Bosch Serie 4 KGE49VI4A - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
302 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 89 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGE49VI4A op Kieskeurig.nl.

9,1

Marjo 10-06-2018

Mooie energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Mooie koelkast van Bosch, ernergiezuining en van alle gemakken voorzien. Groentelade, vlees/vislade, flessenrek en heel veel ruimte voor andere producten en vriesproducten.

Pluspunten

• Energiezuining
  • Aparte ruimten voor groente, vlees/vis
  • Mooi strak design

Walter 16-11-2020

Strak, stil en ruim

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

We hadden een koelkast nodig die groter was. Deze is zeker ruim en overzichtelijk. Geen storende geluiden en mooi strak. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 13-10-2020

Top koelkast fuers Leben!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Het is een ruime koelkast.
Overzichtelijke indeling met goed LED verlichting.
Hij maakt weinig geluid en koelt en vriest goed.
Kan niet anders zeggen, dat we er uitermate mee content zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LSDB 05-10-2020

Hele goede keuze

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

We zij erg tevreden over dit product. Een prima toestel welke optimaal koelt en nagenoeg geen geluidsoverlast geeft. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 03-10-2020

Bosch koel vrie combinatie KGE49VI4A

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Een superm koelvries combinatieveel ruimte heel fijn een groente en vlees lade
Vriezer is ook super groot met een lade waar pizza's met doos en al erin kunnen
Vormgeveing is ook erg mooi en led licht van binnen geeft een mooie uitstraling [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Khadija Lahit Ait-takassit 17-09-2020

Veel ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Dit product raad ik iedereen aan heerlijk ruim koelt goed en makkelijk schoon te maken en de prijs valt ook mee! Voor grote gezinnen is deze Ideal koelkast !!!

Z.Bizougarn 30-08-2020

Koelkast moet weer terug

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Maakt ijs aan de binnenkant van de koelkast ipv de diepvries. Deze gaat weer retour. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Z.Bizougarn 30-08-2020

Koelkast moet weer terug

M klasema 23-08-2020

Fijne grote koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Dit model is een fijne koelkast, mooi groot maar ook een fijm koelvak voor groente en ene aparte voor vlees. Dit vak wordt op 0 graden gehouden waardoor het vlees en vlees waren erg goed gehouden worden. De 3 lades van het vries vak zijn ook fijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fam van Zandvoort 20-08-2020

Subliem

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Het is een geweldige koel/vries combinatie
Heel veel ruimte
Erg blij mee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ioan 19-08-2020

large fridge, lot of space for my beers

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

large fridge, with enough space for everything. the price vs quality is very good, I compare it on the market and this came the best option we could make me and my wife. definitely happy with it.

Edward van Tilburg 18-08-2020

Cooling 2.0

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Deze koel-vriescombinatie is met zijn RVS anti-fingerprint een echte blikvanger. Hij koelt en vriest echt fantastisch. Het automatisch supervriezen is een slim bedachte techniek wat in de praktijk met een gezin goed werkt. Ook is deze koel-vriescombinatie uitgerust met 2 koelcircuits, zo kun je afzonderlijk de koel- en het vriesgedeelte regelen, echt handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ioan 15-08-2020

large fridge, lot of space for my beers

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

nice fridge, definitely worth the price , especially I'd you compare it with other brands . price /product good choice.

Annemarie 14-08-2020

Super apparaat!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Wat een topper van een koel-/vriescombinatie, staat ook nog een prachtig en heerlijk stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cora 13-08-2020

Mooie grote koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Mooi strak design. Veel inhoud wat ook een van de redenen is dat we deze hebben aangeschaft. Een andere reden is de zuinigheid A+++ Hiervoor hadden we al een bosch, tweedehands gekocht ooit maar deze bleek toch te klein. Zowel aan de binnen- als buiitenzijde is dit een zeer fraaie, stevige, goed afgewerkt model. De twee lades onderin maken het helemaal af.

Pluspunten

• Zuinig
  • Degelijk afgewerkt

Minpunten

• Tot nu toe geen.

Allard 10-08-2020

Prima koel-vriescombinatie

Allard 10-08-2020

Prima koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Mooi groot koel gedeelte met 2 lades fruit/groent en vlees/vis, 3 legplanken en handig flessenrek en voldoende ruimte in de deurvakken. Veel ruimte in de vriezer met 3 lades, de bovenste lade is wat laag bepaalde broden bijv passen er net niet in en de middelste lade is weer heel groot (had misschien iets meer verdeeld kunnen worden) Nadeeltje geen No-frost (is een keuze) en ondanks de 38db opgave een zeer stille combinatie [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michel 10-08-2020

Bosch koelvries combinatie

BOSCH

Serie | 4 Vrijstaande koel-vriescombinatie [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robert 07-08-2020

Top koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

Heerlijk grote koelkast, goede indeling, koelt fantastish, lekker stil, vriezer met laden is top, ook ziet de koelkast er superstrak uit, kortom wij zijn erg blij met de Bosch koelkast! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

edje 07-08-2020

super koelkast mooi breed

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE49VI4A

mooie brede koelkast wil niet meer anders [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]