Siemens EX877LYC1E

Bekijk alle Kookplaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EX877LYC1E op Kieskeurig.nl.

Adem H. 15-11-2018

Mooie veilige kookplaat. Kindvriendelijk, easy in onderhoud

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Deze kookplaat is gewoon echt geweldig. Het is volledig flex, dat wil zeggen dat je verschillende gebieden of pannen erop kan leggen. Qua veiligheid hebben ze echt eraan gedacht, immers als je een pan erop zet, dan wordt alleen de zone van de pan heet. Dit betekent dat je rustig de zijkanten bijv kan aanraken omdat deze niet heet worden. Het systeem past zich dus aan de pannen. Let op niet elke pan is geschikt. De pannen moeten inductie geschikt is. Verder qua werking overtreft het onze verwachten en zou ik zeggen, twijfel niet al te veel. Kies voor deze prachtige Siemens apparatuur.

Pluspunten

• Veilig
  • Volledig flexibel
  • Snel in opwarmen
  • Snel in afkoelen
  • Handige bediening

Minpunten

• Zijkantjes is soort van aluminium afwerking.

Maartje 18-06-2018

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Makkelijk in gebruik door de flexzones. Boostfunctie werkt perfect. Eenvoudig schoon te maken. Even de gebruiksaanwijzing lezen om gebruik te maken van alle handige functies

Pluspunten

• flexzones
  • eenvoudig schoon te maken

Theo Ekelmans 10-02-2018

Mooi vormgegeven en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Mooi vormgegeven kookplaat (wij houden van symmetrie) welke zich verrassend makkelijk laat bedienen. Met name de bak functie die na het opwarmen de olie in de pan bij het bakken van bvb kipfilets goed op temeratuur houdt is erg handig.

Let op !!! Bij het aansluiten op 2 groepen op 2 verschillende fasen, niet vergeten de brug tussen de 2 NUL aansluiting te verijwderen, anders klappen de aardlekschakelaars eruit. Het kostte me een half uur om er achter te komen dat in de documentaitie 1 aansluitschema meer stond dan de 3 achterop de kookplaat :)

Pluspunten

• Mooi vorm gegeven
  • Makkelijk schoon te houden
  • Intuitieve bediening

Minpunten

• Aansluit documentatie kan beter

Christina52 08-01-2018

Echt uniek

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Heb hem nu een aantal weken in mijn keuken.
Wat een gigantisch fijne kookplaat.
Hij geeft zo veel gemak en veiligheid.Dacht eerst hier kom ik nooit uit maar voor je het weet kookt hij bijna van zelf.Trouwens ook eindelijk eens een boek met de gebruiksaanwijzing die je ook begrijpt.Heerlijk een kookplaat waar je alle kanten mee uit kan.had hem veel eerder willen hebben, maar ben ontzettend blij dat ik hem nu heb.Echt een aanrader. Heerlijk die braadfunctie geen verbrande boter meer. Sudderen en bouillon via de kookwekker op het apparaat kan eigenlijk niet beter.

Jorn 02-10-2017

Siemens Inductie is top!

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Snelle reactie na verhogen of verlagen temperatuur. Eenvoudig te reinigen. Flex inductie is zeer handig, je kunt veel meer pannen kwijt tegelijkertijd.

Trudy 26-09-2017

luxe koken

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Prachtige vormgeving en door de flex zone erg makkelijk met wat grotere (rechthoekige) pannen.
Je moet er wel even mee leren omgaan maar het went snel. Vooral de braadsensor is erg fijn.

Pluspunten

• braadsensor
  • makkelijk schoon te maken

elmarkou 07-09-2017

Nooit meer anders

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Voor ons is inductie nieuw, maar willen nooit meer anders. Zeker met de flexibele kookruimtes. Wij hebben ook de pannen van siemens die we er bij kregen en een grillplaat. Dit werkt allemaal super samen. Hebben nog niet heel veel mee gekookt maar tot nu toe helemaal naar tevredenheid.

joke 05-09-2017

mooie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

mooie kookplaat met veel mogelijkheden. kookplaat nog maar ruim 2 maanden in gebruik. is wel erg handig met grote pannen. het is jammer dat de instelling van kooktijd met automatische uitschakeling maar tot 9 min. kan. verder veel mogelijkheden met deze kookplaat.

Ries77 28-07-2017

Goed in gebruik, maar gevoelig voor krassen

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

We gebruiken deze nu drie weken. Eenvoudig in gebruik en doet wat het moet doen. Wel al een paar krassen, terwijl er erg voorzichtig mee om is gegaan. En ook beetje witte verf van een van de gebruikte pannen dat er niet meer af wil.

JudithD 07-06-2017

De flexibele inductie : ideaal met hoofdletters

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Naast de wokbrander (zie andere review) hebben we een inductiekookplaat met daarin fleibele zones. Als een echte inductie-newbie hebben we even moeten wennen aan hoe inductie werkt maar echt waar: dit hadden we eerder moeten doen, wat makkelijk! De flexibele indeling zorgt ervoor dat ik ook zeer grote, maar ook ronde, ovale, en rechthoekige pannen kan gebruiken zonder problemen. Ontzettend makkelijk.
Klein nadeel: als ik een hele grote rechthoekige pan (denk aan 22 x 32 cm) op een flexzone zet, heb ik nog maar 1 van de 4 kookzones over, in plaats van 3, wat natuurlijk logisch is, maar toch... De flexibele slider in vermogen is erg praktisch. Ik ben erg tevreden over de snelheid en gemak van koken met deze flex-inductieplaat. Naast dat het ontwerp ook nog eens heel fraai is, echt een sierraad voor je keuken.

Kennet 01-06-2017

Mooie uitstraling, Flexibliteit perfect.

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Net een maand in gebruik en nu al niet meer weg te denken. Je hoeft je pan niet meer precies op het "oude" rondje te zetten, ook het formaat doet er niet meer toe. De Flex inductie was een prima besluit.

winkelmolen 11-05-2017

inductie nooit meer wat anders

hebben deze nu 4 maanden en zijn er blij mee
altijd gas gehad maar nu we inductie hebben willen we nooit meer wat anders
dankzij de flexzones kun je de gehele plaat benutten
het eten bakt of kookt niet aan meer dankzij de instelingen die er al in staan of die je zelf toevoegt,als je de inductie kookplaat beter kent.
ideaal is ook de warmhoudfunctie,kunt gerust boodschappen doen of even met de hond wandelen er kan niets fout gaan.
water koken dankzij de boost functie kookt het water binnen notime
enz,enz
Zijn er dus heel blij mee

Tonio 09-10-2016

Superkookplaat

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

De kookplaat nu 2 weken in gebruik en zijn er zeer tevreden mee. De bediening is even wennen, maar het gaat steeds makkeleijker. De zones zijn flexibel te gebruiken en met de boost funktie heel snel. Ook suddervlees gaat prima. Je kunt er zelfs een tepanyakki plaat van maken! Echt een aanrader.

Sill 06-09-2016

Mooi design. Kookt comfortabel.

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Voor deze kookplaat gekozen vanwege de uitgebreide functies en het mooie design. In de eerste maand dat we hem gebruikten 1 x in storing gegaan en moeten resetten. oorzaak niet bekend.

Francien 27-05-2016

Hele fijne inductie-kookplaat!

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Heb hem een week in gebruik, heb altijd keramisch gekookt maar dit is echt veel fijner! Gemakkelijke bediening, uitbreidingszones, kookwekker, warmhoudfunctie, kortom, zeer tevreden!

mz63 19-02-2016

Mooi design!

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Hebben deze kookplaat nu zo'n 3 weken ingebruik en zijn er erg content mee, strak Design in combinatie met gebruiks gemak.
Erg makkelijk te bedienen en schoon te houden, maar jammer dat erbij deze kookplaat geen krabber wordt meegeleverd of service set voordat geld!
Dit kregen we wel meegeleverd bij onze vorige keramische kookplaat.

skimanski 17-12-2015

Topper van een kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Ik heb al ervaring met twee andere kookplaten van een ander merk maar dit is tot nu toe het mooiste en beste exemplaar qua kookmogelijkheden.