Philips Original HD6554 rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 54 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD6554 rood op Kieskeurig.nl.

M Stil 22-04-2021

Simpel en doeltreffend

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De bediening van het apparaat is simpel en de koffie is snel en aan te passen op ieder zijn eigen smaak

Gwi_apd 22-04-2021

Koffiesterkte instelbaar!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was al gewend aan een ander type Senseo apparaat. Het grote voordeel van dit apparaat is dat je de sterkte van de koffie aan kunt passen. Ook de padhouder bestaat uit veel meer gaatjes waardoor de smaak van de koffie beter is.
Wat ik niet direct een pluspunt vind is dat er geen aan/uit-knopje op zit. Hierdoor wordt de koffie direct gezet na inschakelen. Verder een prima apparaat wat z’n werk goed doet.

Doenie 21-04-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat, en de koffie is heerlijk, fijn dat je de sterkte van de koffie kunt aanpassen

De Koning 20-04-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb sinds kort een senseo original plus en ben hier erg tevreden over!
De koffie is snel klaar, goed warm en de koffie een stevige schuimkraag bevat.
Het voordeel bij dit model vind ik dat je de hoeveelheid van de koffie kan instellen.

Krui 20-04-2021

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design, handig dat je maar 1x op de knop hoeft te drukken, licht gewicht, alleen de diepte van de padhouder is te klein.

Abinajo 13-04-2021

Deze Senseo is hartstikke goed.

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Senseo gekocht en absoluut geen spijt. Hij is goed warm en eenvoudig in gebruik(zoals alle apparaten van Philips)

Opa Loppis 05-04-2021

Blikvanger in de keuken

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Mooi apparaat, doet wat hij moet doen. Enige minpunt is het plaatje waar de kopjes opstaan. Door de trilling van de machine schuiven de kopjes weg.

Willy vdc9 17-03-2021

ontevreden

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Reeds na 4 maand lekte het waterreservoir. Dit reservoir kon niet apart verkregen worden.Resultaat : nieuwe aankoop gedaan

sm.vallejo 19-02-2021

wonderful product, wonderful packaging. thank you

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

It is definitely worthy to spend a bit more in ensuring to start the day with a very, very good coffee!

Jaeken 29-12-2020

Snel en gemakkelijk een lekker tasje koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Zoals verwacht heel gebruiksvriendelijk. Voor mij fijn wanneer je maar af en toe een tasje koffie wil drinken en niet een hele kan moet zetten.
Verschillende koffiesmaken die lekker schuimend bereidt worden.

Theo191 13-10-2020

De koffie is lekkere dan bij de vorige generatie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Door dat er meer gaatjes in de sproeikop zitten krijg je een mooie schuimlaag op de koffie en de smaak is beduidend beter

Trulke 29-08-2020

Nieuwe keuken.... dus nieuwe apparaten

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Van dag één ben ik fan van Senseo -apparaat en koffie-. Het gemak waarmee ‘n kopje koffie kan worden gemaakt is grandioos. Nu met m’n nieuwste aanschaf kan ik zelfs de sterkte bepalen door één- of tweemaal op ‘t knopje te drukken, formidabel.!

Luc An 20-08-2020

La machine à café de référence

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

On ne peut plus s'en passer depuis qu'elle a été créée: la Senseo est devenue une référence en matière de machine à café simple. Les améliorations sur ce modèle (sélecteur d'intensité, technologie Crema plus...) sont intéressantes mais dispensables.

Koffie fan 18-08-2020

Nieuwe Senseo, ondanks opties niet fijner dan oude

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Na vele jaren van intensief gebruik heeft onze oude Senseo het begeven en was het tijd voor een nieuwe. Fijn apparaat maar niet echt fijner of beter dan de oude. Ben benieuwd of deze ook zoveel jaren mee gaat ?

koffiedrinker3 20-07-2020

Update van slechte beoordeling

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Ik moet mijn eerdere review bijsturen : de hoeveelheid water kan wel worden aangepast via een toetscombinatie. De handleiding vermeldt hier echter niets over terwijl dit toch een essentiële functie is. Toestel lijkt dus wel ok. De handleiding kan echter beter want het aanvankelijk ingestelde was volume echt te laag/klein.

xoKH 05-07-2020

Niet erg blij mee.

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

De accesoires zijn van mindere kwaliteit, plastic ipv stevigere verchroomd plaatje voor het opvangbake, ligt daardoor erg los en onstabiel. Ook het handvat van de padhouder zit niet vast, bij het legen van de pads komt het handvat los.
Heel jammer, want de koffie, zeker met het instellen van de sterktes, is prima.

Ijzerman 13-06-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Hallo het is een mooie koffieapparaat maar jammer dat er een kleine watertank bij zit ben al aan het zoeken maar vind nog niets dat is jammer

Miekatoen 13-05-2020

Super koffieapparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Reeds mijn derde toestel, gebruik het al sinds zijn beginjaren
Vind het nog altijd een super toestel, snel een kopje koffie en budget vriendelijk

Karin 06-02-2020

Leuk apparaat, lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Na wat verwarring over de kleur/type toch maar besteld; prima apparaat alleen jammer dat hij niet waarschuwt wanneer er ontkalkt moet worden en het lekbakje al snel overstroomt omdat hij best lang nadruppelt. Verder prima koffie zeker als je anderhalf kopje maakt van 2 padjes!

Pluspunten

• Leuke kleurtjes
  • lekkere koffie

Minpunten

• geen waarschuwing ontkalken
  • blijft lang lekken als de koffie klaar is

Angelascorpio 05-02-2020

Grote bak heerlijke warme koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe Senseo, hij heeft een nieuwe functie die mijn oude niet had. Je kunt ook halve kopjes maken. Ik pak elke ochtend een grote beker met een normaal bakkie en nog een halver erbij. Zodoende heb ik een lekkere grote bak koffie! Heerlijk wakker worden!