ETNA KI560ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI560ZT op Kieskeurig.nl.

S. van Oostrum 03-01-2020

Mooie kookplaat die makkelijk te bedienen is!

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Erg mooie kookplaat die zeer gemakkelijk te bedienen is. Ik vind het ideaal dat je per kookpunt de timer in kunt stellen. Ook de pauzeknop vind ik ideaal: geen aangebakken eten meer doordat je even weggeroepen wordt!

Pluspunten

• Timer per kookpunt instelbaar
  • Pauzeknop
  • Makkelijk schoon te maken
  • Mooi strak in je keuken

Minpunten

• jammer dat er geen bevestigingsmiddelen bij zaten

Officiele reactie van Atag 06-01-2020

Beste heer/mevrouw van Oostrum,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat de kookplaat zo naar wens is. Veel kookplezier!
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

leonardus merks 05-04-2021

Temp instelling is moeilijk,voor de rest prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Op zich is het een goeie kookplaat ,maar de temp. instelling trek op niks. Moet drie,vier proberen om op de gewenste instelling te krijgen.

Pluspunten

• makkelijk onderhoud
  • eenvoudig te plaatsen

Minpunten

• temp. instelling

Officiele reactie van Atag 06-04-2021

Beste Leonardus Merks,

Bedankt voor de review. Wat vervelend om te lezen dat het lastig instellen van het vermogen uw enthousiasme van de kookplaat overschaduwd.
Bij de eerste aanraking wordt het niveau ingesteld op het deel van de schuifregelaar dat u aanraakt. De instelling van het vermogen verandert wanneer u met uw vinger over de schuifregelaar schuift. Het niveau wordt hoger wanneer u naar rechts schuift. Het is aan te raden om uw gehele vingertop plat op de schuifregelaar te plaatsen. Wellicht helpt deze tip.
Mocht dit niet helpen en/of nog vragen zijn adviseren wij om contact op te nemen met ons via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

H Withaar 28-03-2021

Begon met een kleine storing,maar snel opgelost.

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Goed en betaalbaar en snel geleverd,ben er heel blij mee,eerst even wennen,was karamisch gewend vaatverkalking sneller,

Officiele reactie van Atag 29-03-2021

Geachte heer/mevrouw Withaar,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat het koken op inductie zo goed bevalt.
We wensen u veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Michel 26-03-2021

Mooie Inductielaat

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Vorige week in onze nieuwe inductie kookplaat geinstalleerd, Naast het design is het koken hierop is een geweldige ervaring !! Helaas geeft 1 kookzone een onbekende storing, nu eens kijken hoe de Service van ETNA is..

Pluspunten

• Veilingheid
  • Kooksnelheid
  • design

Officiele reactie van Atag 29-03-2021

Beste Michel,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat zowel het design als het kookgemak zo naar wens zijn.
Het is nooit wenselijk wanneer er een defect is aan de apparatuur. Wij gaan ervan uit dat dit probleem dan ook word opgelost.

Veel plezier gewenst van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Sandra 16-01-2021

Gebruiksvriendelijk en schoonmaak makkelijk!

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Hele fijne inductie kookplaat! Makkelijk in de bediening door de tiptoetsen die je kunt aantippen of overheen kunt schuiven waardoor de stand hoger of lager gaat. Bij het op nul zetten van de stand reageren deze tiptoetsen echter niet altijd even vlot en blijft de stand eerst wel eens op één staan. Als je dit weet, houd je er rekening mee. Deze zelfde tiptoetsen zijn soms ook juist gevoelig: als de voorste pan per ongeluk over de tiptoetsen schuift (pan vasthouden bij het roeren en hij schuift niet!) van de achtergelegen warmtebron, wil deze nog wel eens aangaan.
Persoonlijk ben ik helemaal weg van de warmhoudfunctie: als je klaar bent met koken kun je de warmtebron dmv een toets op warmhouden zetten. Het eten wordt nu niet meer gekookt, maar enkel warm gehouden op de stand waarop je hem instelt. Klaar met warmhouden? Dan simpelweg de tiptoetsen weer aanraken en op nul zetten.
Ook inmiddels ervaring met de overkookbeveiliging; de hele kookplaat slaat dan uit. Eerste keer geeft dat schrik (want wat is er aan de hand?), als je het eenmaal weet dan is het alleen maar goed.
Schoonmaken is heel makkelijk: na het koken even een vochtige doek erover en vervolgens droogwrijven met een (thee)doek indien gewenst. Heb nog geen schoonmaakmiddel hoeven gebruiken !
Heb wel moeten wennen aan de tik- en spanningsgeluiden die de kookplaat maakt. Je hoort de kookplaat als je hem aanzet en je hoort de warmtebron opwarmen. Vooraf ben ik hier op geattendeerd waardoor ik gewaarschuwd was. Mijn vorige (keramische) kookplaat was geluidloos dus dit is echt wennen, maar het hoort bij de kookplaat.
Tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds blij dat ik deze kookplaat aangeschaft heb!

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken / houden
  • reageert snel bij temperatuurwisseling
  • warmhoudfunctie!
  • overkookbeveiliging
  • goede prijs kwaliteitverhouding

Minpunten

• tik en spanningsgeluiden bij gebruik
  • tiptoetsen reageren soms als pan er overheen gaat
  • uitzetten dmv tiptoetsen kost soms moeite

Officiele reactie van Atag 18-01-2021

Beste Sandra,
Bedankt voor deze uitgebreide review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de warmhoudfunctie, overkookbeveiliging en snelle temperatuur wisseling van de inductiekookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier!
​Met vriendelijke groet,
Chantal Webcareteam ETNA

Fam Dijkstra 03-01-2021

inductie kookplaat KI560ZT

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Makkelijk in bediening. goede prijs/kwaliteit verhouding. snoer voor gemonteerd in de plaat is echt makkelijk , Perilex stekker eraan en klaar. Stil in gebruik. Boost functie ideaal. Onze vorige Etna inductie plaat ging 15 jaar mee. Daarom weer voor een Etna gekozen.

Pluspunten

• Snoer zit al voorgemontereerd in de plaat
  • alleen perilex stekker erop en klaar

Officiele reactie van Atag 04-01-2021

Beste fam. Dijkstra,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn dat u opnieuw heeft gekozen voor ETNA en goed om te lezen dat u zo tevreden bent over deze inductiekookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier!

Chantal webcareteam ETNA

smitje 10-12-2020

Mooie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Nog niet lang in gebruik dus over duurzaamheid kan ik nog niet veel melden. Maar ik ga ervanuit dat dat wel snor zit. Kookplaat uit de verpakking gehaald en zag gelijk dat er een redelijk kort aansluitsnoer aanzit, deze had van mij wel een cm of 30 langer mogen zijn. Verder ziet de plaat er mooi strak uit.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • per zone een schuifregelaar

Minpunten

• kort aansluitsnoer

Officiele reactie van Atag 11-12-2020

Beste Smitje,

Bedankt voor je review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. De lengte van het aansluitsnoer is met 1,10 m inderdaad niet heel lang. Fijn dat het design je goed bevalt. Ik wens je veel kookplezier toe.

leonardus merks 09-12-2020

prachtig

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Heb dit product gekocht omdat de Etna toch een oerdegelijk nederlandse firma is.Het toestel was zeer gemakkelijk aan te sluiten en werkt perfect. Gemakkelijke bediening!!

Pluspunten

• geen te hoog stroomverbruik
  • snel kooken

Officiele reactie van Atag 10-12-2020

Beste Leonardus,

Bedankt voor de positieve review! Wij vinden het fijn om te lezen dat de aansluiting perfect is gegaan en dat de bediening makkelijk werkt. Heel veel kookplezier.

NATH 24-10-2020

Prijs kwaliteit is top

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Eenvoudig te installeren. Boost functie op de zones werken uitstekend. De timer en de warm houd functie werkt goed.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Zones

Minpunten

• Geleverd zonder stekker

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste NATH,

Bedankt voor het plaatsen van deze review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel kookplezier gewenst.

Groet, Ursula

Huug Bruijning 20-10-2020

ETNA KI560ZT Inductie kookplaat

Matig apparaat.
In februari gekocht en nu al krassen op het glas.
Weinig vermogen en bij het braden van vlees en bakken van aardappels echt tegenvallend.
Ook de tiptoetsen bevallen niet voor mijn vingers.
Zou deze nooit meer kopen.
Jammer.....

Pluspunten

• Goed design

Minpunten

• Krasvastheid vd plaat
  • Te weinig warmte bij bakken en braden

Officiele reactie van Atag 22-10-2020

Beste Huug,

Wat vervelend om te lezen dat deze inductiekookplaat niet aan je verwachtingen voldoet. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is.
Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Groet Ursula

rudy 15-07-2020

inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

zeer mooie kookplaat met zeer veel handige snufjes
zoals warmhoudfunctie 4 timers dus voor iedere kookplaat een timer
en een pauzeren functie
dus voor weinig geld krijg je een mooie inductie kookplaat met handige snufjes van etna

Pluspunten

• zeer mooie kookplaat
  • schuiftoetsen pause stand en warmhoud functie
  • zeer aantrekkelijke prijs

Officiele reactie van Atag 16-07-2020

Beste Rudy,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Met de juiste apparatuur met hun snufjes, wordt koken makkelijker (en leuker!) Veel plezier in je keuken!

Hans&Nel 25-12-2019

ETNA Induductie kookplaat KI560ZT

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Wij kozen voor ETNA KI560ZTeen omdat wij met het merk ETNA goede ervaring hadden, prijs en slider bediening schaal.

Pluspunten

• Warmhoud functie
  • Timer per kookzone
  • Pan detectie
  • Rest warmte indicatie

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste Hans en Nel,

Wat fijn om te lezen dat jullie zulke goede ervaringen hebben met ETNA en dat jullie zo tevreden zijn over de inductiekookplaat. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel kook plezier!

JeffreyHL 23-12-2019

Erg goede prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Mooi vormgegeven kookplaat met uitgebreide functies binnen deze prijsklasse.
Ik vind de sliderbediening erg fijn, deze werkt wel iets gemakkelijker wanneer je de warmte omhoog zet dan wanneer je hem omlaag zet.
Ik ben zelf erg blij met deze koop!

Pluspunten

• Sliderbediening
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• (Nog) niet gevonden

Officiele reactie van Atag 24-12-2019

Beste Jeffrey,

Wat een mooie review en waardering! Bedankt, hier zijn wij erg blij mee. Leuk om te lezen dat de inductiekookplaat zo goed bevalt. Heel veel kook plezier!

Nicky Snoeij 14-12-2019

ETNA KI560ZT

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Sinds een aantal weken in gebruik omdat onze oude kookplaat kapot is gegaan. We zochten bewust naar een kookplaat voor een redelijke prijs met een aantal goede functies. We zijn erg blij met onze aankoop. De kookplaat heeft een bootsfunctie, erg handig voor pasta en rijst. De zones zijn ook afzonderlijk van elkaar te bedienen.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Waar voor je geld

Officiele reactie van Atag 16-12-2019

Beste Nicky,
Fijn te lezen dat deze kookplaat zo goed bevalt. Bedankt voor het delen van deze review.
Wij wensen je veel kookplezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice
Webcare Team ETNA

Marco 13-12-2019

Mooi design, scherpe prijs, bediening onnauwkeurig, stil

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Na 10 jaar moesten we onze oude Etna inductiekookplaat vervangen. Vanwege de goede ervaringen hebben we weer voor Etna gekozen. Deze nieuw kookplaat heeft meer bedieningsopties, maar is wel wat onnauwkeuriger. Je hebt het gevoel dat je af en toe net naast de juiste knop moet klikken/tappen. Verder een mooie kookplaat voor een scherpe prijs. Gekocht bij coolblue en zelf geïnstalleerd. Makkelijke en duidelijke installatie.

Pluspunten

• Weinig geluid, stil
  • Scherpe prijs

Minpunten

• Kort snoer, lastig ivm stopcontact andere kant
  • Onnauwkeurige bediening
  • Gevoel alsof je naast knop moet klikken
Officiele reactie van Atag 14-12-2019

Beste Marco,
Wat fijn te lezen dat je weer voor een ETNA inductiekookplaat hebt gekozen. Wij hopen dat je snel kan wennen aan de sliderbediening en wensen je veel kookplezier toe. Met vriendelijke groet, Alice Webcare team ETNA

Willem 07-12-2019

Makkelijke inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Makkelijk te bedienen door de sliders ipv rare knopjes. Ook makkelijk schoon te houden omdat de plaat geheel vlak is. Genoeg vermogen, boost functie is ideaal om snel even te wokken of je aardappels aan de kook te brengen.
Officiele reactie van Atag 09-12-2019

Beste Willem,
We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de inductiekookplaat KI560ZT van ETNA. Dank voor de review en wij wensen je veel kookplezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Hans 02-12-2019

Praktisch zonder toeters en bellen

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Inductiekookplaat ziet er strak uit. Verwarmt snel en is handig in gebruik. Er zitten alleen functies op die je nodig hebt. Beschermt niet tegen overkoken, maar dat wist ik bij aanschaf. Apparaat piept ook niet continu, ook erg fijn.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • piept niet steeds

Minpunten

• geen bescherming tegen overkoken

Officiele reactie van Atag 03-12-2019

Beste Hans,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze preview te plaatsen. Wij wensen je veel kookplezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Marco 21-11-2019

Voordelige keus, veel functies, goede garantie

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Fijne kookplaat met praktische slider bediening. Veel waar voor je geld. Zekerheid dankzij de verlengde garantie. Kortom: erg tevreden met deze aankoop, aanrader!

Pluspunten

• prijs
  • slider bediening
  • garantie

Minpunten

• boost vermogen lager dan bij andere merken

Officiele reactie van Atag 22-11-2019

Hallo Marco, bedankt voor je review en fijn om te lezen dat de ETNA KI560ZT zo goed bevalt. Veel kookplezier nog gewenst. Groet Claudia Webcare team ETNA.

a vd velden 21-11-2019

duidelijke bediening snel warm

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

goed produkt zeker voor die prijs ,makkelijke bediening veel functie s zeker een aanrader en stil in gebruik

Courtens 21-11-2019

Content met apparaat

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Merknaam was voor mij belangrijk. Ik ben zeer tevreden over dit product. Werkt naar behoren. Wordt lekker snel warm.

Officiele reactie van Atag 26-11-2019

Beste Courtens,
Wij vinden het fijn te horen dat je tevreden bent over de Inductiekookplaat KI560ZT van ETNA. Dank voor deze review en wij wensen je veel kookplezier toe. Groet, Alice Webcare Team ETNA