Bosch MUM59M55 zwart - Reviews

3,9 liter
tile-Aantal standen
7 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen, citruspers, blender, hakken en snijden, vleesmolen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 109 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM59M55 zwart op Kieskeurig.nl.

9,1

Ellis 24-05-2017

Bosch MUM59m55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Een lange tijd op internet gezocht naar de verschillen in keukenmachines, uiteindelijk voor de MUM59m55 gekozen en ik ben er enorm blij mee. Ik heb lang alles met een handmixer gedaan of bijvoorbeeld appeltaartdeeg met de hand gekneed, maar deze machine kan alles goed aan en al het deeg voldoet aan mijn eisen!
Het is een fijne keukenmachine die alles goed door elkaar mengt en nergens beetjes laat zitten. Ook is hij makkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Het is een uitgebreide set en ik heb nog lang niet alles gebruikt, maar als je een goede keukenmachine zoekt en dit bedrag kunt besteden, zou ik zeker voor de MUM59m55 gaan.
Als de machine voor mij appeltaartdeeg maakt, kan ik ondertussen de appels schillen en is alles in een MUM van tijd klaar!
Een echte aanrader en hij staat ook nog eens heel mooi op je aanrecht!

Anna 26-01-2017

Mooi apparaat, wel even wennen

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik heb de Bosch gekozen vanwege de veelzijdigheid. Ik vind echter de kom iets wat klein en hierdoor is het beslag al een paar keer over de randen heen gekomen. Misschien had ik de mixstand te hoog staan? Hij mengt alles heel goed. Vooral de platte siliconenhaak gaat mooi langs de randen. Ik vind t veel product voor je geld!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Vormgeving mooi
  • Snoer gaat in t apparaat
  • Opbergtas voor snijschijven

Minpunten

• Kleine kom
  • Afdekdeksel dekt niet goed af

G.A. Schippers 11-01-2019

Sterke motor, degelijke machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik heb opnieuw een Bosch keukenmachine gekocht. Mijn vorige Bosch keukenmachine heeft 26 jaar zijn werk gedaan. Ik wil geen andere keukenmachine meer. Nu één met een sterkere motor gekocht zodat hij grotere hoeveelheden met beslag met gemak aan kan. Aan de ene kant zijn eenvoud en aan de andere kant zijn veelzijdigheid. Ik hoop er weer jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• sterke motor
  • veel mogelijkheden

Liesbeth Keijzer 08-01-2017

Mooi design, degelijk en volledig

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Van alle keukenmachines in deze prijsklasse vind ik het design het mooist. De machine voelt degelijk aan als ook de bijgeleverde accessoires. Met de bijgeleverde accessoires kun je bijna niet meer bedenken wat de machine niet meer zou kunnen doen. Het geluid bij gebruik van de machine is prettig, niet storend. Direct begonnen met het bakken van een cake en de keukenmachine doet me weer denken aan de deegmachine van de bakkerij van mijn vroegere bijbaantje. Ben erg blij met de keukenmachine!

• Degelijke machine
  • Degelijke accessoires
  • Erg volledig in mogelijkheden
  • Geluid is niet storend

Willemijn 13-01-2019

Zeer compleet apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

De MUM59M55 is een geweldige aanwinst met heel veel mogelijkheden. Daarvoor was ik aan het klungelen met blenders, staafmixers, handmixers en toebehoren. Altijd gedoe. Nu doet het apparaat zijn werk en kan ik ondertussen iets anders voorbereiden, Het resultaat is ook nog eens veel beter! En ik kan er alle kanten mee op: mixen, hakken, snijden, pureren, persen, etc. Het is allemaal geen probleem! Ik heb voor dit type gekozen vanwege de vele handige accessoires die erbij zitten, het feit dat het apparaat een vermogen heeft van 1000 watt en de goede prijs - kwaliteit verhouding. Wij hebben een groot gezin, dus ik wilde een keukenapparaat met een grote capaciteit. Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en alles is makkelijk schoon te maken. Er zit een cd bij met leuke recepten. Naast de beschrijving van de recepten wordt het gebruik van de machine steeds duidelijk uitgelegd. Voor mij is dat ideaal. Door regelmatig een recept uit te proberen leer ik stap voor stap het apparaat gebruiken en alle mogelijkheden kennen. Ik ben tot nu toe 100% tevreden. Dit had ik veel eerder moeten doen!

Pluspunten

• handig en makkelijk in gebruik
  • staat heel stevig door de zuignappen
  • kan grote hoeveelheden makkelijk aan
  • veel handige accessoires
  • uitgebreide mogelijkheden

Minpunten

• maakt veel geluid

MiaGV 26-01-2018

Wat een goede keuze! Een echte alleskunner!

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Nog geen moment spijt gehad van de aankoop van deze keukenmachine. Het geluid wat de machine maakt op de snelste stand is nog steeds beperkt (zeker vergeleken met de Tefal machine die we hiervoor hadden). Tot nu toe alleen nog de machine gebruikt om beslag te mixen, maar dit gaat echt super! Hij neemt alles mee in de kom. Als ik toch een punt van kritiek moet verzinnen, dan had de kom mss een tikkeltje groter gekund.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Uiterlijk

Minpunten

• Grootte van de kom

Shalini 20-11-2017

Amazing Machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

I was planning to buy a similar machine for a long time, I did my research and this was felt to be one of the best bet. After using this for 1 week, I can say that it satisfies all my requirement. Thanks Bosch for making such a machine.

Pluspunten

• looks good
  • all the accessories

sandra 08-06-2017

Bosch MUM59M55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik heb de Bosch MUM59M55 keukenmachine nu één dag in huis en ik ben al enthousiast. Zijn voorganger heb ik ook gehad. Dat vond ik al een hele fijne machine. Met veel mogelijkheden. Maar omdat ik veel zwaar volkoren brood maak. Wilde ik graag iets meer power. Waardoor de machine iets stabieler is bij hoge snelheden. Het doel van de aankoop is zeker gelukt. Deze machine is iets zwaarder en heeft meer vermogen. Hij is ook stiller. En al de extra onderdelen geven nog meer kook en bakplezier. Het is wel handig om de gebruiksaanwijzing voor gebruik even goed door te nemen. Omdat sommige dingen nogal precies moeten aansluiten. Dit ivm met extra veiligheid.
Kortom: De Bosch keukenmachine is wat mij betreft de prijs van de consumentenbond dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • veel extra onderdelen en mogelijkheden
  • prijs van de consumentenbond

Minpunten

• even wennen aan werkbeschrijving

T.J. Bil 08-05-2017

Fantastische alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Wij hebben de Bosch keukenmachine kort geleden aangeschaft en zijn nu al erg enthousiast! Deze machine kan met het uitgebreide meegeleverde accessoire pakket vrijwel alles. Hij is handig in gebruik en de onderdelen zijn makkelijk schoon te houden doordat alles vaatwasser bestendig is. Is zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Makkelijk schoon te houden
  • Mooi compact design

Minpunten

• Geen goede groentesnijder meegeleverd

Iris Dekker 19-04-2017

All in one machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Dit product is fantastisch! Mijn ouders hebben 30 jaar geleden ook een bosch gekocht en tot op de dag van vandaag wordt die nog intensief gebruikt! Hierdoor heb ik deze machine ook gekocht en ik ben mega tevreden. Een machine waar alles bij zit en die nog extra uit te breiden is. Stevig, veilig en krachtig.

Roy 06-01-2017

Mooie compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Vandaag hebben wij onze nieuwe Bosch MUM59M55 ontvangen. Allereerst valt op dat er erg veel accessoires meegeleverd zijn die allemaal degelijk aanvoelen. De machine is compact waardoor er op ons relatief kleine aanrecht genoeg werkruimte overblijft. De eerste recepten zijn al meteen na de eerste schoonmaak van de machine gemaakt. De tiramisu maken ging veel eenvoudiger dan met de handmixer want je kunt tijdens het mixen van de machine het volgende prepareren. Ook staat de jus al klaar voor het ontbijt morgenvroeg. Ook dit ging veel sneller dan de goedkope pers die we hebben. Ik denk dat we enkele overige apparaten niet meer lang nodig hebben. Al met al voor ons korte bezit een aanrader.

Pluspunten

• Compacte machine
  • Krachtige motor
  • Alles voelt degelijk aan
  • Accessoires makkelijk reinigen

Minpunten

• De opbergtas is wat klein

Johan 30-12-2016

mum59m55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Mooie machine met veel accesoires, alleen jammer dat er geen blokjes snijder bij zit. Zelf hebben wij een extra kom en een frietsnijder bij besteld, en zijn benieuwd hoe deze zal werken.

Remco 13-11-2019

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Via Coolblue een keukenmachine aangeschaft. De MUM59M55 werd geleverd op het afgesproken moment en de machine ziet er prachtig uit. Moet nog verder worden getest tijdens gebruik maar ik heb er vertrouwen in dat het wel goed zit.

Pluspunten

• Mooie afwerking
  • Is solide
  • Stille en krachtige motor
  • Veel accessoires

Minpunten

• Nog geen

Jacqueline 29-10-2019

Super machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Zeer complete keukenmachine van Bosch. Ik heb goed gekeken naar alle keukenmachines van de MUM 5 serie en ik vond dit het meest complete apparaat qua accesoires/mogelijkheden. Ik heb al veel functies uitgeprobeerd en het werkt allemaal perfect. Het voelt ook allemaal solide aan, de machine maakt relatief weinig herrie en is uitermate gebruikersvriendelijk. Ik kan hem nu al niet meer wegdenken uit mijn keuken. Kortom, ik ben helemaal in mijn nopjes! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Mauricw 26-10-2019

Supermachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Echt een supermachine ! Je kunt er alles mee. Apparaat is makkelijk te bedienen. Je kunt er gelijk mee aan de slag

Pluspunten

• gemak
  • mooi design
  • robuust

Naomi 24-10-2019

Alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

We waren op zoek naar een gehaktmolen en kwamen per toeval bij de MUM5 serie. Het apparaat blijkt een geweldige koop te zijn, die moeiteloos veel werk in de keuken overneemt. Het maken van brood of taart wordt een stuk leuker en eenvoudiger! We hebben het accessoire pakket erbij gekozen en zijn zeer tevreden over de kwaliteit hiervan. Een bijkomend voordeel is dat alles, m.u.v. de gehaktmolen, vaatwasbestendig is. De roterende onderdelen en het apparaat zelf worden niet of nauwelijks vies, dus kunnen zo weer worden opgeborgen. Enige nadeel tot nu toe is de ruimte die het apparaat met alle accessoires in neemt.

Pluspunten

• Degelijk materiaal
  • Krachtig
  • Veelzijdig
  • Makkelijk uit te breiden

Minpunten

• Kost veel ruimte in de kast

Lakerveld 20-10-2019

Handige foodprocessor

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Op verschillende sites gekeken naar een handige foodprocessor en kwam bij deze Bosch uit, en inderdaad een goed werkend apparaat wat aan mijn verwachting voldoet, veel accessoires en krachtige motor. verder een mooi design.

Rk63 15-07-2019

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Heel makkelijk in gebruik. Snel schoon te maken. Wel een duur pakket en dan nog niet alles aanwezig. Losse onderdelen aan te schaffen maar ook dat is aan de prijs....jammer. Maar tot op heden tevreden en hij doet wat hij moet doen.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Rvp 08-07-2019

Bosch MUM5 HomeProfessional

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Keukenmachine heeft een mooi design en de prestaties zijn uitstekend.
Machine is stil en krachtig.
Veel accesoires meegeleverd.

• krachtige motor
  • stil
  • veel hulpstukken

Claudia 04-07-2019

Mooi stevig product

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Prijs kwaliteit GOED. Had goede referenties gelezen en dat klopt ook. Super blij mee. Uitgebreide handleiding. Mooi om te zien. Kortom top product. Hoop er lang plezier van te hebben.