Bosch MUM59M55 zwart - Reviews

3,9 liter
tile-Aantal standen
7 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen, citruspers, blender, hakken en snijden, vleesmolen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 139 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM59M55 zwart op Kieskeurig.nl.

9,1

Ellis 24-05-2017

Bosch MUM59m55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Een lange tijd op internet gezocht naar de verschillen in keukenmachines, uiteindelijk voor de MUM59m55 gekozen en ik ben er enorm blij mee. Ik heb lang alles met een handmixer gedaan of bijvoorbeeld appeltaartdeeg met de hand gekneed, maar deze machine kan alles goed aan en al het deeg voldoet aan mijn eisen!
Het is een fijne keukenmachine die alles goed door elkaar mengt en nergens beetjes laat zitten. Ook is hij makkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Het is een uitgebreide set en ik heb nog lang niet alles gebruikt, maar als je een goede keukenmachine zoekt en dit bedrag kunt besteden, zou ik zeker voor de MUM59m55 gaan.
Als de machine voor mij appeltaartdeeg maakt, kan ik ondertussen de appels schillen en is alles in een MUM van tijd klaar!
Een echte aanrader en hij staat ook nog eens heel mooi op je aanrecht!

Anna 26-01-2017

Mooi apparaat, wel even wennen

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik heb de Bosch gekozen vanwege de veelzijdigheid. Ik vind echter de kom iets wat klein en hierdoor is het beslag al een paar keer over de randen heen gekomen. Misschien had ik de mixstand te hoog staan? Hij mengt alles heel goed. Vooral de platte siliconenhaak gaat mooi langs de randen. Ik vind t veel product voor je geld!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Vormgeving mooi
  • Snoer gaat in t apparaat
  • Opbergtas voor snijschijven

Minpunten

• Kleine kom
  • Afdekdeksel dekt niet goed af

G.A. Schippers 11-01-2019

Sterke motor, degelijke machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik heb opnieuw een Bosch keukenmachine gekocht. Mijn vorige Bosch keukenmachine heeft 26 jaar zijn werk gedaan. Ik wil geen andere keukenmachine meer. Nu één met een sterkere motor gekocht zodat hij grotere hoeveelheden met beslag met gemak aan kan. Aan de ene kant zijn eenvoud en aan de andere kant zijn veelzijdigheid. Ik hoop er weer jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• sterke motor
  • veel mogelijkheden

Liesbeth Keijzer 08-01-2017

Mooi design, degelijk en volledig

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Van alle keukenmachines in deze prijsklasse vind ik het design het mooist. De machine voelt degelijk aan als ook de bijgeleverde accessoires. Met de bijgeleverde accessoires kun je bijna niet meer bedenken wat de machine niet meer zou kunnen doen. Het geluid bij gebruik van de machine is prettig, niet storend. Direct begonnen met het bakken van een cake en de keukenmachine doet me weer denken aan de deegmachine van de bakkerij van mijn vroegere bijbaantje. Ben erg blij met de keukenmachine!

• Degelijke machine
  • Degelijke accessoires
  • Erg volledig in mogelijkheden
  • Geluid is niet storend

Willemijn 13-01-2019

Zeer compleet apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

De MUM59M55 is een geweldige aanwinst met heel veel mogelijkheden. Daarvoor was ik aan het klungelen met blenders, staafmixers, handmixers en toebehoren. Altijd gedoe. Nu doet het apparaat zijn werk en kan ik ondertussen iets anders voorbereiden, Het resultaat is ook nog eens veel beter! En ik kan er alle kanten mee op: mixen, hakken, snijden, pureren, persen, etc. Het is allemaal geen probleem! Ik heb voor dit type gekozen vanwege de vele handige accessoires die erbij zitten, het feit dat het apparaat een vermogen heeft van 1000 watt en de goede prijs - kwaliteit verhouding. Wij hebben een groot gezin, dus ik wilde een keukenapparaat met een grote capaciteit. Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en alles is makkelijk schoon te maken. Er zit een cd bij met leuke recepten. Naast de beschrijving van de recepten wordt het gebruik van de machine steeds duidelijk uitgelegd. Voor mij is dat ideaal. Door regelmatig een recept uit te proberen leer ik stap voor stap het apparaat gebruiken en alle mogelijkheden kennen. Ik ben tot nu toe 100% tevreden. Dit had ik veel eerder moeten doen!

Pluspunten

• handig en makkelijk in gebruik
  • staat heel stevig door de zuignappen
  • kan grote hoeveelheden makkelijk aan
  • veel handige accessoires
  • uitgebreide mogelijkheden

Minpunten

• maakt veel geluid

MiaGV 26-01-2018

Wat een goede keuze! Een echte alleskunner!

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Nog geen moment spijt gehad van de aankoop van deze keukenmachine. Het geluid wat de machine maakt op de snelste stand is nog steeds beperkt (zeker vergeleken met de Tefal machine die we hiervoor hadden). Tot nu toe alleen nog de machine gebruikt om beslag te mixen, maar dit gaat echt super! Hij neemt alles mee in de kom. Als ik toch een punt van kritiek moet verzinnen, dan had de kom mss een tikkeltje groter gekund.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Uiterlijk

Minpunten

• Grootte van de kom

Shalini 20-11-2017

Amazing Machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

I was planning to buy a similar machine for a long time, I did my research and this was felt to be one of the best bet. After using this for 1 week, I can say that it satisfies all my requirement. Thanks Bosch for making such a machine.

Pluspunten

• looks good
  • all the accessories

sandra 08-06-2017

Bosch MUM59M55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik heb de Bosch MUM59M55 keukenmachine nu één dag in huis en ik ben al enthousiast. Zijn voorganger heb ik ook gehad. Dat vond ik al een hele fijne machine. Met veel mogelijkheden. Maar omdat ik veel zwaar volkoren brood maak. Wilde ik graag iets meer power. Waardoor de machine iets stabieler is bij hoge snelheden. Het doel van de aankoop is zeker gelukt. Deze machine is iets zwaarder en heeft meer vermogen. Hij is ook stiller. En al de extra onderdelen geven nog meer kook en bakplezier. Het is wel handig om de gebruiksaanwijzing voor gebruik even goed door te nemen. Omdat sommige dingen nogal precies moeten aansluiten. Dit ivm met extra veiligheid.
Kortom: De Bosch keukenmachine is wat mij betreft de prijs van de consumentenbond dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • veel extra onderdelen en mogelijkheden
  • prijs van de consumentenbond

Minpunten

• even wennen aan werkbeschrijving

T.J. Bil 08-05-2017

Fantastische alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Wij hebben de Bosch keukenmachine kort geleden aangeschaft en zijn nu al erg enthousiast! Deze machine kan met het uitgebreide meegeleverde accessoire pakket vrijwel alles. Hij is handig in gebruik en de onderdelen zijn makkelijk schoon te houden doordat alles vaatwasser bestendig is. Is zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Makkelijk schoon te houden
  • Mooi compact design

Minpunten

• Geen goede groentesnijder meegeleverd

Iris Dekker 19-04-2017

All in one machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Dit product is fantastisch! Mijn ouders hebben 30 jaar geleden ook een bosch gekocht en tot op de dag van vandaag wordt die nog intensief gebruikt! Hierdoor heb ik deze machine ook gekocht en ik ben mega tevreden. Een machine waar alles bij zit en die nog extra uit te breiden is. Stevig, veilig en krachtig.

Roy 06-01-2017

Mooie compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Vandaag hebben wij onze nieuwe Bosch MUM59M55 ontvangen. Allereerst valt op dat er erg veel accessoires meegeleverd zijn die allemaal degelijk aanvoelen. De machine is compact waardoor er op ons relatief kleine aanrecht genoeg werkruimte overblijft. De eerste recepten zijn al meteen na de eerste schoonmaak van de machine gemaakt. De tiramisu maken ging veel eenvoudiger dan met de handmixer want je kunt tijdens het mixen van de machine het volgende prepareren. Ook staat de jus al klaar voor het ontbijt morgenvroeg. Ook dit ging veel sneller dan de goedkope pers die we hebben. Ik denk dat we enkele overige apparaten niet meer lang nodig hebben. Al met al voor ons korte bezit een aanrader.

Pluspunten

• Compacte machine
  • Krachtige motor
  • Alles voelt degelijk aan
  • Accessoires makkelijk reinigen

Minpunten

• De opbergtas is wat klein

Johan 30-12-2016

mum59m55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Mooie machine met veel accesoires, alleen jammer dat er geen blokjes snijder bij zit. Zelf hebben wij een extra kom en een frietsnijder bij besteld, en zijn benieuwd hoe deze zal werken.

Anoniem 30-06-2020

Ik mocht mezelf nu eens écht verwennen

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

We koken en ik bak graag. De handmixer ging kapot en omdat ik het echt een extra luxe vind heb ik altijd met wat minder luxe spullen gewerkt. Nu was het tijd voor het echte werk.
Fijn apparaat. Handleiding helaas niet precies gelijk aan dit type. Maar de hulpchat van Bosch hielp me verder. Erg blij met de aankoop! Verwen jezelf ook met dit volledige hulp in jouw keuken. Het mag! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Laura 12-05-2020

Geweldige alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik ben heel erg blij met de MUM5 keukenmachine! Er zijn veel accessoires bijgeleverd, het is heel fijn dat je nóg verder kan uitbreiden. Het apparaat werkt heel stil en het is gemakkelijk om de machine "om te bouwen" naar een nieuwe functie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

FPAS 13-04-2020

mooi en functioneel

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

deze keukenmachine is sinds 6weken in gebruik.

Wat je ermee kan zal bij iedere webshop beschreven staan, dus dat zal ik overslaan en beschrijven wat mijn persoonlijke ervaring is tot nu toe.

Allereerst heb ik deze machine gekozen voor het design en de extra accesoires die je niet hebt (of los bij zou moeten kopen) bij een model goedkoper dan deze.
De kleur, het grijze/metaal achtige vind ik persoonlijk ook mooier en beter staan in onze keuken.

Het gebruik van de machine wijst zich redelijk vanzelf, wat handigheden die voorzichzelf spreken maar je niet bij een ander merk hebt: de machine staan stevig door zuignappen aan de onderzijde, de stroomkabel is in gebruik gelijk aan een stofzuiger en is dus makkelijk op te bergen.

De mengkom is vast te klemmen als je gaat mixen, de deksel klemt aan de bovenzijde en kan worden losgehaald zonder de mixer omhoog te zetten (kan ook met de meeste accesoires niet omdat dan de deksel in de weg zit) je kan door een opening aan de voorzijde bijvoorbeeld nog meel of eieren toevoegen tijdens de bereiding.

doordat er op drie plekken een aansluiting zit kun je accesoires op een makkelijke plek aansluiten en gebruiken, en afdekken als je ze niet gebruikt.

In de bijgeleverd tas stop je alle kleine onderdelen, ik heb nog niet alles gebruikt, maar alles ziet er redelijk stevig uit. de gehaktmolen bijvoorbeeld, die verwacht ik niet snel te gaan gebruiken.

De citruspers al veelvuldig gebruikt voor sinaasappelsap, werkt makkelijk, het geheel bovenop de mixer aansluiten en klaar, en naderhand alles in de vaatwasser.

Er zit een recepten DVD bijgeleverd, ik heb nog niet de neiging gehad om deze te bekijken, maar wellicht dat een receptenboek ook alleen maar in de kast had gestaan.

Het geheel is qua afmeting best behoorlijk, ik had al gemeten of ik een dergelijk apparaat kon opbergen. Maar nu deze op het aanrecht staat heb ik niet de neiging om alles steeds weg te ruimen, door het design ziet deze er niet groot en lomp uit en neemt (misschien optisch) niet zoveel ruimte in als ik dacht. het design en de kleur spelen vast een rol, maar dat speelde ook mee in en aankoopkeuze.

al met al een sterke, functionele, en mooie aankoop. de prijs is wel aan de hoge kan, ik verwacht dan ook dat we hier lang plezier van hebben.

misschien nog goed om te weten, alle accesoires zijn ook nog los bij te kopen! voor als je iets specifieks zoekt maar het niet standaard bij de machine geleverd is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Arno 26-01-2020

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Prima apparaat. Mooi van uitvoering en veel accessoires. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Roos 24-01-2020

Ontzettend blij met onze Bosch keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ontzettend blij en tevreden met onze nieuwe keukenmachine.
Erg veel onderdelen! in een handomdraai een cake of taart gebakken.

Anna 20-01-2020

Fantastisch mixer

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

I have chosen for this mixer because I was looking for a all the functionalities in one.
Im satisfied with the product, and can highly recommend it for home use.

Pluspunten

• Stands firmly
  • Accessories

Wilma van Hoesel 16-01-2020

Groot in prestatie, compact in formaat

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Urenlang heb ik reviews gelezen en aanbevelingen waar ik op moet letten bij de aankoop van een keukenmachine.
Niet alleen de persoonlijke redenen voor gebruik, en smaak voor uiterlijk, maar ook de technische redenen en prestatie vormen de uiteindelijk keuze voor het product.

Voor mij bleef ik uitkomen bij Bosch. Vooral de prestaties en unieke gestroomlijnde uiterlijk, maar ook de compactheid gaven een doorslag. Hij werkt stil en goed en ik ben erg blij met mijn aankoop!

Bonus zijn de vele hulpstukken !

Een echte aanrader

Pluspunten

• prestatie
  • uiterlijk
  • design
  • stil

Minpunten

• voor mij had de vleesmolen er niet bij gehoeven.

Frieling 14-01-2020

multifunctioneel en handig

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Was op zoek naar een goed, degelijk mooi en functioneel apparaat. Dat heb ik gevonden in deze Bosch MUM59M55. Het apparaat is voorzien van diverse accessoires waardoor je nog meer en makkelijker producten kunt bereiden in een mum van tijd.
In het begin was het even uitvogelen hoe alles moet worden aangekoppeld maar het wijst zich uiteindelijk van zelf. Ook is de veiligheid van hoge kwaliteit. Wanneer iets niet goed is vastgeklikt of is afgedekt werkt het apparaat niet waardoor er geen ongelukken kunnen gebeuren. Het apparaat kan ook verder uitgebreid worden met diverse accessoires voor bv het maken van ijs en pasta.

Pluspunten

• multifunctioneel
  • veilig
  • mooi design
  • degelijk