Bosch Serie 4 KGE49VI4A aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 89 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGE49VI4A aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Khadija Lahit Ait-takassit 17-09-2020

Veel ruimte

Dit product raad ik iedereen aan heerlijk ruim koelt goed en makkelijk schoon te maken en de prijs valt ook mee! Voor grote gezinnen is deze Ideal koelkast !!!

Ioan 19-08-2020

large fridge, lot of space for my beers

large fridge, with enough space for everything. the price vs quality is very good, I compare it on the market and this came the best option we could make me and my wife. definitely happy with it.

ioan 15-08-2020

large fridge, lot of space for my beers

nice fridge, definitely worth the price , especially I'd you compare it with other brands . price /product good choice.

Cora 13-08-2020

Mooie grote koelkast

Mooi strak design. Veel inhoud wat ook een van de redenen is dat we deze hebben aangeschaft. Een andere reden is de zuinigheid A+++ Hiervoor hadden we al een bosch, tweedehands gekocht ooit maar deze bleek toch te klein. Zowel aan de binnen- als buiitenzijde is dit een zeer fraaie, stevige, goed afgewerkt model. De twee lades onderin maken het helemaal af.

Pluspunten

• Zuinig
  • Degelijk afgewerkt

Minpunten

• Tot nu toe geen.

Allard 06-08-2020

Grote koel-vries combinatie met veel inhoud

Koel gedeelte is mooi ruim met 2 vers laden, 3 leg platen en handig flessenrek. De vriezer heeft 3 laden, de bovenste lade is wat laag sommige broden bijv. passen er net niet in. Digitale temperatuur aangaven boven in de koelkast en handig deuralarm als deze open blijft staat. Prijs/kwaliteit is zeer goed voor deze koelkast

Pluspunten

• 2 vers laden groente/fruit en vlees/vis
  • zeer stil ondanks de 38 db aangave

Minpunten

• geen no-frost
  • lage bovenste vrieslade

Brand 06-08-2020

koelvriescombinatie is lekker ruim, XXL.

Lekker ruime koelvriescombinatie XXL formaat 70 cm en A+++, zuinigheid is ook belangrijk, mooie vormgeving

Ton de Joode 05-08-2020

Met Bosch kom je koel de zomer door.

Deze koelvries combinatie geeft een gezin ruim voldoende koel vries ruimte om te kunnen volstaan met 1 unit en wel een zuinige . Top is dat hij zeer geruisloos is en zeer gebruikers vriendelijk.

Pluspunten

• Voldoende koelruimte.
  • Energie zuinig

Minpunten

• Buren komen taart opslaan
  • Eierdopjes passen niet bij deze unit

Ans Geelen 04-08-2020

lekker ruim

Zijn van een oude Amerikaanse koelkast (energieslurper) naar deze gegaan. Heerlijk ruim en heel stil. Energieverbruik veel lager dan we gewend waren. Buitenkant mooi strak. Vieze vingers veeg je zo weg. Koelkast naar eigen smaak in te delen. Mooie grote groentela die je natuurlijk ook voor andere dingen kan gebruiken. Wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• stil
  • ruim

Minpunten

• deur valt niet vanzelf dicht

Mady 04-08-2020

Super blij met mijn nieuwe Bosch Koelkast KGE49V14A.

Deze extra grote koel-vries combinatie met zijn majesteuze uitstraling voldoet aan al mijn verwachtingen. De kast heeft veel ruimte voor de alle spullen en een overzichtelijk indeling. De koelkast koelt heerlijk en het invriezen gaat perfect. Een aanwinst voor onze keuken.

Pluspunten

• de service van Bosch
  • de teruggeef actie

Rob 03-08-2020

Fantastische Koelkast!

Geweldig imponerende koelkast zeer ruim goede indeling en fluisterstil, ziet er geweldig uit en nu na een paar dagen zou ik geen andere koelkast meer willen, de prijs kwaliteit verhouding is perfect zeker met de 100 euro cashback van Bosch!
De duurzaamheid moeten we nog afwachten maar daar staat de firma Bosch met de producten die we tot nu toe van dit merk hebben voor garant!

JW 02-08-2020

Geluidsarme koelkast

De standplaats van onze koelkast grenst met de open keuken direct aan de woonkamer. Stilte is dus erg belangrijk, omdat je anders de hele dag een ruis hoort die de meeste koelkasten afgeven. We zijn dus bewust opzoek gegaan naar een geluidsarme koelkast die ook nog energie zuinig is en een mooie uitstraling heeft. Het oog wil immers ook wat. Zo zijn we uitgekomen bij BOSCH KGE49V14A

Pluspunten

• geluidsarm
  • Mooie uitstraling

Verhoef 30-07-2020

Koel vries combinatie met genoeg inhoud en stil.

Een van de weinige koel/vries combinaties met genoeg inhoud. Laag aantal Decibel, handig met open keuken. Binnenkant ook strak vormgegeven zodat schoonhouden een stuk makkelijker is.

Qtekker 30-07-2020

Mooie en ruime koelast

Mooie koelkast, extra breed en extra hoog waardoor je veel koel- en vriesruimte hebt. Hij is stil en de lange stroomsnoer is handig. De indeling is prima, met 2 afgesloten ruimten in het koelgedeelte en een rek voor flessen. Klein minpuntje is dat de deuren moeilijk openen (te sterke magneet?). Je moet met een schokje eraan trekken. Dat gaat het gemakkelijker heb ik gemerkt.

• Zeer ruim

Minpunten

• deuren openen wat moeilijk

VITUS 28-07-2020

Zoveel meer ruimte met de 70 cm breedte

Prachtige koelkast door het RVS uiterlijk. Voornamelijk gekozen om de grote diepvriesruimte van 111 liter, maar ook de koelkast heeft een royaal formaat, dankzij de 10 cm extra breedte. Grote flessen niet meer in de deur, maar op de handige flessenhouder onder het schap. En als ik de grote groentelade open...…. Alles ligt heerlijk overzichtelijk!

AKIO 27-07-2020

Ruime fantastische inhoud

Ik had zelf al een kleine koelkast staan in mijn kamer, maar ik kook zelf en ik bewaar veel in mijn koelkast en dat was niet genoeg. Hierdoor heb ik een wat ruime koelkast met veel vriezer erbij gekocht. Dit heb ik gekocht ook omdat het van binnenkant mooi uit zag.

Pluspunten

• Ruime inhoud koeling en vriezer
  • Buitenkant mooi strak

Minpunten

• 1 of 2 keer per jaar moet gaan ontdooizen.

Henk 27-07-2020

Extra ruime koel/vriescombinatie

Zeer ruime koel/vrieskast met strak RVS-design, breedte 70 cm waardoor extra ruimte, zuinig in het gebruik , overzichtelijke indeling, mooie led verlichting. Gunstige prijs door cashback actie.
Correcte bezorging.

Wel is de kast gevoelig voor vingerafdrukken

Pluspunten

• Ruime koel/vrieskast
  • Fraai RVS-design
  • Overzichtelijke indeling

Minpunten

• Gevoelig voor vingerafdrukken

Jim 27-07-2020

Gebruikerservaring

Ik heb de koelkast gekocht wegens de extra ruimte die ik kan gebruiken voor mijn hobby, namelijk koken.

Als klant was ik aan het oriënteren voor een koelkast. Uiteindelijk hebben wij voor de koelkast gekozen wegens de ruimte, zuinigheid, 38dB label, en tot slot heeft de cashback actie de beslissing makkelijker gemaakt. Helaas heeft de koelkast geen No-frost feature. Maar dat nemen wij voor lief wegens de zojuist genoemde kenmerken van de koelkast.

Als 'man' lees ik de handleiding niet, mijn vriendin wel. Maar dit geldt niet voor iedere huishouden waarbij de handleiding wel wordt gelezen. Doordat mijn vriendin de handleiding had gelezen, zijn wij hierdoor erachter gekomen waar je het beste vlees, groente, fruit en boter kan bewaren. Hier ben ik van onder de indruk. Echter zal het een idee zijn om stickers te plakken in de koelkast met dezelfde uitleg omdat:

1: Mannen lezen niet graag, wij pakken de handleiding pas wanneer wij gefrustreerd zijn en niet meer uitkomen;
2: Uitpakken / unwrappen / unboxing doe je 1 keer! En het is heerlijk om bijvoorbeeld plastic te verwijderen van je nieuwe tv of andere producten. Alleen moet de plastic sticker geen residu achterlaten.

De koelkast kan ik niet voor iedereen aanraden. Iedereen heeft een andere voorkeuren voor een koelkast. Dit is een tamelijk forse koelkast voor 2 personen en zal niet in iedere keuken passen. Hiervoor is het belangrijk om je behoefte en hoe je de koelkast wilt gebruiken eerst in kaart te brengen. Daarnaast heeft het geen no-frost feature waardoor de koelkast een stuk minder aantrekkelijk wordt voor de meeste huishouden. Als klant doe ik mijn vooronderzoek voordat ik een grote aankoop zal doen. Voor een koel-en-vries-combinatie koelkasten zal ik enkel merken als Samsung, Bosch en LG aanbevelen voor consumentengebruik.

Tot slot was ik verbaasd dat er geen ijsblokjesvorm aanwezig is in de koelkast. Ik zal zeggen dat dit een standaard bijgeleverd moet worden bij het aanschaffen van een nieuwe koelkast. Plastic is spotgoedkoop, het toevoegen van 'gratis' of aanwezigheid van een ijsblokjesvorm zal een grote bijdrage leveren voor een blije klant. Daarentegen was wel een plasticvorm aanwezig waar je eieren in je koelkast kan bewaren.

Pluspunten

• Lekker ruim en overzichtelijk
  • Stil
  • Koelkast is te koop bij Coolblue!
  • Handgrepen slim afgewerkt aan beide kanten
  • Eén bak voor vlees en één voor groenten en fruit.

Minpunten

• Geen No-Frost feature
  • RVS is gevoelig voor vlekken
  • Geen ijsblokjesvorm

agnes 25-07-2020

Breed model, royale groentetade en overzichtelijke indeling

Heb de koelvriescombinatie 2 dagen in huis en ben zeer blij met dit stille apparaat. Een prima indeling en de groentela is zeer overzichtelijk. Van de vorige koelvriescombinatie , ook een Bosch, heb ik na 20 jaar afscheid genomen. Maar na zoveel jaar werd het tijd voor een royaler exemplaar dat tevens een stuk zuiniger is in energiegebruik.

L.versluijs 23-07-2020

Extra hoge en bredere koel/vries combinatie

Deze koel/vries combinatie is 2 mtr hoog en 70 cm breed en heeft daardoor veel meer inhoud en is dan ook lekker overzichtelijk in te ruimen.

Pluspunten

• Extra hoog
  • Extra breed

M. 23-07-2020

Fijne koelkast

De koelkast is erg fijn en stil. de vakken zijn goed in te delen en de lades werken goed qua temperatuur. Alleen het flessenrek is niet handig en deze laten we eruit...

Pluspunten

• Lekker breed
  • Veel ruimte

Minpunten

• Flessenrek is alleen voor flessen wijn geschikt

M. Carbo 21-07-2020

Super ruime koel/vries kast!

Super ruime koel/vries kast.
Veel op bergruimte in het koel gedeelte met 3 glasplaten, handige flessenrek, vers koelvak, groentelade, veel voorraad vakken in de deur (ook voor grote flessen) en 3 handige lades in het vries gedeelte.

M. 20-07-2020

Fijne koelkast

Pluspunten

• Lekker breed
  • Veel ruimte

Minpunten

• Flessenrek is alleen voor flessen wijn geschikt

B de jong 18-07-2020

Prachtige ruime koelkast

het is een prachtige ruime koekast, met een vak om producten 0 graden te houden ideaal voor vlees ,vleeswaren.maakt weinig lawaai

Antoinet Tieke 18-07-2020

Prachtige , koel-vries kast

Na 40 trouwe dienst afscheid moeten nemen van onze koelkast. Zijn stroom gebruik was te veel. Bij onze zoektocht eigenlijk gelijk gevallen voor de combi koel/Vries van Bosch. Wat een prachtige koelkast. En een zeer ruime diepvries opslag. Dus kon onze oude vrieskast ook de deur uit. Twee vliegen in één klap. En zuinig in stroom deze prachtige koel/ vriezcombinatie geweldig.

Pluspunten

• Mooie koelkast
  • Ruime vries opslag

Peter 17-07-2020

Mooie,ruime koelkast

Super mooie ruime koelvries combinatie ,strak design, aparte lades voor groente,fruit en vlees,led verlichting, flessenrek

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi rvs design

Minpunten

• Maakt beetje geluid