Siemens EH775FE27E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 110 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH775FE27E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Carolien47 25-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

De omschakeling van keramisch naar inductie voelt als een feestje dat iedere dag terugkomt. Super gemakkelijk en efficiënt.

Arnie 05-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Super gemakkelijk in gebruik. Meteen warm, meteen koud en schakelt vanzelf uit als pan eraf wordt gehaald. Mooie vormgeving ook. Mogelijkheden en duurzaamheid lijken vooralsnog ook goed, maar ik gebruik de plaat nog maar erg kort, dus kan ik nog niet goed beoordelen.

Jan 05-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Nog nooit was koken zo eenvoudig. De kookplaat reageert op elk moment van bediening. Na het koken koelen de pitten snel af, waardoor kinderen niet hun handen kunnen branden.

Meta 04-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

De kookplaat is gemakkelijk te reinigen, wordt heel snel heet en heeft niet veel restwarmte.Lijkt me zeer energiezuinig.Bedieningsgemak is uitstekend.

Frenk 01-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Ben overgestapt van een gewone keramische plaat naar deze Siemens EH775FE27E. Vooraf goed ingelezen en diverse kookplaten bekeken. Deze springt er voor ons uit door zijn grotere afmeting, maar wel met dezelfde inbouwgrootte als de vorige plaat. Daarnaast zijn er functies die het gebruik makkelijk maken en ook nog energie besparen.
We waren al gewend om elektrisch te koken, maar dit gaat sneller, qua opstartwarmte en alles is beter te regelen. Tiptoetsen is even wennen, maar ook dat zal wel los lopen.
Kom over een tijdje terug met meer kookervaringen met deze inductiekookplaat

Roy 22-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Mooie inductieplaat die precies doet waar hij voor bestemd is. Fijn dat de plaat heel nauwkeurig te regelen is.

Sandra 21-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Super apparaat. Kokend water kookt heel snel. Tiptoetsen reageren super snel. Kortom een aanrader. Makkelijk schoon te maken. Kleur zwart past goed bij onze keuken.

de vries 16-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Prima kookplaat ipv gas een echte aanrader!
Mooi design; mooie ruime opstelling van de pannen en inbouwmaten hetzelfde als een kleinere plaat!

Bert van der Nagel 11-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Fantastisch apparaat met zeer eenvoudig en gemakkelijke bediening. De plaat is verder van duurzaam materiaal en tegelijk erg makkelijk te reinigen.
Naast de inductiekookplaat hebben wij in onze nieuwe keuken ook gekozen voor een vaatwasser, combi magnetron/oven, koelkast en vriezer van Siemens.
In onze vorige keuken (Siematic) zaten toen ook al apparaten van Siemens die ruim 26 jaar dienst hebben gedaan. Daardoor was onze keuze voor Siemens apparatuur eenvoudig.

Eva 09-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Prachtig design en makkelijk te bedienen. Perfect koken met het gemak van inductie. Is heel snel op de gewenste temperatuur en veilig voor de kinderen. Daarnaast makkelijk schoon te houden. We zijn heel gelukkig!

Herman Kuipers Siemens inductiekookplaat 08-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Hebben al vele jaren ervaring met diverse Siemens producten en hebben op basis daarvan ook weer besloten tot deze aankoop. Technisch zeer volwaardig, fraai vormgegeven, high quality, goede prijsstelling, betrouwbare aftersale.

Marco 06-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Zeer mooi apparaat. Goed bedienbaar. Alleen het instellen van de temperatuur vergt wat oefening. Het is lastig in 1x de goede temperatuur in te stellen. voor de rest functioneert hij prima

Bert 06-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Ervaring met Siemens is tot nu toe zeer goed, gebruikersvriendelijk en mooi design. Alle apparatuur is van Siemens, dit voor de betrouwbaarheid en de goede service

Diepman 04-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Super makkelijk te bedienen en de vormgeving is erg mooi. Er passen makkelijk 4 pannen naast elkaar zonder dat de pannen elkaar in de weg staan. De kookplaat is makkelijk schoon te houden en blijft mooi glanzen. Ik wil nooit meer zonder inductie. Een super mooie kookplaat!

Theo 04-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

De duurzaamheid kunnen wij niet beoordelen want de inductie kookplaat is nog maar 1 dag in gebruik. Wat een gebruiksgemak!!
Fraai om te zien en daarbij zeer veel mogelijkheden.

Jaapv 15-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Mooie kookplaat. Staat er strak in het aanrechtblad. Booststand doet het prima. Alleen het bedienen van de knopppen gaat wat lastiger als ze vochtig zijn (overgekookt).

Erik 13-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Schitterend design, zeer strakke en luxe uitstraling. Door ontbreken van een opstaande rand makkelijk schoon te houden. Een extra voordeel is dat zeer grote pannen eventueel voor en achter eventueel iets uit kunnen steken zonder op een randje te stuiten. De horizontale afstand tussen de pitten is veel groter dan bij een 60 cm plaat zodat je meer ruimte hebt voor je pannen. Toch past deze plaat in een uitsparing van zo'n 56 cm breed! Alleen het glas steekt over. Verder is de locatie van de tiptoetsen (voorzijde) handig gekozen waardoor er dus meer ruimte in de breedte is. Er zijn wel 2 handelingen nodig om het vermogen van een plaat te regelen, je moet namelijk eerst de juiste plaat kiezen, en kan daarna met één regelaar de sterkte aanpassen. Dit is echter een kwestie van wennen en verder geen probleem. Verder heeft de kookplaat veel extra functies zoals (uitschakel)timers op alle platen, kookwekker, frituurstand enz. Het aan de kook brengen van 1 liter koud water duurt op deze plaat nog geen 3 minuten......!!! Warmte reageert zeer snel op de bediening (net als gas) wat zeer prettig is. Het zogenaamde doorwarmen (en alsnog overkoken) door gewone of keramische platen gebeurd dus niet zo snel.
Wat betreft de duurzaamheid kan ik nog niets melden, de vorige keramische halogeenplaat van het merk Scholtes is na 21 jaar gehemeld door een kapotte glasplaat (eigen schuld) anders zou die het nog steeds doen. Ben benieuwd of deze Siemens dat ook gaat halen.
Wat betreft de kookervaring zijn we er wel een stuk op vooruit gegaan met inductie.

Crielaard 08-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

De Siemens Inductie kook plaat is een fijne kook plaat met extra ruimte voor de pannen, hij is gemakkelijk schoon en eenvoudig schoon te maken met een sopje en een doekje.

Mooie design kookplaat 06-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Mooie design kookplaat en erg makkelijk in gebruik.
Wij zijn er erg blij mee en hopen er in ons eerste huis samen nog jarenlang plezier van te hebben.

Tientje 29-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

De inductie is zeer gebruiksvriendelijk. mooie uitstraling en zeer gemakkelijk schoon te maken. Heb in het verleden altijd op gas gekookt. maar vind inductie helemaal te gek. Ben er heel blij mee.

Siemens EH775FE27E 22-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Het apparaat is eenvoudig te bedienen. Ben enthousiast over de snelheid waarmee het eten gekookt wordt. Dit scheelt enorm als je thuiskomt en nog moet koken. Binnen no-time kan het eten op tafel gezet worden. De ingebouwde kookwekker is een super uitvinding.

vd Leek 19-07-2015

Prachtig design
Warmt zeer snel op (zeker met de booster)
Makkelijk in gebruik met de slider functie

bas faro 18-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

snel warm ingebouwde kookwekker, mooie vormgeving maakt één geheel met de ander apparaten van Siemens

coty21651 14-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Door een groter afzetgebied maakt het werken gemakkelijker. Bediening is simpel maar toch met alle mogelijkheden.Ziet er mooi en strak vormgegeven uit!

Topklasse!!!

Janet36 11-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH775FE27E

Heerlijk en gemakkelijk koken!! Altijd op gas gekookt. Op werk overgegaan op inductie . Nu verhuisd en ook hier inductie. Een week gekookt en toen ging kookplaat stuk. Ook was deze van siemens en bleek 15 jaar oud te zijn. Deze siemens is mooier en hoop dat hij net zolang meegaat als de oude.....