Bosch MUM59M55 zwart - Reviews

3,9 liter
tile-Aantal standen
7 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen, citruspers, blender, hakken en snijden, vleesmolen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 81 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM59M55 zwart op Kieskeurig.nl.

9,1

Ellis 24-05-2017

Bosch MUM59m55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Een lange tijd op internet gezocht naar de verschillen in keukenmachines, uiteindelijk voor de MUM59m55 gekozen en ik ben er enorm blij mee. Ik heb lang alles met een handmixer gedaan of bijvoorbeeld appeltaartdeeg met de hand gekneed, maar deze machine kan alles goed aan en al het deeg voldoet aan mijn eisen!
Het is een fijne keukenmachine die alles goed door elkaar mengt en nergens beetjes laat zitten. Ook is hij makkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Het is een uitgebreide set en ik heb nog lang niet alles gebruikt, maar als je een goede keukenmachine zoekt en dit bedrag kunt besteden, zou ik zeker voor de MUM59m55 gaan.
Als de machine voor mij appeltaartdeeg maakt, kan ik ondertussen de appels schillen en is alles in een MUM van tijd klaar!
Een echte aanrader en hij staat ook nog eens heel mooi op je aanrecht!

Anna 26-01-2017

Mooi apparaat, wel even wennen

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik heb de Bosch gekozen vanwege de veelzijdigheid. Ik vind echter de kom iets wat klein en hierdoor is het beslag al een paar keer over de randen heen gekomen. Misschien had ik de mixstand te hoog staan? Hij mengt alles heel goed. Vooral de platte siliconenhaak gaat mooi langs de randen. Ik vind t veel product voor je geld!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Vormgeving mooi
  • Snoer gaat in t apparaat
  • Opbergtas voor snijschijven

Minpunten

• Kleine kom
  • Afdekdeksel dekt niet goed af

Liesbeth Keijzer 08-01-2017

Mooi design, degelijk en volledig

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Van alle keukenmachines in deze prijsklasse vind ik het design het mooist. De machine voelt degelijk aan als ook de bijgeleverde accessoires. Met de bijgeleverde accessoires kun je bijna niet meer bedenken wat de machine niet meer zou kunnen doen. Het geluid bij gebruik van de machine is prettig, niet storend. Direct begonnen met het bakken van een cake en de keukenmachine doet me weer denken aan de deegmachine van de bakkerij van mijn vroegere bijbaantje. Ben erg blij met de keukenmachine!

• Degelijke machine
  • Degelijke accessoires
  • Erg volledig in mogelijkheden
  • Geluid is niet storend

MiaGV 26-01-2018

Wat een goede keuze! Een echte alleskunner!

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Nog geen moment spijt gehad van de aankoop van deze keukenmachine. Het geluid wat de machine maakt op de snelste stand is nog steeds beperkt (zeker vergeleken met de Tefal machine die we hiervoor hadden). Tot nu toe alleen nog de machine gebruikt om beslag te mixen, maar dit gaat echt super! Hij neemt alles mee in de kom. Als ik toch een punt van kritiek moet verzinnen, dan had de kom mss een tikkeltje groter gekund.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Uiterlijk

Minpunten

• Grootte van de kom

Shalini 20-11-2017

Amazing Machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

I was planning to buy a similar machine for a long time, I did my research and this was felt to be one of the best bet. After using this for 1 week, I can say that it satisfies all my requirement. Thanks Bosch for making such a machine.

Pluspunten

• looks good
  • all the accessories

sandra 08-06-2017

Bosch MUM59M55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik heb de Bosch MUM59M55 keukenmachine nu één dag in huis en ik ben al enthousiast. Zijn voorganger heb ik ook gehad. Dat vond ik al een hele fijne machine. Met veel mogelijkheden. Maar omdat ik veel zwaar volkoren brood maak. Wilde ik graag iets meer power. Waardoor de machine iets stabieler is bij hoge snelheden. Het doel van de aankoop is zeker gelukt. Deze machine is iets zwaarder en heeft meer vermogen. Hij is ook stiller. En al de extra onderdelen geven nog meer kook en bakplezier. Het is wel handig om de gebruiksaanwijzing voor gebruik even goed door te nemen. Omdat sommige dingen nogal precies moeten aansluiten. Dit ivm met extra veiligheid.
Kortom: De Bosch keukenmachine is wat mij betreft de prijs van de consumentenbond dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • veel extra onderdelen en mogelijkheden
  • prijs van de consumentenbond

Minpunten

• even wennen aan werkbeschrijving

T.J. Bil 08-05-2017

Fantastische alleskunner

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Wij hebben de Bosch keukenmachine kort geleden aangeschaft en zijn nu al erg enthousiast! Deze machine kan met het uitgebreide meegeleverde accessoire pakket vrijwel alles. Hij is handig in gebruik en de onderdelen zijn makkelijk schoon te houden doordat alles vaatwasser bestendig is. Is zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Makkelijk schoon te houden
  • Mooi compact design

Minpunten

• Geen goede groentesnijder meegeleverd

Iris Dekker 19-04-2017

All in one machine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Dit product is fantastisch! Mijn ouders hebben 30 jaar geleden ook een bosch gekocht en tot op de dag van vandaag wordt die nog intensief gebruikt! Hierdoor heb ik deze machine ook gekocht en ik ben mega tevreden. Een machine waar alles bij zit en die nog extra uit te breiden is. Stevig, veilig en krachtig.

Roy 06-01-2017

Mooie compacte keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Vandaag hebben wij onze nieuwe Bosch MUM59M55 ontvangen. Allereerst valt op dat er erg veel accessoires meegeleverd zijn die allemaal degelijk aanvoelen. De machine is compact waardoor er op ons relatief kleine aanrecht genoeg werkruimte overblijft. De eerste recepten zijn al meteen na de eerste schoonmaak van de machine gemaakt. De tiramisu maken ging veel eenvoudiger dan met de handmixer want je kunt tijdens het mixen van de machine het volgende prepareren. Ook staat de jus al klaar voor het ontbijt morgenvroeg. Ook dit ging veel sneller dan de goedkope pers die we hebben. Ik denk dat we enkele overige apparaten niet meer lang nodig hebben. Al met al voor ons korte bezit een aanrader.

Pluspunten

• Compacte machine
  • Krachtige motor
  • Alles voelt degelijk aan
  • Accessoires makkelijk reinigen

Minpunten

• De opbergtas is wat klein

Johan 30-12-2016

mum59m55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Mooie machine met veel accesoires, alleen jammer dat er geen blokjes snijder bij zit. Zelf hebben wij een extra kom en een frietsnijder bij besteld, en zijn benieuwd hoe deze zal werken.

Keukenprincess ;) 07-12-2018
  • Product gekregen

Wat ben ik blij met dit apparaat!!

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik heb de bosch keukenmachine gekregen, zomaar als verrassing, en wat was ik hier blij mee!!
Ik ben gelijk aan het bakken gegaan. Alles zit erop, het is compact, eenvoudig in gebruik en staat nog mooi op je aanrecht ook.
Overal is aan gedacht, er zit zelfs een oprolbaar snoer aan! ik wil niet anders meer!

Pluspunten

• compact
  • mooi design
  • eenvoudig in gebruik
  • oprolbaar snoer
  • mooi tasje voor alle hulpstukken

kjps 07-12-2018

Mooi compleet apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Na een wat mindere ervaring met een Philipsapparaat ben ik weer terug bij de Bosch. De keukenmachine ziet er goed stevig uit. Er zitten uitgebreide handleidingen bij en die had ik ook wel nodig. De bevestiging van de diverse onderdelen vind ik niet erg gemakkelijk. Dat komt met name door de veiligheidsvoorzorgen. Je moet echt alles precies in elkaar zetten, anders werkt het niet. Maar als dat dan is gelukt, gaat het mengen, kloppen, snijden en raspen ook prima. Blender heb ik nog niet geprobeerd. De mengfunctie is prima en met de snijplaten kun je prima in korte tijd dunne plakjes snijden of iets raspen. Tot nu toe ben ik prima tevreden!

Pluspunten

• veelzijdig
  • staat stabiel
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• onderdelen niet gemakkelijk te bevestigen

Gijs 01-12-2018

Vet apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik wil keukenchef worden in mijn eigen keuken en heerlijke gerechten maken, van taarten tot vlees geruchten en dan voor de familie serveren

Pluspunten

• compact
  • alleskunner

Adrie 24-11-2018

Keukenmachine MUM59M55

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Nu bijna 2 weken in huis. Gemakkelijk apparaat met veel accessoires. Je kunt er echt mee uit de voeten in de keuken.
Gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Uitbreidbaar met allerlei accesoires
  • Compact
  • Bedieningsvriendelijk

Minpunten

• nog niet gevonden

ktje 16-11-2018

top apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

heel fijn apparaat. Het apparaat is niet te groot, staat mooi in de keuken.
handig om mee te werken. Het is makkelijk te installeren. gewoon weg top!

Pluspunten

• compact
  • makkelijk te installeren
  • uitbreiding van accessoires mogelijk
  • staat mooi in de keuken

Djofr 13-10-2018

Fijne Keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Fijne keukenmachine, staat stevig op het aanrecht, prettig dat het snoer terug gaat in de achterkant van de machine. Sommige accessoires zijn wel moeilijk te bevestigen.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Jannecakes 08-07-2018
  • Product gekregen

Een echte 'gemak-dient-de-mens-machine'!

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Omdat ik graag bezig ben in de keuken, maar het zat was om met allerlei verschillende machines te moeten werken heb ik deze fantastische machine voor mijn verjaardag gevraagd van manlief en de kinderen. Daar heb ik geen spijt van! Wat een geweldige complete machine, gemakkelijk te bedienen en ook nog eens een prachtig design (hij staat geweldig op mijn aanrecht). Homemade staat bij mij hoog in het vaandel en met deze machine is dat gemakkelijk te realiseren!

Pluspunten

• Prachtig design
  • Compleet en veelzijdig
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Hoe heb ik ooit zonder gekund?!

S. Bas 26-06-2018

Home proffesional Bosch

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop, het is een goede kwaliteit en kan dit product aanstellen aan iedereen die hem wil kopen. Het apparatuur is ideaal en goed te gebruiken voor alle gerechten wat je wilt maken. Prima aan te raden aan iedereen, bedankt Bosch voor deze mooie product.

kookfan 26-06-2018

bakfan

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Elk weekend bak ik wel een taart, cake. Ik heb de machine direct gebruikt voor het bakken van 4 taarten. Het ging fantastisch met het apparaat. Zelfs mijn vriend heeft afgelopen weekend, voor het eerst, met gemak een pavlova taart gebakken. Hij is nu ook fan. Dus dames, een goede koop!

Het is even uitvinden hoe de machine werkt, bijvoorbeeld het installeren van de multimixer. Maar als je dit doorhebt, werkt het makkelijk en snel en goed.

Pluspunten

• stevig machine
  • goede vormgeving
  • super compleet

Minpunten

• even uitvinden hoe het werkt met de beveiliging.

Claas Jager 25-06-2018

Super handige machine, ook ijs maken is super!

Geschreven voor: Bosch MUM59M55 zwart

Ik ben de trotse bezitter van deze prachtige keukenmachine, ik gebruik hem erg veel voor de gerechten van een lifestyle change. Dit is erg handig want hier moet super veel gesneden en gehakt worden. Ook heb ik de ijs maker erbij besteld en ook die bevalt erg goed. Kan een heel lang verhaal schrijven wat hij allemaal kan maar dat is te veel. Al met al een must have voor de (hobby) kok.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Weinig lawaai
  • Automatisch snoer op rollen