Bosch KGE36EWCP - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE36EWCP op Kieskeurig.nl.

Anoniem 26-06-2020

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Ruime koelkast. Fijne aparte vakken voor vlees en groente. Drie vakken in de vriezer. Laag stroomverbruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Gerard 22-06-2020

Goede keuze.

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP

In de afgelopen vijftien jaren, hadden wij al, naar volle tevredenheid, een Bosch koelkast, maar die was inmiddels helemaal op. Wij zijn toen op zoek gegaan naar een andere koelkast en zijn daarvoor naar enkele dealers gegaan die meerdere merken en modellen kunnen leveren, en uiteindelijk kwamen tóch weer uit op een: Bosch koelkast.
Motivatie: de ervaring met (andere) Bosch producten, met betrekking tot het gebruik, de service, de prijs-/kwaliteitsverhouding, het uiterlijk, de afwerking én de functionaliteit.
Beoordeling: uiterlijk ziet die koelkast er al mooi uit, maar toen wij die open deden werden wij aangenaam verrast door: de prachtige eerste aanblik, de LED-verlichting die het gehele koelkastdeel mooi verlicht, het overzichtelijk en het gemakkelijk te bedienen bedieningspaneeltje én de indeling.
Onze ervaringen, tot nu toe: inmiddels, hebben wij die koelkast nu enkele weken in gebruik, en hebben wij al van alles uitgeprobeerd en zelfs met een digitale thermometer (na)gemeten en zijn wij geheel tevreden met de resultaten.
Een bijkomend pluspunt: je hoort de compressor vrijwel niet.
Ons oordeel: wij zijn héél blij én tevreden met onze wederom: 'goede keuze'.

Pluspunten

• De uitstraling, zowel van buiten áls van binnen.
  • De ruime en overzichtelijke indeling.
  • De LED-verlichting.
  • De resultaten bij gebruik.

Minpunten

• De leverbaarheid in coronatijd was wat lastig.

R. Crevecoeur 19-06-2020

Heerlijk koel en groot

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP

Koelvriescombinatie, ruim, handige indeling, mooi strak uiterlijk, zeer zuinig en stil, wat wil een mens nog meer!

Mariska 19-06-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP

Sinds korte tijd deze koel-vriescombinatie.
Wat opvalt is de handige en efficiënte indeling.
Ook zeer geluidsarm.Kortom: geen enkel negatief punt kunnen ontdekkn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

JS 15-06-2020

Gebruiksvriendelijk en zuinig

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP

Deze koelvriescombi is makkelijk in het gebruik en biedt veel ruimte wat betreft zowel de koelkast als de vriezer. Hij is handig ingedeeld qua lades en rekjes en is erg zuinig

H. Scholten 27-07-2020

TOP

Geschreven voor: Bosch KGE36EWCP

Mooie vormgeving, Makkelijke bediening. Diepviesvakken ruim voldoende voor 2-persoons huishouding.
Bevalt uitstekend.