De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 164 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM59M55 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 23-12-2017

Goede, complete keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Keukenmachine van Bosch voorzien van heel veel accessoires. Simpel in het gebruik, maar met een heel goed resultaat.

Pluspunten

• simpel in gebruik
  • veel accessoires

Minpunten

• eigenlijk geen

deLooff 22-12-2017

Mum59M55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Zeer compleet en werkt precies zoals ik wil. Met alle bijgevoegde opzetstukken worden veel andere apparaten overbodig geworden. Daarnaast is het model ook erg mooi waardoor het helemaal niet misstaat op het aanrecht.

Al met al een aanrader.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Stil

Jolien 21-12-2017

Veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Zeer volledige keukenmachine tegen een goede prijs. Ik heb uitgebreid vergeleken en met dit apparaat krijg je echt waar voor je geld. Alle mogelijkheden van zowel een mixer als een food processor in één.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Compleet

Minpunten

• Eerste keer even puzzelen hoe alles werkt

Ammar 21-12-2017

multifunctie

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

ik beveel dit product aan, multifunctie, goed vermogen, fijne apparaat en maakt het erg makkelijj in keuken. alleen is de prijs hoog.

Nelleke 15-12-2017

Geweldig en veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Na veel vergelijken uiteindelijk gekozen voor de Bosch MUM59M55, vanwege de goede prijs in vergelijking met alle gebruiksmogelijkheden. Het is een geweldig apparaat! Blijft zelfs in de hoogste stand rustig op het aanrecht staan, maakt het meest stevige deeg mooi egaal zonder veel moeite, je kan er de groenten mee fijn hakken, raspen en je kan er heerlijke smoothies mee maken! De citruspers is een welkome aanvulling (het andere, losse apparaat kan nu weg). Alleen nog de vleesmolen uitproberen. Misschien zometeen met kerst?! Vooralsnog als een kind zo blij met deze geweldige keukenprins... eh... -machine!

Pluspunten

• zelfs in hoogste stand een stabiele machine
  • maakt moeiteloos alle soorten deeg
  • vele gebruiksmogelijkheden
  • makkelijk schoon te maken (vaatwasser)

E.W. 11-12-2017

Geweldige keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Een paar dagen in huis en nu al niet meer weg te denken uit de keuken. Praktisch in gebruik en een sieraad op het aanrecht. Veel mogelijkheden en veel accessoires erbij.

Pluspunten

• Multifunctioneel

Arthur 09-12-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Erg goede prijs/kwaliteit verhouding en veel mogelijkheden. De mengkom mag iets groter, maar dan zit je gelijk aan een flink duurder model zonder al die extra functionaliteit. Losse accessoires zijn helaas vrij prijzig (plastic mengkom 20 euro, blender 50 euro, etc.) Het apparaat maakt ook niet absurd veel herrie, wat wel zo prettig is.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Erg goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Dure accessoires

Johannes uit Eindhoven 07-12-2017

Handzaam en degelijk

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Gisteren de keukenmachine ontvangen en alles uitgepakt. Vandaag gebruikt als citruspers en alle snijfuncties getest.
Het geheel ziet er degelijk uit en werkt prima. Het is wel even puzzelen voor je alle functies van de bijbehorende onderdelen door hebt en met daarbij nog drie mogelijkheden voor aansluiting en dan heb je de handleiding echt nodig. Tot nu dus werkt alles prima en ben ik erg benieuwd naar de functies met de mengkom; want daarvoor is de machine met name gekocht. De 7 standen van de aandrijving beloven veel, dus alle vertrouwen daarin. Mooie machine met veel toepassingen.

Pluspunten

• sterke motor
  • mooi design
  • veel functies

Minpunten

• puzzelen met de handleiding

Tjitske Castricum 05-12-2017

Bosch keukenmachine mum59mum55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Na een hele zoektocht naar een degelijke keukenmachine gekozen voor de Bosch 59mum55.
Ik heb de keukenmachine nog te kort om alle mogelijkheden reeds te kennen. Apparaat is degelijk.
Vrienden van ons hadden dit apparaat en waren hier erg tevreden mee.
Apparaat is zeer compleet zodat je vooralsnog geen accessoires hoeft aan te schaffen.

Pluspunten

• Geluid zacht
  • Vele mogelijkheden van de keukenmachine
  • Gemaksvriendelijk
  • de mogelijke accessoires

Minpunten

• Nog geen een kunnen vinden

Albert Kleine 04-12-2017

Veilige degelijke alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

De keukenmachine kenmerkt zich door degelijkheid, veiligheid. Het is een blikvanger in de keuken. De mogelijkheden die deze machine heeft zijn ongekend.

Pluspunten

• veiligheid
  • makkelijk op te rollen snoer

Hannie 29-11-2017

Fijne keukenmachine.

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Fijne keukenmachine voor dagelijks gebruik. Goed te onderhouden en past mooi in de nieuwe keuken. We hebben er met het hele gezin plezier van door de vele mogelijkheden wat de keukenmachine kan !

Antoinet 28-11-2017

Bosch mum59m keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Ik heb deze keukenmachine sinds een paar dagen nu binnen. Het apparaat ziet er fantastisch uit. Lekker compact. Een echte eyecatcher op mijn aanrecht. Afgelopen zondag heb ik hem uitgebreid getest. Zacht deeg gemaakt en brooddeeg gemaakt. Moet wel zeggen dat het apparaat met het brood deeg aardig beweegt. Hij blijft wel op zijn plek door de zeugnappen. Slagroom kloppen gaat als een tierelier! En sinaasappels uitpersen is een eitje. Maar ja er zijn zoveel accessoires om uit te testen dat ik nog niet van alles wat kan zeggen.
Maar tot nu toe heb ik totaal geen spijt van mijn aankoop.

Pluspunten

• Echt een alles in 1 apparaat.

Minpunten

• Het bewegen van de kom en hendel tijdens kneden.

Hannah 28-11-2017

Zeer degelijke, compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Na lang research gedaan te hebben en veel machines met elkaar te hebben vergeleken, kwam deze Bosch MUM59M55 voor mij als winnaar uit de bus. In eerste instantie vanwege het hoge aantal Watt, de vele verschillende functies en relatief aangename prijs.

Bij het uitpakken van de doos moet je even geduld hebben, het is even puzzelen hoe alle onderdelen werken, maar gelukkig heeft Bosch per onderdeel een aparte handleiding, dat maakt het een stuk eenvoudiger. Enthousiast als ik was, heb ik alles direct uitgeprobeerd, en ik ben zeer tevreden. De algehele eerste indruk van het apparaat: een heel mooi ontwerp, stevig, niet te groot. Het geluid dat de machine produceert is vrij stil, voor een keukenmachine. Dan nu, de verschillende functies van de MUM59M55:

De chopper is een fijn, compact en stevig glazen potje, geleverd met een handige deksel zodat je hetgeen je hebt gemaakt, goed kunt opbergen. Ook de mini-blender (0.5l) is degelijk, deze is van kunststof zodat het niet te zwaar is wanneer je je verse smoothie o.i.d. mee zou willen nemen onderweg.
De foodprocessor is geweldig, deze is van stevig kunststof en werkt als een trein. Ik heb hem direct gebruikt om pindakaas mee te maken, heerlijk! Hij is zeer breed inzetbaar, en mocht je een kleine hoeveelheid willen vermalen is daar de chopper. De diverse snij- en raspschijven doen het ook prima, let wel op wanneer je iets kleins (bijvoorbeeld een rood pepertje) wilt snijden of raspen; hier heeft de machine een beetje moeite mee.
De garde neemt alles mee wat in de kom zit, en wanneer je de machine stopt, maakt de garde zijn ronde af zodat, wanneer je de draaiarm omhoog zet, hetgeen nog aan je garde zit mooi in de kom valt. Heel fijn.
Als ik een minpuntje zou moeten noemen, is het dat de citruspers wel wat kracht kost, en je kunt wat spetters op het aanrecht verwachten.
Ik heb de vleesmolen nog niet geprobeerd, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Al met al beveel ik deze machine ten zeerste aan!

Pluspunten

• Mooi, stevig ontwerp
  • Aangename geluidsproductie
  • Veel verschillende mogelijkheden
  • Flinke motor van 1000 Watt
  • Veel verschillende standen

Minpunten

• Spetters bij gebruik citruspers

Frans 23-11-2017

keukenmachine mum59m55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Het is een geweldige machine. mooi design en hij doet wat er wordt beloofd. ziet er echt perfect uit en doet zijn werk uitstekend. als ik dan ergens tegen aan ben gelopen is het de matige uitleg van de bediening en montage hulpstukken. uiteindelijk kom je er wel uit maar dat meg wel een stuk duidelijker.

Pluspunten

• doet absoluut wat hij moet doen en is geluidsarm
  • mooi design en kwalitatief uitstekend

Minpunten

• uitleg bediening en montage hulpstukken

MUM59M55 21-11-2017

Weigert te mixen

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Hij is mooi en mixt perfect, veel mogelijkheden. Alleen weegt het ding een ton, kan je het niet even verschuiven want er zitten voor stabiliteit zuignapjes aan de onderkant. Daarbij weigert het vaak te mixen omdat er dam een minidingetje fout zit en geeft het geen melding wat er dan aan mankeert. Dan zijn er simpele dingen die niet goed zitten maar het is een hele klus om te ontdekken wat, en zit je zo een half uur je rot te zoeken hoe en wat. Ik vind het een rotding, maar mijn zusje vindt het geweldig en zou het een tien geven. Het is natuurlijk ook dom als dat ene klepje er niet goed op bleek te zitten. Dus volgens haar is er niks mis mee en ligt het aan mij

• Mixt goed

Minpunten

• Zwaar
  • Voor die mixt ben je lang verder

Shalini 20-11-2017

Amazing Machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

I was planning to buy a similar machine for a long time, I did my research and this was felt to be one of the best bet. After using this for 1 week, I can say that it satisfies all my requirement. Thanks Bosch for making such a machine.

Pluspunten

• looks good
  • all the accessories

Fam. de Graaf 19-11-2017

Bosch Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Schitterende vormgeving en makkelijk in gebruik. In vergelijking met andere keukenmachines krijg je bij Bosch veel waar voor je geld.

Pluspunten

• vormgeving
  • geruisloos

Minpunten

• geen

Nicky 16-11-2017
  • Product gekregen

In een woord... WAUW!

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Dit product heb ik gekregen voor mijn verjaardag omdat ik altijd met veel plezier in de keuken sta en van alles en nog wat bereidt. Het ideale aan dit apparaat is dat het multifunctioneel is. Het apparaat heeft een uitstekende beveiliging voordat je ermee kunt werken. De onderdelen zijn makkelijk te monteren en goed schoon te houden. Het apparaat zelf werkt uitstekend en wordt dagelijks gebruikt voor meerdere doeleinden. Nogmaals in een woord... WAUW! Ik kan niet meer zonder!

Pluspunten

• Goede beveiliging
  • Werkt makkelijk en snel

Jan van der Grift 03-07-2017

De perfecte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Precies de perfecte keukenmachine mat alle mogelijkheden die ik graag wil hebben . Ook nog eens in de kleur die precies in mijn keuken past, kortom Een heel handig sieraad op het aanrecht die heel vaak gebruikt gaat worden. Ook nog eens heel snel en goed geleverd!

Pluspunten

• Veel mogelijkheden; ;
  • super kleur
  • ; compact
  • ; goede prijs kwaliteit verhouding
  • handig in gebruik

Minpunten

• in te weinig winkels te koop

Frans 23-06-2017

Zeer pmplete keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Heb dit product aangeschaft voor mijn dochters verjaardag, die er zeer blij mee is en er regelmatig gebruik van maakt zij vind het een complete machine een aanwinst in de keuken.

Pluspunten

• zeer compleet

sandra 08-06-2017

Bosch MUM59M55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Ik heb de Bosch MUM59M55 keukenmachine nu één dag in huis en ik ben al enthousiast. Zijn voorganger heb ik ook gehad. Dat vond ik al een hele fijne machine. Met veel mogelijkheden. Maar omdat ik veel zwaar volkoren brood maak. Wilde ik graag iets meer power. Waardoor de machine iets stabieler is bij hoge snelheden. Het doel van de aankoop is zeker gelukt. Deze machine is iets zwaarder en heeft meer vermogen. Hij is ook stiller. En al de extra onderdelen geven nog meer kook en bakplezier. Het is wel handig om de gebruiksaanwijzing voor gebruik even goed door te nemen. Omdat sommige dingen nogal precies moeten aansluiten. Dit ivm met extra veiligheid.
Kortom: De Bosch keukenmachine is wat mij betreft de prijs van de consumentenbond dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • veel extra onderdelen en mogelijkheden
  • prijs van de consumentenbond

Minpunten

• even wennen aan werkbeschrijving

Susan 06-06-2017

Mooi design, Top apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Apparaat ziet er mooi uit, en doet wat je verwacht. Hij neemt wel wat ruimte in beslag en sommige tools gebruik je bijna nooit. Toch leuk voor die paar keer dat je ze wel gebruikt.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Veel assecoires

Minpunten

• Kost ruimte in je keukenkast of aanrechtblad

Ellis 24-05-2017

Bosch MUM59m55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Een lange tijd op internet gezocht naar de verschillen in keukenmachines, uiteindelijk voor de MUM59m55 gekozen en ik ben er enorm blij mee. Ik heb lang alles met een handmixer gedaan of bijvoorbeeld appeltaartdeeg met de hand gekneed, maar deze machine kan alles goed aan en al het deeg voldoet aan mijn eisen!
Het is een fijne keukenmachine die alles goed door elkaar mengt en nergens beetjes laat zitten. Ook is hij makkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Het is een uitgebreide set en ik heb nog lang niet alles gebruikt, maar als je een goede keukenmachine zoekt en dit bedrag kunt besteden, zou ik zeker voor de MUM59m55 gaan.
Als de machine voor mij appeltaartdeeg maakt, kan ik ondertussen de appels schillen en is alles in een MUM van tijd klaar!
Een echte aanrader en hij staat ook nog eens heel mooi op je aanrecht!

De Keukenmaster 15-05-2017

Gemak

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Wat een top product alles maar ook echt alles in 1 alle acc. zijn heel simpel op de machine te zetten. Makkelijk schoon te maken en compact en krachtig. zeker een aanrader

Pluspunten

• Veel accessoires in pakket
  • compact
  • krachtig
  • stil

Minpunten

• teveel accessoires om extra bij te kopen

T.J. Bil 08-05-2017

Fantastische alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM59M55

Wij hebben de Bosch keukenmachine kort geleden aangeschaft en zijn nu al erg enthousiast! Deze machine kan met het uitgebreide meegeleverde accessoire pakket vrijwel alles. Hij is handig in gebruik en de onderdelen zijn makkelijk schoon te houden doordat alles vaatwasser bestendig is. Is zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Makkelijk schoon te houden
  • Mooi compact design

Minpunten

• Geen goede groentesnijder meegeleverd