Samsung RS7547BHCSP rvs

• Test panel 8,5 jun 2016

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS7547BHCSP rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Nollypolly 21-03-2018

Prima apparaat

Geschreven voor: Samsung RS7547BHCSP rvs

Na problemen met de eerste koelkast een geheel nieuwe gekregen welke het prima doet. Geeft nog wel eens een uitzet/krimp geluidje maar niet hinderlijk meer. Complimenten aan Samsung en BCC voor de prima service!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chapeau.

Pluspunten

• Mool design
  • Lekker koedwater
  • Goede indeling

Minpunten

• Geeft toch af en toe kraak geluiden.

Kees 18-12-2017

Tegenvallend geluidsniveau

Geschreven voor: Samsung RS7547BHCSP rvs

De koelkast ziet er uitstekend uit alleen heb een open keuken en hij maakt een heel naar brommend geluid. Klacht ingediend en monteur is langskomen. Hij zegt er niets aan te kunnen doen en dat dit normaal is. Ook zij hij dat alle Koelkasten tegenwoordig meer geluid maken. Vandaag is er een keuken geplaatst. deze monteur vond ook dat de koelkast veel geluid produceerde (was zelfs luider dan de muziek die aan stond. Al met al diep teleurgesteld.

Pluspunten

• Ziet er heel mooi uit

Minpunten

• Maakt veel te veel lawaai.

Nollypolly 01-12-2017

Prima apparaat.

Geschreven voor: Samsung RS7547BHCSP rvs

Mooie, stoere en makkelijk te bedienen Amerikaanse koel/vrieskast. Helaas gaf die van ons regelmatig harde knallen. Zal te maken hebben met spanning van de leidingen. 2x Monteur bij geweest maar kan oorzaak niet vinden. Uitstekende service van BCC en Samsung mogen een ander uitzoeken. Neem toch weer een zelfde type daar dit een geen normaal probleem zal zijn.

eva88D 20-06-2016

Overzichtelijk en mooi design

Geschreven voor: Samsung RS7547BHCSP rvs

De koelkast is lekker strak van design en mooi ingedeeld. Veel vries en koelruimte! Handig voor gezinnnen, foodies en thuiskoks die graag veel lekkere gerechten invriezen. Hij maakt wel af en toe rare geluiden maar is voor de rest stil.

brigitte 13-06-2016

cool en stoer design

Geschreven voor: Samsung RS7547BHCSP rvs

stoere vries-koelkast met heerlijk koud water vers uit de tap, evt met ijsblokjes of crushed ijs. makkelijk is ook de vakantiestand maar ook het instellen van de diverse temperaturen. voor ons bleek het vriesgedeelte te klein, aangezien er wekelijks minimaal 6 broden in moeten passen, en daarnaast og vlees, groente, patat en ijs.

brigitte 13-06-2016

cool, stoer en mooi

Geschreven voor: Samsung RS7547BHCSP rvs

Bij het zien van de koelkast, denk je gelijk wauw! dat is gaaf, de kinderen vonden de ijsblokjes en het ijskoude water heerlijk. Bij het inruimen met weekboodschappen bleek het vriesgedeelte voor ons te klein. Maar ja wij hebben dan ook 6 broden er elke week in. Daarnaast nog vlees, patat, ijs, etc.
Verder een mooi vormgegeven, stoer design.