Samsung RS7547BHCSP - Reviews

Amerikaanse koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
361 liter inhoud

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

brigitte 13-06-2016

cool en stoer design

stoere vries-koelkast met heerlijk koud water vers uit de tap, evt met ijsblokjes of crushed ijs. makkelijk is ook de vakantiestand maar ook het instellen van de diverse temperaturen. voor ons bleek het vriesgedeelte te klein, aangezien er wekelijks minimaal 6 broden in moeten passen, en daarnaast og vlees, groente, patat en ijs.

brigitte 13-06-2016

cool, stoer en mooi

Bij het zien van de koelkast, denk je gelijk wauw! dat is gaaf, de kinderen vonden de ijsblokjes en het ijskoude water heerlijk. Bij het inruimen met weekboodschappen bleek het vriesgedeelte voor ons te klein. Maar ja wij hebben dan ook 6 broden er elke week in. Daarnaast nog vlees, patat, ijs, etc.
Verder een mooi vormgegeven, stoer design.

eva88D 20-06-2016

Overzichtelijk en mooi design

De koelkast is lekker strak van design en mooi ingedeeld. Veel vries en koelruimte! Handig voor gezinnnen, foodies en thuiskoks die graag veel lekkere gerechten invriezen. Hij maakt wel af en toe rare geluiden maar is voor de rest stil.

Nollypolly 01-12-2017

Prima apparaat.

Mooie, stoere en makkelijk te bedienen Amerikaanse koel/vrieskast. Helaas gaf die van ons regelmatig harde knallen. Zal te maken hebben met spanning van de leidingen. 2x Monteur bij geweest maar kan oorzaak niet vinden. Uitstekende service van BCC en Samsung mogen een ander uitzoeken. Neem toch weer een zelfde type daar dit een geen normaal probleem zal zijn.