ETNA T380ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA T380ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

c********@z******* 03-11-2022

Prima koelkast

Geschreven voor: ETNA T380ZT

Koelkast is goed werkzaam,de koeling is perfect en temperatuur wijkt niet af van de ingestelde waarde

Pluspunten

• Goede koeling
  • Nauwkeurig

Officiele reactie van Atag 04-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij begrijpen uit de mooie beoordeling dat je een koelkast hebt van ons mooie merk. Fijn om te lezen dat deze zo goed bevalt.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare ETNA

José 04-02-2020

strakke plaat

Geschreven voor: ETNA T380ZT

prima kookplaat. Eenvoudige bediening die snel reageert. Ik merk weinig verschil met koken op gas, dat was wel iets waar ik huiverig voor was.

Pluspunten

• makkelijk schoon te houden

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 06-02-2020

Beste José,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat de overschakeling van gas naar inductie koken je zo enorm is meegevallen. Veel kook plezier gewenst.
Met vriendelijk groet, Ursula
Webcare Team ETNA

tinus 30-09-2019

mooie grote plaat alle pannen passen er nu ruim op

Geschreven voor: ETNA T380ZT

mooie grote plaat er passen met gemak4 grote pannen op en de prijs was erg gunstig . hij is ook erg stil en ligt mooi vlak in het blad verwerkt

Officiele reactie van Atag 01-10-2019

Beste Tinus,
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de inductiekookplaat. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel kookplezier. Groet Femke Webcareteam ETNA

Warnsveld 18-09-2018

Niet tevreden

Geschreven voor: ETNA T380ZT

We hebben dit product 2 maanden gehad, maar hebben hem terug geruild voor een Siemens. Hij gaf op de hoogste stand een harde piep. 2 keer monteur bij gehad van Etna. Uiteindelijke conclusie was dat het bij het apparaat hoort in combinatie met onze pannen ( geen goedkope pannen). Aangegeven dat ik dan wel bij wil betalen voor een goede inductie kookplaat. Dit wilde Etne niet doen. Uiteindelijk met de keukenzaak een oplossing gevonden om bij te betalen en een siemens te nemen. Ook heeft deze kookplaat zogenoemde pulserende spoelen. Je water kookt hierdoor heel wisselvallig. Ook dit vonden wij niet fijn koken.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Je kunt de pannen ver uit elkaar zetten

Minpunten

• Piep bij stand 9
  • Pulserend koken
  • Geen staandaard maat

Officiele reactie van Atag 19-09-2018

Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw review. Wat jammer dat deze kookplaat niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Aangezien wij niet de verkopende partij zijn, is het inderdaad aan de keukenzaak om u hierin verder te helpen. Hopelijk heeft u nu een kookplaat waar u meer plezier van heeft. Vriendelijke groet Heidi van webcare team ETNA.