Bosch MUM59M55 zwart - Reviews

3,9 liter
tile-Aantal standen
7 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen, citruspers, blender, hakken en snijden, vleesmolen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 105 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM59M55 zwart op Kieskeurig.nl.

9,1

Ellis 24-05-2017

Bosch MUM59m55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Een lange tijd op internet gezocht naar de verschillen in keukenmachines, uiteindelijk voor de MUM59m55 gekozen en ik ben er enorm blij mee. Ik heb lang alles met een handmixer gedaan of bijvoorbeeld appeltaartdeeg met de hand gekneed, maar deze machine kan alles goed aan en al het deeg voldoet aan mijn eisen!
Het is een fijne keukenmachine die alles goed door elkaar mengt en nergens beetjes laat zitten. Ook is hij makkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Het is een uitgebreide set en ik heb nog lang niet alles gebruikt, maar als je een goede keukenmachine zoekt en dit bedrag kunt besteden, zou ik zeker voor de MUM59m55 gaan.
Als de machine voor mij appeltaartdeeg maakt, kan ik ondertussen de appels schillen en is alles in een MUM van tijd klaar!
Een echte aanrader en hij staat ook nog eens heel mooi op je aanrecht!

Anna 26-01-2017

Mooi apparaat, wel even wennen

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik heb de Bosch gekozen vanwege de veelzijdigheid. Ik vind echter de kom iets wat klein en hierdoor is het beslag al een paar keer over de randen heen gekomen. Misschien had ik de mixstand te hoog staan? Hij mengt alles heel goed. Vooral de platte siliconenhaak gaat mooi langs de randen. Ik vind t veel product voor je geld!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Vormgeving mooi
  • Snoer gaat in t apparaat
  • Opbergtas voor snijschijven

Minpunten

• Kleine kom
  • Afdekdeksel dekt niet goed af

G.A. Schippers 11-01-2019

Sterke motor, degelijke machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik heb opnieuw een Bosch keukenmachine gekocht. Mijn vorige Bosch keukenmachine heeft 26 jaar zijn werk gedaan. Ik wil geen andere keukenmachine meer. Nu één met een sterkere motor gekocht zodat hij grotere hoeveelheden met beslag met gemak aan kan. Aan de ene kant zijn eenvoud en aan de andere kant zijn veelzijdigheid. Ik hoop er weer jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• sterke motor
  • veel mogelijkheden

Liesbeth Keijzer 08-01-2017

Mooi design, degelijk en volledig

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Van alle keukenmachines in deze prijsklasse vind ik het design het mooist. De machine voelt degelijk aan als ook de bijgeleverde accessoires. Met de bijgeleverde accessoires kun je bijna niet meer bedenken wat de machine niet meer zou kunnen doen. Het geluid bij gebruik van de machine is prettig, niet storend. Direct begonnen met het bakken van een cake en de keukenmachine doet me weer denken aan de deegmachine van de bakkerij van mijn vroegere bijbaantje. Ben erg blij met de keukenmachine!

• Degelijke machine
  • Degelijke accessoires
  • Erg volledig in mogelijkheden
  • Geluid is niet storend

MiaGV 26-01-2018

Wat een goede keuze! Een echte alleskunner!

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Nog geen moment spijt gehad van de aankoop van deze keukenmachine. Het geluid wat de machine maakt op de snelste stand is nog steeds beperkt (zeker vergeleken met de Tefal machine die we hiervoor hadden). Tot nu toe alleen nog de machine gebruikt om beslag te mixen, maar dit gaat echt super! Hij neemt alles mee in de kom. Als ik toch een punt van kritiek moet verzinnen, dan had de kom mss een tikkeltje groter gekund.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Uiterlijk

Minpunten

• Grootte van de kom

Shalini 20-11-2017

Amazing Machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

I was planning to buy a similar machine for a long time, I did my research and this was felt to be one of the best bet. After using this for 1 week, I can say that it satisfies all my requirement. Thanks Bosch for making such a machine.

Pluspunten

• looks good
  • all the accessories

sandra 08-06-2017

Bosch MUM59M55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik heb de Bosch MUM59M55 keukenmachine nu één dag in huis en ik ben al enthousiast. Zijn voorganger heb ik ook gehad. Dat vond ik al een hele fijne machine. Met veel mogelijkheden. Maar omdat ik veel zwaar volkoren brood maak. Wilde ik graag iets meer power. Waardoor de machine iets stabieler is bij hoge snelheden. Het doel van de aankoop is zeker gelukt. Deze machine is iets zwaarder en heeft meer vermogen. Hij is ook stiller. En al de extra onderdelen geven nog meer kook en bakplezier. Het is wel handig om de gebruiksaanwijzing voor gebruik even goed door te nemen. Omdat sommige dingen nogal precies moeten aansluiten. Dit ivm met extra veiligheid.
Kortom: De Bosch keukenmachine is wat mij betreft de prijs van de consumentenbond dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • veel extra onderdelen en mogelijkheden
  • prijs van de consumentenbond

Minpunten

• even wennen aan werkbeschrijving

T.J. Bil 08-05-2017

Fantastische alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Wij hebben de Bosch keukenmachine kort geleden aangeschaft en zijn nu al erg enthousiast! Deze machine kan met het uitgebreide meegeleverde accessoire pakket vrijwel alles. Hij is handig in gebruik en de onderdelen zijn makkelijk schoon te houden doordat alles vaatwasser bestendig is. Is zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Makkelijk schoon te houden
  • Mooi compact design

Minpunten

• Geen goede groentesnijder meegeleverd

Iris Dekker 19-04-2017

All in one machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Dit product is fantastisch! Mijn ouders hebben 30 jaar geleden ook een bosch gekocht en tot op de dag van vandaag wordt die nog intensief gebruikt! Hierdoor heb ik deze machine ook gekocht en ik ben mega tevreden. Een machine waar alles bij zit en die nog extra uit te breiden is. Stevig, veilig en krachtig.

Roy 06-01-2017

Mooie compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Vandaag hebben wij onze nieuwe Bosch MUM59M55 ontvangen. Allereerst valt op dat er erg veel accessoires meegeleverd zijn die allemaal degelijk aanvoelen. De machine is compact waardoor er op ons relatief kleine aanrecht genoeg werkruimte overblijft. De eerste recepten zijn al meteen na de eerste schoonmaak van de machine gemaakt. De tiramisu maken ging veel eenvoudiger dan met de handmixer want je kunt tijdens het mixen van de machine het volgende prepareren. Ook staat de jus al klaar voor het ontbijt morgenvroeg. Ook dit ging veel sneller dan de goedkope pers die we hebben. Ik denk dat we enkele overige apparaten niet meer lang nodig hebben. Al met al voor ons korte bezit een aanrader.

Pluspunten

• Compacte machine
  • Krachtige motor
  • Alles voelt degelijk aan
  • Accessoires makkelijk reinigen

Minpunten

• De opbergtas is wat klein

Johan 30-12-2016

mum59m55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Mooie machine met veel accesoires, alleen jammer dat er geen blokjes snijder bij zit. Zelf hebben wij een extra kom en een frietsnijder bij besteld, en zijn benieuwd hoe deze zal werken.

Rvp 08-07-2019

Bosch MUM5 HomeProfessional

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Keukenmachine heeft een mooi design en de prestaties zijn uitstekend.
Machine is stil en krachtig.
Veel accesoires meegeleverd.

• krachtige motor
  • stil
  • veel hulpstukken

Claudia 04-07-2019

Mooi stevig product

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Prijs kwaliteit GOED. Had goede referenties gelezen en dat klopt ook. Super blij mee. Uitgebreide handleiding. Mooi om te zien. Kortom top product. Hoop er lang plezier van te hebben.

Micky Heiligenberg 27-06-2019

Keukenmachine van de hemel

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

het is een degelijke machine en ikke blij...alles werkt prima na een keer puzzelen is het kat in bakkie...

Pluspunten

• mooi
  • licht gewicht
  • degelijk
  • handig
  • makkie te bedienen

Bertusnl 25-06-2019

Op alle fronten positief verrast

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Wat een fijn apparaat waarbij alle asescoires stuk voor stuk effectief zijn. Maakt koken makkelijk doordat de voorbereiding zoveel makkelijker is zodat ik meer tijd heb voor het koken.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Happy mama 24-06-2019

Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Geweldig kado voor moederdag, (zelf uitgekozen...ha,ha)
Maak er bijna dagelijks gebruik van, zelf pesto maken, bevroren fruit uit de diepvries crunchen, slagroom kloppen, rauwkost snijden, raspen, mengen. FANTASTISCH!!!
Een mooi apparaat op het aanrecht, een echte blikvanger!
Een klein minpuntje, de courgette/ aubergine moet ik in de lengte halveren, anders past die niet in de insteekopening. maar dat is dan ook alles wat ik kan bedenken. Ik ben er heeeeeeeeeeeeeeel blij mee en vervolgens mijn gezinsleden die aanschuiven ook... toch fijn iemand die met veel plezier in de keuken staat...

Pluspunten

• mooi design
  • veelzijdig
  • stevig

Ferry1960 16-06-2019

Goed apparaat, slechte gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

De keukenmachine werkt perfect. Goed resultaat.
Alleen de gebruiksaanwijzing om de hulpstukken te plaatsen vond ik minder.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

peter 15-06-2019

mooi design apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Na veel zoeken en vergelijken bij dit apparaat uitgekomen.Veel accessoires waardoor er meer mogelijkheden zijn om het te gebruiken.Geeft de keuken extra glans.Voor deze prijs met deze mogelijkheden en uitstraling geen betere kunnen vinden.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • design
  • prijsverhouding

Marleen 14-06-2019

Bosch MUM59M55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Het is echt een prachtig apparaat. Het staat mooi in mijn nieuwe keuken, maar ook een geweldige functies. Je kunt er echt alles mee maken. Echt een super blij met mijn nieuwe speelgoed voor in de keuken!

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • veel opties

Minpunten

• flinke gebruiksaanwijzing

Keukenmachine MUM5 Home Professional 14-06-2019

Mooie design

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Het product is aangeschaft omdat de oude keukenmachine na 30 jaar stuk is gegaan. De keuze voor dit product is omdat het voor ons huishouden compleet is, veel onderdelen waar je dagelijks wat aan hebt. De machine voelt robuust aan maar is niet te zwaar. Tevens geeft de machine nieuwe inspiratie om leuke dingen te maken waar we al naar uitkijken. Een mooie rvs mengkom. We hebben vooral gekeken naar prijs kwaliteit verhouding omdat we een duurzaam apparaat in huis willen hebben en voor ons komt deze keukenmachine als beste naar voren.

• Krachtige motor
  • Leuke verrassing cd met recepturen
  • voldoende onderdelen

Minpunten

• Momenteel geen