Bosch KGE36EWCP wit - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE36EWCP wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Alice 31-07-2022

Goede energiezuinige koel/vriescombi

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prijs/kwaliteit uitstekend
Functionele indeling

Wat vul je hier in? 14-07-2022

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met het apparaat, we hebben de vorige Bosch koelkast 25 jaar gehad. Deze koelvrieskast heeft nieuwe snufjes zoals de Vitafreshlade en hij gebruikt veeel minder stroom. Verder een heel mooi design.

j**n@i**d.com 14-07-2022

Fijne koel/vries apparaat

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

We hebben deze koel/vries combinatie gekocht omdat het apparaat veel waarde biedt voor zijn geld. Belangrijk vond ik dat het energieverbruik laag zou zijn. Ook handig is dat het apparaat de Low Frost functie heeft zodat je hem niet vaak hoeft te ontdooien. De inhoud is ruim voldoende en de koelkast is zeer eenvoudig in te stellen. Voor ons een bijzonder fijn apparaat!

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Low frost
  • Veel inhoud
  • Makkelijk in te stellen

F**s@g**l.com 11-07-2022

Goede keus

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

Mooie ruime koelkast en diepvries ruimte.
Handig met een handvat.
Blij met de groentela, het blijft mooi vers.

Pluspunten

• Ruimte
  • Overzichtelijk
  • Extra vak voor vleeswaren etc

Tevreden over bosch 10-06-2022

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekende koelkast . Geruisloos koelt en vriest hij al onze producten
We hadden ons geen betere kunnen wensen

m**e@c**d.nl 06-06-2022

Geschikte vervanging

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

De oude koelkast was 18 jaar oud. Deze Bosch koelkast had de juiste afmetingen en was ook nog eens in de aanbieding met een refund van €35,00. De vormgeving is oké en past goed in de keuken. Nijn moeder (93) is er erg blij mee.

Pluspunten

• formaast
  • eigenschappern

b**s@o**k.com 21-05-2022

Bevalt erg goed!

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

Mooie grote koel-vries combinatie met apart instelbare temp voor koelen en vriezen. En behoorlijk energiezuinig!

Pluspunten

• Groot
  • Zuinig
  • Apart instelbare temp
  • 2 groenteladen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

henk 28-10-2021

IN EEN WOORD GEWELDIG!

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte indeling met hoogwaardige materialen en LED

Rien 26-10-2021

Even wennen

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Omdat onze nieuwe vrijstaande koel/vriescombinatie 5cm smaller is dan de vorige Bosch waar we meer dan 25 jaar mee hebben gedaan moesten we erg wennen aan de nieuwe indeling. de 0 gradenla is heel fijn.

e**0@l**e.nl 21-09-2021

Prettige geluidlozecombi
Ruim vooral door de dubbele laden van de koelkast

Uniek 14-09-2021

Uniek

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nieuw surprising volledig voor huishouden van twee of meerdere personen combinatie; koelend en vriezend met waarschuwing systemen indien er iets verkeerd gaat.

a**s@h**l.com 08-09-2021

Bevroren en gekoeld

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

Fantastisch apparaat. Je kunt er alles in bewaren. Gekoeld en bevroren. Altijd alles bij de hand.

Pluspunten

• Zuinig met energie

Keistamper 06-09-2021
Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

Mooie strakke luxe koelkast type Excellent, met speciale grote en diepe groentela die instelbaar is in temperatuur. Verder nog een aparte vlees en vislade die circa 0 graden Celsius is. Rechte (niet gebogen) koelkast- en diepvriesdeur, waardoor plaatsing naast een muur geen probleem is (openen groentela)!
Leuke bijkomstigheid was dat ten tijde van de aankoop er zelfs een refund-actie was bovenop de scherpe prijs! Ondanks slechte levering witgoed toch direct leverbaar!

Pluspunten

• Waar voor je geld
  • Vis en vleeslade apart
  • Grote groentelade

Minpunten

• nog niet ontdekt

Uniek 06-09-2021

Uniek

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een uitstekende combinatie zoals het ervaren wordt. Hebben hem wel pas drie weken ervaring ermee maar alles voldoet aan onze wensen.

gerard 01-09-2021

eenaanrader.

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

de Bosch koelvriescombinaties aan geschaft om de inrichting en veel zijdigheid van de combinaties en het overzicht. van het display.

Pluspunten

• instelling vriesvak
  • instellingkoelval

Peter 28-08-2021

Toch geen Amerikaan

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze Amerikaans koelvriescombinatie was al een tijdje stuk. We dedenhet met 2 vervangapparaten van kennissen. We waren een familie van 4, nu zijn we met z'n tweeën. Een Amerikaan is dan niet meer nodig. Qua grootte is deze Bosch niet veel kleiner en een stuk zuiniger. Handige indeling en gigantische groentelade. En hij is zuiniger en we hebben maar 1 nodig. Dat gaat echt schelen in de stroomkosten. Mooi apparaat.

l**8@l**e.nl 28-08-2021

Koop een Bosch

Mooie uitvoering ruim stil en fijn de aparte 0 graden lade en vitafresh top

• Vitafresh systeem.
  • Prijs kwailiteit

cage 25-08-2021

Praktische combi koeler

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

De KGE36EWCP is voor mij, alleenstaande, een praktische koelkast. Geen gedoe met een (te) klein vriesvak, maar een vriesgedeelte dat groot genoeg is. Het koelgedeelte is praktsich ingericht. I.p.v. van een flessenrek was een extra plaat handiger geweest voor mij. De gescheiden groente- en vlees/visladen maken het geheel overzichtelijk en de koelkast komt niet zo vol te staan dat je het overzicht kwijtraakt. De bakjes aan de deur zijn stevig en groot genoeg voor pakken, flessen, boter, etc.

Pluspunten

• gescheiden vriesgedeelte
  • grote groentelade
  • gescheiden vlees-/vislade
  • handige bakken aan de deur
  • "super" vries- en koelfunctie

Minpunten

• zou een extra planchet mogen hebben
  • verlichting valt wat tegen in de koelkast

Eric 25-08-2021

Koelvriescombinatie van Bosch,

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelvriescombinatie van Bosch werkt erg fijn, het zijn de kleine dingen die de koelkast afmaken. Zo is het mogelijk om de temperatuur van de koelkast en vriezer apart in the stellen en ook om, wanneer je op vakantie gaat, het koelkast deel uit te zetten.

Verder is er geen sprake van vocht op de achterwand en de koelkast is erg stil. Verder is het apparaat lekker ruim en ik merk dat de groenten in de daarvoor bestemde lade echt langer vers blijven. Kortom, ik ben erg tevreden.

P**n@h**l.com 11-08-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP wit

Het ontwerp en uitstraling van deze koel-vriescombinatie kan los bij een aanbouwkeuken geplaatst worden. De VITA boxen voor groenten en vlees is een pluspunt. Bij het openen van de koelkast is een eenvoudige en overzichtelijke bediening aanwezig. De prijs/kwaliteit is gunstig een aanrader!

Pluspunten

• ontwerp en uitstraling
  • VITA laden
  • grote vrieslade