Siemens KG36EMI41 - Reviews

koel/vries cominatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

woerden 24-08-2014

De koelvriescombinatie KG36EMI41 heeft een luxe uitstraling. Indeling in koelgedeelte en het vries gedeelte is zeer logisch en bruikbaar. Het geluidsniveau is zeer laag, je hoort 'm haast niet. de temperatuur is eenvoudig in te regelen. Het deurhandvat is stevig uitgevoerd, goed houvast aan. het geheel straalt degelijkheid uit.
enig minpuntje is dat de zijkanten van de combinatie (is vrijstaand, dus je ziet het) niet van dezelfde coating is voorzien als de voorzijde. Voor een apparaat in deze prijsklasse zou dit wel anders mogen.

Peter Mayenburg 02-07-2016
  • Product maand in bezit

Aanwinst voor in de keuken

Een prachtige koel/vriescombinatie die niet misstaat in je keuken. De 'RVS-look' deur is makkelijk schoon te houden. De koelkast maakt heel weinig geluid wat met een open keuken wel zo prettig is.
Een minpuntje is dat de koelkastdeur minstens 90 graden open moet staan om de groentelade uit te kunnen trekken. Dat is bij plaatsing in een hoek maar net mogelijk.
Ervaring met low-frost is nog niet te geven omdat product nog maar een paar weken gebruikt wordt.

R.de Jonge 14-06-2018

koelkast

Heb deze koelkast een maand in huis. De speciale lade die enkele graden lager moet zijn als de rest van de koelkast werkt in het geheel niet, temperatuur is precies hetzelfde. Monteur van siemens kwam tot dezelfde conclusie maar siemens doet er niets mee. Ook heeft de vriesgedeelte snel ijsvorming en moet hem nu al ontdooien. Had ik met mijn oude bosch nooit geen last van. Kan hem nu inruilen bij de leverancier en neem weer een bosch. Jammer want de vormgeving is wel mooi en de indeling ook.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Weinig geluid

Minpunten

• speciale lade werkt niet
  • snel ijsvorming

Nico Oomen 23-03-2018

Prima koel-vriescombinatie; een verrijking in je keuken.

Enige maanden geleden overgegaan tot koop omdat we een zuinigere koelkast wilden. Na enig 'internetonderzoek' uitgekomen bij deze, qua design én verbruik, fantastische koelkast. Verbruik is (zoals het zich nu laat aanzien) als aangegeven (149kWh). Gebruiksvriendelijk en groente en fruit blijven in de speciale laden echt langer fris. Mooie verlichting. Echt een aanwinst. Reuzeblij mee.

Pluspunten

• Zuinig
  • gebruiksvriendelijk
  • verlichting
  • bijna geruisloos

Minpunten

• geen!!!

Molenaar 26-01-2018

Wij zijn heel tevreden met de aankoop bij bcc in haarlem

We zijn heel blij met de koelvries combinatie en een hele goede service van bcc in haarlem het type was Siemens kg36em141 een goed product

Frank Pirovano 24-01-2018

Stil, zuinig, mooi en royaal

Energiezuinig en stil (nu valt pas op wat een herrie de oude maakte). Fraai ontwerp met goede indeling en verlichting. De handvatten steken wat uit.

Pluspunten

• Zuinig
  • Praktisch
  • Fraai

Minpunten

• Wat uItstekende handvatten

Najat 19-01-2018

Alles top!!!

Ik ben super blij met mijn nieuwe koelkast. Het is mooi grijs en je kan ook vlees in de koelkast doen super goed want normaal doe ik het altijd in de vriezer en dan duur het super lang om het te ontdooien. Okeyyy deze koelkast raad ik jullie echt aan!!!

Ben super blij met mijn nieuwe koelkast!!!
Bedankt BCC voor mijn nieuwe koelkast!!!

16-01-2018 16-01-2018

Prachtig design

Goed werkend apparaat met een gemakkelijke indeling en digitale bediening.
Koel en diepvries apart te regelen

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Koelt en vriest perfect

Francesco 11-01-2018

Stroom besparing A+++

Mijn koelkast was op eens kapot ,dus snel naar BCC en mijn oog ging naar Simens koel/vries combinatie..goede merk ,goede prijs .Stroom besparing A+++ lage geluidsniveau,veel ruimte in de koel gedeelte .In de groenten la aparte ruimte voor iets extra.,rekje voor flessen en ect.
Vries gedeelte met 3 ruime laden .Ik beveel dit product aan

Pluspunten

• stroom besparing
  • stil
  • panel binnen
  • metaal behuizing
  • mooi ingedeelt

Minpunten

• zie geen een

Climmy 15-12-2017

Mooie uitstraling

Ik heb hem pas 4 weken in mijn bezit en krijg heel veel complimenten over de koel/vriescombinatie wat betreft uitstraling en indeling.

Jasmijn Slebus 07-12-2017

koelkast vries combinatie

deze koelvries combinatie van Siemens bevalt ons goed hij is super gaaf/groot/prachtige verlichting erin en een fijne verdeling.en hij is super zuinig in energie AAA de beste die je kunt kopen en prijs is reëel van deze koelvries combinatie .
en de grijze kleur maakt hem af.

Pluspunten

• gaaf
  • prachtige
  • handig
  • zuinig
  • goede prijs

Minpunten

• geen tot nu tot

Abdelmalek 02-12-2017

Mooie apparaat (Koelkast). Groot tot nu toe bevalt ons goed.

Goed koelvrieskast. mooi en genoeg groot. Het is mijn eerst Siemens apparaat. en bevalt me erg . geen spijt

Pluspunten

• Groot
  • Mooi

G.Bulters 28-11-2017

Mooi apparaat, degelijk afgewerkt, erg zuinig, werkt prima

Mooi apparaat, degelijk afgewerkt en ziet er modern en stijlvol uit, erg zuinig, werkt prima, energielabel A+++

Filemon 26-11-2017

zuinige koelkast

Energie zuinig koelkast
Mooi van buiten en kwaliteit van binnen met veel ruimte
En 38db geruisloos
Top

Pluspunten

• Mooi
  • Ruimte

G van Buuren 28-08-2017

Uitstekende zeer zuinige koelkast

Ik heb deze half juli gekocht. De deuren sluiten uitstekend hij blijft goed op temperatuur zowel vries als koel gedeelte kun je de temperatuur aflezen.
Ik heb het idee dat mijn groenten inderdaad langer houdbaar blijven. Daarbij geeft hij onmiddellijk een signaal als de deuren bijv. te lang open blijven of niet goed gesloten zijn. Daarbij verwacht ik dat ik veel minder stroom zal gebruiken daar deze wordt geschat op een 150 kw per jaar. Mijn 10 jaar oude koelkast en vrieskast gebruikte zeker 4 keer zoveel. zodat ik een besparing van 500 kw stroom per jaar verwacht. Op 2500 kw per jaar verbruik is dat heel veel en kan mij 500 x 0-,20 cent stroom per jaar schelen is 100 euro per jaar. Natuurlijk zie ik dat pas juli 2018 maar ik verwacht het wel. Dus ik kan deze koelkast zeker aanraden als je een meer dan tien jaar oude koe vrieskast hebt staan.

DV 10-02-2017

Goede koelcapaciteit, maar matige matetiaal kwaliteit

We hebben de koelkast al bijna een jaar! En ik moet toegeven, hij valt mij niet altijd mee!
Hij koelt prima, en is stil.
Vormgeving is OK.
Alleen de kwaliteit van al het plastic is matig.
Plastic clip in vriezer waar de glazen plateaus mee vast geklikt zitten breken snel.
De onderste laden bak gescheurd in koel gedeelte.

En wat mij irriteert is dat als je de deur een duw geeft hij niet meteen sluit. Het gebeurt geregeld dat het alarm afgaat. Omdat de deur nog op een klein kiertje staat.

En wat niet handig is, zijn de openingen/kieren achter de glazen plateaus.
Het komt geregeld voor dat we wat kwijt zijn. Is er weer wat achter gevallen. Moet de groente bak er weer uit!

Kortom, het is niet mijn koelkast! Jaren lang een Siemens koelkast gehad! (20 jaar)
Maar of deze koelkast een blijver is betwijfel ik.

De volgende keer waarschijnlijk geen Siemens meer!

Pluspunten

• Koelcapaciteit
  • Coole look
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Materiaal kwaliteit matig
  • Deur valt niet lekker dicht!
  • Opening achter vakken

Max 01-06-2016

Supper blij met mij koelvriescombinatie

Ik heb nu sinds een paar dagen deze koelkast en ben er dik tevreden over. Handig ingedeeld alles goed verlicht met een mooi ledje en voldoende plaats om alles krijt te komen. Tevens staat hij ook nog heel mooi in de keuken en is hij lekker stil en zuinig. Kortom ik ben dik tevreden over de koelkast.

liesa 14-02-2016

Had niet anders verwacht

Twee weken in bezit voldoet aan verwachting.
Handig producten koelkast op sta hoogte.
Voor gezin koelkast misschien iets beperkt.
Vriezer ok.

Niels 19-08-2015

Koelkast ziet er prachtig uit. Mooie led-verlichting aan de binnenkant. Praktische indeling. Voor ons was de A+++ - status ook belangrijk; een koelkast staat immers 24/7 aan. Hij maakt ook weinig geluid, ook een pluspunt. Een minpunt zou kunnen zijn, dat de deuren nogal omslachtig omgezet moeten worden van rechts- naar linksopenend. Maar ik weet niet of dit bij concurrerende apparaten wel gemakkelijker gaat...

Ed 16-08-2015

De koel-vries combinatie kwam met een heldere en duidelijke gebruiksaanwijzing. Ook het eventueel wisselen van draairichting van de twee deuren is eenvoudig en vergt weinig technische ervaring. Het plaatsen en waterpas zetten is snel gedaan, ook dankzij de wieltjes aan de onderzijde (achterkant). De plateaus zijn eenvoudig uit te nemen en te reinigen en daarna op variabele hoogte terug te plaatsen. De twee boxen in het koelgedeelte zijn erg ruim en bieden daardoor voldoende plaats aan diverse etenswaren. Het verplaatsbare flessenrek bied plaats aan 5 1,5 liter flessen en is daarmee erg prettig. Het vriesgedeelte met de bigbox is ook ruim, de lades zijn goed uit te nemen met handige handvaten aan de zijkant. Ik moest wennen aan het feit dat het apparaat erg stil is, dit verraste me positief.