Bosch Serie 8 KGF56PI40 - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
375 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 KGF56PI40 op Kieskeurig.nl.

Rahma 23-05-2019

Grote koelkast/vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 8 KGF56PI40

Prachtige koelkast om te zien! En van binnen zo veel ruimte door de diepte in zowel de koelkast en vriezer! Koelt goed en houd alles netjes inboet zicht!

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Mooi uiterlijk

Dayna Matsari 26-04-2019

Zeer ruime koelkast!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 KGF56PI40

De koelkast is erg ruim, het heeft ook grote vriesvakken waar je gemakkelijk zonder te moeten proppen je pizza dozen in kwijt kan. Verder is hij zuinig en maakt hij weinig lawaai. Het design is heel modern.

Pluspunten

• Zeer ruime koelkast
  • Grote vriesvakken + no frost
  • Zuinig, heeft een vakantieschakelaar

Minpunten

• Nog niet gevonden

P.J. Iriks 29-07-2017

Topper van Bosch uit serie 8

Geschreven voor: Bosch Serie 8 KGF56PI40

We zijn mobiel niet meer helemaal in goede doen, daarom hebben wij geen mogelijkheid om relatief vaak boodschappen te doen. We hebben dus gekozen voor een grote koel-vries-combinatie van het degelijke merk Bosch. Gelet op de drie plussen op de A gaan we uit van zuinig koelen en zorg voor het milieu, maar dat moeten we nog ervaren, want we gebruiken 'm pas twee weken. We goed geruisloos (we hebben nog goede oren!) Lekker veel inhoud, zowel in koel- als in vriesgedeelte en koelt heel goed!
Kortom toppie toppie!!

Pluspunten

• inhoud
  • geluid
  • prijs-kwaliteit
  • € 75,= retour van Bosch i.v.m. actie A+++

Minpunten

• nog niets ontdekt en we zijn kritisch!

Eddie 16-07-2017

Aanschaf zeer ruime staande koelkast en vriezer/koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 8 KGF56PI40

Tienen geef ik niet maar anders waren beide Siemens apparaten ervoor in aanmerking gekomen. Wij wilden ruimte, overzicht, energiezuinig, simpel en handig in gebruik (bijv, no frost), voor diverse producten en nog veel meer, kortom een lange wenslijst. Na het uitkammen van de markt en lezen van beoordelingen viel de keuze op de KGF56PI140 en de KSV36AI41omdat deze apparaten simpelweg als enige alles boden wat we wilden. Ja, we zijn 100% geslaagd. Over een poosje moeten we ook extra vriesruimte en we weten nu al dat het de GSN58AW41 wordt. Onderweg bij het uitpluizen mooi meegenomen.

Pluspunten

• Ruimte en overzicht
  • Divers gebruik
  • Zuinig
  • Simpel en handig in gebruik

Minpunten

• Na aanschaf niet.
  • Prijzen variëren nogal per dealer.

smulkabouter 13-07-2017

Fraai ogende en functionele koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 8 KGF56PI40

Nu een maand in gebruik. In vergelijking met onze vorige (Amerikaanse ) koelkast opeens opmerkelijk stil in de keuken.
Door zijn grootte (en diepte) bijna evenveel ruimte als onze oude Amerikaan. Ideaal voor opslag voorraad (wij wonen buitenaf).
Temperaturen exact in te stellen en duidelijk afleesbaar. Misstaat zeker niet in deze edelstaal-front uitvoering in onze Bulthaup keuken waar wij ook een Bosch vaatwasser in hebben laten monteren.

marcel dT 26-06-2017

mooi design en giga veel inhoud

Geschreven voor: Bosch Serie 8 KGF56PI40

Zo ideaal dat de producten naast elkaar liggen overzichtelijk en super goed gekoeld.
Dan de groenten en fruit laden perfecte houdbaarheid , had deze koelvriescombi maar jaren eerder bestaan, een aanrader.

Pluspunten

• ruimte in koel en vries gedeelte
  • mooi design
  • erg stil

Arno 19-07-2016

Wat een machtig apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 KGF56PI40

We hebben hem pas een halve dag maar wat een blikvanger in onze keuken en wat een ongelooflijke ruimte in het apparaat. De week boodschappen kwamen een paar uur later en nog hadden we ondanks dat we een gezin van 5 zijn nog zeeën van ruimte over in de koelkast en de vriezer. Geluidsniveau valt alleszins mee ondanks dat hij en zichzelf en al die boodschappen moet koelen en vriezen. En de jongens doen eindelijk maar wat graag de deur dicht door het alarm!