Bosch MUM59M55 grijs - Reviews

3,9 liter
Aantal snelheden
Kleuren
grijs

Beoordeling op basis van 50 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Ellis 24-05-2017

Bosch MUM59m55

Een lange tijd op internet gezocht naar de verschillen in keukenmachines, uiteindelijk voor de MUM59m55 gekozen en ik ben er enorm blij mee. Ik heb lang alles met een handmixer gedaan of bijvoorbeeld appeltaartdeeg met de hand gekneed, maar deze machine kan alles goed aan en al het deeg voldoet aan mijn eisen!
Het is een fijne keukenmachine die alles goed door elkaar mengt en nergens beetjes laat zitten. Ook is hij makkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Het is een uitgebreide set en ik heb nog lang niet alles gebruikt, maar als je een goede keukenmachine zoekt en dit bedrag kunt besteden, zou ik zeker voor de MUM59m55 gaan.
Als de machine voor mij appeltaartdeeg maakt, kan ik ondertussen de appels schillen en is alles in een MUM van tijd klaar!
Een echte aanrader en hij staat ook nog eens heel mooi op je aanrecht!

Shalini 20-11-2017

Amazing Machine

I was planning to buy a similar machine for a long time, I did my research and this was felt to be one of the best bet. After using this for 1 week, I can say that it satisfies all my requirement. Thanks Bosch for making such a machine.

Pluspunten

• looks good
  • all the accessories

sandra 08-06-2017

Bosch MUM59M55

Ik heb de Bosch MUM59M55 keukenmachine nu één dag in huis en ik ben al enthousiast. Zijn voorganger heb ik ook gehad. Dat vond ik al een hele fijne machine. Met veel mogelijkheden. Maar omdat ik veel zwaar volkoren brood maak. Wilde ik graag iets meer power. Waardoor de machine iets stabieler is bij hoge snelheden. Het doel van de aankoop is zeker gelukt. Deze machine is iets zwaarder en heeft meer vermogen. Hij is ook stiller. En al de extra onderdelen geven nog meer kook en bakplezier. Het is wel handig om de gebruiksaanwijzing voor gebruik even goed door te nemen. Omdat sommige dingen nogal precies moeten aansluiten. Dit ivm met extra veiligheid.
Kortom: De Bosch keukenmachine is wat mij betreft de prijs van de consumentenbond dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • veel extra onderdelen en mogelijkheden
  • prijs van de consumentenbond

Minpunten

• even wennen aan werkbeschrijving

T.J. Bil 08-05-2017

Fantastische alleskunner

Wij hebben de Bosch keukenmachine kort geleden aangeschaft en zijn nu al erg enthousiast! Deze machine kan met het uitgebreide meegeleverde accessoire pakket vrijwel alles. Hij is handig in gebruik en de onderdelen zijn makkelijk schoon te houden doordat alles vaatwasser bestendig is. Is zijn geld dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Makkelijk schoon te houden
  • Mooi compact design

Minpunten

• Geen goede groentesnijder meegeleverd

Iris Dekker 19-04-2017

All in one machine

Dit product is fantastisch! Mijn ouders hebben 30 jaar geleden ook een bosch gekocht en tot op de dag van vandaag wordt die nog intensief gebruikt! Hierdoor heb ik deze machine ook gekocht en ik ben mega tevreden. Een machine waar alles bij zit en die nog extra uit te breiden is. Stevig, veilig en krachtig.

Anna 26-01-2017

Mooi apparaat, wel even wennen

Ik heb de Bosch gekozen vanwege de veelzijdigheid. Ik vind echter de kom iets wat klein en hierdoor is het beslag al een paar keer over de randen heen gekomen. Misschien had ik de mixstand te hoog staan? Hij mengt alles heel goed. Vooral de platte siliconenhaak gaat mooi langs de randen. Ik vind t veel product voor je geld!

Pluspunten

• Veelzijdigheid
  • Vormgeving mooi
  • Snoer gaat in t apparaat
  • Opbergtas voor snijschijven

Minpunten

• Kleine kom
  • Afdekdeksel dekt niet goed af

Liesbeth Keijzer 08-01-2017

Mooi design, degelijk en volledig

Van alle keukenmachines in deze prijsklasse vind ik het design het mooist. De machine voelt degelijk aan als ook de bijgeleverde accessoires. Met de bijgeleverde accessoires kun je bijna niet meer bedenken wat de machine niet meer zou kunnen doen. Het geluid bij gebruik van de machine is prettig, niet storend. Direct begonnen met het bakken van een cake en de keukenmachine doet me weer denken aan de deegmachine van de bakkerij van mijn vroegere bijbaantje. Ben erg blij met de keukenmachine!

• Degelijke machine
  • Degelijke accessoires
  • Erg volledig in mogelijkheden
  • Geluid is niet storend

Roy 06-01-2017

Mooie compacte keukenmachine

Vandaag hebben wij onze nieuwe Bosch MUM59M55 ontvangen. Allereerst valt op dat er erg veel accessoires meegeleverd zijn die allemaal degelijk aanvoelen. De machine is compact waardoor er op ons relatief kleine aanrecht genoeg werkruimte overblijft. De eerste recepten zijn al meteen na de eerste schoonmaak van de machine gemaakt. De tiramisu maken ging veel eenvoudiger dan met de handmixer want je kunt tijdens het mixen van de machine het volgende prepareren. Ook staat de jus al klaar voor het ontbijt morgenvroeg. Ook dit ging veel sneller dan de goedkope pers die we hebben. Ik denk dat we enkele overige apparaten niet meer lang nodig hebben. Al met al voor ons korte bezit een aanrader.

Pluspunten

• Compacte machine
  • Krachtige motor
  • Alles voelt degelijk aan
  • Accessoires makkelijk reinigen

Minpunten

• De opbergtas is wat klein

Johan 30-12-2016

mum59m55

Mooie machine met veel accesoires, alleen jammer dat er geen blokjes snijder bij zit. Zelf hebben wij een extra kom en een frietsnijder bij besteld, en zijn benieuwd hoe deze zal werken.

Nelleke 15-12-2017

Geweldig en veelzijdig apparaat

Na veel vergelijken uiteindelijk gekozen voor de Bosch MUM59M55, vanwege de goede prijs in vergelijking met alle gebruiksmogelijkheden. Het is een geweldig apparaat! Blijft zelfs in de hoogste stand rustig op het aanrecht staan, maakt het meest stevige deeg mooi egaal zonder veel moeite, je kan er de groenten mee fijn hakken, raspen en je kan er heerlijke smoothies mee maken! De citruspers is een welkome aanvulling (het andere, losse apparaat kan nu weg). Alleen nog de vleesmolen uitproberen. Misschien zometeen met kerst?! Vooralsnog als een kind zo blij met deze geweldige keukenprins... eh... -machine!

Pluspunten

• zelfs in hoogste stand een stabiele machine
  • maakt moeiteloos alle soorten deeg
  • vele gebruiksmogelijkheden
  • makkelijk schoon te maken (vaatwasser)

E.W. 11-12-2017

Geweldige keukenmachine

Een paar dagen in huis en nu al niet meer weg te denken uit de keuken. Praktisch in gebruik en een sieraad op het aanrecht. Veel mogelijkheden en veel accessoires erbij.

Pluspunten

• Multifunctioneel

Arthur 09-12-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding en veel mogelijkheden

Erg goede prijs/kwaliteit verhouding en veel mogelijkheden. De mengkom mag iets groter, maar dan zit je gelijk aan een flink duurder model zonder al die extra functionaliteit. Losse accessoires zijn helaas vrij prijzig (plastic mengkom 20 euro, blender 50 euro, etc.) Het apparaat maakt ook niet absurd veel herrie, wat wel zo prettig is.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Erg goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Dure accessoires

Johannes uit Eindhoven 07-12-2017

Handzaam en degelijk

Gisteren de keukenmachine ontvangen en alles uitgepakt. Vandaag gebruikt als citruspers en alle snijfuncties getest.
Het geheel ziet er degelijk uit en werkt prima. Het is wel even puzzelen voor je alle functies van de bijbehorende onderdelen door hebt en met daarbij nog drie mogelijkheden voor aansluiting en dan heb je de handleiding echt nodig. Tot nu dus werkt alles prima en ben ik erg benieuwd naar de functies met de mengkom; want daarvoor is de machine met name gekocht. De 7 standen van de aandrijving beloven veel, dus alle vertrouwen daarin. Mooie machine met veel toepassingen.

Pluspunten

• sterke motor
  • mooi design
  • veel functies

Minpunten

• puzzelen met de handleiding

Tjitske Castricum 05-12-2017

Bosch keukenmachine mum59mum55

Na een hele zoektocht naar een degelijke keukenmachine gekozen voor de Bosch 59mum55.
Ik heb de keukenmachine nog te kort om alle mogelijkheden reeds te kennen. Apparaat is degelijk.
Vrienden van ons hadden dit apparaat en waren hier erg tevreden mee.
Apparaat is zeer compleet zodat je vooralsnog geen accessoires hoeft aan te schaffen.

Pluspunten

• Geluid zacht
  • Vele mogelijkheden van de keukenmachine
  • Gemaksvriendelijk
  • de mogelijke accessoires

Minpunten

• Nog geen een kunnen vinden

Albert Kleine 04-12-2017

Veilige degelijke alleskunner

De keukenmachine kenmerkt zich door degelijkheid, veiligheid. Het is een blikvanger in de keuken. De mogelijkheden die deze machine heeft zijn ongekend.

Pluspunten

• veiligheid
  • makkelijk op te rollen snoer

Hannie 29-11-2017

Fijne keukenmachine.

Fijne keukenmachine voor dagelijks gebruik. Goed te onderhouden en past mooi in de nieuwe keuken. We hebben er met het hele gezin plezier van door de vele mogelijkheden wat de keukenmachine kan !

Antoinet 28-11-2017

Bosch mum59m keukenmachine

Ik heb deze keukenmachine sinds een paar dagen nu binnen. Het apparaat ziet er fantastisch uit. Lekker compact. Een echte eyecatcher op mijn aanrecht. Afgelopen zondag heb ik hem uitgebreid getest. Zacht deeg gemaakt en brooddeeg gemaakt. Moet wel zeggen dat het apparaat met het brood deeg aardig beweegt. Hij blijft wel op zijn plek door de zeugnappen. Slagroom kloppen gaat als een tierelier! En sinaasappels uitpersen is een eitje. Maar ja er zijn zoveel accessoires om uit te testen dat ik nog niet van alles wat kan zeggen.
Maar tot nu toe heb ik totaal geen spijt van mijn aankoop.

Pluspunten

• Echt een alles in 1 apparaat.

Minpunten

• Het bewegen van de kom en hendel tijdens kneden.

Hannah 28-11-2017

Zeer degelijke, compacte keukenmachine

Na lang research gedaan te hebben en veel machines met elkaar te hebben vergeleken, kwam deze Bosch MUM59M55 voor mij als winnaar uit de bus. In eerste instantie vanwege het hoge aantal Watt, de vele verschillende functies en relatief aangename prijs.

Bij het uitpakken van de doos moet je even geduld hebben, het is even puzzelen hoe alle onderdelen werken, maar gelukkig heeft Bosch per onderdeel een aparte handleiding, dat maakt het een stuk eenvoudiger. Enthousiast als ik was, heb ik alles direct uitgeprobeerd, en ik ben zeer tevreden. De algehele eerste indruk van het apparaat: een heel mooi ontwerp, stevig, niet te groot. Het geluid dat de machine produceert is vrij stil, voor een keukenmachine. Dan nu, de verschillende functies van de MUM59M55:

De chopper is een fijn, compact en stevig glazen potje, geleverd met een handige deksel zodat je hetgeen je hebt gemaakt, goed kunt opbergen. Ook de mini-blender (0.5l) is degelijk, deze is van kunststof zodat het niet te zwaar is wanneer je je verse smoothie o.i.d. mee zou willen nemen onderweg.
De foodprocessor is geweldig, deze is van stevig kunststof en werkt als een trein. Ik heb hem direct gebruikt om pindakaas mee te maken, heerlijk! Hij is zeer breed inzetbaar, en mocht je een kleine hoeveelheid willen vermalen is daar de chopper. De diverse snij- en raspschijven doen het ook prima, let wel op wanneer je iets kleins (bijvoorbeeld een rood pepertje) wilt snijden of raspen; hier heeft de machine een beetje moeite mee.
De garde neemt alles mee wat in de kom zit, en wanneer je de machine stopt, maakt de garde zijn ronde af zodat, wanneer je de draaiarm omhoog zet, hetgeen nog aan je garde zit mooi in de kom valt. Heel fijn.
Als ik een minpuntje zou moeten noemen, is het dat de citruspers wel wat kracht kost, en je kunt wat spetters op het aanrecht verwachten.
Ik heb de vleesmolen nog niet geprobeerd, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Al met al beveel ik deze machine ten zeerste aan!

Pluspunten

• Mooi, stevig ontwerp
  • Aangename geluidsproductie
  • Veel verschillende mogelijkheden
  • Flinke motor van 1000 Watt
  • Veel verschillende standen

Minpunten

• Spetters bij gebruik citruspers

Frans 23-11-2017

keukenmachine mum59m55

Het is een geweldige machine. mooi design en hij doet wat er wordt beloofd. ziet er echt perfect uit en doet zijn werk uitstekend. als ik dan ergens tegen aan ben gelopen is het de matige uitleg van de bediening en montage hulpstukken. uiteindelijk kom je er wel uit maar dat meg wel een stuk duidelijker.

Pluspunten

• doet absoluut wat hij moet doen en is geluidsarm
  • mooi design en kwalitatief uitstekend

Minpunten

• uitleg bediening en montage hulpstukken

MUM59M55 21-11-2017

Weigert te mixen

Hij is mooi en mixt perfect, veel mogelijkheden. Alleen weegt het ding een ton, kan je het niet even verschuiven want er zitten voor stabiliteit zuignapjes aan de onderkant. Daarbij weigert het vaak te mixen omdat er dam een minidingetje fout zit en geeft het geen melding wat er dan aan mankeert. Dan zijn er simpele dingen die niet goed zitten maar het is een hele klus om te ontdekken wat, en zit je zo een half uur je rot te zoeken hoe en wat. Ik vind het een rotding, maar mijn zusje vindt het geweldig en zou het een tien geven. Het is natuurlijk ook dom als dat ene klepje er niet goed op bleek te zitten. Dus volgens haar is er niks mis mee en ligt het aan mij

• Mixt goed

Minpunten

• Zwaar
  • Voor die mixt ben je lang verder