De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 109 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI560ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

j*********@z******* 21-02-2024

Inductie kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Een heel mooi en strak, inductie kookplaat, maar de bediening valt me tegen. Het reageert niet goed op de bediening die ik aangeef.

Pluspunten

• Heel mooi en strak .

Minpunten

• Bediening

webcare-7 21-02-2024

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Fijn dat jij zo tevreden bent met het mooie design van de kookplaat.
Mocht jij twijfels hebben over de werking van de bediening dan helpen wij jou natuurlijk graag verder op onze serviceafdeling. Zo ja, zou jij dan jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

d******@h****** 02-02-2024

valt ons tot op heden tegen

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Wij hebben sinds 24 januari deze kookplaat van Etna gekocht op aanraden van een showroom medewerkers van Etna in Duiven,
Wij vinden het een mooie kookplaat alleen werken de schuifregelaars niet fijn als je stand 4 wilt hebben springt hij op 3 of 5 en niet op stand 4. erg irritant .
Verder vinden wij dat het lang duurt voor het water kookt zelfs met de Booster stand aan.
(dit waren wij niet gewent bij onze vorige Pelgrim inductie kookplaat.
Wij hebben de klacht bij de service dienst van Etna neergelegd en wachten nu maar even af.

Pluspunten

• schoonmaken

Minpunten

• schuifregelaars
  • snelheid koken

webcare-7 05-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend te lezen dat je niet tevreden bent met de kookplaat.
We hopen dat het probleem snel voor u word opgelost en dat je met plezier van de inductiekookplaat gebruik kan maken!

d******@h****** 31-01-2024

stand 4 te zetten is moeilijk springt altijd op andere stand

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Wij hebben de kookplaat in de showroom van Etna bekeken en hebben goede uitleg gehad en hadden toen vertrouwen in deze kookplaat en gaan er van genieten

Minpunten

• Schuifstanden

webcare-7 31-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat je niet alleen gekozen hebt voor een kookplaat van ETNA maar ook zo goed geholpen bent in onze showroom. Bedankt voor de mooie review en reviewscore.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Wij wensen jou veel

t***********@h********** 25-12-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Ik heb al eerder inductie gekookt en wilde een nieuwe kookplaat. Deze paste perfect in mijn keuken. De gebruiksaanwijzingen geven je een duidelijke instructie, zodat je stap voor stap je kookplaat kunt gaan gebruiken. Ik werk er nu al meer dan een week mee en ben zeer tevreden met dit product. Mijn complimenten van een tevreden klant .

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • Fijn om op te koken

Minpunten

• geen

webcare-7 28-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer! Wat fijn dat je de kookplaat makkelijk in gebruik vind en dat je er zo tevreden mee bent, dat is war wij het voor doen.
We wensen je nog veel plezier met je kookplaat!

De overstap van gas was met deze inductiekookplaat simpel 25-12-2023

Maakt overstap van gas eenvoudig!

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Na decennialang gekookt te hebben op gas nu overgestapt op inductie. Perilex aansluiting laten maken (2x230V) en de inductieplaat kwam mee met ons nieuwe aanrechtblad. Nieuwe inductiegeschikte pannenset gekocht. We hebben de plaat nu 10 dagen dus over de duurzaamheid kunnen we weinig zeggen maar de overstap is makkelijker dan gedacht. De bediening is erg eenvoudig en goed aanwijzing volgen rustig/niet te heet pannen op te warmen en zeker niet op boosterfunctie.
Tot nu toe blij mee en nu hopen dat we er vele jaren plezier van hebben.

Pluspunten

• Bediening is eenvoudig
  • Mooi uiterlijk
  • Display duidelijk leesbaar

Minpunten

• nu na 12 dagen nog niet ontdekt

webcare-7 28-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Wat leuk dat je hebt gekozen voor ETNA bij de overgang van gas naar inductie. Goed om te lezen dat de kookplaat makkelijk in gebruik is.
We wensen jullie nog veel kookplezier!

Super Etna. 19-12-2023

Super Service.Etna

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Super Service ! Niks Meer Aan doen. Goede vakmensen . Weten wat ze doen en doen moeten .

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze positieve review!
Fijn dat jij zo tevreden bent over onze service, daar doen wij het voor!

j************@g******** 09-11-2023

mooie kookplaat, bediening problematisch

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

De slider bediening werkte vanaf het begin niet echt lekker. Even wennen denk je dan. Na 2 maanden werkt het nog steeds niet. Het is bijna onmogelijk de warmte indicator op een even getal te krijgen. 1 pit uit wil ook niet, alles uit en daarna de pitten die aan moesten blijven opnieuw aanzetten. Erg omslachtig en niet wat we verwachtten van dit product.
Contact gezocht met Etna, er zal een monteur langskomen. De week voordat deze langskomt belooft de kookplaat opeens beterschap. Geen idee wat er anders is, we bedienen de plaat nog steeds op dezelfde manier, maar het lukt nu bijna altijd in 1x de juiste temperatuur te selecteren. We kijken het nog even aan.

Pluspunten

• strakke vormgeving
  • kookt als de beste
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• sliderbediening is ondermaats

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Vervelend dat de bediening van de kookplaat niet deed wat deze zou moeten doen. Natuurlijk fijn dat het nu weer goed werkt. Mocht je opnieuw tegen problemen aanlopen helpen wij jou graag verder.
Zou je dan jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

m*************@q********** 27-10-2023

Mooi met 2x 16 en 2x 21 pit

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Een mooi inductie plaat, wel even de aandacht op de maten 2 x 16 en 2 x 21.
De B ( boost) krijg ik niet aan de praat.
H ( gaat knipperen als de pan er af gaat)
Zo zijn er meer dingen die je niet direct snapt.
Over schoonmaken kon ik in de handleiding niets vinden.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
Je hebt nog wel wat vragen, wij helpen jou hier natuurlijk graag mee. Zou je hiervoor jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review willen sturen naar webcare@atagbenelux.com?
Dan helpen wij jou optimaal gebruik te kunnen maken van de kookplaat.

m**r@q**t.nl 21-10-2023

Het begin van het nieuwe koken.

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Wij hebben voor de etna gekozen wegens het gebruiksgemak, maar 1 ding willen we wel kwijt . Deze inductieplaat heeft 2 x 16 cm kookpit en 2 x 21cm kookpit.
Jammer dat ze dat niet aangeven in de winkels of bij het naambordje
Want ik heb steeds gelezen dat een 18 cm ook op een 21 cm kan , maar in de handleiding staat dat dat niet mag.
21cm pannen zijn zeer moeilijk te kopen.
zone linksvoor ø 16,0 cm -
1400 W, zone rechtsvoor ø 16,0 cm - 1400 W, zone
linksachter ø 21,0 cm - 2600 W, zone rechtsachter
ø 21,0 cm - 2600 W, centrale aan/uit-bediening
deze omschrijving is ook niet juist.
Rechtsachter is 16 en linksvoor is 16

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Jammer dat jij vooraf niet volledig geïnformeerd bent over de kookplaat.
Mocht je nog vragen hebben adviseren wij jou contact op te nemen met onze serviceafdeling, zij kunnen jou advies geven over het gebruik van de kookplaat.

j**n@h**e.nl 15-10-2023

Geen aanrader

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

De slider functie werkt slecht: aanvankelijk konden alleen de oneven cijfers geselecteerd worden, het was niet mogelijk de 2, 4, 6 en 8 te selecteren. Ook 'uit' (de 0) was lastig, soms moest je hiervoor het toestel helemaal 'uit' zetten.
Servicemonteur heeft een besturingsmodule vervangen (plaat was toen 2 weken oud) en daarmee is het beter (eigenlijk minder slecht) geworden. De 'even' cijfers zijn nu met enige moeite -en geluk- soms te selecteren. Monteur gaf aan dat dit een kwaal is van dit model.
We zijn teruggegaan naar de leverancier en wachten de oplossing even af; waarschijnlijk wordt dit een ander model kooktoestel.
Geen aanrader dus.

Pluspunten

• Behalve de slider werkt alles prima

Minpunten

• sliderfunctie werkt slecht

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de kookplaat en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Gasloos 04-09-2023

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Sinds mei hebben wij voor het eerst in 34 jaar een inductie kookplaat gekocht in ons nieuwe huis wat we “gasloos” moesten bouwen. We hadden niet gedacht dat het zo fijn zou zijn en we zijn er heel blij mee. De bediening, die heel simpel moet zijn snappen wij heel vaak niet. Bij bediening gaat de stand van 1 naar 3, naar 5 enz. enz. Ook terug gaat op dezelfde manier. Wat doen we verkeerd? Stand 3 gaat dan te hard en 1 is te zacht en 2 slaat de plaat dus over. Soms lukt het weer wel dus????

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Bediening gaat bij ons niet goed

webcare-7 05-09-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk dat jullie bij de overstap naar inductie gekozen hebben voor ETNA! De overstap kan best wel wennen zijn en mochten wij hierin nog iets voor jullie kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou jullie dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Wij wensen jullie heel veel kookplezier!

s**n@h**l.com 04-09-2023

Zeker een aanrader

Zeer gebruiksvriendelijke inductiekookplaat
Mooi design en makkelijk schoon te maken
Erg tevreden mee.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk schoon te maken

webcare-7 05-09-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, het mooie design en de vele mogelijkheden. Ook het schoonmaken is een fluitje van een cent!

c****@l****** 14-08-2023

kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Voor het eerst iets van Etna gekocht geweldige inductie kookplaat ziet er goed uit werkt perfect eenvoudige bediening geen spijt van de aankoop werk er nu een week mee geweldig

Pluspunten

• mooie kookplaat werkt perfect

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 16-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe inductiekookplaat!
Door de eenvoudige bediening ben je gelukkig al snel gewend.

Bedankt voor deze mooie beoordeling. We wensen je heel veel kookplezier toe!

c****@l****** 08-08-2023

etna

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Voor het eerst iets van Etna gekocht perfecte inductie kookplaat zeer mooi uit ziende vormgeving en perfecte werking voor een redelijke prijs top product

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• geen
  • geen

Officiele reactie van Atag 09-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over jouw eerste ETNA aankoop, de KI560ZT inductiekookplaat!

Het is gemakkelijk te bedienen en ziet er gelukkig ook nog mooi uit.

We willen je bedanken voor deze leuke beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

C*********@h********** 08-07-2023

Goed inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Prima kookplaat voor een heel redelijke prijs.
Het enige nadeel is dat de instelling met een vinger moet worden gedaan en dat dit niet altijd even makkelijk werkt. Verder heel tevreden.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Water snel aan de kook

Minpunten

• Tiptoets werkt lastig.

Officiele reactie van Atag 11-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kookplaat. Deze inductiekookplaat heeft een slider bediening, dat kan even wennen zijn. Wij adviseren de toetsen van de kookplaat met de hele vingertop aan te raken. Bij te lichte of korte druk registreert de kookplaat de vingers niet.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

r***********@g******** 06-07-2023

Gewoon goed

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Ben in mijn nopjes met deze aankoop. Betaalbaar, modern design, functioneel zonder ingewikkelde toeters en bellen die je nooit gebruikt. Instructies voor plaatsing zijn gebruikersvriendelijk en zijn zelfs voor mensen met twee linkerhanden goed te doen. Handig zo‘n instructiefilmpje. En ook een gewoon Hollands product , dus niet ver weg gemaakt en de halve wereld over gesleept om hier afgeleverd te worden. Is er dan niks aan te merken. Jawel, de zgn „extra fabrieksgarantie“ die je krijgt bij registratie vind ik niet echt extra. Je moet nl gewoon betalen voor reparatie als er iets stuk gaat alleen het is iets goedkoper. Dat vind ik een beetje een goedkoop marketingtrucje. Maar ik ben overall zeker tevreden.

Pluspunten

• Functioneel
  • Prijs
  • Plaatsing

Minpunten

• Zgn fabrieksgarantie

Officiele reactie van Atag 07-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat het design en gebruiksgemak van de kookplaat naar wens is.

In de Garantie Plus periode die je kosteloos kunt aanmelden heb je naast korting op het arbeidstarief ook garantie op de onderdelen. Deze zijn in die periode voor onze rekening bij een onverhoopt monteursbezoek. Zeker bij inductie kunnen de onderdelen best prijzig uitpakken. Zeker de moeite waard dus 😉

We wensen je heel veel kookplezier toe en hopen natuurlijk dat je nooit een monteur nodig gaat hebben!

Met vriendelijke groet, ~

n*****@u********* 30-06-2023

Prima product

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

De kookplaat heeft alle functies die een inductie kookplaat nodig heeft. Prettig in het gebruik vanwege tiptoetsen en makkelijk schoon houden door zijn uitvoering. Prima product voor zijn geld.
Tevreden met aankoop.

Pluspunten

• Strakke uitvoering
  • Makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 03-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak en design van de inductiekookplaat.

M*********@z******* 03-06-2023

Plezierig koken!

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Eerste inductie kookplaat. Jammer dat ik hem niet eerder had! Ideaal! Goed regelbaar, snel en erg gemakkelijk schoon te maken. Een sieraad in de keuken!

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk schoon te maken
  • Voordelige prijs

Officiele reactie van Atag 05-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en design van de inductiekookplaat.
We wensen je vele jaren vol kookplezier toe.

Louis 18-04-2023

Beste aankoop ooit!

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Bijna 89 jaar en dan nog beginnen aan een nieuwe kookplaat???
Geen denken aan!!
Mijn kinderen hebben me overgehaald om de ETNA inductiekookplaat type K1560ZT/01 toch te kopen.
Geen seconde spijt van gehad ! Zelfs voor mij makkelijk te bedienen met tiptoetsen, makkelijk schoon te maken. Oh wat ben ik er blij mee!
Dit had ik eerder moeten aanschaffen.
Ik hoop er nog lang plezier van te hebben!

Pluspunten

• Makkelijke bediening door tip toetsen
  • Makkelijk schoonmaken
  • Warmte goed regelbaar

Officiele reactie van Atag 19-04-2023

Beste Louis,

Wat leuk dat u zo blij bent met de kookplaat. Toch een goed idee van uw kinderen! Wij kunnen ons goed voorstellen dat u niet direct overtuigd was voor u ging overstappen. Het doet ons goed dat u zo tevreden bent met de kookplaat, de eenvoudige bediening en het eenvoudige onderhoud.

Wij wensen u heel veel kookplezier!

coca 20-03-2023

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Dit is onze eerste inductie kook plaat. En het werkt geweldig. Als je iets heet wil maken dan is het met een paar minuten aan de kook. De juiste kook stand instellen was even uitzoeken hoe het echt goed werkt. Maar met de vinger plat op de schuif regelaar te zetten werk het goed. We zijn zeer te vrede over dit product.

Pluspunten

• Kookt zeer snel
  • Voldoet aan verwachting
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Jammer dat er geen stekker bij geleverd word

Officiele reactie van Atag 21-03-2023

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat niet alleen de kookplaat maar ook het koken op inductie zo goed bevalt. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

M*********@z******* 13-02-2023

Makkelijk koken

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Ik ben zeer tevreden met dit product. Werkt perfect en gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk te reinigen

Officiele reactie van Atag 14-02-2023

Beste heer/mevrouw,

Erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de kookplaat. Bedankt voor deze mooie beoordeling met maximale score. Natuurlijk zijn wij erg bij met de 10!

Wij wensen jou vele jaren van kookplezier toe.

h************@g******** 12-02-2023

Prima

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Prima goed werkende kookplaat met verschillende handige items.
Mooie uitstraling,
Officiele reactie van Atag 13-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze topscore! Een 10!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de kookplaat.
Met het mooie design is dit een pareltje in jouw keuken!

Netje10 06-02-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik hiervoor ook een Etna inductie kookplaat had en deze mij goed beviel.
Ik vindt de prijs-s kwaliteitsverbetering goed. De bediening en gebruiksvriendelijkheid is belangrijk.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Werking

Minpunten

• Installateur nodig om te installeren

Officiele reactie van Atag 07-02-2023

Beste Netje10,

Wat leuk om te lezen dat je opnieuw voor een inductiekookplaat van ETNA hebt gekozen en dat deze wederom naar wens is! De bediening en gebruiksvriendelijkheid bevallen jouw goed.

m******@k********* 29-01-2023

Eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

prima inductiekooplaat Makkelijk te hand teren.
Mooie ingebouwd mooie uitstraling
Aanbvelen gewoon doen en kopen

Pluspunten

• bedienings gemak
  • uitstraling

Minpunten

• nog niet ondervonden

Officiele reactie van Atag 30-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak van de inductiekookplaat.

h*******@o********** 26-01-2023

goede aanvulling in de keuiken

Geschreven voor: ETNA KI560ZT

Etna omdat we daar verschillende producten van in de keuken hebben. Ons eerste fornuis, een krijgertje, was 52 jaar geleden een Etna. De magnetron heeft eenprettige intuitieve bediening, en een groot vermogen.

Pluspunten

• intuitieve bediening
  • verwarmt snel

Minpunten

• handleiding is verwarrend

Officiele reactie van Atag 27-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
Zo te lezen bent u al een tijd een trouwe klant, daar doen wij het voor!
Fijn dat ook de nieuwe kookplaat zo goed bevalt.
De handleiding zou natuurlijk niet voor verwarring moeten zorgen, mocht u hier nog vragen over hebben helpen wij u hier graag mee. Zo ja, zou u dan uw adres- en contactgegevens samen met een kopie van deze review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com

Wij wensen u heel veel kookplezier!