Bosch Serie 8 PXY675DE4E - Reviews

Type/soort
kookplaat

LeeF 27-08-2018

Duur en niet goed

Een teleurstellend product voor de hoge prijs die je moet betalen.
- Plaat valt regelmatig in storing tijdens koken waardoor kooktijden niet meer gelden. Je moet dan de hele plaat aan en uit zetten om hem weer te laten werken.
- Soms is de plaat al in storing bij het aanzetten, zodat hij alleen met een foutcode op toetsaanslagen reageert. De plaat moet dan stroomloos gezet worden om hem weer te resetten (dus: naar de meterkast en de keukengroep uit en aan zetten).
- Snelverwarmen werkt maar op twee van de vier plaatdelen.
- De aan/uitschakelaar is nauwelijks te herkennen als de plaat uit staat. Als hij aanstaat is dat beter, maar ja, dan moet je wel eerst de knop vinden.
- Overkookbeveiliging werkt alleen als je een losse sensor er bij koopt die je op een pan moet plakken (let wel: niet met magneet of zo, maar met een sticker voor eenmalig gebruik.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Werkt niet storingsvrij
  • Kan minder dan veel goedkopere platen
Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

Officiële reactie van Bosch 29-08-2018

Storingen zijn natuurlijk niet de bedoeling. Neem svp contact op met onze servicedienst via 088 - 424.40.10 (keuze 1, 24/7 bereikbaar).