Bosch Serie 6 KGN49AI40 roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 KGN49AI40 roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Danielle 30-06-2019

Mooie, handige en zuinige koel vriescombinatie!

Een hele mooi koelkast, ideaal voor een gezin met 5 personen! Handige indeling, zeker met de vitafresh lades! Kortom wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• Indeling
  • Uiterlijk
  • Ledlicht
  • Vitafresh laden

Minpunten

• Maak af en toe een brommend geluid
  • Rand schappen deur te laag

Frank 10-06-2019

Zee van ruimte en zeer overzichtelijk

Wat een verademing t.o.v. onze vorige koelkast. Overzichtelijk en wat een ruimte. De LED verlichting maakt het helemaal af. Niet meer ontdooien dankzij NO FROST en de meegeleverde accessoires maken het helemaal af.

Pluspunten

• No Frost
  • Zeer ruim en handig in te delen.
  • Mooie LED verlichting

W.Grummer 08-05-2019

Goede grote smakelijk open

Heb een Bosch diepvries gekocht.
Heel veel ruimte
Geruisloos heel mooi apparaat
Wij zijn dik tevreden
Goeie beslissing gedaan

Pluspunten

• Echt aan te bevelen

Stockmann 08-04-2019

lekkere ruime koelvries combinatie extra breed en extra hoog

Wij wilde geen inbouw koelvries combinatie meer en zochten ruimte en met name hoogte zodat je niet bovenop je koelkast kijkt. Deze koelkast is maarliefst 203 hoog en voorraad van frisdranken kun je hier prima op kwijt. Ook zochten we een alternatief voor de 'Amerikaanse-retrolook' koelkasten omdat deze groot zijn maar relatief minder ruimte bieden. Deze Bosch biedt een zee aan ruimte en is heel stil en volgens het energielabel ook nog eens heel zuinig (dit laatste moeten wij nog gaan ervaren ;-) ). Alleen jammer dat de rvs koelkasten in dit segment bijna allemaal een kunststof zijkant hebben. Een optie om dit ook in rvs te laten uitvoeren zou het helemaal af maken.

Pluspunten

• lekker hoog
  • veel ruimte

Minpunten

• geen rvs zijkanten

Lonneke 11-07-2018

prima koel-vrieskast

Hele fijne koelkast, optische afwerking vanbinnen heel prettig, met mooie led-verlichting. Ook het geluidsniveau is erg prettig. Zeer tevreden over deze aankoop

Pluspunten

• geluidsniveau
  • vormgeving
  • interieur

David 02-06-2018

Mooie grote koelkast

Prachtige grote koelkast. Vervanging van onze oude Bosch RVS koelkast uit 2001. Hopen dat deze ook zo lang meegaat.

Vriezer onder is erg fijn.

Alleen jammer dat de RVS koelkasten tegenwoordig niet meer met een RVS zijkant komen. Dat had onze oude RVS koelkast wel. Deze was ook relatief duurder in vergelijking met onze nieuwe koelkast.

Pluspunten

• vriezer onder
  • lades rollen erg goed

Minpunten

• 1 flessenrek

Seeger 15-05-2018

Stil met zee aan ruimte in koel- én vriesgedeelte

Na lang zoeken durfden wij tot onze grote tevredenheid deze Extra energiezuinige koelvriescombinatie te kopen. De ruime indeling in het koelgedeelte maakt het voor ons grote gezin (5 personen) ruimschoots mogelijk voortaan éens per week boodschappen te doen en praktisch op te slaan. De vier ruimtes in de deur vinden wij daarbij erg prettig. Onderin de deur kunnen ook de open anderhalve literflessen gewoon staan zonder dat we met het verschuiven van schapjes hoeven te klungelen. Ook door het flessenrek kunnen wij makkelijk onze flessen en daarboven of eronder vla etc kwijt. De enorme lade voor vers fruit en groente houdt onze producten naar onze beleving inderdaad langer vers. Wij twijfelden daar aan, maar het blijkt géen verkooppraatje. We houden bovendien genoeg ruimte over voor alle potjes en sausjes, en onze grote hoeveelheid (vegetarische) vleesverpakkingen. Wat een helder goed spreidend licht geeft die Ledverlichting ook!
In het vriesgedeelte kunnen wij in 1 lade bijvoorbeeld al vier (!) grote broden kwijt. Dan nog twee grote lades over voor de rest. Wij zijn erg tevreden, zeker ook omdat in onze open keuken nauwelijks geluid van deze koelkast te horen is. Voor korte mensen is deze koelkast misschien wel erg hoog. Wij vinden het juist erg prettig.

Pluspunten

• Grote vershoudlades
  • Enorme ruimte
  • Stil
  • Ruime diepvriesmogelijkheid
  • Ledverlichting

Minpunten

• Paste bij ons niet door voordeur ivm hoogte/draai

M.H. Been 17-04-2018

Uitstekende kwaliteit en service

Deze Bosch koel/ vriescombinatie hebben wij kort geleden gekocht en ziet er heel goed uit. De combinatie is van hoge kwaliteit, functioneel en met een praktische indeling met veel koel en ruim voldoende vries capaciteit.

M.den Boer van Bavel 19-12-2017

"The Bosch"

Ik heb deze koelvriescombinatie gekozen omdat hij aan alle eisen voldoet.
Ruim, zuinig en stil, gewoon degelijk zoals we van Bosch gewend zijn.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Veel ruimte in de vriezer
  • Fijne indeling
  • Grote groentela

Minpunten

• Maar 1 rij flessen in de deur

Marijke den Boer vzn Bavel 31-08-2017

Heerlijke grote koelvriescombinatie .

Allereerst is Bosch 'the bosch' onder het witgoed.
Ik ben weer heel blij met mijn nieuwe aanwinst.
Indeling altijd weer even wennen maar dat wend snel
Prima👍

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Fijne groenten en vlees lade's

Minpunten

• 1 rij flessen in de deur

Galerie Stijl 30-08-2017

A+++ Koel/vriescombinatie

Daar wij al een afwasmachine en een koelkast hebben van Bosch en wij daar zeer tevreden over zijn, was voor ons de aankoop van een koel/vriescombinatie niet zo moeilijk. Het kijken was welk model van Bosch past in de mogelijkheden bij ons om te plaatsen. Wij denken de goede combinatie/model te hebben gevonden. De koel/vriescombinatie staat erg goed in onze pantry, we zijn blij ! Dank !

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Goede indeling
  • Erg zuinig

Erik 20-08-2017

Veel ruimte en mooi ingedeeld.

Mooie grote koelvriescombi met een uitstekende verhouding tussen het koelgedeelte en het vriesgedeelte. Fijn dat temperatuur ook in koelkast voor de diverse compartimenten ingesteld kan worden. Zeer tevreden!

king 01-08-2017

grote vulcapiciteit

weer een bosch koelkast, dit is de 3e en ook de ruimste. Weer perfecte afwerking en werkt perfect. Hiernaast ook bosch wasautomaat en vaatwasser deze werken nog steeds, maar het zal weer bosch worden.

Peter S 31-07-2017

Mooie grote, en zuinige koel/vries combinatie.

Was van plan een inbouw combinatie te kopen maar ben blij dat ik deze combinatie bij wehkamp tegen kwam . Mooi, ruim, stil, en zuinig. Zeer tevreden.

Pluspunten

• stil
  • ruim

Minpunten

• nog niet gezien
  • nog niet gezien

Vlet 14-07-2017

Grote koeling

De koelkast is heerlijk groot ,breed en diep. Bij aflevering zaten de stelwieltjes niet onder de koelkast , deze worden nog nageleverd door de fabrikant. Het is een enorme kast moeilijk uit verpakking te halen, de volgende keer laat ik het instaleren

Pluspunten

• Ruimte
  • Vries laden lekker breed
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Geen stelwieltjes
  • Moeilijk uit verpakking.

Nico 08-07-2017

Grote koelkast

Wat een geweldige koelkast. Heerlijk veel ruimte en niet te duur. Nu kunnen we alles er in kwijt. Niet meer passen en meten meer. Ook het vriesgedeelte is heerlijk ruim. Goed handvat voor mensen met reuma.