Bosch MUM59M55 zwart, roestvrijstaal - Reviews

• Best Reviewed 7 keer jan 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 163 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM59M55 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 05-10-2022

All you need

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De perfecte machine om te mengen, snijden en centrifugeren. Makkelijk te bedienen en stil. Goed schoon te maken. Gehaktmolen nog niet gebruikt, maar ziet er heel degelijk uit. Echt een aanrader voor iedereen die graag bakt.

Said 22-09-2022

Geweldige veelzijdige apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een maand dit apparaat in bezit. Tot nu toe uiterst tevreden. Een veelzijdig apparaat die volstaat in de keuken. Door mogelijkheid tot uitbreiding kun je veel mee doen.
Ziet er mooi uit en kan zeker op het aanrecht blijven als meubelstuk:-).
Enige wat nog wennen is, is het aansluiten van de accessoires en het gebruik van de citruspers lijkt soms minder effectief dan een los apparaat

Roel 25-07-2022

Als een beest

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Al heel lang stond een keukenmachine zoals deze op de verlanglijst en oh boy maakt hij zijn specs waar! Als een malle door het deeg, razendsnel de slaroom en eieren stijf... Wat wil je nog meer!

Marionne 06-07-2022

Geweldige machien

Fijne keukenmachine. Veel hulp stukken. Maken het leven met artose een stuk makkelijker..Extra de
ijsmaker 2x bij besteld. Kleinkinderen zijn blij met Oma...lekker vers gesneden groentes en heerlijke ijsjes en taart

Colinda 13-06-2022

Super fijne en handige keukenmachine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een super fijne, makkelijke en handige keukenmachine. Het werkt snel en makkelijk. Ook goed schoon te maken en bijna alles kan, als je wilt in de afwasmachine.

yvonne 26-05-2022

mooi apparaat met uitgebreide accessoires

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fijne keukenmachine Multifunctioneel we gebruiken hem iedere dag in het begin kregen we de citruspers niet aan de praat, dit bleek te komen doordat we de aandrijving beschermdeksel voor de mixer er niet op hadden gedaan. dat staat niet duidelijk in de beschrijving. we zijn tot nu toe erg tevreden met deze aankoop

Brum 15-02-2022

Alleskunner, niet te groot

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De mum bevalt tot nu toe goed, hij staat op het aanrecht, om direkt te gebruiken voor beslag,
en als er iets gesneden moet worden is de kom met snijschijven er zo op gezet.
ik gebruik de opzetkom graag voor een snelle salade

mum5955 10-02-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fijn apparaat, kan alles, mixen,groente snijden, pesto maken
niet te groot op aanrecht

Eefje 08-02-2022

Een juweel

Wat een mega aanwinst is dit apparaat in mijn keuken. Naast het feit dat het design heel erg mooi is, is het apparaat echt fantastisch. Met heel veel plezier sta ik alleen (of met mijn kleindochter van 2) te mixen, roeren met deze machien in de keuken. Door de doorzichtige deksel op de kom is er geen gespetter en heel veilig voor de kleine meid (zij kan zelf de ingrediënten in de kom doen door middel van de opening in de deksel). Elke ochtend sta ik met veel plezier verse jus d'orange te maken en het apparaat maakt weinig lawaai. Ook het schoonmaken is een koud kunstje. Ik kan niet anders zeggen dan TOP!!

Ebbb 02-02-2022

Ideaal keukenmachine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een super ideaal keukenmachine met een zeer grote diversiteit

Ldm94@hotmail.nl 01-02-2022

Mum5 keukenmachine

Een heel fijne keukenmachine met heel veel opties. Soms hier en daar wat onhandig qua overzicht en duidelijkheid wat waarvoor bedoeld is.
Apparaat werkt perfect en is handig in gebruik.
Veel opties bij te kopen wat ook altijd fijn is zodat je enkel de spullen in huis hebt die je zelf vaak gebruikt en de rest niet onnodig in de kast staat.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Vaatwasmachine bestendig
  • Veel opties bij te kopen
  • In variërende pakketten te koop

Minpunten

• Is prijzig
  • Onduidelijk overzicht voor wat iets is

Sten 27-01-2022

Super fijne keukenmachine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De mum5 is een echte alleskunner. Ik heb er al deeg mee gemaakt voor naam brood, vele sinnasappelsapjes mee gemaakt en vele groenten gesneden. Fijn ook dat vrijwel alles in de vaatwasser kan, ik kijk er naar uit om de rest van de functies te gebruiken de komende tijd.

Lionèl 27-01-2022

Geweldige alleskunner

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zeer volledige keukenmachine, daar was ik naar op zoek. Deze editie is daar zeer geschikt voor! Op dit moment heb ik alle functies geprobeerd, o.a. kikkererwten in de vleesmaler, en alles werkt perfect. Kneden van zwaar beslag of deeg doe ik voor de zekerheid in kleine hoeveelheden, maar dat doet het apparaat prima.
Wij gaan nog veel kook en bakplezier beleven met deze keukenmachine!

t**e@h**l.com 24-01-2022

Geweldig!

Onze nieuwe keukenmachine werkt fantastisch. Je kan er echt alles mee, sinaasappelspersen, taarten mee maken (de vulling en deeg natuurlijk), heerlijk en gemakkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Grootte
  • Krachtig
  • Redelijk stil

Eefje 18-01-2022

Om te beginnen wat een sieraad in mijn keuken. Het design is prachtig en de accesoires uitgebreid. Ik kan niet wachten om alles uit te proberen en te gaan kokkerellen en lekkere dingen maken met mijn kleindochter. Door de deksel op de mengkom weet ik zeker dat het veilig is voor haar.

Pluspunten

• Uitgebreide machine met heel veel mogelijkheden
  • Prachtig design

Minpunten

• Mengkom had wat groter gemogen

Anoniem 15-01-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] na vroeger een losse mixer, blender etc. is dit een geheel complete keukenmaschine.

Joël 15-01-2022

Bak- en sapprins(es) in huis

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met dit veelzijdige en functionele apparaat. Voelt degelijk aan, staat stevig. De functie mixen en blenden en lekkere sap persen bevallen uitstekend. De vele accessoires zorgen ervoor dat je echt een keukenprins wordt in eigen huis. Geluid is acceptabel, je kunt onderwijl prima een gesprek voeren. Goed schoon te maken (vaatwasser). Uiterlijk ook "stoer", mede dankzij de rvs kom. Kortom: aanrader.

L.B 12-01-2022

Mum5 Bosch

Apparaat ziet er mooi uit en is licht dus makkelijk te verplaatsen. Prettig dat er een veiligheidsslot op het apparaat zit, zo kan je het apparaat nooit aan zetten als een haak of beker niet goed vast zit op het apparaat. Maakt geen herrie bij gebruik.
Heb er diverse accessoires bij besteld die na even puzzelen goed te monteren zijn op het apparaat. Op de de tasty moments set blender na de aanwijzing met slotjes van op en van slot lijken verkeerdop op de blender gedrukt te zijn waardoor je tegenovergestelde richting op moet draaien om te sluiten en te openen. Daarnaast blijven de messen soms in de beker vast zitten (vacuüm gezogen) waardoor deze moeilijk te demonteren is. Van de foodprocessor ben ik wel van mening dat de deksel erg moeizaam op en af te draaien is.
Apparaat is makkelijk in gebruik, je draait de kop gemakkelijk in de verschillende posities waardoor deze multifunctioneel is.
Maakt geen herrie in gebruik en heeft handige zuignappen waardoor het apparaat stevig op het aanrechtblad vast staat.

Pluspunten

• licht in gebruik
  • gemakkelijk multifunctioneel in gebruik
  • mooi ontwerp
  • stil

Minpunten

• montage niet altijd even soepel

r**a@c**a.nl 12-01-2022

Zeker een aanrader

Mooi design en met veel extra toebehoren
Heb nog wel de gebruiksaanwijzingen nodig, hoe de diverse onderdelen werken

Pluspunten

• RVS Kom
  • Veel accessoires
  • Glazen houder hakmolen

Minpunten

• Kleine kunststof smoothie beker

Rob_vl 11-01-2022

Moderne, design keukenmachine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veelzijdige keukenmachine welke makkelijk in gebruik is. Door de vele accessoires is er voor nagenoeg alle toepassingen wel een tool beschikbaar.
Qua design een apparaat met een moderne uitstraling.