De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 229 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VKI6010ZIL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Röbke 24-11-2023

Top product

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Op zoek gegaan naar een vrijstaande inductiekookplaat omdat de keramische het had begeven. Kwam al snel op deze uit en gezien de reviews zeker de moeite waard om aan te schaffen. Deze kookplaat voldoet aan alle verwachtingen en zelfs meer dan dat.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • overzichtelijk
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen

M.J. 12-11-2023

Hier word ik heel blij van .

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Omdat ik van het gas af wil. Het is een hele mooie aanwinst in mijn keuken ,waar ik geen verbouwing voor hoefde te doen. Plaat op het oude gasfornuis, stekker erin en klaar ben ik.

Pluspunten

• Geen breekwerk.
  • Direct te gebruiken.
  • Mooi design.

Minpunten

• Voor een ouder iemand zwaar om te tillen.

j**2@g**l.com 17-09-2023

Geweldige aanrader

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

een makkelijke overstap van gaas naar elektrisch koken zonder gedoe om een aparte aansluiting te moeten maken. Stekker erin en gelijk kunnen gebruiken

Pluspunten

• aansluiten met gewone stekker
  • fijn in gebruik

Martin 30-07-2023

superdeal

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Het is een super mooi strak apparaat,je hoort hem bijna niet en is zo op 220 volt aan te sluiten.
De levering was binnen 1 dag en dit was de voordeligste die ik kon vinden op het net.
Ben helemaal tevreden.

i********@g******** 30-06-2023

Super gebruiksvriendelijke kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Deze kookplaat werkt super makkelijk. Het gedraai aan de knoppen van het gasstel (dat ik eerst had), hoeft niet meer. Het gebruik van de tiptoetsen wijst zich vanzelf. Een bijkomend voordeel is de timer, handig voor als je een eitje wilt koken. Dit product vind ik een aanrader voor andere mensen.

Pluspunten

• Makkelijke tiptoets bediening
  • timer die als kookwekker dient
  • Eenvoudige installatie
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Niet gevonden

S 22-06-2023

Luxe maar prijsvriendelijke inductie kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Deze geweldige inductie kookplaat is makkelijk schoon te houden en zorgt ervoor dat ik vliegensvlug en lekkere en gezonde maaltijd op tafel heb staan. Ideaal!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden
  • Warmt snel op

s********@h********** 18-05-2023

Geweldig

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Fantastisch dat je de Inventum kookplaat kan aansluiten op gewoon stopcontact zonder extra groep aan te hoeven maken. Mooi model voor bijv bovenop de koelkast. Kookt snel, makkelijke bediening en makkelijk schoon. Super!

Spijkerman 16-05-2023

Top toestel

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Na 2 jaar vond ik het wel eens tijd om een echte review te schrijven, na dit product langere tijd gebruikt te hebben.

Na 2 jaar ziet deze kookplaat er nog steeds uit alsof hij net gekocht is. (als ik er een foto bij kon doen had ik dat gedaan). Dat is dan ook één van de pluspunten. Een vochtige doek volstaat al genoeg om hem weer helemaal schoon te krijgen.

Naast dat hij er netjes en strak uitziet qua design werkt hij ook nog eens goed. Binnen een paar minuutjes heb je een grote pan met aardappelen aan de kook. Op stand 9 is dit al zo en gebruik je de boost functie dan weet je niet wat je overkomt. De plaat is ruim genoeg om voor een gezin op te koken.
Waar ik zelf veel gebruik van maak is het slotje. Ben je klaar met koken dan zet je het slotje aan en kan je hem niet per ongeluk aanzetten. Veilig voor gezin met kinderen.
Ook de ingebouwde timer is hier een veel gebruikte functie.

Heb ik geen minpunten? Als ik er één zou moeten noemen dan is dat meer om te zeuren. Je kan niet alle vier de zones op 9 zetten of op boost. Ik zeg hier wel bij dat dit ook totaal niet nodig is. Zodra je pan aan de kook is kun je de stand omlaag zetten naar 6 of 7 en blijft het door koken. Eindstand dat is dus ook geen probleem.

1 van de grote pluspunten is dat het inductie is en via een normale stekker gaat. Dit maakt hem ontzettend energiezuinig. Hiervoor had ik een keramische op krachtstroom en alleen om te koken betaalde ik me bijna scheel.
Na 2 jaar kook ik hier nog steeds erg graag op en de aanschafprijs is goed als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding, en de kosten die je bespaart.

Ja de inductiekookplaat krijgt van mij dan ook op elk vlak 5 sterren.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Makkelijk bedienbaar
  • Snel alles aan de kook
  • Genoeg ruimte voor 4 pannen

Ankie 21-04-2023

Hoe koken ook op inductie een plezier blijft

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Energie prijzen stijgen en mijn geliefde gasoven werd een risico. Het kon niet anders. Na twijfel toch gekozen om dagelijks koken op inductie te doen. Achteraf vraag ik me af “waarom niet eerder?”
De eerste pasta’s, roti en stoofvlees is af gemaakt. Het is zo makkelijk.
Ik ben er echt blij mee 💋

Pluspunten

• Intuïtief
  • Mooi
  • Goed schoon te houden
  • Energie zuinig
  • Betaalbaar

m**********@h********** 09-03-2023

De 1 fase oplossing voor iedere keuken

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

We hadden een tijdelijke kookplaat nodig ivm een defect in de keuken. Voordat ik nu 2 fasestroom zou laten aanleggen , wellicht toch wel fijn om in ieder geval tijdelijk direct te kunnen koken. Daarom deze 1 fase kookplaat gekocht. Het werkt echt plug and play. en ik ben echt verbaasd over het vermogen en de snelheid waarmee de plaat opwarmt. De Boost knop helpt daar enorm bij, top product echt een aanrader.

Pluspunten

• Plug and play
  • Draagbaar
  • Op normaal stopcontact te gebruiken

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

n******************@g******** 01-03-2023

Uitstekende kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

De kookplaat functioneerd volledig naar verwachting. Met vier pitten is er meer dan genoeg ruimte voor alle pannen en je eten is snel aan de kook. Daarnaast maakt de kookplaat, met mijn pannen in ieder geval, geen vervelende piepende geluiden zoals je die bij sommige inductieplaten soms kan horen. Al met al hartstikke tevreden mee.

ariveuro 28-02-2023

Prima

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Prima en beste vrijstaande inductie kookplaat verkrijgbaar in Nederland. Elke dag met plezier koken en energie zuinig

• Makkelijk schoonmaken
  • Snel op temperatuur
  • Energie besparend
  • Goede pit verdeling

Minpunten

• geen

j**************@h********** 28-02-2023

Prima uitstraling

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Mooie inductiekookplaat voldoet volledig aan de verwachtingen we zullen deze met plezier gebruiken

G. BRONSEMA 23-02-2023

Gebruiksvriendelijk kookplaat

Gebruiksvriendelijk.
Binnen 5 minuten van het gas af.
Gemakkelijk te gebruiken en schoon te maken.

Pluspunten

• Stekker in het stopcontact en koken maar
  • Gemakkelijk schoon te maken

a*******@g******** 18-01-2023

Zeer gebruikersvriendelijke inductie kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Reeds 3 jaar een zeer tevreden gebruiker van deze inductiekookplaat. Hij reageert snel op de verschillende instellingen, een handige timer functie en heel makkelijk schoon te maken.
Helaas liet ik er een volle 650 gram Calvé Pindakaas op vallen waardoor er een stukje afbrak en er een grote barst in zat. De kookplaat werkte nog wel maar om geen risico te lopen toch maar een nieuwe bestelt en gaan we weer genieten van deze fantastische Inventum inductiekookplaat.

Pluspunten

• snel
  • eenvoudig in gebruik
  • timerfunctie
  • makkelijk schoon te houden
  • zorgt er zelf voor dat hij binnen de 16Amp blijft

Coert 15-01-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Omdat wij een vakantie woning hebben waarbij we geen gas wilde hebben hebben we gekozen voor een inbouw inductie kookplaat. Dit beviel ons zo goed dat we nu een vrijstaande inductie hebben gekocht voor in ons gewone huis. Ook omdat de gasprijzen zeer hoog zijn momenteel komt dit wel goed uit. Omdat je bij deze inductie geen extra groep nodig hebt vinden wij dit zeker een aanrader. Hij ziet er ook nog erg mooi uit en werkt uitstekend. Een aanrader voor als je bijvoorbeeld een vakantie huis hebt of als je op een camping duurzaam wil koken en je maar 1 fase kan aansluiten. Wij zijn erg tevreden. Kook er nu 1 jaar mee en voor ons geen gas meer.

Pluspunten

• 1 fase
  • Makkelijk schoonmaken
  • Ziet er strak en mooi uit

i***@s******** 10-01-2023

Super inductiekookplaat voor een goede prijs.

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Werkelijk een fantastische inductiekookplaat.
Handig en eenvoudig in gebruik, mooi design en makkelijk aan te sluiten op slecht 230V, dus ook energiezuinig.
Eveneens een zeer intelligente warmteverdeling.
Zo blij mee!
Ook schoonmaken is een "makkie".
Koken op dit apparaat is elke dag een feestje.

Pluspunten

• Gemak
  • Energieverbruik

jurian 26-11-2022

slechte kwaliteit en service

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

ontzettend slechte service en garantie een maand geleden dit product gekocht en opeens zit er een mooie ronde barst in de hoek van de kookplaat die uit het niets ontstaan is. Ik was aan het koken en ineens zie ik de barst in de hoek zitten. Er is voor de rest geen beschadiging te zien aan het apparaat en ook geen inslag punt van hoe de barst heeft kunnen ontstaan. In de handleiding staat er dat je de kookplaat niet meer moet gebruiken vanwege de barst wegens gevaar maar dan kan je dus niet meer koken. Vervolgens zijn we naar de mediamarkt gegaan met de kookplaat om te vragen of we de plaat konden ruilen of ons geld konden terug krijgen zodat we zo snel mogelijk weer konden koken. Dit was allebei niet mogelijk want Inventum heeft thuis service dus de reparatie moest worden aangemeld. Na uiteindelijk een week een mail ontvangen om foto's door te sturen van de barst zodat ze de reparatie konden beoordelen. Wij dit zo snel mogelijk gedaan zodat het snel zou worden opgelost. maar helaas na weer een aantal dagen te wachten krijg je een mail terug dat glas schade niet onder garantie valt en je beter een nieuwe kan kopen dan laten repareren omdat dit zo duur is om te laten repareren. dus ja wat moet je dan even een nieuwe kopen van 300 euro alsof het niks is. Ik heb nog nooit zo'n slechte service mee gemaakt ze denken niet eens mee aan een oplossing of onderzoeken het product om te kijken hoe de barst heeft kunnen ontstaan je kan duidelijk zien dat de barst niet door verkeerd gebruik of door iets er op te laten vallen is ontstaan dan zou je nooit zo'n mooie ronde barst krijgen. Ontzettend jammer dat ze dan op de site beweren dat ze kwaliteit leveren en daarbij 5 jaar garantie bieden terwijl dit bij ons totaal niet het geval is

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • slechte klantenservice

s******@l****** 18-11-2022

Bevalt erg goed, zeker een aanrader!!

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Deze kookplaat vind ik echt geweldig. Zowel design als de gebruiksvriendelijkheid spreekt mij zeer aan. Het is een aanrader voor de mensen die gebruik willen maken van een vrijstaande kookplaat. Dit is een perfecte keus geweest voor mijzelf. Hij warmt snel op en zorgt ervoor dat je gerechten snel gekookt worden.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Zuinig
  • Betrouwbaar

tychoon 09-11-2022

kookplaat niet voor de kookliefhebber!

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

fijn kookplaatje voor tussendoor. Maakt wel een blazend geluid door het ingebouwde koelsysteem (ventilatoren onderin).
Ook zijn de grootste 'pitten' kleiner dan verwacht. Een grote pit warmt een wat grotere koekenpan (va. 25 cm) dus vooral in het midden op, en niet erg goed aan de zijkanten. Gelijkmatige garing van bv een pannenkoek is niet gegarandeerd!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • prijs
  • boostfunctie

Minpunten

• geluid
  • kleine kookzones

g***********@g******** 08-11-2022

Kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Gekocht omdat hij op mijn gasstel gezet kon worden met stekker aansluiting .Zonder gedoe met aanpassing stoppenkast.Ben er super super tevreden over en een feess ie om te gebruiken:.

Pluspunten

• Mooi design en oogt chiquer dan mijn gasstel.
  • Zeer makkelijk in gebruik

m********@y******** 06-11-2022

Bevalt goed is een aanrader om te kopen

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Ik vind het fijn koken voorheen kookten ik op gasfornuis en wij zijn wegens gas prijzen die tegenwoordig duur zijn geworden zijn wij wezen kijken naar inductiekookplaat om te bezuinigen en kwamen we deze tegen vond het ook mooie kookplaat ik kan er goed mee koken en ben er echt blij mee

Pluspunten

• Kookt fijn
  • Veel standen
  • Groot

r*****@h********** 16-10-2022

Echt plug & play - prima gaskookplaat vervanger.

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

Wat ontzettend aanspreekt aan dit apparaat is dat het prima de ouderwetse gaskookplaat vervangt.

Plug & play: aansluiten, altijd even afnemen en meteen aan de slag (met de juiste pannen).

Let wel op dat je geen verlengsnoer gebruikt, maar rechtstreeks aansluit op het stopcontact (niet alle verlensnoeren kunnen zo'n hoog vermogen probleemloos doorgeven).

Pluspunten

• robuust
  • strak design
  • simpele bediening

Minpunten

• kookzones kunnen niet samen worden gevoegd
  • nooit krasvrij - overweeg beschermplaat

dtgourley 21-01-2023

Over uw minpunten -
1. U kunt een grotere plaat gebruiken. Ik heb een keer een staal plaat, een beetje zoals een planchette, van 45cm x 25 achterop gezet en de 2 achterste gelijk aan geze. Is niet perfect, maar was wel een oplossing.
2. Gewoon even wennen op je pannen omhoog te tillen ipv schuiven, maar ik vind het persoonlijk best goed qua de kwaliteit van de glas tegen krassen.

Muis_4ever@hotmail.com 29-09-2022

Topper

Mooi product
Én geweldig om op tekomen
Past precies op min zwarte interventum koelkast
Ben echt gelukkig ermee

Pluspunten

• Snel met koken
  • Geen gevaar met vuur

c*******@c******** 21-09-2022

Bevalt super

Geschreven voor: Inventum VKI6010ZIL

We wilde de overstap maken naar inductie en zijn voor deze mooie vormgegeven plaat gegaan. Fijn om mee te koken werkt prima. Fijn is dat we geen extra groep hoeven aan te schaffen, je steekt de stekker in het stopcontact en koken maar.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Boost functie is super

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken