Siemens KG36EMI41 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG36EMI41 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

R.de Jonge 14-06-2018

koelkast

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Heb deze koelkast een maand in huis. De speciale lade die enkele graden lager moet zijn als de rest van de koelkast werkt in het geheel niet, temperatuur is precies hetzelfde. Monteur van siemens kwam tot dezelfde conclusie maar siemens doet er niets mee. Ook heeft de vriesgedeelte snel ijsvorming en moet hem nu al ontdooien. Had ik met mijn oude bosch nooit geen last van. Kan hem nu inruilen bij de leverancier en neem weer een bosch. Jammer want de vormgeving is wel mooi en de indeling ook.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Weinig geluid

Minpunten

• speciale lade werkt niet
  • snel ijsvorming

Nico Oomen 23-03-2018

Prima koel-vriescombinatie; een verrijking in je keuken.

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Enige maanden geleden overgegaan tot koop omdat we een zuinigere koelkast wilden. Na enig 'internetonderzoek' uitgekomen bij deze, qua design én verbruik, fantastische koelkast. Verbruik is (zoals het zich nu laat aanzien) als aangegeven (149kWh). Gebruiksvriendelijk en groente en fruit blijven in de speciale laden echt langer fris. Mooie verlichting. Echt een aanwinst. Reuzeblij mee.

Pluspunten

• Zuinig
  • gebruiksvriendelijk
  • verlichting
  • bijna geruisloos

Minpunten

• geen!!!

Molenaar 26-01-2018

Wij zijn heel tevreden met de aankoop bij bcc in haarlem

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

We zijn heel blij met de koelvries combinatie en een hele goede service van bcc in haarlem het type was Siemens kg36em141 een goed product

Frank Pirovano 24-01-2018

Stil, zuinig, mooi en royaal

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Energiezuinig en stil (nu valt pas op wat een herrie de oude maakte). Fraai ontwerp met goede indeling en verlichting. De handvatten steken wat uit.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil
  • Praktisch
  • Fraai

Minpunten

• Wat uItstekende handvatten

Najat 19-01-2018

Alles top!!!

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Ik ben super blij met mijn nieuwe koelkast. Het is mooi grijs en je kan ook vlees in de koelkast doen super goed want normaal doe ik het altijd in de vriezer en dan duur het super lang om het te ontdooien. Okeyyy deze koelkast raad ik jullie echt aan!!!

Ben super blij met mijn nieuwe koelkast!!!
Bedankt BCC voor mijn nieuwe koelkast!!!

16-01-2018 16-01-2018

Prachtig design

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Goed werkend apparaat met een gemakkelijke indeling en digitale bediening.
Koel en diepvries apart te regelen

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Koelt en vriest perfect

Francesco 11-01-2018

Stroom besparing A+++

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Mijn koelkast was op eens kapot ,dus snel naar BCC en mijn oog ging naar Simens koel/vries combinatie..goede merk ,goede prijs .Stroom besparing A+++ lage geluidsniveau,veel ruimte in de koel gedeelte .In de groenten la aparte ruimte voor iets extra.,rekje voor flessen en ect.
Vries gedeelte met 3 ruime laden .Ik beveel dit product aan

Pluspunten

• stroom besparing
  • stil
  • panel binnen
  • metaal behuizing
  • mooi ingedeelt

Minpunten

• zie geen een

Jasmijn Slebus 07-12-2017

koelkast vries combinatie

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

deze koelvries combinatie van Siemens bevalt ons goed hij is super gaaf/groot/prachtige verlichting erin en een fijne verdeling.en hij is super zuinig in energie AAA de beste die je kunt kopen en prijs is reëel van deze koelvries combinatie .
en de grijze kleur maakt hem af.

Pluspunten

• gaaf
  • prachtige
  • handig
  • zuinig
  • goede prijs

Minpunten

• geen tot nu tot

Abdelmalek 02-12-2017

Mooie apparaat (Koelkast). Groot tot nu toe bevalt ons goed.

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Goed koelvrieskast. mooi en genoeg groot. Het is mijn eerst Siemens apparaat. en bevalt me erg . geen spijt

Pluspunten

• Groot
  • Mooi

G.Bulters 28-11-2017

Mooi apparaat, degelijk afgewerkt, erg zuinig, werkt prima

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Mooi apparaat, degelijk afgewerkt en ziet er modern en stijlvol uit, erg zuinig, werkt prima, energielabel A+++

Filemon 26-11-2017

zuinige koelkast

Energie zuinig koelkast
Mooi van buiten en kwaliteit van binnen met veel ruimte
En 38db geruisloos
Top

Pluspunten

• Mooi
  • Ruimte
  • Stil

DV 10-02-2017

Goede koelcapaciteit, maar matige matetiaal kwaliteit

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

We hebben de koelkast al bijna een jaar! En ik moet toegeven, hij valt mij niet altijd mee!
Hij koelt prima, en is stil.
Vormgeving is OK.
Alleen de kwaliteit van al het plastic is matig.
Plastic clip in vriezer waar de glazen plateaus mee vast geklikt zitten breken snel.
De onderste laden bak gescheurd in koel gedeelte.

En wat mij irriteert is dat als je de deur een duw geeft hij niet meteen sluit. Het gebeurt geregeld dat het alarm afgaat. Omdat de deur nog op een klein kiertje staat.

En wat niet handig is, zijn de openingen/kieren achter de glazen plateaus.
Het komt geregeld voor dat we wat kwijt zijn. Is er weer wat achter gevallen. Moet de groente bak er weer uit!

Kortom, het is niet mijn koelkast! Jaren lang een Siemens koelkast gehad! (20 jaar)
Maar of deze koelkast een blijver is betwijfel ik.

De volgende keer waarschijnlijk geen Siemens meer!

Pluspunten

• Koelcapaciteit
  • Coole look
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Materiaal kwaliteit matig
  • Deur valt niet lekker dicht!
  • Opening achter vakken

Peter Mayenburg 02-07-2016

Aanwinst voor in de keuken

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Een prachtige koel/vriescombinatie die niet misstaat in je keuken. De 'RVS-look' deur is makkelijk schoon te houden. De koelkast maakt heel weinig geluid wat met een open keuken wel zo prettig is.
Een minpuntje is dat de koelkastdeur minstens 90 graden open moet staan om de groentelade uit te kunnen trekken. Dat is bij plaatsing in een hoek maar net mogelijk.
Ervaring met low-frost is nog niet te geven omdat product nog maar een paar weken gebruikt wordt.

Max 01-06-2016

Supper blij met mij koelvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Ik heb nu sinds een paar dagen deze koelkast en ben er dik tevreden over. Handig ingedeeld alles goed verlicht met een mooi ledje en voldoende plaats om alles krijt te komen. Tevens staat hij ook nog heel mooi in de keuken en is hij lekker stil en zuinig. Kortom ik ben dik tevreden over de koelkast.

Niels 19-08-2015
Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Koelkast ziet er prachtig uit. Mooie led-verlichting aan de binnenkant. Praktische indeling. Voor ons was de A+++ - status ook belangrijk; een koelkast staat immers 24/7 aan. Hij maakt ook weinig geluid, ook een pluspunt. Een minpunt zou kunnen zijn, dat de deuren nogal omslachtig omgezet moeten worden van rechts- naar linksopenend. Maar ik weet niet of dit bij concurrerende apparaten wel gemakkelijker gaat...

Ed 16-08-2015
Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

De koel-vries combinatie kwam met een heldere en duidelijke gebruiksaanwijzing. Ook het eventueel wisselen van draairichting van de twee deuren is eenvoudig en vergt weinig technische ervaring. Het plaatsen en waterpas zetten is snel gedaan, ook dankzij de wieltjes aan de onderzijde (achterkant). De plateaus zijn eenvoudig uit te nemen en te reinigen en daarna op variabele hoogte terug te plaatsen. De twee boxen in het koelgedeelte zijn erg ruim en bieden daardoor voldoende plaats aan diverse etenswaren. Het verplaatsbare flessenrek bied plaats aan 5 1,5 liter flessen en is daarmee erg prettig. Het vriesgedeelte met de bigbox is ook ruim, de lades zijn goed uit te nemen met handige handvaten aan de zijkant. Ik moest wennen aan het feit dat het apparaat erg stil is, dit verraste me positief.

schot in de roos 11-08-2015
Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Deze fantastische vormgegeven koelvriescombi is een schot in de roos. Geluidsarm en compact met duidelijke gebruiksinstructies die zelf voor oppervlakkige lezers duidelijk zijn.

hgu 01-08-2015
Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Praktische indeling van zowel het koelgedeelte als de vriesladen, 1 big lade is makkelijk. in de koelkast een apart vakje speciaal voor vlees en vis langer te bewaren, blijft daardoor op constante temperatuur. Mooie vormgeving, werkt uitstekend en zuinig!

BobMol22 14-07-2015
Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Een prachtig apparaat. Lekker stil en doet wat een goede koel-vrieskast doet: Koelen.
Het apparaat en de kunststof onderdelen voelen degelijk aan.

NickR1990 14-07-2015
Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

In de groente en fruit lade in de koelkast blijft de groente en fruit echt langer goed. de koelkast is gemakkelijk schoon te maken. en maakt bijna tot geen geluid.

Jan Duijvekam 09-07-2015
Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

De koelkast is erg efficiént ingedeeld, met vooral goed gebruik van de diepte. Vormgeving is strak en tijdloos.
De duurzaamheid kan ik in een paar dagen uiteraard niet beoordelen. Het geluidsniveau is een verademing in vergelijking met onze vorige koelvriescombinatie. Dat is erg prettig met een open keuken.

hans alders 03-07-2015
Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

een prachtige moderne combi met led verlichting en handige indeling. a+++ dus superzuinig een aanrader

hollie1953 01-07-2015
Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Mooie koelkast die erg stil is en als je de deur open doet is hij zeer overzichtelijk. De duurzaamheid kan ik niet beoordelen omdat hij nog maar een paar dagen in bezit is.

H. VAN HINTUM 25-06-2015
Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

GISTEREN DE KOEL VRIESCOMBINATIE GELEVERD GEKREGEN.
GOEDE INFORMATIE GEHAD BIJ BCC ROSMALEN MET GOEDE UITLEG VAN DIT APPERAAT.
WAT ONS DIREKT OPVIEL WAS DE LAGE GELUIDS PRODUKTIE VAN DEZE COMBINATIE EN DE ZEE VAN RUIMTE.
DE GROTE HANDVATEN(RECHTS TE OPENEN) ZOALS AFGESPROKEN BEVALLEN ONS UITSTEKEND.

Marieke Hendriks 1983 24-06-2015
Geschreven voor: Siemens KG36EMI41 zilver

Mooie, strak uitziende koelvriescombinatie! Fijne inrichting, zodat je er veel in kan bewaren en gemakkelijk er uit kan pakken. Erg stil, zodat het in een klein appartement niet hinderlijk is.. Verbruikt ondanks de ruime inhoud weinig stroom!