ETNA T380ZT - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

Warnsveld 18-09-2018

Niet tevreden

We hebben dit product 2 maanden gehad, maar hebben hem terug geruild voor een Siemens. Hij gaf op de hoogste stand een harde piep. 2 keer monteur bij gehad van Etna. Uiteindelijke conclusie was dat het bij het apparaat hoort in combinatie met onze pannen ( geen goedkope pannen). Aangegeven dat ik dan wel bij wil betalen voor een goede inductie kookplaat. Dit wilde Etne niet doen. Uiteindelijk met de keukenzaak een oplossing gevonden om bij te betalen en een siemens te nemen. Ook heeft deze kookplaat zogenoemde pulserende spoelen. Je water kookt hierdoor heel wisselvallig. Ook dit vonden wij niet fijn koken.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Je kunt de pannen ver uit elkaar zetten

Minpunten

• Piep bij stand 9
  • Pulserend koken
  • Geen staandaard maat
Geschreven voor: ETNA T380ZT

Officiele reactie van Atag 19-09-2018

Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw review. Wat jammer dat deze kookplaat niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Aangezien wij niet de verkopende partij zijn, is het inderdaad aan de keukenzaak om u hierin verder te helpen. Hopelijk heeft u nu een kookplaat waar u meer plezier van heeft. Vriendelijke groet Heidi van webcare team ETNA.