LG GS 9366 NECZ

406 liter
LG GS 9366 PZQZM

Marcy9 17-07-2015 Product half jaar in bezit

4,8
Vanaf het begin hebben wij problemen met deze ijskast. Wij hebben een open keuken en om de 2 uur begint de ijskast een geluid te maken of deze wil opstijgen. Ook op de 1ste verdieping in onze slaapkamer wordt je wakker als de ijskast aanslaat. LG heeft er al 3 keer naar laten kijken. De 1ste tweemaal is hij opnieuw afgesteld en de derde keer is ook de pomp vervangen omdat hij geen water en ijsblokjes aanmaakte. Als je water tapt is het geluid zo lawaaierig dat je dit niet kunt tappen als iemand tv kijkt of visite hebt. Het is een lang blikkerig snerend geluid.

Onze eerste keuze was gevallen op de lg-GS9367NSBV die werkte perfect maar was helaas door de bezorgers erg beschadigd. Voor deze ijskast hebben wij een speciale waterleiding, via hun, laten aanleggen. Omdat de gekozen ijskast niet op voorraad was is deze duurdere optie voorgesteld waarbij niet mee werd genomen dat wij er één zonder waterreservoir nodig hadden. We zijn dan ook zeer teleurgesteld in LG dat er met zo veel problemen en 3x repareren nog steeds geen bevredigende oplossing is gekomen.

Walliek 08-03-2015 Product kwartaal in bezit

Mooie en handige koelkast.
Werkelijk energie verbruik ligt tot nu toe 30% hoger dan de specs aangeven.
In het begin maakte de koelkast een harde brom als die aansloeg.
Na het goed waterpas zetten is het een heel stuk stiller geworden (acceptabel niveau)

Steven67 02-11-2014 Product half jaar in bezit

4,8
Wij hebben erg veel problemen met deze koelkast. Wij hebben een open keuken. Ongeveer om de 2 uur begint hij heel hard te brommen. Dat is zo hard dat je niet meer in de woonkamer wil zijn. LG heeft er al 3 keer naar laten kijken, maar men weet niet wat de oorzaak is. Klacht al weken in behandeling.

Yully 15-03-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer innovatief in design, gemak, ruimte en gebruiksgemak. Veilig en kindvriendelijk. Aanwinst voor in de keuken. Dankzij de wieltjes en het waterreservoir snel te plaatsen en verplaatsen naar elk gewenste plek. Zou zelfs als en 'maxibar' kunnen dienen in een slaapvertrek door het lage geluidsniveau. Laat de gasten maar komen ruimt zat voor drank en eten. Hier zal ik heel lang plezier van hebben.

Mattemathijs 13-03-2014 Product paar dagen in bezit

Vormgeving is zeer fraai, met dezelfde afwerking aan de voor-, zij- en achterkant. Waardoor het een luxe indruk achterlaat.
Toch blijf je vingerafdrukken altijd wel een beetje zien, maar lang niet zo erg als ik vroeger had op de waterwasser of zo.
De drankbar/deur is eindelijk eens een keer bruikbaar met flessen van 1,5L of 2,0L. Je hebt in dit gedeelte 3 plankjes, die je zelf kunt indelen of uitnemen.
Ook het waterreservoir is voldoende groot, zo'n 3L. Een goed alternatief dus voor een heel karwei om een waterleiding te voorzien.
We zouden persoonlijk graag wat meer laden in het vriesgedeelte hebben, hopelijk zijn deze bij te bestellen.
Het geluid voor zo'n enorme kast is prima, uiteraard is er wat meer wanneer je ijs of water tapt vanwege de compressor/crusher.
Hij kon net bij ons binnen in de keuken, de verpakking is zo'n 80cm breed.
De duurzaamheid zal blijken, met 10jaar garantie op de compressor gaan we die hopelijk volmaken!

BAS1960 26-02-2014 Product paar dagen in bezit

Net binnengekregen en geïnstalleerd. Wat een prachtige koelkast. Wij hebben voor deze koelkast gekozen om z'n vormgeving, het grote volume, dat we hem niet hoeven aan te sluiten op een waterleiding en omdat hij ook nog eens A++ is.

De " deur in deur" is echt superhandig. Ook makkelijk zijn de wieltjes. De koelkast staat zo op z'n plaats, even de pootjes uitdraaien en hij staat vast.

De eerste ijsblokjes zijn net klaar, ik vind het wel lang duren maar dat zal te maken hebben met het opstarten.

De verslade kan ik nog weinig over zeggen. Maar de ruimte in deze koelkast is echt heerlijk. Lekker veel lades in het koelgedeelte.
Wel hebben we in het vriesgedeelte nog echtra bakken gezet. Veel wat je koopt uit het vriesvak van de supermarkt is niet te stapelen en 2 vriesladen is dan net wat te weinig.

Geluid valt me echt mee. Koelkast staat in open keuken, direct naar de woonkamer. Af en toe hoor je wat, maar totaal niet storend.

familie vandermaesen 25-02-2014 Product paar dagen in bezit

Gisteren is onze LG GS9366NECZ geleverd.
We hebben deze gekozen voor zijn mooi disign. De voorkant en de zijkanten zijn inox-look wat mooi uitkomt in onze keuken.
Met zijn grote koelinhoud van 405l past hij ideaal bij ons gezin met 4 volwassenen. We hebben zelfs geen sanitaire leidingen moeten leggen, want hij heeft een ingebouwd waterreservoir voor ijsblokjes en koud water. Het handige hieraan is dat je twee standen hebt voor het ijs. Zo heb je de keuze om voor ijsblokjes te gaan, die wel redelijk groot uitvallen. Ikzelf verkies de 2de stand voor gecrushed-ice.
De energiebesparende deur geeft deze koelkast een meerwaarde. Niet enkel het energiebesparend effect maar ook het gebruiksgemak om kleine benodigdheden vlug te kunnen nemen door op openen van de deur met een drukknop.
Deze LG koelkast is dus een aanrader qua vormgeving en gebruiksgemak.

Mahdi 31-01-2014 Product paar dagen in bezit

Praktische Amerikaanse koelkast met prima design. Heeft geen water aansluiting nodig, dus makkelijk om overal te plaatsen. energiezuinige motor (dus goed economisch) en met heel veel ruimte voor allebei koelkast en vriezer. De ijsmaker is heel dun en neemt geen grote plek in beslag en dat geeft veel extra vriezer ruimte. We zijn er mee heel blij!

Angeliquemasselink 31-01-2014 Product paar dagen in bezit

Koelkast vandaag ontvangen, en kan niet anders zeggen dat het een zeer fraai vormgegeven apparaat is! Ideaal is dat er geen waterleiding nodig is om koud water en ijsblokjes te krijgen.
De door in door is handig om spullen die je regelmatig gebruikt snel en zonder veel energieverlies te pakken. Na grondig vergelijken kwamen we steeds uit op deze koelkast; laag energie verbruik, mooi design en vriendelijk in gebruik. Kortom, wij zijn zeer tevreden en enthousiast!

Swinnen Carina 31-01-2014 Product paar dagen in bezit

We hebben gekozen voor deze koelkast van LG voor zijn mooi design en een pluspunt was dat de voorkant en de zijkanten van inox waren wat mooi uitkomt in onze keuken.Ook zijn grote koelinhoud van 406 liter past ideaal bij ons gezin met 4 volwassenen.We hebben zelfs geen sanitaire leidingen moeten laten leggen want hij heeft een ingebouwd waterreservoir voor ijsblokjes en koud water, ideaal toch!!!

Rob Visscher 27-01-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast van alle gemakken voorzien. Voor het ijs en water heb je geen wateraansluiting nodig. Heeft als voordeel dat hij makkelijk verplaatsbaar blijft.
En ook nog eens relatief energiezuinig.

HP2014 23-01-2014 Product paar weken in bezit

Na 23 jaar was onze oude koelkast aan vervanging toe.
De ruimte en indeling van deze nieuwe koelkast is echt ideaal.De minibar is ook heel praktisch en biedt zelfs plaats voor grote flessen. Ijsmachine werkt prima en wordt veel gebruikt door kinderen.Het geluidsniveau is voor zo'n grote koelkast naar behoren. Koelkast is mooi afgewerkt en ook van binnen heel mooi.

Jennie2014 22-01-2014 Product paar dagen in bezit

Een prima koelkast met een uitstekende prijs / prestatieverhouding. De indeling van de koelkast is heel handig en gebruikersvriendelijk, met name extra flessen deur is handig en mede daardoor extra zuinig in gebruik.

Kris Van Buggenhout 18-01-2014 Product paar dagen in bezit

Enkele dagen geleden hebben wij de LG GS9366NECZ aangeschaft, nadat onze vorige Amerikaanse ijskast defect bleek te zijn. Bij levering bleek dit model 4mm te groot om in onze inbouwkeuken te passen, maar na het uitbreken van een aantal laminaat-planken, bleek deze alsnog te passen. Het toestel is handig uitgerust met wieltjes (rijden enkel wel naar voor of achter, niet links of rechts, maar dit geld voor de meeste side by sides). Na een dag wachten (op aanraden van de transporteur) staken we de stekker in en kon het toestel eindelijk starten.

Eerst viel op hoe stil het toestel is in vergelijking met de meeste andere toestellen. Buiten het deuralarm is de koelkast nagenoeg stil.
De koeling functioneerde onmiddellijk, zowel voor de diepvries als voor de koelkast, na een uurtje was alles koel genoeg om te vullen. Er zijn 3 deuren, een voor de koelkast, een voor de diepvries en een voor dranken/kleine zaken. De "drankendeur"is zeer handig om snel iets uit de koelkast te nemen, zonder de volledige deur te moeten openen en meer stroom te moeten verbruiken om alles terug te koelen.

De vakken zijn ruim en diep, waardoor er voldoende voedsel en drank inpast. ook het Pure & Fresh "afzuigsysteem is handig om bepaalde geuren te elimineren. De ijskast heeft ook geen aansluiting op de waterleiding nodig, maar werkt met een apart hervulbaar reservoir, zodat de aanschaf van meestal dure filters niet nodig is. Dit reservoir gebruiken wij icm een filter op onze waterkraan zodat we alsnog flessenwater kunnen uitsparen. Ook ijsblokjes/schilfers komen vlot uit het apparaat.

De console is zeer eenvoudig in gebruik en volledig touchscreen. ook voor mensen met kinderen is het kinderslot handig om lekken en een vloer vol ijs te vermijden.

Het toestel is nog maar enkele dagen in dienst bij ons maar is tot nu toe al een droom in gebruik.

Hieronder nog even plus en minpunten:
+ Driedeurs system bespaart op energieverbruik (en is gewoon makkelijk)
+ Stil
+ Voldoende plaats
+ Mooi uiterlijk
+ Hoeft niet aangesloten te worden op de waterleiding en heeft dus geen filter nodig

- Hoogte is een beetje bedrieglijk (achteraan de koelkast is een verhoogd vlak met electronica waardoor de hoogte verschilt met de voorkant

schipper1248 18-01-2014 Product paar dagen in bezit

De koelkast is netjes door Correct bij ons afgeleverd.Eerste induk is zeer positief en leuke verrassing is dat in tegenstelling tot wat LG ons verteld heeft deze koelkast toch No Plumbing is waardoor we geen extra waterleiding hoeven aan te leggen.

beckerslanaken 12-01-2014 Product paar dagen in bezit

MOOIE AMERIKAANSE IJSKAST, enige minpuntje wat niet gemeld werd en ook niet verwacht werd door ons is dat er geen wateraansluiting is maar steeds een bakje gevuld moet worden, hoe praktisch of onpraktisch dit is zal de tijd uitwijzen ze is heel ruim en praktisch en goed doordachte vormgeving binnenin . Ze maakt minder lawaai dan onze vorige amerikaanse ijskast die ook heel snel (ongeveer 4 jaar) gesneuveld is wegens kapotte compressor waar hier wel 10 jaar garantie op is
heel sterk vind ik dat de ijsmaker aan de deur zit waardoor de vriezer ongelofelijk groot is

athoopen 10-01-2014 Product maand in bezit

Hele mooie amerikaan met zeer handige grote "kleine" deur in het koelkast gedeelte!
Via deze grote "kleine" deur kom je heel gemakkelijk bij alle spullen die veel nodig hebt zonder dat je veel "koelte"verliest. Een aanrader voor een ieder die op zoek is naar een gebruiksvriendelijke amerikaan.

Mandana 09-01-2014 Product paar dagen in bezit

Ziet er netjes uit, van binnen en van buiten. De zijkanten zijn van hetzelfde materiaal als de voorkant, wat niet bij alle merken het geval is. En door de linear compressor hoor je hem niet aanslaan om te koelen.

Laurens en Stephanie 27-12-2013 Product paar dagen in bezit

Vandaag deze mooie LG geïnstalleerd.
Hij zier er top uit, heeft een handige en ruime minibar.
mooie led verlichting en zuinige compressor A++ klasse!
ruime vriesgedeelte en in de koelkast mooie lades waarvan 1 op vacuüm gezet kan worden voor nog langer vers blijven van groente of vlees.
en wat wij erg handig vinden is dat deze koelkast niet op de waterleiding hoeft waardoor hij dus kan staan waar wij hem willen hebben!

G en N 24-12-2013 Product paar dagen in bezit

Echt een geweldige koelkast, vol gemak en een aanwinst in onze keuken. Ziet er prachtig uit, style en modern. Andere Amterikaanse koelkasten zijn vaak wat ouderwets in uiterlijk, deze heeft een strak design. We zijn erg tevreden.