Bosch Serie 8 PXY675DE4E - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 PXY675DE4E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dante 04-01-2022

Top product!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Van gas overgestapt naar inductie. Meteen voor het beste gegaan. En de kookplaat stelt niet teleur. Wat een fijn ding. Hij is maar 60 cm breed, maar je hebt door de flexibele zones veel meer ruimte dan op onze oude 70cm gaskookplaat. Goed instelbare en heerlijk veel functies waar je echt wat aan hebt waarvan de kookwekker wel erg fijn is. De boostfunctie is een beetje alsof je met een sportauto op de provinciale weg; heel veel vermogen die wij niet echt vaak nodig zullen hebben, denk ik. Want de hoogste "normale" stand gaat al erg snel. Maar handig dat het erop zit. Tot slot is de glasplaat heel makkelijk schoon te krijgen en brandt niet in. En zijn er dan geen minpunten? Ik heb ze niet gevonden. Of het moet de forse prijs zijn. Maar als je op zoek bent naar een 60cm inductieplaat met maximale ruimte voor pannen is dit de investering zeker waard.

Fons 31-12-2021

aanwinst in de keuken

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Luxe
Ziet er luxe en mooi uit
Gemakelijk in gebruik, en schoonmaken
Overgeaan van Gas naar Inductie
We hadden deze inductiekookplaat veel eerder moeten aanschaffen.
Goed voor natuur, van het gas af.

irma 29-12-2021

TOP

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt perfect, veel fijner als gas koken.

ir 10-12-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

Voor dit product gekozen, omdat je de zones kunt verbinden, en dat hij een blikvanger in de keuken is mooi strak Wij zijn van gas overgegaan op inductie, werkt heel fijn en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • je kan zones verbinden

Maria Lolita 25-11-2021

Kwalitatief hoogstaand product

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kwalitatief hoogstaand product met veel mogelijkheden en met duidelijke gebruiksinformatie tijdens en na gebruik van deze inductiekookplaat. Pas in gebruik dus een paar fijne kneepjes moet ik nog uitproberen, maar dat komt zodra dit nodig is.

f**p@h**l.com 17-11-2021

Degelijke inductie inbouw kookplaat van Bosch.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

Bosch staat voor mij voor Duitse kwaliteit en ook bij de aanschaf van deze inductie inbouw kookplaat ben ik niet teleurgesteld. In het begin was ik even huiverig omdat ik van gas naar inductie ben overgestapt, maar na het lezen van de handleiding en proberen met o.a. een pannetje water heb ik de basis voor koken en bakken onder de knie. Het bedieningsgemak valt reuze mee en in de komende tijd komen de uitgebreide mogelijkheden zoals pictbridge vanzelf aan de orde.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • degelijk product

Minpunten

• n.v.t.

Elly 12-11-2021

Buitengewoon goed

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het was even zoeken maar zijn op dit apparaat gekomen omdat we van gas koken naar inductie koken wilden overschakelen. We hebben er nog geen spijt van na 2 maanden in gebruik. Goede bediening, makkelijk te installeren en goede uitstraling. Het apparaat voldoet aan onze wensen..

OmRaVe 03-05-2021

Fijne inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne plaat met veel mogelijkheden, mede door de flexibele zones, ondanks de compacte afmetingen. Grote pannen geen enkel probleem. Mooi design, passend bij andere apparatuur. Bakresultaten en gebruiksvriendelijkheid scoren hoog. Makkelijk te reinigen oppervlak. Een verademing t.o.v. onze oude gaskookplaat, gewenning aan inductie bij mij niet aan de orde. Enige minpunt bij mij is dat het panoppervlak af en toe niet gelijkmatig warm wordt bij gebruik van de flexzones, pan draaien en nog even wachten is dan voldoende.

Arend 24-12-2020

Bij twijfel, kopen! Geweldige kookplaat.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] "Goed gereedschap is het halve werk", dit omvat mijn ervaring van de kookplaat. We hebben hem nu bijna 2 weken kunnen gebruiken. Tot nu toe heb ik geen enkel minpunt kunnen ontdekken. We zijn van keramisch koken naar inductie koken gestapt, en dat hadden we jaren geleden al moeten doen in mijn conclusie. Het fijnste vind ik de Perfectfry functie, deze werkt verbluffend goed. Snel een eitje bakken, groente grillen, soep of sausje maken of een stuk vlees grillen. Alles ging zonder problemen, de temperatuur van de pan blijft constant bewaakt.
Nu (Dec 2020) de restaurants en eetgelegenheden dicht zijn, is dit een investering waar je wat aan hebt!

Van gas naar inductie 22-04-2020

beste koop

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Overgestapt van gas naar inductie. Het voldoet prima. Handig dat je (sudder)tijd kan instellen en het automatisch stopt. Ja kan gewoon weg gaan. Makkelijk schoon te maken. Wij zijn er superblij mee.

FrankL 24-03-2020

Niet altijd handig

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn erg tevreden over de kookplaat als vervanger voor de keramische plaat en we willen hem niet meer kwijt. Toch een paar minpunten. De bediening is erg onhandig. Na enkele maanden zijn we er nog steeds niet aan de bediening gewend. Soms zetten we het 'vuur' lager, maar dan blijkt het de verkeerde te zijn. Ook plekken waar geen pan op staat lichten op en dat geeft verwarring. De bediening gaat soms ook slecht. Even snel het 'vuur' lager zetten gaat niet altijd gied. Soms moet je enkele malen drukken, voordat je de juiste plaat hebt geselecteerd. Dat kan aan mijn vingers liggen, maar ook aan vocht of vet op de bediening. Als er teveel vocht op de toetsen komt, begint hij te piepen, evenals je een pan iets verschuifd en die over de toetsen ligt. Dit laatste snap ik. Verder is de plaat moeilijk vetvrij te krijgen en ontstaan er al snel krasjes op het glas. Vooral van pannenkoekenpannetjes die vaak bewegen.
Wat mij ook opvalt. Als ik een pan (gloednieuwe BK pannen) erop zet met water, dan begint 1 kant eerder te bubbelen. Met pannenkoeken bakken wordt 1 zijkant donkerder en dat is niet zo fijn. Ik moet het pannetje dus draaien om het gelijkmatig bruin te krijgen. Heb meerdere pannen geprobeerd met hetzelfde resultaat. Hopelijk gaat hij nog 20 jaar mee.

JanS 15-07-2019

Uitstekende vervanging van mijn keramische plaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Flexibele zones betekenen dat grote pannen en/of een braadslee ook zonder problemen kunnen worden gebruikt. Makkelijk in het gebruik en ziet er nog goed uit ook.

LeeF 27-08-2018

Duur en niet goed

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

Een teleurstellend product voor de hoge prijs die je moet betalen.
- Plaat valt regelmatig in storing tijdens koken waardoor kooktijden niet meer gelden. Je moet dan de hele plaat aan en uit zetten om hem weer te laten werken.
- Soms is de plaat al in storing bij het aanzetten, zodat hij alleen met een foutcode op toetsaanslagen reageert. De plaat moet dan stroomloos gezet worden om hem weer te resetten (dus: naar de meterkast en de keukengroep uit en aan zetten).
- Snelverwarmen werkt maar op twee van de vier plaatdelen.
- De aan/uitschakelaar is nauwelijks te herkennen als de plaat uit staat. Als hij aanstaat is dat beter, maar ja, dan moet je wel eerst de knop vinden.
- Overkookbeveiliging werkt alleen als je een losse sensor er bij koopt die je op een pan moet plakken (let wel: niet met magneet of zo, maar met een sticker voor eenmalig gebruik.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Werkt niet storingsvrij
  • Kan minder dan veel goedkopere platen

Officiële reactie van Bosch 29-08-2018

Storingen zijn natuurlijk niet de bedoeling. Neem svp contact op met onze servicedienst via 088 - 424.40.10 (keuze 1, 24/7 bereikbaar).