Bosch KGN33KLEAE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGN33KLEAE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michelle 06-11-2020

Fijne koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: Bosch KGN33KLEAE

Een hele fijne koelkast met veel ruimte. We hebben deze nu een aantal maanden maar zijn nog steeds super tevreden! Goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Martje 19-08-2020

Vriezer

Geschreven voor: Bosch KGN33KLEAE

Mooie koelvriescombinatie,bevalt goed. Ik had er eerst een met vier vriesladen maar die werd te groot. Geluidloos en mooi van uitvoering. Een minpunt er zit geen Nederlandse handleiding bij.

Minpunten

• De Nederlandse handleiding

Milly Spall,van 04-08-2020

Super uitstraling

Geschreven voor: Bosch KGN33KLEAE

Ben erg blij met deze koelvriezer gemakkelijke bediening goede verlichting koelt geweldig.genoeg ruimte om te koelen en ook de drie Vriesladen zijn ruim voldoende .aanbevolen!

Govert Rijnders 30-07-2020

BOSCH KGN33KLEAE KOELKAST/VRIEZER

Geschreven voor: Bosch KGN33KLEAE

Het energielabel van de BOSCH in de winkel gaf aan A++. Dat is goed voor 229kWh/annum. Net als alle andere koel-vriezer overigens. Bij aflevering zat er echter een extra energielabel bij: E. Maar dat E-label is pas geldig vanaf 1 maart 2021. Want dan gebruikt hij opeens ook veel meer stroom; 237kWh/annum. Raar dat een luttel meergebruik van 9kWh op een heel jaar meteen goed is voor een energielabel van wel zes klassen lager. De motor produceert volgens een Europese testmeting 42dB, goed voor het laagste label D.
De BOSCH werd afgeleverd met een gebruiksaanwijzing van 104 pagina's, maar helaas alleen in het Deens, Noors, Zweeds, Fins en Pools. Hopelijk heeft BOSCH op internet ergens ook nog een 'brugsanvisning' in een courantere taal beschikbaar.
Verder hoorde er volgens de BCC-site een flessenrek bij. Dat is niet geleverd, want dat stond ook niet op de foto. "en de foto is leading" aldus BCC.

Pluspunten

• zeer duurzaam
  • mooi

Minpunten

• onleesbare brugsanvisning
  • verwarring over flesserek
  • nieuw energielabel miv 1 maart 2021

CF 29-07-2020

Goede koelkast en mooie uitvoering.

Geschreven voor: Bosch KGN33KLEAE

Deze koelkast werkt goed en is erg ruim. De afmeting zijn perfect waardoor het mooi in onze keuken past. De koelkast oogt ook nog eens mooi in de keuken. Mocht de koelkast deur niet dicht zijn dan gaat er een piep als waarschuwing af. Het fijnste is dat je de koelkast deur naar wens kunt instellen. Wij zijn erg tevreden met de koelkast en hebben ook meteen een bosch fornuis besteld. De koelkast is een echte aanrader!

Pluspunten

• Goede verdeling
  • Koelvriescombinatie
  • Ruim van binnen

Jax 19-07-2020

Mooie grote koelkast

Geschreven voor: Bosch KGN33KLEAE

Heel erg blij mee! Mooi design, grote koelkast met veel opbergruimte en makkelijk aan te sluiten. Verder functionaliteiten nog testen, net een paar dagen in gebruik.

Pluspunten

• Groot
  • Snel op temperatuur

Bosch 03-07-2020

Geweldige koel/vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGN33KLEAE

Mooi uitgevoerd apparaat met heel veel ruimte en minimale oppervlakte. Geruisloos met veel mogelijkheden.