LG GS 9366 NECZ rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GS 9366 NECZ rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Marcy9 17-07-2015
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Vanaf het begin hebben wij problemen met deze ijskast. Wij hebben een open keuken en om de 2 uur begint de ijskast een geluid te maken of deze wil opstijgen. Ook op de 1ste verdieping in onze slaapkamer wordt je wakker als de ijskast aanslaat. LG heeft er al 3 keer naar laten kijken. De 1ste tweemaal is hij opnieuw afgesteld en de derde keer is ook de pomp vervangen omdat hij geen water en ijsblokjes aanmaakte. Als je water tapt is het geluid zo lawaaierig dat je dit niet kunt tappen als iemand tv kijkt of visite hebt. Het is een lang blikkerig snerend geluid.

Onze eerste keuze was gevallen op de lg-GS9367NSBV die werkte perfect maar was helaas door de bezorgers erg beschadigd. Voor deze ijskast hebben wij een speciale waterleiding, via hun, laten aanleggen. Omdat de gekozen ijskast niet op voorraad was is deze duurdere optie voorgesteld waarbij niet mee werd genomen dat wij er één zonder waterreservoir nodig hadden. We zijn dan ook zeer teleurgesteld in LG dat er met zo veel problemen en 3x repareren nog steeds geen bevredigende oplossing is gekomen.

Walliek 08-03-2015
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Mooie en handige koelkast.
Werkelijk energie verbruik ligt tot nu toe 30% hoger dan de specs aangeven.
In het begin maakte de koelkast een harde brom als die aansloeg.
Na het goed waterpas zetten is het een heel stuk stiller geworden (acceptabel niveau)

Walliek 13-02-2016

Wij hebben geen last van een nare nasmaak.
En er wordt heel veel gebruik gemaakt van ijs of het water.

Rob 12-02-2016

Ik heb al vanaf het begin (april 2015)last van water en ijsblokjes met een nasmaak, kunt u aangeven of dit bij u ook het geval is, het lijkt erop dat de slangen dit verzoorzaken, de dispenser in de deur is al eens vervangen. Dank voor de reactie mvg Rob

Steven67 02-11-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Wij hebben erg veel problemen met deze koelkast. Wij hebben een open keuken. Ongeveer om de 2 uur begint hij heel hard te brommen. Dat is zo hard dat je niet meer in de woonkamer wil zijn. LG heeft er al 3 keer naar laten kijken, maar men weet niet wat de oorzaak is. Klacht al weken in behandeling.

Steven67 08-11-2014

Koelkast is retourgenomen. Keurig opgelost.

Niels1785 20-03-2015

Heeft lg dit opgelost of de winkel waar je deze koelkast hebt gekocht

Yully 15-03-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Zeer innovatief in design, gemak, ruimte en gebruiksgemak. Veilig en kindvriendelijk. Aanwinst voor in de keuken. Dankzij de wieltjes en het waterreservoir snel te plaatsen en verplaatsen naar elk gewenste plek. Zou zelfs als en 'maxibar' kunnen dienen in een slaapvertrek door het lage geluidsniveau. Laat de gasten maar komen ruimt zat voor drank en eten. Hier zal ik heel lang plezier van hebben.

Mattemathijs 13-03-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Vormgeving is zeer fraai, met dezelfde afwerking aan de voor-, zij- en achterkant. Waardoor het een luxe indruk achterlaat.
Toch blijf je vingerafdrukken altijd wel een beetje zien, maar lang niet zo erg als ik vroeger had op de waterwasser of zo.
De drankbar/deur is eindelijk eens een keer bruikbaar met flessen van 1,5L of 2,0L. Je hebt in dit gedeelte 3 plankjes, die je zelf kunt indelen of uitnemen.
Ook het waterreservoir is voldoende groot, zo'n 3L. Een goed alternatief dus voor een heel karwei om een waterleiding te voorzien.
We zouden persoonlijk graag wat meer laden in het vriesgedeelte hebben, hopelijk zijn deze bij te bestellen.
Het geluid voor zo'n enorme kast is prima, uiteraard is er wat meer wanneer je ijs of water tapt vanwege de compressor/crusher.
Hij kon net bij ons binnen in de keuken, de verpakking is zo'n 80cm breed.
De duurzaamheid zal blijken, met 10jaar garantie op de compressor gaan we die hopelijk volmaken!

BAS1960 26-02-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Net binnengekregen en geïnstalleerd. Wat een prachtige koelkast. Wij hebben voor deze koelkast gekozen om z'n vormgeving, het grote volume, dat we hem niet hoeven aan te sluiten op een waterleiding en omdat hij ook nog eens A++ is.

De " deur in deur" is echt superhandig. Ook makkelijk zijn de wieltjes. De koelkast staat zo op z'n plaats, even de pootjes uitdraaien en hij staat vast.

De eerste ijsblokjes zijn net klaar, ik vind het wel lang duren maar dat zal te maken hebben met het opstarten.

De verslade kan ik nog weinig over zeggen. Maar de ruimte in deze koelkast is echt heerlijk. Lekker veel lades in het koelgedeelte.
Wel hebben we in het vriesgedeelte nog echtra bakken gezet. Veel wat je koopt uit het vriesvak van de supermarkt is niet te stapelen en 2 vriesladen is dan net wat te weinig.

Geluid valt me echt mee. Koelkast staat in open keuken, direct naar de woonkamer. Af en toe hoor je wat, maar totaal niet storend.

Mahdi 31-01-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Praktische Amerikaanse koelkast met prima design. Heeft geen water aansluiting nodig, dus makkelijk om overal te plaatsen. energiezuinige motor (dus goed economisch) en met heel veel ruimte voor allebei koelkast en vriezer. De ijsmaker is heel dun en neemt geen grote plek in beslag en dat geeft veel extra vriezer ruimte. We zijn er mee heel blij!

Angeliquemasselink 31-01-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Koelkast vandaag ontvangen, en kan niet anders zeggen dat het een zeer fraai vormgegeven apparaat is! Ideaal is dat er geen waterleiding nodig is om koud water en ijsblokjes te krijgen.
De door in door is handig om spullen die je regelmatig gebruikt snel en zonder veel energieverlies te pakken. Na grondig vergelijken kwamen we steeds uit op deze koelkast; laag energie verbruik, mooi design en vriendelijk in gebruik. Kortom, wij zijn zeer tevreden en enthousiast!

Rob Visscher 27-01-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Mooie koelkast van alle gemakken voorzien. Voor het ijs en water heb je geen wateraansluiting nodig. Heeft als voordeel dat hij makkelijk verplaatsbaar blijft.
En ook nog eens relatief energiezuinig.

HP2014 23-01-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Na 23 jaar was onze oude koelkast aan vervanging toe.
De ruimte en indeling van deze nieuwe koelkast is echt ideaal.De minibar is ook heel praktisch en biedt zelfs plaats voor grote flessen. Ijsmachine werkt prima en wordt veel gebruikt door kinderen.Het geluidsniveau is voor zo'n grote koelkast naar behoren. Koelkast is mooi afgewerkt en ook van binnen heel mooi.

Jennie2014 22-01-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Een prima koelkast met een uitstekende prijs / prestatieverhouding. De indeling van de koelkast is heel handig en gebruikersvriendelijk, met name extra flessen deur is handig en mede daardoor extra zuinig in gebruik.

schipper1248 18-01-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

De koelkast is netjes door Correct bij ons afgeleverd.Eerste induk is zeer positief en leuke verrassing is dat in tegenstelling tot wat LG ons verteld heeft deze koelkast toch No Plumbing is waardoor we geen extra waterleiding hoeven aan te leggen.

athoopen 10-01-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Hele mooie amerikaan met zeer handige grote "kleine" deur in het koelkast gedeelte!
Via deze grote "kleine" deur kom je heel gemakkelijk bij alle spullen die veel nodig hebt zonder dat je veel "koelte"verliest. Een aanrader voor een ieder die op zoek is naar een gebruiksvriendelijke amerikaan.

Mandana 09-01-2014
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Ziet er netjes uit, van binnen en van buiten. De zijkanten zijn van hetzelfde materiaal als de voorkant, wat niet bij alle merken het geval is. En door de linear compressor hoor je hem niet aanslaan om te koelen.

Laurens en Stephanie 27-12-2013
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Vandaag deze mooie LG geïnstalleerd.
Hij zier er top uit, heeft een handige en ruime minibar.
mooie led verlichting en zuinige compressor A++ klasse!
ruime vriesgedeelte en in de koelkast mooie lades waarvan 1 op vacuüm gezet kan worden voor nog langer vers blijven van groente of vlees.
en wat wij erg handig vinden is dat deze koelkast niet op de waterleiding hoeft waardoor hij dus kan staan waar wij hem willen hebben!

G en N 24-12-2013
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Echt een geweldige koelkast, vol gemak en een aanwinst in onze keuken. Ziet er prachtig uit, style en modern. Andere Amterikaanse koelkasten zijn vaak wat ouderwets in uiterlijk, deze heeft een strak design. We zijn erg tevreden.

tini scheij 25-10-2013
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Een mooie degelijke koelkast,hij is ruim en overzichtelijk.De duurzaamheid kan ik nog niet goed beoordelen, maar de koelkast ziet er duurzaam en degelijk uit.Het geluidsniveau is laag alleen bij het maken van ijsklontjes wat hoger,maar is niet storend.Het maken van ijsblokjes brengt de nodige geluiden mee.Door de extra grote deur in de deur van de home bar kan men makkelijk zijn drankje pakken. En de koelkast hoeft niet helemaal geopend te worden. Daarnaast geeft het geeft de koelkast een luxe uitstraling.

Jeanette Koops 15-10-2013
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

Ik vind het een mooie stevige Amerikaanse Koelkast. Vooral het diepvries gedeelte is heel praktisch en ruim. Hiervoor had ik een Whirlpool, daarbij was het vriesgedeelte kleiner. Echter het koelkast gedeelte is nu kleiner. Van mij had het koelgedeelte iets breder gemogen. Hij maakt veeeeel minder lawaai dan onze oude Amerikaanse Koelkast. Nu ik erover nadenk hoor ik hem vrijwel niet. Ik vind het makkelijk en leuk dat er een klein koelkastje in de deur zit. Deze gebruiken wij vaak. Het is heel praktisch en net weer iets anders dan andere koelkasten(dan vind ik leuk). Ik kijk ook naar het stroomgebruik en dat is bij deze heel erg gunstig, zeker als je ook kijkt naar de inhoud. Natuurlijk is het vooral ook voor de kinderen een feest om de ijsklontjes te gebruiken. Ook wordt er lekker veel water koud gedronken.
Ik ben heel blij met de koelkast en hij staat mooi in mijn eetkamer. Een stijlvol desing.

zooropa 18-09-2013
Geschreven voor: LG GS 9366 NECZ rvs

mooi toestel, ruim en handig. maar kunnen over de duurzaamheid natuurlijk nog niets zeggen. geluidsniveau is hoger dan een gewone eendeurskoelkast, maar valt niet erg op. het maken van ijsblokjes brengt natuurlijk de nodige geluiden mee, maar voor ons niet storend. enkel op de deur van de homebar zitten enkele rare vlekjes, spatjes bijna, alsof de lak beschadigd is bij het wegtrekken van de verpakking. heb hier verkoper bij vandeborre aangesproken en zou volgens hen te verhelpen zijn met een soort autolak-hersteller, zoniet mogen we hen terug contacteren. naar dit product ben ik nog steed op zoek maar weet iemand of dit inderdaad zou helpen?

zooropa 18-09-2013

zooropa 07-01-2014

update zooropa: de vlekjes op de deur waren niet weg te krijgen. erg teleurstellend voor een gloednieuwe koelkast! klantendienst vandenborre wou niets voor ons doen. hadden dit maar moeten controleren bij levering. naar het feit dat de leveranciers sneller buiten dan binnen waren en de schade meer of minder zichtbaar is naargelang de lichtinval, had de klantendienst geen oren. na veel heen en weer gemail stelden ze ter compensatie een tegoedbon voor van 125 euro. op ons aandringen hebben ze de 125euro tenslotte gewoon op onze rekening gestort. erg teleurgesteld contacteerden we LG zelf. zij vroegen om foto's. naar aanleiding van de foto's stelden ze voor de deur gratis te vervangen. na 1 maand was de nieuwe deur nog niet klaar en belden ze ons terug met het voorstel om ons gewoon een volledig nieuw toestel te brengen! dat is pas klantenservice! dank u LG. vaarwel vandenborre.
(ik hoop dat het noemen van de verkopen geen inbreuk is op de huisregels? )

odlandir 12-10-2013

Beste zooropa,

ik wil de GS9366NECZ ook aanschaffen, enkel wil hem wel eerst in de winkel zien. Kan je aangeven bij welke winkel je hem hebt gehaald?

Alvast bedankt voor je reactie.

Rinaldo

zooropa 07-01-2014

ps:olandir, de meeste winkels stallen deze toestellen niet uit wegens te weinig ruimte. hebben onze puur op foto's gekozen.