Bosch Serie 4 KGE49VI4A - Reviews

koel/vries cominatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
302 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGE49VI4A op Kieskeurig.nl.

Marjo 10-06-2018

Mooie energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Mooie koelkast van Bosch, ernergiezuining en van alle gemakken voorzien. Groentelade, vlees/vislade, flessenrek en heel veel ruimte voor andere producten en vriesproducten.

Pluspunten

• Energiezuining
  • Aparte ruimten voor groente, vlees/vis
  • Mooi strak design

Sanne 11-06-2018

goede koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Een super mooie en zuinige koelkast. Hij is heerlijk groot, heeft een goede indeling en kan je verder nog zelf indelen zoals je wilt. De lades voor groente en fruit gaan soepel en zijn mooi groot.
De vriezer heeft ook veel ruimte.
Na het aanzetten de super vriezer functie ingeschakeld en was hij mooi snel op temperatuur.
De deuren gaan goed open zonder al te veel kracht te hoeven zetten en verder is hij erg stil.
Al met al een hele goede aankoop en zeker een aanrader.

Enige tip is bijv een afdekplaat oud voor de deur greep in de deuren bij de kant die je niet gebruikt. omdat de greep in de koelkast zit en beide kanten identiek zijn is voor mensen nu niet duidelijk aan welke kant je de deur moet openen.

Pluspunten

• groot
  • energiezuinig
  • stil