Bosch MUM59M55

groen, wit
Kenwood FGP203WG groen, wit

Johan 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

mum59m55

Mooie machine met veel accesoires, alleen jammer dat er geen blokjes snijder bij zit. Zelf hebben wij een extra kom en een frietsnijder bij besteld, en zijn benieuwd hoe deze zal werken.

Liesbeth Keijzer 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design, degelijk en volledig

Van alle keukenmachines in deze prijsklasse vind ik het design het mooist. De machine voelt degelijk aan als ook de bijgeleverde accessoires. Met de bijgeleverde accessoires kun je bijna niet meer bedenken wat de machine niet meer zou kunnen doen. Het geluid bij gebruik van de machine is prettig, niet storend. Direct begonnen met het bakken van een cake en de keukenmachine doet me weer denken aan de deegmachine van de bakkerij van mijn vroegere bijbaantje. Ben erg blij met de keukenmachine!

• Degelijke machine
  • Degelijke accessoires
  • Erg volledig in mogelijkheden
  • Geluid is niet storend

Roy 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie compacte keukenmachine

Vandaag hebben wij onze nieuwe Bosch MUM59M55 ontvangen. Allereerst valt op dat er erg veel accessoires meegeleverd zijn die allemaal degelijk aanvoelen. De machine is compact waardoor er op ons relatief kleine aanrecht genoeg werkruimte overblijft. De eerste recepten zijn al meteen na de eerste schoonmaak van de machine gemaakt. De tiramisu maken ging veel eenvoudiger dan met de handmixer want je kunt tijdens het mixen van de machine het volgende prepareren. Ook staat de jus al klaar voor het ontbijt morgenvroeg. Ook dit ging veel sneller dan de goedkope pers die we hebben. Ik denk dat we enkele overige apparaten niet meer lang nodig hebben. Al met al voor ons korte bezit een aanrader.

Pluspunten

• Compacte machine
  • Krachtige motor
  • Alles voelt degelijk aan
  • Accessoires makkelijk reinigen

Minpunten

• De opbergtas is wat klein

Remy 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Zeer Compleet

Ik was opzoek naar een Keukenmachine die ik voor alles kon gebruiken na druk aan het zoeken geweest te zijn uitgekomen bij de Bosch MUM Series. Het was even zoeken naar de juiste serie die het meest aansloot bij mij maar dat is zeker gelukt ! De machine is een geweldige alleskunner.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Zeer Compleet
  • Mooi Afgewerkt
  • Oprolbaar snoer

Minpunten

• Niet geschikt voor de vaatwassser

johanb 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Veel accesoires, degelijk

Het product ziet en voelt degelijk. De hoeveelheid accessoires bij de MUM59M55 is enorm. We hebben nog niet alles kunnen testen maar de eerste resultaten van de allessnijder, multimixer, citrus pers en garde zijn goed. We wilden een apparaat wat eigenlijk alle losse apparaten zou vervangen. Nou dat is 110% gelukt!

Pluspunten

• compleet
  • heldere handleiding
  • ingebouwde veiligheidssystemen
  • degelijk
  • voldoende vermogen

Minpunten

• geen opbergdoos

Hilda 04-01-2017 Product paar dagen in bezit

Design voortreffelijk en functioneel in één wenk

Een super apparaat met veel toebehoren waardoor ik echt alle keukenmachines in één apparaat heb. Alle onderdelen zijn met één klik aan te brengen.
Bediening zo eenvoudig en het apparaat doet zijn werk. Het resultaat is super!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Alle apparaten in één
  • Prachtig design
  • Perfecct resultaat

Anette 03-01-2017 Product paar weken in bezit

Schitterend design, werkt vlekkeloos Dikke 10

Wat een verassing toen mijn man mij dit apparaat gaf. Tuurlijk hebben veel thuisbakkers het over een bepaald merk keukenmachine , maar wij kopen liever een goede kwaliteit / prijs verhouding. Het is een meesterlijk compacte keukenmachine, maar toch zo divers te gebruiken. Na mijn vaatwasser, blender, staafmixer van Bosch is dit een prachtige aanvulling.

• Weinig geluid
  • Multfunctioneel
  • Super degelijk

René Zeelen 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

MUM59M55 volledig

De MUM59M55 is voorzien van alle accessoires om de keukenmachine tot een compleet te gebruiken keukenmachine, inclusief gehaktmolen, citruspers en blender. Nadeel: slechte beschrijving voor het assembleren van hulpstukken, echter met gezond verstand komt het goed.

Pluspunten

• voorzien van alle accessoires

Minpunten

• beschrijving hulpstukken assembleren

loeki 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie strakke machine

mooi stijlvol vormgegeven en makkelijk te bedienen machine groot vermogen, staat heel mooi in de keuken gewoon een aanrader

Pluspunten

• bediening
  • vormgeving
  • accessoires

Michale 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Goed machine

Very nice kitchen appliance to own. It does everything you need and you can buy lots of other accesories to suit your needs. The only downside is that the accesories can start to take a lot of space in your cupboards.

A. Vd ijssel 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig apparaat

Ik heb deze gekozen om alles is een te hebben en alle andere apparaten weg te doen, alleen jammer dat je nog zoveel geld kwijt bent aan alle extra assesoires die je nog bij moet bestellen om er alles mee te kunnen doen

Pluspunten

• Staat mooi op de aanrecht
  • Automatische snoer opruimen

Minpunten

• Nog veel geld kwijt om accessoires bij te kopen
  • Veel opbergruimte nodig voor alle accessoires

johanna 13-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer stijlvol en makkelijk te bedienen

Bij het uitpakken van de doos was ik heel even het pad kwijt, overrompeld door de hoeveelheid. Neem de tijd bij het installeren van de accessoires en lees en volg de duidelijke instructies. Het apparaat zelf is een juweel om te zien en compact zodat hij zelfs op een klein aanrecht niet in de weg staat. Zeer gebruiksvriendelijk: het wisselen van de accessoires gaat simpel. Het apparaat is goed beveiligd. Ik heb het apparaat nu 1week en zou hem niet meer willen missen.

Pluspunten

• compact
  • stijlvol
  • uitgebreide accessoires
  • stil

Minpunten

• het opbergen van de accessoires

Sophie 12-12-2016 Product paar weken in bezit

SUPER!!

Zeer tevreden. Erg complete en (be)veilig(d)e keukenmachine, alleen heb ik de blender er nog los bij gekocht. Opvallend stil, stevige machine en alle accessoires van zeer degelijke kwaliteit. Behalve de vleesmolen heb ik alles in deze eerste week gelijk, en veel, gebruikt. Ik las over het 'inkomen' qua gebruiksgemak, dit vind ik alles meevallen!

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • zeer compleet
  • veilig

Minpunten

• veel opbergruimte nodig voor accessoires

Gerard 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super veelzijdig en eenvoudig in gebruik

Keukenmachine is geheel compleet. Alles wat je wilt doen (kneden, snijden, malen e.d.) gaat met het grootste gemak.
Benodigde onderdelen zijn eenvoudig "vast te zetten".
Handige opbergtas voor gardes en snijplaten.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Veelzijdig

Minpunten

• Grotere onderdelen liggen nu los in de keukenlade

Martin 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker duurzaam en stil apparaat

Lekker stil, sterke motor, veel accessoires. Het koken en bakken kan beginnen. Wel even oppassen bij de hakoptie. Het mesje is razend scherp!
Net erwtensoep gemaakt en alles lekker klein gehakt.

Morgen een worteltaart maken. Lekker schaven en mixen.

Pluspunten

• stil
  • degelijk
  • veel accessoires

Minpunten

• eigenlijk geen
  • een extra plastic kom zou handig zijn

Bobby Rond 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bijzonder veelzijdig apparaat!

Ik vind het apparaat er niet alleen fantastisch uitzien, maar de Bosch MUM59M55 is zeer compleet met alle verschillende raspen, patisserie accessoires, blender, citruspers en vleesmolen. Wat voor mij belangrijke kenmerken zijn, zijn het feit dat het een 1000W keukenmachine is en dat het apparaat veel weegt, dus daarmee steviger op het aanrecht staat.

Pluspunten

• Degelijk
  • Onderdelen passen goed
  • Goede kwaliteit
  • Regelbare snelheden

Minpunten

• Kunststof behuizing ipv RVS

Hanneke 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat,in alle opzichten

Heel erg mooi en super fijne keukenmachine,je kunt er zo goed als alles mee.Mooi design.
Heel veel toebehoren voor een mooie prijs.
Zijn er met t hele gezin erg blij mee.lekker bakken met de kids is nu echt lekker eenvoudig.

• Makkelijk in gebruik
  • Veel toebehoren

Lilith44 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede keukenhulp

Apparaat staat stevig door de zuignappen, maakt weinig lawaai, onderdelen wisselen gaat relatief eenvoudig (even wennen), gebruiksaanwijzing is helder. Het grote aantal onderdelen neemt wel de nodige ruimte in, het apparaat zelf niet.

Pluspunten

• geluidsarm
  • goed af te stellen
  • staat stevig vast door zuignappen
  • wisselen van onderdelen gaat relatief eenvoudig

Minpunten

• accessoires nemen de nodige ruimte in
  • Snij- en rasponderdeel is wat klein

Barbara 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Maatje in de keuken

De Bosch MUM59M55 is een maatje in de keuken. Van beslag maken voor een cake tot het malen van gehakt en van sinaasappels persen tot het hakken van allerlei groeten voor een stoofschotel. Mn maatje doet het allemaal.

Pluspunten

• Compleet
  • Handig in gebruik
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Alleen een tas om onderdelen op te bergen

Me my self 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig, uitgebreid, weinig lawaai, eenvoudig te bedienen

Een zeer veelzijdige keukenmachine! Eenvoudig in gebruik en maakt niet veel lawaai. Ik heb deze machine gekozen vanwege de vele mogelijkheden, van mixen tot snijden, van hakken tot pureren. Fijn dat bij deze keukenmachine ook een hakmolen, smoothie maker, vleesmolen en een citruspers heeft. Alles ziet er degelijk uit en is eenvoudig en veilig te bedienen.

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Krachtige motor
  • Maakt niet veel lawaai

Minpunten

• Extra keukenkastje nodig ;)