Siemens KG36EMI41 - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

8,9

Peter Mayenburg 02-07-2016 Product maand in bezit

Aanwinst voor in de keuken

Een prachtige koel/vriescombinatie die niet misstaat in je keuken. De 'RVS-look' deur is makkelijk schoon te houden. De koelkast maakt heel weinig geluid wat met een open keuken wel zo prettig is.
Een minpuntje is dat de koelkastdeur minstens 90 graden open moet staan om de groentelade uit te kunnen trekken. Dat is bij plaatsing in een hoek maar net mogelijk.
Ervaring met low-frost is nog niet te geven omdat product nog maar een paar weken gebruikt wordt.

Max 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Supper blij met mij koelvriescombinatie

Ik heb nu sinds een paar dagen deze koelkast en ben er dik tevreden over. Handig ingedeeld alles goed verlicht met een mooi ledje en voldoende plaats om alles krijt te komen. Tevens staat hij ook nog heel mooi in de keuken en is hij lekker stil en zuinig. Kortom ik ben dik tevreden over de koelkast.

Niels 19-08-2015 Product paar dagen in bezit

Koelkast ziet er prachtig uit. Mooie led-verlichting aan de binnenkant. Praktische indeling. Voor ons was de A+++ - status ook belangrijk; een koelkast staat immers 24/7 aan. Hij maakt ook weinig geluid, ook een pluspunt. Een minpunt zou kunnen zijn, dat de deuren nogal omslachtig omgezet moeten worden van rechts- naar linksopenend. Maar ik weet niet of dit bij concurrerende apparaten wel gemakkelijker gaat...

Ed 16-08-2015 Product paar weken in bezit

De koel-vries combinatie kwam met een heldere en duidelijke gebruiksaanwijzing. Ook het eventueel wisselen van draairichting van de twee deuren is eenvoudig en vergt weinig technische ervaring. Het plaatsen en waterpas zetten is snel gedaan, ook dankzij de wieltjes aan de onderzijde (achterkant). De plateaus zijn eenvoudig uit te nemen en te reinigen en daarna op variabele hoogte terug te plaatsen. De twee boxen in het koelgedeelte zijn erg ruim en bieden daardoor voldoende plaats aan diverse etenswaren. Het verplaatsbare flessenrek bied plaats aan 5 1,5 liter flessen en is daarmee erg prettig. Het vriesgedeelte met de bigbox is ook ruim, de lades zijn goed uit te nemen met handige handvaten aan de zijkant. Ik moest wennen aan het feit dat het apparaat erg stil is, dit verraste me positief.

schot in de roos 11-08-2015 Product paar dagen in bezit

Deze fantastische vormgegeven koelvriescombi is een schot in de roos. Geluidsarm en compact met duidelijke gebruiksinstructies die zelf voor oppervlakkige lezers duidelijk zijn.

hgu 01-08-2015 Product paar dagen in bezit

Praktische indeling van zowel het koelgedeelte als de vriesladen, 1 big lade is makkelijk. in de koelkast een apart vakje speciaal voor vlees en vis langer te bewaren, blijft daardoor op constante temperatuur. Mooie vormgeving, werkt uitstekend en zuinig!

BobMol22 14-07-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtig apparaat. Lekker stil en doet wat een goede koel-vrieskast doet: Koelen.
Het apparaat en de kunststof onderdelen voelen degelijk aan.

NickR1990 14-07-2015 Product paar weken in bezit

In de groente en fruit lade in de koelkast blijft de groente en fruit echt langer goed. de koelkast is gemakkelijk schoon te maken. en maakt bijna tot geen geluid.

Jan Duijvekam 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

De koelkast is erg efficiént ingedeeld, met vooral goed gebruik van de diepte. Vormgeving is strak en tijdloos.
De duurzaamheid kan ik in een paar dagen uiteraard niet beoordelen. Het geluidsniveau is een verademing in vergelijking met onze vorige koelvriescombinatie. Dat is erg prettig met een open keuken.

hans alders 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

een prachtige moderne combi met led verlichting en handige indeling. a+++ dus superzuinig een aanrader

hollie1953 01-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast die erg stil is en als je de deur open doet is hij zeer overzichtelijk. De duurzaamheid kan ik niet beoordelen omdat hij nog maar een paar dagen in bezit is.

H. VAN HINTUM 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

GISTEREN DE KOEL VRIESCOMBINATIE GELEVERD GEKREGEN.
GOEDE INFORMATIE GEHAD BIJ BCC ROSMALEN MET GOEDE UITLEG VAN DIT APPERAAT.
WAT ONS DIREKT OPVIEL WAS DE LAGE GELUIDS PRODUKTIE VAN DEZE COMBINATIE EN DE ZEE VAN RUIMTE.
DE GROTE HANDVATEN(RECHTS TE OPENEN) ZOALS AFGESPROKEN BEVALLEN ONS UITSTEKEND.

Marieke Hendriks 1983 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie, strak uitziende koelvriescombinatie! Fijne inrichting, zodat je er veel in kan bewaren en gemakkelijk er uit kan pakken. Erg stil, zodat het in een klein appartement niet hinderlijk is.. Verbruikt ondanks de ruime inhoud weinig stroom!

kleinkoosje 22-10-2014 Product paar dagen in bezit

mooie koelkast. fijn dat de magneetjes er nog op passen.
wel wennen aan de dikke wanden waardoor de koelkast groter is dan de vorige 12 jaar oude Miele en toch niet meer ruimt heeft. zo'n apart flessenrek is wat overbodig, kost teveel ruimte, maar is gelukkig te verwijderen.

18 02 1936 24-09-2014 Product paar weken in bezit

al eerder hebben we via BCC een koel vriescombinatie van Siemens gekocht en voldoet voor 100 % aan onze verwachtingen

woerden 24-08-2014 Product paar dagen in bezit

De koelvriescombinatie KG36EMI41 heeft een luxe uitstraling. Indeling in koelgedeelte en het vries gedeelte is zeer logisch en bruikbaar. Het geluidsniveau is zeer laag, je hoort 'm haast niet. de temperatuur is eenvoudig in te regelen. Het deurhandvat is stevig uitgevoerd, goed houvast aan. het geheel straalt degelijkheid uit.
enig minpuntje is dat de zijkanten van de combinatie (is vrijstaand, dus je ziet het) niet van dezelfde coating is voorzien als de voorzijde. Voor een apparaat in deze prijsklasse zou dit wel anders mogen.

A.Zaim 10-08-2014 Product paar dagen in bezit

Heel mooie koelkast zowel van binnen en van buiten bijzonder mooi. We hebben hem nu een paar dagen en zeer tevreden over het product .
Veel ruimte !

sharky35 07-08-2014 Product paar weken in bezit

de vormgeving vind ik echt prachtig en ook binnenin is hij ideaal
ben superblij met mijn koelvries combinatie want ook de vriesindeling is veel beter dan mijn oude

exclusief KG36EM41 02-07-2014 Product paar dagen in bezit

werkelijk waar een super Apparaat en Exclusie. que uiterlijk is ie mooie van binnen en veel handige functie, zoals groenten en fruit dat langer houdbaar is.

Bert Rink 14-06-2014 Product paar dagen in bezit

6,7
Ruim en zeer overzichtelijk in te delen. Laag stroom gebruik. Gemakkelijk aan te passen per jaargetijde i.v.m. temperatuurstijging --- omgeving.
Goed geïsoleerd.