Siemens EH775FE27E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

Beoordeling op basis van 118 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

M4rk 06-04-2016

Gemakkelijke overstap van gas

Door het gebrek aan een gasaansluiting in onze woning werden we gedwongen tot het koken op electriciteit. Deze kookplaat heeft ons enorm geholpen. De inductieplaat is efficient, intuïtief in gebruik.

De instelbare timers per kookpit en de boostfunctie maken het een comfortabele kookplaat.

AMH56 17-02-2016

Prima inductiekookplaat

Prima inductiekookplaat,makkelijk te bedienen. Past in de uitsparing van een 60 cm kookplaat maar biedt door zijn afmeting van 70 cm net iets meer ruimte

Teuntje 25-11-2015

kookplaat ,uitnodigend om te koken

Hij is net geinstalleerd , maar het lijkt voortreffelijk te kunnen koken erop. Al wel een keer geprobeerd, maar eerst een set nieuwe pannen halen, dat is wel jammer de oude waren nog zeer mooi.

Carolien47 25-10-2015
  • Product kwartaal in bezit

De omschakeling van keramisch naar inductie voelt als een feestje dat iedere dag terugkomt. Super gemakkelijk en efficiënt.

Arnies 23-10-2015

Goede kookplaat

Het was even wennen in het begin omdat ik gas gewend ben, maar dat ging heel snel. Fijne manier van koken, omdat het ook meteen lager/uit gaat als je dit aanpast. Schoonmaken wel even wennen.

Arnie 05-10-2015

Super gemakkelijk in gebruik. Meteen warm, meteen koud en schakelt vanzelf uit als pan eraf wordt gehaald. Mooie vormgeving ook. Mogelijkheden en duurzaamheid lijken vooralsnog ook goed, maar ik gebruik de plaat nog maar erg kort, dus kan ik nog niet goed beoordelen.

Jan 05-10-2015

Nog nooit was koken zo eenvoudig. De kookplaat reageert op elk moment van bediening. Na het koken koelen de pitten snel af, waardoor kinderen niet hun handen kunnen branden.

Meta 04-10-2015

De kookplaat is gemakkelijk te reinigen, wordt heel snel heet en heeft niet veel restwarmte.Lijkt me zeer energiezuinig.Bedieningsgemak is uitstekend.

Frenk 01-10-2015

Ben overgestapt van een gewone keramische plaat naar deze Siemens EH775FE27E. Vooraf goed ingelezen en diverse kookplaten bekeken. Deze springt er voor ons uit door zijn grotere afmeting, maar wel met dezelfde inbouwgrootte als de vorige plaat. Daarnaast zijn er functies die het gebruik makkelijk maken en ook nog energie besparen.
We waren al gewend om elektrisch te koken, maar dit gaat sneller, qua opstartwarmte en alles is beter te regelen. Tiptoetsen is even wennen, maar ook dat zal wel los lopen.
Kom over een tijdje terug met meer kookervaringen met deze inductiekookplaat

pimpelmees 23-09-2015

mooie kookplaat

Ik heb de kookplaat sinds eind vorige maand in gebruik.
En het koken op de inductieplaat bevalt mij goed.

Roy 22-09-2015

Mooie inductieplaat die precies doet waar hij voor bestemd is. Fijn dat de plaat heel nauwkeurig te regelen is.

Babo 22-09-2015

Goed produkt

Hebben deze aangeschaft maar eigenlijk zouden de kookzones verde uit elkaar mogen liggen. De grotere pannen raken elkaar. Had dit anders verwacht omdat de plaat groot oogt.

Sandra 21-09-2015

Super apparaat. Kokend water kookt heel snel. Tiptoetsen reageren super snel. Kortom een aanrader. Makkelijk schoon te maken. Kleur zwart past goed bij onze keuken.

de vries 16-09-2015

Prima kookplaat ipv gas een echte aanrader!
Mooi design; mooie ruime opstelling van de pannen en inbouwmaten hetzelfde als een kleinere plaat!

MoGu 12-09-2015

Functioneel modern

Mooie kookplaat met strakke vormgeving.
De boost en anti aanbakfunctie zijn erg praktisch.
De ruimere variant met 4 pitten is erg fijn in het gebruik.

Bert van der Nagel 11-09-2015

Fantastisch apparaat met zeer eenvoudig en gemakkelijke bediening. De plaat is verder van duurzaam materiaal en tegelijk erg makkelijk te reinigen.
Naast de inductiekookplaat hebben wij in onze nieuwe keuken ook gekozen voor een vaatwasser, combi magnetron/oven, koelkast en vriezer van Siemens.
In onze vorige keuken (Siematic) zaten toen ook al apparaten van Siemens die ruim 26 jaar dienst hebben gedaan. Daardoor was onze keuze voor Siemens apparatuur eenvoudig.

Eva 09-09-2015

Prachtig design en makkelijk te bedienen. Perfect koken met het gemak van inductie. Is heel snel op de gewenste temperatuur en veilig voor de kinderen. Daarnaast makkelijk schoon te houden. We zijn heel gelukkig!

Herman Kuipers Siemens inductiekookplaat 08-09-2015

Hebben al vele jaren ervaring met diverse Siemens producten en hebben op basis daarvan ook weer besloten tot deze aankoop. Technisch zeer volwaardig, fraai vormgegeven, high quality, goede prijsstelling, betrouwbare aftersale.

Hilde 07-09-2015

Parel in de keuken

Ik gebruik nu 5 maanden dagelijks deze kookplaat om het eten te bereiden voor ons gezin ( 4 kinderen). Ik ben zeer tevreden over deze mooie kookplaat!
Makkelijk, snel en heerlijk koken met extra ruimte voor de pannen, ook als er 4 pannen tegelijk gebruikt worden.
Aanbranden is verleden tijd. Als er onverhoopt toch een keer iets overkookt is dat geen ramp, even de kookplaat afnemen met een doekje en dat is alles.
Bij de kookplaat kregen we een prachtige pannenset gratis. Zo is het koken
elke dag gewoon een feestje.

Marco 06-09-2015

Zeer mooi apparaat. Goed bedienbaar. Alleen het instellen van de temperatuur vergt wat oefening. Het is lastig in 1x de goede temperatuur in te stellen. voor de rest functioneert hij prima