Bosch Serie 8 PXY675DE4E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 PXY675DE4E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

ir 10-12-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

Voor dit product gekozen, omdat je de zones kunt verbinden, en dat hij een blikvanger in de keuken is mooi strak Wij zijn van gas overgegaan op inductie, werkt heel fijn en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • je kan zones verbinden

Minpunten

• geen

f********@h********** 17-11-2021

Degelijke inductie inbouw kookplaat van Bosch.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

Bosch staat voor mij voor Duitse kwaliteit en ook bij de aanschaf van deze inductie inbouw kookplaat ben ik niet teleurgesteld. In het begin was ik even huiverig omdat ik van gas naar inductie ben overgestapt, maar na het lezen van de handleiding en proberen met o.a. een pannetje water heb ik de basis voor koken en bakken onder de knie. Het bedieningsgemak valt reuze mee en in de komende tijd komen de uitgebreide mogelijkheden zoals pictbridge vanzelf aan de orde.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • degelijk product

Minpunten

• n.v.t.

LeeF 27-08-2018

Duur en niet goed

Geschreven voor: Bosch Serie 8 PXY675DE4E

Een teleurstellend product voor de hoge prijs die je moet betalen.
- Plaat valt regelmatig in storing tijdens koken waardoor kooktijden niet meer gelden. Je moet dan de hele plaat aan en uit zetten om hem weer te laten werken.
- Soms is de plaat al in storing bij het aanzetten, zodat hij alleen met een foutcode op toetsaanslagen reageert. De plaat moet dan stroomloos gezet worden om hem weer te resetten (dus: naar de meterkast en de keukengroep uit en aan zetten).
- Snelverwarmen werkt maar op twee van de vier plaatdelen.
- De aan/uitschakelaar is nauwelijks te herkennen als de plaat uit staat. Als hij aanstaat is dat beter, maar ja, dan moet je wel eerst de knop vinden.
- Overkookbeveiliging werkt alleen als je een losse sensor er bij koopt die je op een pan moet plakken (let wel: niet met magneet of zo, maar met een sticker voor eenmalig gebruik.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Werkt niet storingsvrij
  • Kan minder dan veel goedkopere platen

Officiële reactie van Bosch 29-08-2018

Storingen zijn natuurlijk niet de bedoeling. Neem svp contact op met onze servicedienst via 088 - 424.40.10 (keuze 1, 24/7 bereikbaar).