakkelijk schoon te maken ook eenvoudig te installeren alleen de stekker erin moet je wel een aparte stroomgroep hebben.

sjappie 10-07-2019

geweldig appaaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

deze kookplaat heb ik aangeschaft omdat ik duurzamer wil leven en van het gas af wil. en koken via inductie is een geweldig alternatief voor gas.

Pluspunten

• gemakkelijk te bedienen
  • snel warm en kookt sneller dan gas
  • goed schoon te houden

Minpunten

• te lang gewacht om dit apparaat aan tge schaffen

Inventum Inductiekookplaten 10-07-2019

Goede koop

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Een fraai en praktisch design dat voor mij uitstekende mogelijkheden biedt om weer temperatuurgericht te gaan koken zonder constant de kookwekker in de gaten te moeten houden. Ik ben er erg blij mee en vind het alleen jammer dat ik deze Inventum inductiekookplaten niet eerder heb aangeschaft.

Pluspunten

• duidelijke, praktische bediening
  • fraaie design, flexibel inzetbaar

Otto 30-06-2019

Prima vervanger gasfornuis

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Een prima gasvrij alternatief voor als je makkelijk (zonder het trekken van extra stroomgroep) wilt wisselen van gas naar electrisch.

Pluspunten

• Strak design
  • Gas-vrij
  • Geen inbouw
  • Geen extra stroomgroep

Minpunten

• Voorzichtig, het blijft natuurlijk een glasplaat
  • Niet alle pannen in bezit waren compatibel

de Beeld 29-06-2019

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Net ontvangen en binnen 1min geplaatst fantastisch zo in het stopcontact zonder extra elektra werk..gelijk gebruikt en werk simpel en goed erg blij mee

Pluspunten

• 220 v
  • Opbouw plaat

Minpunten

• ?..

DEKKER 29-06-2019

chique kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Het is een erg mooie en gemakkelijke inductieplaat , omdat we in de toekomst van het gas af gaan met z.n allen hebben wij voor deze plaat gekozen omdat het ook simpel is, gewoon de stekker in het stopcontact en klaar is kees!!!! TOP

Pluspunten

• stekker
  • makkelijke bediening