Philips Original HD6554 rood

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD6554 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Karin 06-02-2020

Leuk apparaat, lekkere koffie

Na wat verwarring over de kleur/type toch maar besteld; prima apparaat alleen jammer dat hij niet waarschuwt wanneer er ontkalkt moet worden en het lekbakje al snel overstroomt omdat hij best lang nadruppelt. Verder prima koffie zeker als je anderhalf kopje maakt van 2 padjes!

Pluspunten

• Leuke kleurtjes
  • lekkere koffie

Minpunten

• geen waarschuwing ontkalken
  • blijft lang lekken als de koffie klaar is

Karin 19-10-2019

capsules of pads?

Ik heb al enkele senseo machines met padjes versleten, nu ik aan een nieuwe toeben zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik zie steeds hetzelfde typenr. HD6554, de ene keer is het volgens de beschrijving een apparaat waarmee je zelf de sterkte in kan stellen, een 'koffiebooster' heeft en nu als klap op de vuurpijl blijkt het volgens de beschrijving hier om een apparaat voor capsules te gaan!?! Ik snap er niks meer van, ook bij Bol.com kon de klantenservice me niet uitleggen wat het verschil was tussen HD6554/30 of HD6554/31. Beiden zijn roze/violet, de beschrijvingen zijn bij veel winkels verschillend. Als beiden hetzelfde zijn -of niet- kan ik een keuze maken; het prijsverschil is enorm ook tussen de winkels onderling. Van 49,- tot 89,95 voor exact hetzelfde type én kleur: ik ben in de war..

Pluspunten

• je kan er koffie mee zetten

Minpunten

• onduidelijke beschrijving
  • geen idee wat het verschil is tussen de div. types

CJ 21-12-2017

Binnen een ommezien een lekker bakje koffie.

De wat laatdunkende meningen over de kwaliteit van Senseo koffie deel ik niet. Het is niet hetzelfde als Nespresso, maar is dat erg? Voor een relatief lage prijs heb je een prima bakje en ik ben er ronduit tevreden over. Ik neem wel de sterker gebrande variant van koffiepads.

Pluspunten

• Gemak
  • Relatief goedkoop koffiedrinken

Minpunten

• De koffie is niet zo heet

Yvette 07-12-2017

Snel lekkere hete koffie

Dit is mijn 3e Senseo apparaat. Na 5 jaar een bonenmachine te hebben gehad, verwachte ik dat het wennen was om Senseo te drinken. Maar de smaak is prima, een bakkie is snel gezet en de temperatuur is veel hoger van de koffie uit mijn Saeco bonen automaat. Daarom ben ik erg blij met deze koffie automaat

Pluspunten

• Snelle koffie
  • Goede smaak
  • Lekker heete koffie

Minpunten

• Klein water reservior

Cillatje 03-12-2017

Prachtige kleur

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

De overstap gemaakt van dolce gusto naar Senseo, ten eerste staat hij prachtig op het aanrecht. Ik ben ook zeer tevreden over de snelheid van een kopje koffie en het minimale geluid wat hij maakt.

Pluspunten

• prijs
  • koffiesmaken

Blaatschaap 01-12-2017

Strak design en snel koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

De dieprode kleur van het apparaat staat erg mooi in de keuken. De senseo is erg licht en ook gemakkelijk aan de kant te schuiven wanneer je wat plaats nodig hebt in een kleine keuken. De koffie is snel gezet en is heter dan de senseo uit mijn (heel) oude variant. De keuze voor sterkte is gemakkelijk toe te passen. Alle onderdelen gaan gemakkelijk schoon in de vaatwasser.
Wat ik nog mis is n signaal wanneer het tijd is om te ontkalken.

Pluspunten

• kleur
  • gewicht
  • gemakkelijk reinigen
  • keuze in sterktes

Magsss 30-11-2017

Lekker bakkie

Ik mocht de Senseo testen ik ben super tevreden over het apparaat en de heerlijke koffie die in een handomdraai klaar is ik blijf Senseo koffie drinken!!

Nzztzz 29-11-2017

Verbeterd

Verbeterde smaak,Hete koffie,Mogelijkheid voor sterke koffie,Snel gezet
Er zit een handige optie op om sterke koffie te zetten. Ik ben zeer tevreden met dit apparaat!

Demelza 29-11-2017

Mooi apparaat

Het is een mooi apparaat om naar te kijken.
Maakt heel snel een kop koffie
Het instellen van de intensiteit van de kop koffie is zeker een pluspunt.
Ik raad het aan

Pluspunten

• Snelle kop koffie
  • Intensiteit zelf in te stellen

Minpunten

• Waterreservoir is klein

Rossiefan 29-11-2017

Lekkere koffiezetter

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Super apparaat waar heerlijke koffie uit komt. Voor in de ochtend een lekkere espresso om mee wakker te worden en voor de rest van de dag lekkere bakkie koffie wanneer ik wil.
Super!!

Pluspunten

• Verschillende sterktes
  • Eenvoudig te gebruiken

CinBo 29-11-2017

Makkelijk en snel in gebruik

Snel en makkelijk in gebruik voor een snel bakje koffie.
Mooi apparaat, in fijne kleur.
Goed schoon te houden.

Ireen83 27-11-2017

Snel gezet en goede smaak

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Hij is nel opgewarmd, zo heb je snel een goed kop koffie.
Het is erg makkelijk om de intensiteit en hoeveelheid aan te passen.
Door twee pads te gebruiken voor 1 mok kun je hem lekker sterk maken of juist een grote mok zetten.
Ik vind de kleur rood ook erg mooi, en komt goed overeen met de fotos.
Al met al een prima machine met een goede prijs/kwaliteitsverhouding

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Intensiteit makkelijk af te stellen
  • Mooie kleur en vormgeving

Minpunten

• Stekker is wat kort

bountie46 27-11-2017

heerlijke koffie

ik heb de vernieuwde Senseo mogen testen.
ben er zeer tevreden over.de machine is stiller en er komt een mooie cremalaag op je koffie.
verder is het zelf bepalen van de sterkte ideaal, voor ieder wat wils

Pluspunten

• stiller
  • sterkte bepaling

Minpunten

• dubbele druk op de knop voor sterke koffie

Amanda dewi 24-11-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Deze senseo is makkelijk in gebruik omdat je met een extra druk op de knop ook makkelijk een espresso kunt maken zonder moeite.
Verder zoals altijd een mooie creme laag erop

Noortje5 24-11-2017

Goed en makkelijk apparaat voor lekkere koffie

Het apparaat is duidelijk verbeterd. Op zich omdat er dezelfde knoppen op zitten hebben mensen misschien niet door gehad dat dit een erg fijn apparaat in gebruik is plus verbeterd. Grotere koppen passen er met gemak onder. Het water word sneller warm. Het is makkelijker om voor liefhebbers van espresso ook een kopje te zetten. En, de koffie is al heerlijk maar het is net zo makkelijk om van deze hoeveelheid een echte snoepkoffie te maken. De pads blijven het makkelijkste soort systeem vind ik zelf. Er is veel variatie in, prijsgewijs zijn ze ook fijn. Makkelijk apparaat, fijne koffie en enorm snel. Het apparaat is echt letterlijk nog beter dan het al was.

Pluspunten

• Dikker crema laagje
  • Sneller gereed om koffie te zetten
  • Mooier afgewerkt dan het oudere model
  • Ook Espresso is zo gezet

Lisettev34 24-11-2017

Heel tevreden!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Leuk dat de Senseo zich vernieuwd! De functie om de intensiteit van je koffie te bepalen werkt heel goed en is handig voor verschillende koffiedrinkers. Gemakkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Makkelijk in onderhoud
  • Makkelijk in gebruik

Fallon83 24-11-2017

Geschikt voor elk (ochtend)humeur

Na jaren een cups apparaat te hebben gehad, nu toch weer eens een Senseo.
Wat heb ik die schuimlaag gemist. Er is geen schuimlaag die tipt aan die van de Senseo. Mijn hele ochtend is gelijk helemaal goed als ik zo'n mooi versgezet bakje zie en ruik!

Ook is het apparaat super handig in gebruik en kun je de sterkte aanpassen aan hoe je ochtend verloopt. Stap je al met je verkeerde been uit bed? Dan pak je een lekker extra sterk bakkie!

Ja, ik ben weer om hoor.

George Clooney kan het bekijken!

Pluspunten

• sterkte koffie aan te passen aan je humeur
  • makkelijk in gebruik ook op slechte ochtenden
  • heel mooi kleurtje
  • die prachtige cremalaag he!

Minpunten

• steeds naar de keuken lopen voor een nieuwe
  • dat je zelf de pad er steeds in moet doen

Mividaloca 23-11-2017

zeker een héle (lekkere)verbetering met de intensity knop

Ik mag dit apparaat testen. Hij bevalt meer dan goed; ikzelf heb graag sterke koffie. Dit is nu ideaal als er bezoek is. Sowieso is er nu keuze en deze is al snel goed. Nu al meerdere van de 'gewonen echte koffie' drinkers (zoals wij t noemen,of noemden?) Bezoek gehad,en zelfs zij vinden deze Senseo lekker!
Handig in gebruik.
Alleen t design, wat je dan ook wel verwacht een beetje van n opvolger valt wat tegen,hij is ook heel licht. Maar zeker, niet te min! Koffie smaakt er niet anders/minder door!
Óók de crèmelaag,die hier wat extra meer bij op zit begin ik zelfs lekker te vinden (ik heb daar voorheen nooit zo wat om gegeven)

Pluspunten

• Keuze met de intensity knop
  • Lekkere crèmelaag
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Oogt wat minder mooi/degelijk tegenover vorige

Claire33 22-11-2017
  • Product gekregen

Weer een geweldig toestel!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 rood

Ik was al tevreden met mijn oude toestel maar jeetje wat ben ik blij met mijn nieuwe Senseo! Ten eerste vind ik de kleur echt fantastisch! Zo'n mooie kleur rood! Laten we maar gelijk beginnen met het enigste minpuntje, op mijn oude Senseo zat een knopje wat aangaf wanneer je het toestel moest ontkalken en dat mis ik wel. Verder is het zoals altijd weer een mooi apparaat en simpel in gebruik. Druk je twee keer op de knop dan krijg je een soort van espresso. Ik kan voorlopig weer genieten van een lekker bakkie koffie :)

Raf13 22-11-2017

Lekkere koffie

Het is een makkelijk apparaat met een mooie tijdloze uitstraling. Je hoeft de gebruiksaanwijzing niet eens te lezen. Handig dat je zelf kan kiezen of je een espresso wilt of een doorgaand kopje koffie. Wij zijn er content mee, hebben al jaren een Senseo en blijven altijd tevreden

Tisha 11 21-11-2017

Lekkere koffie

Heerlijke koffie, vooral lekker dat je de koffie sterkte meer kan laten worden door heet knopje 2x in te drukken. Ik ben fan

Pluspunten

• Makkelijk bedienen
  • Lekkere sterkere koffie

Saskiaoss 21-11-2017

Prima apparaat

Erg mooie Senseo. Fijn dat je zelf kan beslissen of je een sterk bakkie wilt of een gewone.
Ook erg fijn dat je koffie snel klaar is.

Pluspunten

• Koffie snel klaar
  • De sterkte naar eigen smaak instellen

AngelBianca 21-11-2017

Perfect voor een kleine koffiedrinker

Bij het uitpakken valt mij direct het design op, niet veel veranderd in de afgelopen jaren maar door het glanzende effect op het materiaal misstaat het niet in de keuken. Bij het in gebruik nemen valt mij op dat lijkt alsof het reservoir niet helemaal naadloos aansluit, klein minpuntje maar niet storend verder.

Bij het in gebruik nemen van het apparaat zie ik direct een mooi laagje creme op de koffie, daar hou ik van! Groot pluspunt dus. Alleen is het jammer dat de sterke koffie enkel in 60 ml gezet kan worden. Het wisselen tussen een sterke koffie of een gewone koffie is heel makkelijk, net zoals het zetten van 1 kop koffie of 2 koppen koffie tegelijk. Het waterreservoir vind ik wel snel leeg gaan dus niet echt optimaal geschikt voor meerdere kopjes koffie achter elkaar te zetten. Maar ach, het reservoir is zo gevuld dus of dat nu echt een minpunt is... nee, vind ik van niet. Kortom een zeer gebruiksvriendelijk apparaat voor een kleine koffie verbruiker.

Voor grote gezinnen zou ik hem iets minder snel aanraden maar voor een doorsnee gezin een prima apparaat

Pluspunten

• creme laagje
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• waterreservoir klein

Patricia 21-11-2017

Heetlij

Ik ben 1 van de gelukkig die deze Senseo mag testen via Insiders met behoud van apparaat.
Ik ben altijd thuis al een Senseo drinker maar dan met een oud apparaat...ik was erg benieuwd naar de intensiteit van de smaak van bet nieuwe apparaat.
De eerste dagen viel het erg tegen...erg waterig en weinig smaak.
Maar zoals altijd heeft een apparaat even tijd nodig.
Nu ruim 1.5 week in gebruik en de koffie smaakt heerlijk.
Heerlijke volle diepe smaak.
Ook erg handig dat je kan kiezen voor een kleiner intenser kopje koffie...ook erg lekker.
De kleur valt wat tegen...had hem uitgekozen als paars, maar hij is meer paars/blauw.
Maar goed de koffie smaakt er niet nu der om.
Ben erg tevreden over deze Senseo en raad hem zeker andere aan.

Pluspunten

• Intensiteit knop
  • Volle smaak
  • Snel een kopje koffie

jdrunen 21-11-2017

een goed apparaat

een fijn apparaat waar je lekkere koffie meezet. Het is erg fijn dat je zelf de sterkte kan bepalen. Smorgens een dubbele sterkte om lekker wakker te worden. de rest van de dag de gewone sterkte

Pluspunten

• lekker schuimlaagje