ETNA KIV154RVS - Reviews

Plaatsing
vrijstaand

Doe u voordeel met mijn review 04-01-2018

Mooi en prettig product

Dacht dat op gas koken prettiger is v.w.b. regelen warmtetoevoer, aanbraden etc.
Maar vond dagelijkse schoonmaak van de gaskookplaat toch iedere keer weer een klus.
Daarom toch proef op de som genomen en de Etna inductiekookplaat aangeschaft.
Vanwege o.a. de boostfunctie ervaren dat het koken op de inductiekookplaat niet onder doet aan koken op gas. Prettig is dat de plaat op gewoon stopcontact kan worden aangesloten.

Pluspunten

• Overkoken overkomt je minder
  • Plaat wordt niet warm

Minpunten

• Even goed kijken of pan op de kookring staat

Officiele reactie van Atag 05-01-2018

Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent met de induktiekookplaat. We wensen je veel kookplezier. Groetjes Ursula Webcare Team ETNA

Allard 09-01-2018

Met gewone stekker en sneller dan mijn gas kookstel.

Ik ben nu van mijn gas aansluiting in mij woning af. Ik was bang dat het slechter zou gaan werken.
Totaal niet het geval. Hij kookt sneller dan mijn gas kookplaat, makkelijker schoon te maken. Simpele bediening en veilig.
In mijn kleine keuken past hij prima op mijn koelkast tafel model. Nooit meer bang voor een gas lek. Nooit meer bang de gas toevoer te vergeten. Zuinig in gebruik en met mijn zonnepanelen kosten vrij. Ik ben er super blij mee!!
En een simpele aansluiting met een gewone geaarde stekker. Dus geen techneut nodig voor meerdere fases.Wel pannen gebruiken die geschikt zijn voor inductie! Maar dat zijn nu de meeste.

Pluspunten

• werkt snel
  • makkelijke bediening
  • geen getoestand met fases
  • Milieu vriendelijk
  • veilig

Officiele reactie van Atag 10-01-2018

Beste Allard,

Bedankt voor uw review. Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over uw kookplaat. Wij dragen graag bij aan een veilig gevoel. En wat een fijne bijkomstigheid dat u kostenvrij kookt. Veel kookplezier.

Mochten er toch nog vragen komen verwijzen wij u graag door naar onze website: www.etnaservice.nl

Groet Heidi
Webcare team ETNA

Allard 29-04-2018

Nog steeds erg tevreden

Ik gebruik de ETNA KIV154RVS nu twee maanden elke dag. Ik vind het nog steeds een top ding. Ook blijkt het energie verbruik niet zo hoog. Een ideaal kookstel voor bijvoorbeeld in een kleine keuken op een koelkast(past prima). Als inbouw moet je een andere nemen. Verder staat hij ook erg mooi en is makkelijk schoon te houden. Bij het overkoken van bijvoorbeeld water van de aardappels, slaat hij op ten duur uit. Super veilig dus. Blijft tot nu toe een aanrader.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te houden
  • Kookt even goed en zelfs beter dan een gasstel.

Officiele reactie van Atag 30-04-2018

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Veel kookplezier er mee gewenst. Met vriendelijke groet Kristi, Webcare Team ETNA