Siemens EX877LYC1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EX877LYC1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Martijn 29-01-2020

Echt flexibel!

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Een zeer prettige kookplaat die in staat stelt om grotere pannen met elkaar te gebruiken zonder dat het nauw komt hoe de pannen staan. Echte aanrader!

Pluspunten

• meerdere grote pannen tegelijk
  • komt niet nauw hoe de pannen staan

Peter 03-09-2019

kinderlijk eenvoudig bedienbaar

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

hoogwaardige techniek ondanks zijn eenvoud in bediening. Makkelijk schoon te maken cq. te houden en zorgt voor een strakke moderne aanblik in uw keuken.

Pluspunten

• eenvoudig/intuïtief bedienbaar

Minpunten

• nog niet tegengekomen

Adem H. 15-11-2018

Mooie veilige kookplaat. Kindvriendelijk, easy in onderhoud

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Deze kookplaat is gewoon echt geweldig. Het is volledig flex, dat wil zeggen dat je verschillende gebieden of pannen erop kan leggen. Qua veiligheid hebben ze echt eraan gedacht, immers als je een pan erop zet, dan wordt alleen de zone van de pan heet. Dit betekent dat je rustig de zijkanten bijv kan aanraken omdat deze niet heet worden. Het systeem past zich dus aan de pannen. Let op niet elke pan is geschikt. De pannen moeten inductie geschikt is. Verder qua werking overtreft het onze verwachten en zou ik zeggen, twijfel niet al te veel. Kies voor deze prachtige Siemens apparatuur.

Pluspunten

• Veilig
  • Volledig flexibel
  • Snel in opwarmen
  • Snel in afkoelen
  • Handige bediening

Minpunten

• Zijkantjes is soort van aluminium afwerking.

Maartje 18-06-2018

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Makkelijk in gebruik door de flexzones. Boostfunctie werkt perfect. Eenvoudig schoon te maken. Even de gebruiksaanwijzing lezen om gebruik te maken van alle handige functies

Pluspunten

• flexzones
  • eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• geen

Theo Ekelmans 10-02-2018

Mooi vormgegeven en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Mooi vormgegeven kookplaat (wij houden van symmetrie) welke zich verrassend makkelijk laat bedienen. Met name de bak functie die na het opwarmen de olie in de pan bij het bakken van bvb kipfilets goed op temeratuur houdt is erg handig.

Let op !!! Bij het aansluiten op 2 groepen op 2 verschillende fasen, niet vergeten de brug tussen de 2 NUL aansluiting te verijwderen, anders klappen de aardlekschakelaars eruit. Het kostte me een half uur om er achter te komen dat in de documentaitie 1 aansluitschema meer stond dan de 3 achterop de kookplaat :)

Pluspunten

• Mooi vorm gegeven
  • Makkelijk schoon te houden
  • Intuitieve bediening

Minpunten

• Aansluit documentatie kan beter

Jorn 02-10-2017

Siemens Inductie is top!

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Snelle reactie na verhogen of verlagen temperatuur. Eenvoudig te reinigen. Flex inductie is zeer handig, je kunt veel meer pannen kwijt tegelijkertijd.

Trudy 26-09-2017

luxe koken

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

Prachtige vormgeving en door de flex zone erg makkelijk met wat grotere (rechthoekige) pannen.
Je moet er wel even mee leren omgaan maar het went snel. Vooral de braadsensor is erg fijn.

Pluspunten

• braadsensor
  • makkelijk schoon te maken

joke 05-09-2017

mooie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX877LYC1E

mooie kookplaat met veel mogelijkheden. kookplaat nog maar ruim 2 maanden in gebruik. is wel erg handig met grote pannen. het is jammer dat de instelling van kooktijd met automatische uitschakeling maar tot 9 min. kan. verder veel mogelijkheden met deze kookplaat.