Bosch Serie 8 KGF56PI40 aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 KGF56PI40 aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 14-07-2020

diepe koelkast met prachtige ledverlichting

Koelkast is ruim door haar diepte. Hierdoor kun je producten die wat minder vaak worden gebruikt naar achteren plaatsen en de meest gangbare producten vooraan. De led-verlichting zorgt voor duidelijk zicht in heel de koelkast. Mooie diepe laden voor het vriesgedeelte, waardoor er veel plaats is. Kortom een Super koelkast!!

Pluspunten

• diepte
  • mooi licht

Minpunten

• kan maar op 1 manier open draaien

Sjanelleke 15-06-2020

Super fijne koelkast

We hadden echt een andere koelkast nodig, deze gevonden wat een supergave koelkast, zowel in gebruik als om te zien, alles is lekkerkoel,de aparte ruimtes voor groente,kaas en beleg/vlees zijn erg fijn. Hij is erg zuinig in energie verbruik , je hoort hem ongeveer niet, heel fijn want we hebben een open keuken, al met al een hele fijne en goede aankoop.

Pluspunten

• Super de aparte vakken voor groente,fruit en vlees
  • Ziet er heel mooi uit

Rahma 23-05-2019

Grote koelkast/vriezer

Prachtige koelkast om te zien! En van binnen zo veel ruimte door de diepte in zowel de koelkast en vriezer! Koelt goed en houd alles netjes inboet zicht!

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Mooi uiterlijk

Dayna Matsari 26-04-2019

Zeer ruime koelkast!

De koelkast is erg ruim, het heeft ook grote vriesvakken waar je gemakkelijk zonder te moeten proppen je pizza dozen in kwijt kan. Verder is hij zuinig en maakt hij weinig lawaai. Het design is heel modern.

Pluspunten

• Zeer ruime koelkast
  • Grote vriesvakken + no frost
  • Zuinig, heeft een vakantieschakelaar

Minpunten

• Nog niet gevonden

P.J. Iriks 29-07-2017

Topper van Bosch uit serie 8

We zijn mobiel niet meer helemaal in goede doen, daarom hebben wij geen mogelijkheid om relatief vaak boodschappen te doen. We hebben dus gekozen voor een grote koel-vries-combinatie van het degelijke merk Bosch. Gelet op de drie plussen op de A gaan we uit van zuinig koelen en zorg voor het milieu, maar dat moeten we nog ervaren, want we gebruiken 'm pas twee weken. We goed geruisloos (we hebben nog goede oren!) Lekker veel inhoud, zowel in koel- als in vriesgedeelte en koelt heel goed!
Kortom toppie toppie!!

Pluspunten

• inhoud
  • geluid
  • prijs-kwaliteit
  • € 75,= retour van Bosch i.v.m. actie A+++

Minpunten

• nog niets ontdekt en we zijn kritisch!

Eddie 16-07-2017

Aanschaf zeer ruime staande koelkast en vriezer/koelkast

Tienen geef ik niet maar anders waren beide Siemens apparaten ervoor in aanmerking gekomen. Wij wilden ruimte, overzicht, energiezuinig, simpel en handig in gebruik (bijv, no frost), voor diverse producten en nog veel meer, kortom een lange wenslijst. Na het uitkammen van de markt en lezen van beoordelingen viel de keuze op de KGF56PI140 en de KSV36AI41omdat deze apparaten simpelweg als enige alles boden wat we wilden. Ja, we zijn 100% geslaagd. Over een poosje moeten we ook extra vriesruimte en we weten nu al dat het de GSN58AW41 wordt. Onderweg bij het uitpluizen mooi meegenomen.

Pluspunten

• Ruimte en overzicht
  • Divers gebruik
  • Zuinig
  • Simpel en handig in gebruik

Minpunten

• Na aanschaf niet.
  • Prijzen variëren nogal per dealer.

smulkabouter 13-07-2017

Fraai ogende en functionele koelkast

Nu een maand in gebruik. In vergelijking met onze vorige (Amerikaanse ) koelkast opeens opmerkelijk stil in de keuken.
Door zijn grootte (en diepte) bijna evenveel ruimte als onze oude Amerikaan. Ideaal voor opslag voorraad (wij wonen buitenaf).
Temperaturen exact in te stellen en duidelijk afleesbaar. Misstaat zeker niet in deze edelstaal-front uitvoering in onze Bulthaup keuken waar wij ook een Bosch vaatwasser in hebben laten monteren.

marcel dT 26-06-2017

mooi design en giga veel inhoud

Zo ideaal dat de producten naast elkaar liggen overzichtelijk en super goed gekoeld.
Dan de groenten en fruit laden perfecte houdbaarheid , had deze koelvriescombi maar jaren eerder bestaan, een aanrader.

Pluspunten

• ruimte in koel en vries gedeelte
  • mooi design
  • erg stil

Arno 19-07-2016

Wat een machtig apparaat

We hebben hem pas een halve dag maar wat een blikvanger in onze keuken en wat een ongelooflijke ruimte in het apparaat. De week boodschappen kwamen een paar uur later en nog hadden we ondanks dat we een gezin van 5 zijn nog zeeën van ruimte over in de koelkast en de vriezer. Geluidsniveau valt alleszins mee ondanks dat hij en zichzelf en al die boodschappen moet koelen en vriezen. En de jongens doen eindelijk maar wat graag de deur dicht door het alarm!