Bosch KGE36EWCP wit - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE36EWCP wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

A van der Ree 09-08-2022

Zeer te vreden.

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goede aankoop, werking en indeling perfect.

Alice 31-07-2022

Goede energiezuinige koel/vriescombi

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prijs/kwaliteit uitstekend
Functionele indeling

Wat vul je hier in? 14-07-2022

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met het apparaat, we hebben de vorige Bosch koelkast 25 jaar gehad. Deze koelvrieskast heeft nieuwe snufjes zoals de Vitafreshlade en hij gebruikt veeel minder stroom. Verder een heel mooi design.

Tevreden over bosch 10-06-2022

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekende koelkast . Geruisloos koelt en vriest hij al onze producten
We hadden ons geen betere kunnen wensen

henk 28-10-2021

IN EEN WOORD GEWELDIG!

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte indeling met hoogwaardige materialen en LED

Rien 26-10-2021

Even wennen

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Omdat onze nieuwe vrijstaande koel/vriescombinatie 5cm smaller is dan de vorige Bosch waar we meer dan 25 jaar mee hebben gedaan moesten we erg wennen aan de nieuwe indeling. de 0 gradenla is heel fijn.

Uniek 14-09-2021

Uniek

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nieuw surprising volledig voor huishouden van twee of meerdere personen combinatie; koelend en vriezend met waarschuwing systemen indien er iets verkeerd gaat.

Uniek 06-09-2021

Uniek

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een uitstekende combinatie zoals het ervaren wordt. Hebben hem wel pas drie weken ervaring ermee maar alles voldoet aan onze wensen.

Peter 28-08-2021

Toch geen Amerikaan

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze Amerikaans koelvriescombinatie was al een tijdje stuk. We dedenhet met 2 vervangapparaten van kennissen. We waren een familie van 4, nu zijn we met z'n tweeën. Een Amerikaan is dan niet meer nodig. Qua grootte is deze Bosch niet veel kleiner en een stuk zuiniger. Handige indeling en gigantische groentelade. En hij is zuiniger en we hebben maar 1 nodig. Dat gaat echt schelen in de stroomkosten. Mooi apparaat.

Eric 25-08-2021

Koelvriescombinatie van Bosch,

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelvriescombinatie van Bosch werkt erg fijn, het zijn de kleine dingen die de koelkast afmaken. Zo is het mogelijk om de temperatuur van de koelkast en vriezer apart in the stellen en ook om, wanneer je op vakantie gaat, het koelkast deel uit te zetten.

Verder is er geen sprake van vocht op de achterwand en de koelkast is erg stil. Verder is het apparaat lekker ruim en ik merk dat de groenten in de daarvoor bestemde lade echt langer vers blijven. Kortom, ik ben erg tevreden.

A.Stolk 11-08-2021

Werkt prima.

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Qua werking niets dan goed.
Maar de indeling mag beter.
In de deur zijn nu drie stroken bakjes maar als de groentebak korter zou zijn, is nu erg groot, kunnen er in de deur vier rijen grcreërd. Dit met grotere tussen ruimte.

Dorothea 01-08-2021

Geen betere te vinden

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie uitvoering, vanbuiten en vanbinnen. Praktische indeling. Heel veel ruimte voor groenten en fruit, daarom heb ik deze gekocht.

Anoniem 26-06-2020

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima prijs/kwaliteit verhouding. Ruime koelkast. Fijne aparte vakken voor vlees en groente. Drie vakken in de vriezer. Laag stroomverbruik.

Mariska 19-06-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds korte tijd deze koel-vriescombinatie.
Wat opvalt is de handige en efficiënte indeling.
Ook zeer geluidsarm.Kortom: geen enkel negatief punt kunnen ontdekkn.